abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61778409
Ik erger mij groen en geel aan die nieuwe spotjes van het voedingscentrum.

"Heeft jouw biefstuk in de wei gestaan?"
"Hoeveel ruimte heeft jouw schnitzel gehad?"

etc. etc.

En dat dan 5 x (!) in 1 reclameblok.
Vooral dat belerende, betuttelende, betweterige toontje eronder vind ik om te
pi_61778469
die nieuwe goeiemoggel bende
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61778512
Reclames van de DSB-bank
pi_61778559
Allemaal.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_61778567
Die aan de rechterkant.
I spoke proper England since I was a children.
pi_61778609
niet een reclame op de tv maar op de radio. Die van die anti kip lui met dat de reclames voor het eten van kip met ons belastingsgeld enzo is betaald. En dan zo zeggen van we zijn toch niet gek ofzo

Flikker op ik betaal liever voor hun reclames met lekkere kippetjes erin dan voor jullie dieren lovers
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:02:12 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61778668
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Sphere het volgende:
Ik erger mij groen en geel aan die nieuwe spotjes van het voedingscentrum.
Ik vind die juist enorm goed.

Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.

Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61778699
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:52 schreef afcajos het volgende:
whehe vrachtwaggel
pies on joe toe
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:04:07 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_61778705
"Ik ben 3, ik ben 28, ik ben 7..."

Iets over je ondernemersleeftijd. Daar erger ik me echt aan en ik schakel dan ook direct over naar een andere zenden als ik de eerste stemmen hoor.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:08:58 #10
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61778785
quote:
Die is inderdaad waardeloos. Kon bij mij geen glimlach vanaf...
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61778822
LOI reclames... o sorry, ik bedoel de leidse onderwijs instelling
After all, tomorrow is another day.
pi_61778831
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:53 schreef Hoffmann het volgende:
Reclames van de DSB-bank
Word.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61779105
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.

Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
het gaat mij ook niet zozeer om de boodschap, maar om de vorm waarin het gegoten is, de uitvoering.
pi_61779118
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:11 schreef CyCly het volgende:
LOI reclames... o sorry, ik bedoel de leidse onderwijs instelling
Die vind ik dan wel weer leuk, omdat het broertje van mijn hond er een rol in heeft gespeeld.
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:28:36 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61779131
Alle schoonmaak en wasproducten.
pi_61779158
Echt die neppe shit van Volkswagen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:32:36 #17
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_61779190
Jamba en alle soortgelijken.
pi_61779285
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
dat dus. Echt superirritant. Ik zap meteen door, en kom de eerstvolgende 24 uur niet meer terug op die zender!
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:42:09 #19
109065 sungaMsunitraM
pi_61779333
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Sphere het volgende:

[..]

het gaat mij ook niet zozeer om de boodschap, maar om de vorm waarin het gegoten is, de uitvoering.
Ja ik snap.

Ik zelf vind de uitvoering niet verkeerd hoor
pi_61779401
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:12 schreef Agiath het volgende:

[..]

Word.
Excell
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:47:48 #21
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61779407
2x de helft van loi
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61782764
gamma en de hypotheker
pi_61782902
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
gamma en de hypotheker
Toch niet vanwege het Rotterdamse gehalte daarvan he ?
pi_61782960
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Toch niet vanwege het Rotterdamse gehalte daarvan he ?
nee hoor hekking, gewoon omdat het kutreclames zijn
  zaterdag 20 september 2008 @ 17:30:13 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_61783031
Ik erger me aan alle geldleenreclames.
Sodemieterstraal een eind op met je nieuwe keuken! Steek die auto en die bal en je hele rotgezin in je kanaal!
Betalen voor geld
Weet je hoe veel mensen in de ellende zitten door die onzin?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_61783112
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:26 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

nee hoor hekking, gewoon omdat het kutreclames zijn
Er zijn slechtere reclames, die Gamma spotjes vind ik eigenlijk wel grappig.
Die AH spotjes, ik ben dat hoofd van die bedrijfsleider echt zat.
pi_61783164
Die reclame wat er nu vaak op is met twee kinderen die expres kleding vuilmaken, en dat mama een of ander produkt heeft waarmee ze ze er toch uitkrijgt. En de kinderen dan boos zijn.
pi_61783174
Ik kan mij het meeste ergeren aan reclames waarin een beeld wordt neergezet dat ouder worden iets is om te verafschuwen. Behalve dat ik me er aan erger, denk ik tevens dat dergelijke reclames een zeer negatieve invloed op de maatschappij hebben.
pi_61783208
Ik haat reclame al, en dan niet eens specifiek 1 reclame nee, alle reclame filmpjes
Reclame moet verboden worden
pi_61783214
Die domme hoer met d'r gitaar. Die slankie 20+ reclames dus. .
-
pi_61783232
Die reclame van sire van pleegouders met dat bijdehante kind. En die reclame van die shampoo voor mannen waarbij die ene een bessen krijgt omdat hij zijn haar wast met andere shampoo dan mannen shampoo. Die persoon heeft al zo lang haar dat hij zowat vrouw is dus dan kun je lang wassen met welke shampoo dan ook, dan blijf je een vrouw zeker als je geen gezicht hebt om lang haar mee te hebben als man zijnde. Maar dan gaat het erom om de kijker onzeker te maken wat jammer genoeg in een aantal gevallen lukt bij de massa, ook die reclame van hi met dingus die bedoeld is om mensen die niet sms'en onzeker te maken zodat ze gaan sms'en. Op een foute manier inspelen op de massa is het dan ook door de kijker het gevoel te geven dat hij of zij minder voorsteld als ie het product niet in bezit heeft of koopt.

Niet dat ik er wakker van kan liggen maar het zet wel tot denken aan. Die leen reclames zijn zo vaak de revue gepasseerd dat ik ze niet eens meer opnoem.

[ Bericht 16% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 17:49:55 ]
Genieten is toegestaan!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2008 @ 17:42:12 #32
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_61783288
Aan alle SNS-reclames met Maud Hawinkels. Al ben ik nog zo geil, als ik die Limburgse sloerie haar paardenbek eenmaal hoor opentrekken, gaat die van mij prompt op zes uur. Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_61783307
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
Nou, dat is nu eens een keer een reclame met echt praktisch nut.
pi_61783310
En die reclame van dat jongentje met z'n vader over die koekjes die je in de melk doopt: 'Lekker he.'
pi_61783392
Die van die vrouw die sigaretten uit de stofzuiger haalt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61783402
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Aan alle SNS-reclames met Maud Hawinkels. Al ben ik nog zo geil, als ik die Limburgse sloerie haar paardenbek eenmaal hoor opentrekken, gaat die van mij prompt op zes uur. Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
kijk maar uit, mister carspotter zit op fok.
pi_61783448
Sillit bang reclame met die verroeste stuiver kan dan ook irritatie opwekken, reclames die beloftes maken wat onmogelijk nagekomen kan worden. Er zou een wet moeten komen op zulke reclame dat het misleidend is maar goed, tis commercie dat de klok slaat in deze maatschappij en zeker op tv.

Reden dat ik amper tv kijk zijn de reclame's, kijk je een serie krijg je 3 keer reclame in 1 uur.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:12:32 #38
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_61783839
quote:
(...O
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk. (...)
Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.

Probeer nog maar ergens legbatterij eieren te kopen, niet meer te krijgen
Als je ff niet oppast zit je voor je er erg in hebt een biologische gehaktbal naar binnen te werken
Koop je een fles spa orange, wat vroeger een godendrank was, 1 slok en de hele fles kon de gootsteen in: "Nu zonder toegevoegde suiker", maar uiteraard wel volgestopt met aspartaam inclusief gore bijsmaak.

Alles neigt naar middelmatigheid, alles wordt laf, smakeloos, 'gezond' en met de gore bijsmaak van nepsuiker. En die fucking hippies van het voedingcentrum zijn er mede schuldig aan.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_61783916
quote:
Mooi niet

Ik betaal, dus ik bepaal: ik wou graag schnitzels die in de achtertuin van m'n baas hebben gelopen; hadden ze niet
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:33:00 #40
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61784196
Jamba en die ene reclame van Clearasil. (Sorry, verkeerd verbonden, bios?)
Verder erger ik me kapot aan de reclame van Vanish
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61784255
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.

Probeer nog maar ergens legbatterij eieren te kopen, niet meer te krijgen
Als je ff niet oppast zit je voor je er erg in hebt een biologische gehaktbal naar binnen te werken
Koop je een fles spa orange, wat vroeger een godendrank was, 1 slok en de hele fles kon de gootsteen in: "Nu zonder toegevoegde suiker", maar uiteraard wel volgestopt met aspartaam inclusief gore bijsmaak.

Alles neigt naar middelmatigheid, alles wordt laf, smakeloos, 'gezond' en met de gore bijsmaak van nepsuiker. En die fucking hippies van het voedingcentrum zijn er mede schuldig aan.
idd light producten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 september 2008 @ 18:38:08 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61784307
Op Comedy Central:

WAAAAAR BEEEEEN JEEEEE!?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_61784346
Alle kutreclames waarin mannen als sukkels worden afgeschilderd.
Alle kutreclames waar het over iemands stoelgang gaat.
Alle kutreclames die te maken hebben met geld lenen of andere financiële zaken,
Alle kutreclames waarin het over 'zelfbewuste vrouwen' en 'zelfbewust eten' gaat.
Alle kutreclames waar men in zingt.
Nagesynchroniseerde kutreclames.
En als laatste schoonmaakmiddel reclames.

Bijna alle dus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_61784357
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd light producten
In Amerika schijnt light bier ook behoorlijk populair te wezen, tis nu afwachten totdat de brouwerijen hier met een bier komen dat bewuste keuze is maar niet te zuipen is. Grolsch heeft al zo'n light bier met minder calorien, grolsch 4,2. Weet niet of ze dat nog verkopen maar er staat duidelijk op het etiket dat er minder calorien inzitten. Dan kopen de mensen ook 4,2 maar slaan ze voor 5,0 in
pi_61785538
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.

En dan met zo'n hele overdreven stem "Je denkt ook overal aan. Lekker!"

Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
pi_61785625
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.

Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
Lelijke kuthoer is dat

Ik word al onpasselijk zodra ik die reclame zie. Met haar kutkop
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:38:52 #47
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61785672
De meest irritante is bij mij van die slet met "Smakelijke Apetina Feta!!!!!" waarbij de Feta tegenwoordig weg wordt gelaten.
En die van postkrediet uiteraard, die Dirk Scheringa-zooi kan van mij ongewenst de tyfus genieten.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_61785698
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
pi_61785741
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Urquhart het volgende:
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
pi_61785808
quote:
Idd, daarom zeg ik altijd gewoon dat ik er geen zak om geef, kan ik iig legbaterij en bioindustrie meuk kopen zonder dat mensen me hypocriet vinden .
pi_61785935
Die van bizzner ofzo, waar zo'n wijf zit te fluisteren. Ril.
pi_61786075
Overtoom

Jelleuh! Me koffiemok!
Geen pjobjleem baas, het sjijn toch de sjnelle jelle weken bij ovejtoom!

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_61786114
"Mwaaa gelukkig heb ik altijd nog een goedelijf dus een goed lefaaaa."
pi_61786206
Die ene reclame waarbij die koffie verkoopster 1 minuut lang alle varianten gaat opnoemen super snel achter elkaar van alle koffie die te krijgen is

Vervolgens het bedrijf dat beweert dat het makkelijker kan, maar 1 keer die reclame aan moeten horen waarbij die trut aan het ratelen is van koffie is genoeg voor mij. Doel mislukt hier van product aansmeren, weet niet welk bedrijf het makkelijker maakt omdat die trut zo erg op de zenuwen werkt dat ik de reclame snel doe wegzappen zoals wel vaker gebeurt.

Zijn er uberhaupt reclames die je 10 keer of vaker kunt zien binnen 2 dagen?
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:35:58 #55
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_61786998
Die van Kukident: Ik hoef niet te zien hoe 2 van die rimpelsaurussen in slowmotion een krab of wat dan ook zitten te vreten!!!

Rio Mare: Ten eerste ziet het spul er te goor uit voor woorden, ten 2de die zelf voldane muil van dat wijf als ze een brok van dat verkapte kattenvoer in d,r bek steekt en dan ook nog vreet als een echte RTL josti.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_61787109
Mijn papa heeft een Ferrari..... Vivaaarooooo
pi_61787604
die klote leningen enzo van frisia en die mensen die een auto gaan kopen "kijk dat is nou de perfecte auto voor jullie"

wtf zeg
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_61788058
Reclame

TV-reclames zie ik gelukkig niet zo vaak, maar sommige op de radio:

- LOI (met Wouter en Merel)
- Postbank
- Bijbanen.nl
- Lenen.nl

En de grootste irritatie is toch wel die betuttelende overheidsspotjes:

"Sinds 1 juli is er een rookverbod in de horeca en dus roken we niet meer..."
En dan hoor je altijd mensen die het er helemaal mee eens zijn.

Laat ze het maar eens in een echte kroeg opnemen.

En dat toontje ook, alsof we allemaal het niveau hebben van een vierjarige kleuter.

En dat geldt voor alle overheidsspotjes.
pi_61788239
Ik irriteer me aan de oreo-reclame
klein klotejoch met zijn kuttekst: eewrst likkew, dahn dihpuh, en dahn opeehtuh
Denk erover na.
pi_61790790
Die gezond-leven lijf whatever reclame
Oreo ook; je weet toch wel hoe je Oreo moet eten
pi_61790862
Ik heb echt zó een enorme gruwelijke pokketyfushekel aan die kutreclame van stoppen met roken met dat ranzige klotekutwijf wat die sigaret uit die stofzak haalt, echt gewoon echt gewoon de meest irritante klotekureclame die er bestaat!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_61790870
Geen tv reclame maar die op het internet die je hele beeld vullen. Of net wanneer je iets wilt aanklikken opeens op die plek verschijnen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zondag 21 september 2008 @ 00:45:24 #64
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61791967
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef IJsblock het volgende:
De meest irritante is bij mij van die slet met "Smakelijke Apetina Feta!!!!!" waarbij de Feta tegenwoordig weg wordt gelaten.
Daar moet je Griekenland voor bedanken: zij wilden de auteursrechten op Griekse feta hebben.
  zondag 21 september 2008 @ 00:48:47 #65
109065 sungaMsunitraM
pi_61792000
Alle reclames met zo'n heesgefeeste corpssletjesstem
  zondag 21 september 2008 @ 00:54:59 #66
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_61792083
Ik irriteer me eigenlijk aan alle reclames, daarom ben ik jaren geleden al gestopt met TV kijken en haal ik alles vort van nieuwsgroepen af, met subs, lekker kijken wanneer je zelf wilt, geen week wachten op een nieuwe serie
en best of all GEEN BIFIDUS ACTIREGULARIS en weet ik wat voor andere shit
  zondag 21 september 2008 @ 00:55:26 #68
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61792086
quote:

[..]

Als jij nou de kogel krijgt.
I never workout
  zondag 21 september 2008 @ 01:11:05 #69
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61792248
Momenteel vind ik die van de Supercoop een loden leeuw waard. Kom op, niemand wil nog belspelletjes zien, sterker nog ze zijn niet eens meer op televisie, en dan simuleren ze in hun reclame gewoon een belspelletje?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 21 september 2008 @ 01:14:51 #70
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61792292
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alle reclames met zo'n heesgefeeste corpssletjesstem
herkenbaar KPN enzo.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61792313
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:35 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik irriteer me aan de oreo-reclame (...)
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:55 schreef BlackStar2k het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk aan alle reclames (...)
Ik erger me trouwens ook aan de allernieuwste reclame voor Paradontax. Daarin zegt een mevrouw: "Ik irriteer me aan..."
pi_61792314
Karin Bloemen in de overgang
Nergens last van, alleen haar cholesterolspiegel
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_61792337
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
  zondag 21 september 2008 @ 01:21:34 #74
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_61792372
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef Topspin het volgende:
Die reclame van sire van pleegouders met dat bijdehante kind. En die reclame van die shampoo voor mannen waarbij die ene een bessen krijgt omdat hij zijn haar wast met andere shampoo dan mannen shampoo. Die persoon heeft al zo lang haar dat hij zowat vrouw is dus dan kun je lang wassen met welke shampoo dan ook, dan blijf je een vrouw zeker als je geen gezicht hebt om lang haar mee te hebben als man zijnde. Maar dan gaat het erom om de kijker onzeker te maken wat jammer genoeg in een aantal gevallen lukt bij de massa, ook die reclame van hi met dingus die bedoeld is om mensen die niet sms'en onzeker te maken zodat ze gaan sms'en. Op een foute manier inspelen op de massa is het dan ook door de kijker het gevoel te geven dat hij of zij minder voorsteld als ie het product niet in bezit heeft of koopt.

Niet dat ik er wakker van kan liggen maar het zet wel tot denken aan. Die leen reclames zijn zo vaak de revue gepasseerd dat ik ze niet eens meer opnoem.
Dat denk ik dus steeds bij die clearasil reclames. Als je een puistje hebt (één lullig puistje!) moet je meteen zo onzeker zijn dat je liever je middelbare schoolliefde afschrikt door asociaal gedrag dan dat hij/zij je net-niet perfecte huidje ziet. Maar van clearasil krijg je zoveel zelfvertrouwen dat je juist iets 'stoers' durft te doen om hem/haar te veroveren. Ofzo.
...as always
  zondag 21 september 2008 @ 01:22:30 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61792382
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
Oh ja, daar had ik het gisteren nog over met m'n vrouw (ze is niet Nederlands dus ik legde het haar uit) dat ie zo eigenwijs was. Wat een verschil me 'ze zei meneer tegen me'.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 21 september 2008 @ 01:43:04 #76
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61792652
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Die ja

Dat kutkind met zijn likken en dan die vader oooh das lekker
Dat is wel zo'n pedoreclame, ik hoorde alleen het geluid zonder beeld en toen kreeg ik allerlei foute denkbeelden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61792754
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:43 schreef karr-1 het volgende:
Dat is wel zo'n pedoreclame, ik hoorde alleen het geluid zonder beeld en toen kreeg ik allerlei foute denkbeelden.
Daar was al eens een topic over, so true

Edit: Ja, deze: Oreo

[ Bericht 8% gewijzigd door r_one op 21-09-2008 01:59:37 ]
.
  zondag 21 september 2008 @ 12:34:54 #78
109065 sungaMsunitraM
pi_61796727
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:55 schreef reetveter het volgende:

[..]

Als jij nou de kogel krijgt.
Doodsverwensing! Banaan!
  Redactie Frontpage zondag 21 september 2008 @ 13:33:57 #79
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_61798020
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:16 schreef r_one het volgende:
Karin Bloemen in de overgang
Nergens last van, alleen haar cholesterolspiegel
Juist! Karin Bloemen verdient hier de kogel voor! Het is al een vreselijk, hysterisch vet varken, maar nu gaat ze dat nog aandikken ook met die reclames van haar. Weg met dat wijf!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 21 september 2008 @ 15:31:34 #80
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61800878
Ik kijk nooit reclame, hoewel ik wel één keer die nieuwe goeiemoggel zag, die was wel tof
pi_61803090
The friend tracker
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_61804253
quote:
Wat wel geniaal is aan die reclame is dat Fons die een maand lang nie prate nie en dus ook nie zinge nie mag in dat restaurant opstaat op de achtergrond.
  maandag 22 september 2008 @ 20:20:55 #83
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_61834147
Dat goeiemoggel begint me ook al een tijdje aardig m,n strot uit te komen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_61834349
quote:
Die is inderdaad verschrikkelijk !
Net zoals alle reclames van Frisia, Lenen.nl, DSB enz.
  maandag 22 september 2008 @ 21:16:25 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61835684
Die "met een Ceehee".

En de KOOPUH KOOPUH KOOPAVOND bij MediaMarkt.

[ Bericht 19% gewijzigd door gebrokenglas op 23-09-2008 18:39:21 ]
How can I make this topic about me?
pi_61837080
Ik heb een kut hekel aan jdie telefoon reclame's
pi_61843502
Oh NEE, DIAREE !!
pi_61849066
Air Lingus
pi_61849174
Oreo-koekie-kut-kind

Pindakaas-jongetje

En Jan Mulder begint ook vreselijk irritant en zielig te worden.
pi_61849626
Jan Mulder is nooit iets anders dan irritant geweest.
  woensdag 24 september 2008 @ 10:31:28 #91
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_61871473
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik erger me aan alle geldleenreclames.
Sodemieterstraal een eind op met je nieuwe keuken! Steek die auto en die bal en je hele rotgezin in je kanaal!
Betalen voor geld
Weet je hoe veel mensen in de ellende zitten door die onzin?
Ja, lenen.nl.

Postbank dan. of Dove.
pi_61881502
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het idd een kutreclame is zegt je bekrompen reactie meer over jezelf dan je vermoedt.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61881588
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:32 schreef Sanderrrr het volgende:
SMS kots AAN naar 6464 .
Toegang is geen open deur.
pi_61884011
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef sweetlady-o het volgende:
Geen tv reclame maar die op het internet die je hele beeld vullen. Of net wanneer je iets wilt aanklikken opeens op die plek verschijnen.
Internet sites die ineens met hard geluid komen aanzetten in hun reclames

Dan open ik een site die best vaak bezocht wordt of zomaar een vreemde site en ineens kan ik snel het geluid dempen. Sowieso sites die denken dat het nodig is om muziek te laten horen om meer bezoekers te trekken of de site aantrekkelijker te maken

Zelfde geldt voor sites die denken dat flash-animatie nodig is om de site mooier te maken, dat je eerst een heel filmpje moet kijken die soms niet weg te klikken valt. Alsof ze in de oertijd zijn blijven hangen waar flash nog populair was.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 24-09-2008 19:22:09 ]
pi_61886312
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:

Verschrikkelijk kutwijf is dat idd, die zure kutkop van d'r als die gast zegt 'ik had moeten tanken geloof ik'

En voor wie wel eens CNN kijkt, altijd, maar dan ook altijd en om de 5 minuten, die reclameblokken vol toerismespotjes voor oostbloklanden en Griekenland.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:39:53 #96
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_61886406
De Opel Vivaro reclame op de radio

Het zullen je kinderen maar zijn zeg, dan ga je toch serieus twijfelen aan een abortus met terugwerkende kracht.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_61886500
quote:
Die ja!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_61886689
Alle reclames

Ik kijk daarom ook geen tv meer. Ik heb alle seizoenen van Baantjer op dvd gekocht en zit nu heerlijk 2 afleveringen per avond te kijken ZONDER reclame! Heeeeeeeeerlijk
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_61886869
...
Leenreclames
pi_61886881
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:48 schreef Acyrus het volgende:
Alle reclames

Ik kijk daarom ook geen tv meer. Ik heb alle seizoenen van Baantjer op dvd gekocht en zit nu heerlijk 2 afleveringen per avond te kijken ZONDER reclame! Heeeeeeeeerlijk
Nou , heel eerlijk...? Reclames vind ik wel nuttig hoor!
Om te plassen, drinken inschenken, nog net even dat ene zeggen tegen je partner omdat je het anders weeeeer vergeet.
Maar ze mogen er voor mij ook een rustig achtergrond muziekje voor in de plaats draaien....
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')