Ik vind die juist enorm goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Sphere het volgende:
Ik erger mij groen en geel aan die nieuwe spotjes van het voedingscentrum.
Word.quote:
het gaat mij ook niet zozeer om de boodschap, maar om de vorm waarin het gegoten is, de uitvoering.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind die juist enorm goed.
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.
Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
Die vind ik dan wel weer leuk, omdat het broertje van mijn hond er een rol in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:11 schreef CyCly het volgende:
LOI reclames... o sorry, ik bedoel de leidse onderwijs instelling
dat dus. Echt superirritant. Ik zap meteen door, en kom de eerstvolgende 24 uur niet meer terug op die zender!quote:
Ja ik snap.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:27 schreef Sphere het volgende:
[..]
het gaat mij ook niet zozeer om de boodschap, maar om de vorm waarin het gegoten is, de uitvoering.
nee hoor hekking, gewoon omdat het kutreclames zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Toch niet vanwege het Rotterdamse gehalte daarvan he ?
Er zijn slechtere reclames, die Gamma spotjes vind ik eigenlijk wel grappig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
nee hoor hekking, gewoon omdat het kutreclames zijn
Nou, dat is nu eens een keer een reclame met echt praktisch nut.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
kijk maar uit, mister carspotter zit op fok.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Aan alle SNS-reclames met Maud Hawinkels. Al ben ik nog zo geil, als ik die Limburgse sloerie haar paardenbek eenmaal hoor opentrekken, gaat die van mij prompt op zes uur. Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(...O
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk. (...)
Mooi nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
iddquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.
Probeer nog maar ergens legbatterij eieren te kopen, niet meer te krijgen
Als je ff niet oppast zit je voor je er erg in hebt een biologische gehaktbal naar binnen te werken
Koop je een fles spa orange, wat vroeger een godendrank was, 1 slok en de hele fles kon de gootsteen in: "Nu zonder toegevoegde suiker", maar uiteraard wel volgestopt met aspartaam inclusief gore bijsmaak.
Alles neigt naar middelmatigheid, alles wordt laf, smakeloos, 'gezond' en met de gore bijsmaak van nepsuiker. En die fucking hippies van het voedingcentrum zijn er mede schuldig aan.
In Amerika schijnt light bier ook behoorlijk populair te wezen, tis nu afwachten totdat de brouwerijen hier met een bier komen dat bewuste keuze is maar niet te zuipen is. Grolsch heeft al zo'n light bier met minder calorien, grolsch 4,2. Weet niet of ze dat nog verkopen maar er staat duidelijk op het etiket dat er minder calorien inzitten. Dan kopen de mensen ook 4,2 maar slaan ze voor 5,0 inquote:
Lelijke kuthoer is datquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.
En dan met zo'n hele overdreven stem "Je denkt ook overal aan. Lekker!"![]()
Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Urquhart het volgende:
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
Idd, daarom zeg ik altijd gewoon dat ik er geen zak om geef, kan ik iig legbaterij en bioindustrie meuk kopen zonder dat mensen me hypocriet vindenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.
Daar moet je Griekenland voor bedanken: zij wilden de auteursrechten op Griekse feta hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef IJsblock het volgende:
De meest irritante is bij mij van die slet met "Smakelijke Apetina Feta!!!!!" waarbij de Feta tegenwoordig weg wordt gelaten.
Als jij nou de kogel krijgt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind die juist enorm goed.
herkenbaarquote:Op zondag 21 september 2008 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alle reclames met zo'n heesgefeeste corpssletjesstem
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:35 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik irriteer me aan de oreo-reclame (...)
Ik erger me trouwens ook aan de allernieuwste reclame voor Paradontax. Daarin zegt een mevrouw: "Ik irriteer me aan..."quote:Op zondag 21 september 2008 00:55 schreef BlackStar2k het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk aan alle reclames (...)
Dat denk ik dus steeds bij die clearasil reclames. Als je een puistje hebt (één lullig puistje!) moet je meteen zo onzeker zijn dat je liever je middelbare schoolliefde afschrikt door asociaal gedrag dan dat hij/zij je net-niet perfecte huidje ziet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef Topspin het volgende:
Die reclame van sire van pleegouders met dat bijdehante kind. En die reclame van die shampoo voor mannen waarbij die ene een bessen krijgt omdat hij zijn haar wast met andere shampoo dan mannen shampoo. Die persoon heeft al zo lang haar dat hij zowat vrouw is dus dan kun je lang wassen met welke shampoo dan ook, dan blijf je een vrouw zeker als je geen gezicht hebt om lang haar mee te hebben als man zijnde. Maar dan gaat het erom om de kijker onzeker te maken wat jammer genoeg in een aantal gevallen lukt bij de massa, ook die reclame van hi met dingus die bedoeld is om mensen die niet sms'en onzeker te maken zodat ze gaan sms'en. Op een foute manier inspelen op de massa is het dan ook door de kijker het gevoel te geven dat hij of zij minder voorsteld als ie het product niet in bezit heeft of koopt.
Niet dat ik er wakker van kan liggen maar het zet wel tot denken aan. Die leen reclames zijn zo vaak de revue gepasseerd dat ik ze niet eens meer opnoem.
Oh ja, daar had ik het gisteren nog over met m'n vrouw (ze is niet Nederlands dus ik legde het haar uit) dat ie zo eigenwijs was. Wat een verschil me 'ze zei meneer tegen me'.quote:Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin![]()
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
Dat is wel zo'n pedoreclame, ik hoorde alleen het geluid zonder beeld en toen kreeg ik allerlei foute denkbeelden.quote:Op zondag 21 september 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die ja![]()
Dat kutkind met zijn likken en dan die vader oooh das lekker
Daar was al eens een topic over, so truequote:Op zondag 21 september 2008 01:43 schreef karr-1 het volgende:
Dat is wel zo'n pedoreclame, ik hoorde alleen het geluid zonder beeld en toen kreeg ik allerlei foute denkbeelden.
Doodsverwensing! Banaan!quote:
Juist! Karin Bloemen verdient hier de kogel voor! Het is al een vreselijk, hysterisch vet varken, maar nu gaat ze dat nog aandikken ook met die reclames van haar. Weg met dat wijf!quote:Op zondag 21 september 2008 01:16 schreef r_one het volgende:
Karin Bloemen in de overgang![]()
Nergens last van, alleen haar cholesterolspiegel
Wat wel geniaal is aan die reclame is dat Fons die een maand lang nie prate nie en dus ook nie zinge nie mag in dat restaurant opstaat op de achtergrond.quote:
Die is inderdaad verschrikkelijkquote:Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin![]()
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
Ja, lenen.nl.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik erger me aan alle geldleenreclames.
Sodemieterstraal een eind op met je nieuwe keuken! Steek die auto en die bal en je hele rotgezin in je kanaal!
Betalen voor geld
Weet je hoe veel mensen in de ellende zitten door die onzin?
Afgezien van het feit dat het idd een kutreclame is zegt je bekrompen reactie meer over jezelf dan je vermoedt.quote:Op zondag 21 september 2008 01:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n pedoreclame, ik hoorde alleen het geluid zonder beeld en toen kreeg ik allerlei foute denkbeelden.
Internet sites die ineens met hard geluid komen aanzetten in hun reclamesquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef sweetlady-o het volgende:
Geen tv reclame maar die op het internet die je hele beeld vullen. Of net wanneer je iets wilt aanklikken opeens op die plek verschijnen.
Verschrikkelijk kutwijf is dat idd, die zure kutkop van d'r als die gast zegt 'ik had moeten tanken geloof ik'quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.
En dan met zo'n hele overdreven stem "Je denkt ook overal aan. Lekker!"![]()
Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
Die ja!quote:Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou , heel eerlijk...? Reclames vind ik wel nuttig hoor!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:48 schreef Acyrus het volgende:
Alle reclames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk daarom ook geen tv meer. Ik heb alle seizoenen van Baantjer op dvd gekocht en zit nu heerlijk 2 afleveringen per avond te kijken ZONDER reclame! Heeeeeeeeerlijk![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |