Ja lekker is dat..quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
vanaf nu officieel.. goedemorgen iedereen!
heb net een rit van 30 km achter de rug.. heb er 60 min over gedaan! niet normaal
quote:
Nee want hij ging voor mij de trein in met die fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed
nu maar hopen dat het echt zijn fiets is en niet dat hij hem gewoon even had weggezet omdat hij in de weg stond
staat zon lekker wijf daar met een halve fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee want hij ging voor mij de trein in met die fiets
Anders zou het wel heel vervelend zijn ja!
Dan koop ik een nieuwe voor d'rquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat zon lekker wijf daar met een halve fiets![]()
![]()
en dan komt sgele daar aan met de borgpennenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat zon lekker wijf daar met een halve fiets![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan komt sgele daar aan met de borgpennen
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan komt sgele daar aan met de borgpennen
How you doin'quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennen
En goeiemorgen WLquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
godver pc verrot, gelijk maar nieuwe onderdelen besteld
je bedoelt:quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt:
How you doin [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennen
Flipmode? Hoeist Busta?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
FLIPMODE !!!!
waarom sluit ik outlook elke keer af ipv minimaliseren !!! grrrr
mja kut, gisteren mn hele pc uit mekaar geschroefd, welke nu verspreid in de woonkamer ligt.quote:
hehe omdat je op het kruisje kliktquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
FLIPMODE !!!!
waarom sluit ik outlook elke keer af ipv minimaliseren !!! grrrr
kruisjes moeten ze verbieden. Voortaan afsluiten via Alt+F4quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe omdat je op het kruisje klikt
ik had er met lotus notes heel erg last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |