abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61783232
Die reclame van sire van pleegouders met dat bijdehante kind. En die reclame van die shampoo voor mannen waarbij die ene een bessen krijgt omdat hij zijn haar wast met andere shampoo dan mannen shampoo. Die persoon heeft al zo lang haar dat hij zowat vrouw is dus dan kun je lang wassen met welke shampoo dan ook, dan blijf je een vrouw zeker als je geen gezicht hebt om lang haar mee te hebben als man zijnde. Maar dan gaat het erom om de kijker onzeker te maken wat jammer genoeg in een aantal gevallen lukt bij de massa, ook die reclame van hi met dingus die bedoeld is om mensen die niet sms'en onzeker te maken zodat ze gaan sms'en. Op een foute manier inspelen op de massa is het dan ook door de kijker het gevoel te geven dat hij of zij minder voorsteld als ie het product niet in bezit heeft of koopt.

Niet dat ik er wakker van kan liggen maar het zet wel tot denken aan. Die leen reclames zijn zo vaak de revue gepasseerd dat ik ze niet eens meer opnoem.

[ Bericht 16% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 17:49:55 ]
Genieten is toegestaan!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2008 @ 17:42:12 #32
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_61783288
Aan alle SNS-reclames met Maud Hawinkels. Al ben ik nog zo geil, als ik die Limburgse sloerie haar paardenbek eenmaal hoor opentrekken, gaat die van mij prompt op zes uur. Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_61783307
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
Nou, dat is nu eens een keer een reclame met echt praktisch nut.
pi_61783310
En die reclame van dat jongentje met z'n vader over die koekjes die je in de melk doopt: 'Lekker he.'
pi_61783392
Die van die vrouw die sigaretten uit de stofzuiger haalt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61783402
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:42 schreef Djeez het volgende:
Aan alle SNS-reclames met Maud Hawinkels. Al ben ik nog zo geil, als ik die Limburgse sloerie haar paardenbek eenmaal hoor opentrekken, gaat die van mij prompt op zes uur. Ohja, die van SMS je kenteken naar 2020 is ook heel erg irritant.
kijk maar uit, mister carspotter zit op fok.
pi_61783448
Sillit bang reclame met die verroeste stuiver kan dan ook irritatie opwekken, reclames die beloftes maken wat onmogelijk nagekomen kan worden. Er zou een wet moeten komen op zulke reclame dat het misleidend is maar goed, tis commercie dat de klok slaat in deze maatschappij en zeker op tv.

Reden dat ik amper tv kijk zijn de reclame's, kijk je een serie krijg je 3 keer reclame in 1 uur.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:12:32 #38
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_61783839
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(...O
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk. (...)
Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.

Probeer nog maar ergens legbatterij eieren te kopen, niet meer te krijgen
Als je ff niet oppast zit je voor je er erg in hebt een biologische gehaktbal naar binnen te werken
Koop je een fles spa orange, wat vroeger een godendrank was, 1 slok en de hele fles kon de gootsteen in: "Nu zonder toegevoegde suiker", maar uiteraard wel volgestopt met aspartaam inclusief gore bijsmaak.

Alles neigt naar middelmatigheid, alles wordt laf, smakeloos, 'gezond' en met de gore bijsmaak van nepsuiker. En die fucking hippies van het voedingcentrum zijn er mede schuldig aan.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_61783916
quote:
Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
Mooi niet

Ik betaal, dus ik bepaal: ik wou graag schnitzels die in de achtertuin van m'n baas hebben gelopen; hadden ze niet
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:33:00 #40
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61784196
Jamba en die ene reclame van Clearasil. (Sorry, verkeerd verbonden, bios?)
Verder erger ik me kapot aan de reclame van Vanish
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61784255
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nou, er valt anders bar weinig te kiezen, die zooi wordt je door de milieu en gezondheid hippies gewoon door je strot gedouwd. Ik wil gewoon spullen van dieren die in te kleine hokjes een te kort kutleven hebben gehad, ik wil spullen gemaakt door arme kinderen in china voor 30 cent per dag. Ik wil gewoon frisdrank en snoep met flink veel echte suiker.

Probeer nog maar ergens legbatterij eieren te kopen, niet meer te krijgen
Als je ff niet oppast zit je voor je er erg in hebt een biologische gehaktbal naar binnen te werken
Koop je een fles spa orange, wat vroeger een godendrank was, 1 slok en de hele fles kon de gootsteen in: "Nu zonder toegevoegde suiker", maar uiteraard wel volgestopt met aspartaam inclusief gore bijsmaak.

Alles neigt naar middelmatigheid, alles wordt laf, smakeloos, 'gezond' en met de gore bijsmaak van nepsuiker. En die fucking hippies van het voedingcentrum zijn er mede schuldig aan.
idd light producten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 september 2008 @ 18:38:08 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61784307
Op Comedy Central:

WAAAAAR BEEEEEN JEEEEE!?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_61784346
Alle kutreclames waarin mannen als sukkels worden afgeschilderd.
Alle kutreclames waar het over iemands stoelgang gaat.
Alle kutreclames die te maken hebben met geld lenen of andere financiėle zaken,
Alle kutreclames waarin het over 'zelfbewuste vrouwen' en 'zelfbewust eten' gaat.
Alle kutreclames waar men in zingt.
Nagesynchroniseerde kutreclames.
En als laatste schoonmaakmiddel reclames.

Bijna alle dus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_61784357
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd light producten
In Amerika schijnt light bier ook behoorlijk populair te wezen, tis nu afwachten totdat de brouwerijen hier met een bier komen dat bewuste keuze is maar niet te zuipen is. Grolsch heeft al zo'n light bier met minder calorien, grolsch 4,2. Weet niet of ze dat nog verkopen maar er staat duidelijk op het etiket dat er minder calorien inzitten. Dan kopen de mensen ook 4,2 maar slaan ze voor 5,0 in
pi_61785538
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.

En dan met zo'n hele overdreven stem "Je denkt ook overal aan. Lekker!"

Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
pi_61785625
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
De reclame met dat stel in de auto, waarbij die kerel ff benzine moet gaan halen aangezien "het maar 500 meter is". Komt die kerel terug, in stortregen, gaat het dat wijf alleen maar om het drankje wat die gast OOK nog eens heeft gehaald.

En dan met zo'n hele overdreven stem "Je denkt ook overal aan. Lekker!"

Ze hebben nu trouwens wel die stem van dat wijf aangepast, want eerst had ze zo'n 'squeak' in haar stem. Tis nu meer een normale stem, maar blijft irritant.
Lelijke kuthoer is dat

Ik word al onpasselijk zodra ik die reclame zie. Met haar kutkop
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:38:52 #47
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61785672
De meest irritante is bij mij van die slet met "Smakelijke Apetina Feta!!!!!" waarbij de Feta tegenwoordig weg wordt gelaten.
En die van postkrediet uiteraard, die Dirk Scheringa-zooi kan van mij ongewenst de tyfus genieten.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_61785698
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
pi_61785741
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Urquhart het volgende:
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
pi_61785808
quote:
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.
Idd, daarom zeg ik altijd gewoon dat ik er geen zak om geef, kan ik iig legbaterij en bioindustrie meuk kopen zonder dat mensen me hypocriet vinden .
pi_61785935
Die van bizzner ofzo, waar zo'n wijf zit te fluisteren. Ril.
pi_61786075
Overtoom

Jelleuh! Me koffiemok!
Geen pjobjleem baas, het sjijn toch de sjnelle jelle weken bij ovejtoom!

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_61786114
"Mwaaa gelukkig heb ik altijd nog een goedelijf dus een goed lefaaaa."
pi_61786206
Die ene reclame waarbij die koffie verkoopster 1 minuut lang alle varianten gaat opnoemen super snel achter elkaar van alle koffie die te krijgen is

Vervolgens het bedrijf dat beweert dat het makkelijker kan, maar 1 keer die reclame aan moeten horen waarbij die trut aan het ratelen is van koffie is genoeg voor mij. Doel mislukt hier van product aansmeren, weet niet welk bedrijf het makkelijker maakt omdat die trut zo erg op de zenuwen werkt dat ik de reclame snel doe wegzappen zoals wel vaker gebeurt.

Zijn er uberhaupt reclames die je 10 keer of vaker kunt zien binnen 2 dagen?
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:35:58 #55
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_61786998
Die van Kukident: Ik hoef niet te zien hoe 2 van die rimpelsaurussen in slowmotion een krab of wat dan ook zitten te vreten!!!

Rio Mare: Ten eerste ziet het spul er te goor uit voor woorden, ten 2de die zelf voldane muil van dat wijf als ze een brok van dat verkapte kattenvoer in d,r bek steekt en dan ook nog vreet als een echte RTL josti.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_61787109
Mijn papa heeft een Ferrari..... Vivaaarooooo
pi_61787604
die klote leningen enzo van frisia en die mensen die een auto gaan kopen "kijk dat is nou de perfecte auto voor jullie"

wtf zeg
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_61788058
Reclame

TV-reclames zie ik gelukkig niet zo vaak, maar sommige op de radio:

- LOI (met Wouter en Merel)
- Postbank
- Bijbanen.nl
- Lenen.nl

En de grootste irritatie is toch wel die betuttelende overheidsspotjes:

"Sinds 1 juli is er een rookverbod in de horeca en dus roken we niet meer..."
En dan hoor je altijd mensen die het er helemaal mee eens zijn.

Laat ze het maar eens in een echte kroeg opnemen.

En dat toontje ook, alsof we allemaal het niveau hebben van een vierjarige kleuter.

En dat geldt voor alle overheidsspotjes.
pi_61788239
Ik irriteer me aan de oreo-reclame
klein klotejoch met zijn kuttekst: eewrst likkew, dahn dihpuh, en dahn opeehtuh
Denk erover na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')