haha nette actiequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Kutstudenten in die trein 's morgens
Zo'n mannetje met veel te veel schooltassen wilde geen plek vrijmaken zodat mensen konden zitten.
Sgele: "zeg gast, als je die tassen nou weglegt, waar ze moeten liggen, kunnen er nog 2 mensen zitten"
Kutje: " Of ik laat ze gewoon liggen "
Dat was me al te gortig...in plaats van de discussie aan te gaan, had ik een idee
ik zag dat ie een vouwfiets bijhad toen hij instapte.. al z'n bevestigings pinnen losgemaakt en meegenomen.. Als hij in Venlo aankomt straks zal ie raar opkijken als z'n fiets een beetje te hard uitvouwt
En nu... koffie
goeiemorgen naamgenootquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Droxz: SUCCES JONGEN We zullen je zpiritueel ondersteunen![]()
Lynda: Goedemorgen, en je krijgt je updates wel
Dracu: Goedemorgen mevrouw
Sgele: Foei jongen.
Crazy987: Goedemorgen.
* Crazy-M wijst Lynda naar de remise van de NS. Staan er zatquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:27 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat trein zoeken en met Droxz mee..
Dat ze die treinen maar wat langer maken, zodat iedereen een plekje heeft om te zittenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M wijst Lynda naar de remise van de NS. Staan er zat
Haha, dat heb je nog vrij netjes opgelostquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Kutstudenten in die trein 's morgens
Zo'n mannetje met veel te veel schooltassen wilde geen plek vrijmaken zodat mensen konden zitten.
Sgele: "zeg gast, als je die tassen nou weglegt, waar ze moeten liggen, kunnen er nog 2 mensen zitten"
Kutje: " Of ik laat ze gewoon liggen "
Dat was me al te gortig...in plaats van de discussie aan te gaan, had ik een idee
ik zag dat ie een vouwfiets bijhad toen hij instapte.. al z'n bevestigings pinnen losgemaakt en meegenomen.. Als hij in Venlo aankomt straks zal ie raar opkijken als z'n fiets een beetje te hard uitvouwt
En nu... koffie
Daarom ging ik ook niet in discussie... 's morgens ben ik in staat om iemand al heel snel ongelukkig te schoppenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, dat heb je nog vrij netjes opgelost
's ochtends ben ik nooit zo vrolijk, vriendelijk en geduldig
sla em neeer!! sla em neeeer!!! .... ow laptopquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is weer met de laptop aan het vechten.
Heb nu eindelijk de netwerkdrives kunnen verwijderen, wil je de vpn client installeren: niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |