Daar moet je Griekenland voor bedanken: zij wilden de auteursrechten op Griekse feta hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef IJsblock het volgende:
De meest irritante is bij mij van die slet met "Smakelijke Apetina Feta!!!!!" waarbij de Feta tegenwoordig weg wordt gelaten.
Als jij nou de kogel krijgt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind die juist enorm goed.
Iedereen heeft altijd de mond vol van milieu, dierenwelzijn, arbeidsomstandigheden en weet ik veel wat, maar in de winkel kiezen de mensen toch weer voor de kiloknallers en de goedkope made-in-China-meuk.
Deze spotjes laten zien dat je als consument wel iets te kiezen hebt. Wie betaalt bepaalt
herkenbaarquote:Op zondag 21 september 2008 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alle reclames met zo'n heesgefeeste corpssletjesstem
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:35 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik irriteer me aan de oreo-reclame (...)
Ik erger me trouwens ook aan de allernieuwste reclame voor Paradontax. Daarin zegt een mevrouw: "Ik irriteer me aan..."quote:Op zondag 21 september 2008 00:55 schreef BlackStar2k het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk aan alle reclames (...)
Dat denk ik dus steeds bij die clearasil reclames. Als je een puistje hebt (één lullig puistje!) moet je meteen zo onzeker zijn dat je liever je middelbare schoolliefde afschrikt door asociaal gedrag dan dat hij/zij je net-niet perfecte huidje ziet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef Topspin het volgende:
Die reclame van sire van pleegouders met dat bijdehante kind. En die reclame van die shampoo voor mannen waarbij die ene een bessen krijgt omdat hij zijn haar wast met andere shampoo dan mannen shampoo. Die persoon heeft al zo lang haar dat hij zowat vrouw is dus dan kun je lang wassen met welke shampoo dan ook, dan blijf je een vrouw zeker als je geen gezicht hebt om lang haar mee te hebben als man zijnde. Maar dan gaat het erom om de kijker onzeker te maken wat jammer genoeg in een aantal gevallen lukt bij de massa, ook die reclame van hi met dingus die bedoeld is om mensen die niet sms'en onzeker te maken zodat ze gaan sms'en. Op een foute manier inspelen op de massa is het dan ook door de kijker het gevoel te geven dat hij of zij minder voorsteld als ie het product niet in bezit heeft of koopt.
Niet dat ik er wakker van kan liggen maar het zet wel tot denken aan. Die leen reclames zijn zo vaak de revue gepasseerd dat ik ze niet eens meer opnoem.
Oh ja, daar had ik het gisteren nog over met m'n vrouw (ze is niet Nederlands dus ik legde het haar uit) dat ie zo eigenwijs was. Wat een verschil me 'ze zei meneer tegen me'.quote:Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin![]()
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |