En?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, "Wit Shirtje" belt... even kijken wie dat nu ook alweer was
Ja, weet weer wie het is na teruggebeld te hebben, aangezien ze een 'miscall' deed... Lokaal meidje.quote:
Ook wel collegae genoemd...quote:
Nou , volgens mij is het een echte hoer, niet nep.quote:
Lelijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , volgens mij is het een echte hoer, niet nep.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou , volgens mij is het een echte hoer, niet nep.
ik zal stoppen danquote:
P0wned, ik zit thuisquote:
Je was tieten aan het browsen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig aanwezig was vanmorgen
je lag nog te pitten thuis?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig aanwezig was vanmorgen
Ja. Stoppen met LELIJKE tieten. De rest mag gewoon komen hoorquote:
Dweil je zelf ff dan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Stoppen met LELIJKE tieten. De rest mag gewoon komen hoor
Ik woon niet in China en ook niet in Geleen... dus: /carequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je toch mag kiezen
http://www.nu.nl/news/175(...)rein_DSM_Geleen.html
of
http://www.nu.nl/news/175(...)et_met_melamine.html
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
thuis
ontslagen
ik voldeed niet aan de verwachtingen
nja word iig nog tot 1 november doorbetaald
awww...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
thuis
ontslagen
fok werd niet genoemd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Komt toch niet door het vele fokken?
weet je wat ik het ergste vind?'quote:
Dat geloof ik, en natuurlijk heb je zo weer wat anders. Wel fijn dat je gewoon betaald mag solliciterenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wat ik het ergste vind?'
Dat ik nu weer moet solliciteren
haat dat...
mja zal wel zo werk hebben denk/hoop ik...
LLquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
thuis
ontslagen
Ok. Jammer, maar wel eerlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fok werd niet genoemd.
nee hij zocht iemand die dieper in de job heeft gezeten...tja kon hem geen ongelijk geven.
Vergeleken met mn job bij de 1e advocaat is hij veeeel veeleisender.
DIe kennis heb ik idd ook niet
tja dan gaat de maand in he...
hij heeft wel zoiets: zoek maar op je gemak en blijf hier maar gewoon weg, je moet aan het werk blijven en zo kun je beter solliciteren.
Is ook wel zo..
Hijs menselijker als de 1e advocaat
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wat ik het ergste vind?'
Dat ik nu weer moet solliciteren
haat dat...
mja zal wel zo werk hebben denk/hoop ik...
Ja het is persoonlijk wel een fijne vent.. hij zocht gewoon iemand met meer kwaliteiten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat geloof ik, en natuurlijk heb je zo weer wat anders. Wel fijn dat je gewoon betaald mag solliciteren
hij zei zelfs nog: als je 1 november nog geen werk hebt moet je echt bellen, dan ga ik kijken of we niet iets kunnen regelen..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ok. Jammer, maar wel eerlijk.
Heel netjes ook dat hij doorbetaalt, want dat is hij absoluut niet verplicht.
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Chick!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
thuis
ontslagen
Waren maar meer werkgevers zo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij zei zelfs nog: als je 1 november nog geen werk hebt moet je echt bellen, dan ga ik kijken of we niet iets kunnen regelen..
hij wilde echt het beste voor me
wat dat betreft is het een heeeeeeeeele fijne vent!!!
hoop het ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Chick!.
Nouja, hopen dat je een beetje snel iets nieuws hebt, dat wel past.
Inderdaad. Eerst maar weekend. Mèt tequila party.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop het ook
maandag (nu geen puf voor) maar weer beginnen met sollicitatiebrieven te typen
Heb mn waardering daarvoor ook ruim laten blijken!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst maar weekend. Mèt tequila party.
Verdriet wegzuipen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst maar weekend. Mèt tequila party.
eventjes tochquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
ik niks, dank je, ik ga naar huis. Weekend!
Ik zit lekker thuisquote:
Whehe, go girl.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eventjes toch
ben blij dat ik geen alcohol probleem heb
pff denk dat ik me een jointje ga draaien nu (jezus het is veel te vroeg daarvoor eigeniijk)
ben zo opgefokt!..
Maar ik ben net 4,5 uur wakkerquote:
Op de schommelbank, in het zonnetjequote:
Ja dan wel ja want ik ben nog lang niet duf genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurt even voor we slapen wel hoor
Marcquote:
Schommelbank heb ik niet.. wel gewone bank waar de zon op schijnt en dat is ook heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Op de schommelbank, in het zonnetje.
Schommelbank in de tuin is super (bij gebrek aan een schommelstoel in huis, die 'mag' ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Schommelbank heb ik niet.. wel gewone bank waar de zon op schijnt en dat is ook heerlijk![]()
Dat is het jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan wel ja want ik ben nog lang niet duf genoeg
Hihi ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Schommelbank in de tuin is super (bij gebrek aan een schommelstoel in huis, die 'mag' ik niet). Rozig worden van 't zonnetje en dan lekker schommelend in slaap vallen
.
Heb alleen een beetje liggen knorren denk ik, zere keel.
En dan savonds om 11 uur rillend van de kou en overal rood verbrand wakker wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef es70 het volgende:
Schommelbank in de tuin is super (bij gebrek aan een schommelstoel in huis, die 'mag' ik niet). Rozig worden van 't zonnetje en dan lekker schommelend in slaap vallen
.
Ga niks doenquote:
Zo lang krijg ik nooit de gelegenheid om op die bank te liggen hoor, langer dan een uurtje komt niet voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan savonds om 11 uur rillend van de kou en overal rood verbrand wakker wordentotaal door je slaap heen, heel je bioritme naar de bliksem, nou, jottum
quote:
Love of my lifequote:
Ciao!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben naar mn schoonouders (vent is nu daar)
later
ik ben inmiddels al bij mn schoonoudersquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ciao!
Inmiddels thuis aangekomen. Let the weekend begin!
Hele week al? Ook ziek?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga niks doen. Net als de hele week al
. Denk dat ik daar wel klaar voor ben
.
we hebben magnums..quote:
Als de stufi weer gestort is ga ik volgende week toch ook maar even koekkies en chocola halen ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben magnums..
zal de kast eens open trekken hier
Vast wel iets te vinden
Vanaf vorige week woensdag alquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanaf vorige week woensdag al. Slijmbeursontsteking in mijn heup.
Veel plezier!quote:
Niet echt, maandag maar weer 's naar de huisarts...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Gaat het al wel iets beter?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt, maandag maar weer 's naar de huisarts...
Pijnstillers/ontstekingremmers, maar aangezien ik die ook al vanaf woensdag neem en er weinig vooruitgang in lijkt te zitten...quote:
Mja, dan is ieder kwartiertje meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo lang krijg ik nooit de gelegenheid om op die bank te liggen hoor, langer dan een uurtje komt niet voor. En slapen doet mijn lijf bij voorkeur niet 's nachts geloof ik
.
Snoesquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:15 schreef Fha het volgende:
Stuur ik een vriend een smsje: "N, ik verveel me! Kom jij mij eens even vermaken joh."
Krijg ik terug: "kan niet snoes, moet werken"
Wat is dat nou weer voor excuus?! Bah. Ik ga nieuwe vrienden zoeken. Vanaf nu wil ik alleen nog vrienden die ook geen leven hebben
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:15 schreef Fha het volgende:
Stuur ik een vriend een smsje: "N, ik verveel me! Kom jij mij eens even vermaken joh."
Krijg ik terug: "kan niet snoes, moet werken"
Wat is dat nou weer voor excuus?! Bah. Ik ga nieuwe vrienden zoeken. Vanaf nu wil ik alleen nog vrienden die ook geen leven hebben
Schiet lekker op dus.. stom!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Pijnstillers/ontstekingremmers, maar aangezien ik die ook al vanaf woensdag neem en er weinig vooruitgang in lijkt te zitten...
Psiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan is ieder kwartiertje meegenomen natuurlijk
Lief tochquote:
Jaloers krengquote:
Wil je mijn citroen thee hebben?quote:
Waar?quote:
"Ha, stinkende bruinebonenwalm van mequote:Op vrijdag 19 september 2008 17:22 schreef es70 het volgende:
Lief toch. Klinkt iig stukken liever als 'scheet'
.
Ja hoor, die is best lekkerquote:
Ik ben het zooo zatquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, die is best lekker![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Fha het volgende:
Ik moet [..] van mezelf
Linksachterdeplantnastdeduer.quote:
Wanneer kom ik?quote:
* DR34M3R gaat poetsen zodat het huis tiptop in orde is voor de visite straks
Als jij komt verstopt men messen in de bank..quote:
Jij? De nog betere versie van jou bedoel jequote:Op vrijdag 19 september 2008 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Linksachterdeplantnastdeduer.
[..]
Wanneer kom ik?
Liever een dwangneuroot dan een jaloers krengquote:
ohohohoho, koop toch gewoon een ander smaakje voor de afwisseling. Na 10 koppen aardbeien thee smeek je om citroen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben het zooo zatIk moet het opdrinken van mezelf voor ik nieuwe smaakjes koop... nog 1,5 pak te gaan
Van aardbei krijg ik nooit genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ohohohoho, koop toch gewoon een ander smaakje voor de afwisseling. Na 10 koppen aardbeien thee smeek je om citroen.
Goed hoor snoesquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef Fha het volgende:
Liever een dwangneuroot dan een jaloers kreng![]()
Jij mag geen snoes tegen mij zeggen!!! Gna!quote:
Alsof ik daar jouw toestemming bij nodig hebquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:49 schreef Fha het volgende:
Jij mag geen snoes tegen mij zeggen!!! Gna!
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik daar jouw toestemming bij nodig heb
Nee zonder!! Gewoon puur!!quote:
Mihoen!quote:
Jij hebt overal toestemming voor nodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik daar jouw toestemming bij nodig heb
Dan mag je mijn slagroom hebbenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan mag je mijn slagroom hebbendat lus ik niet namelijk
Jaaaaquote:
Wat dacht je van gesmolten chocolade?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat dacht je van gesmolten chocolade?
Oeh en vers ijsquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat dacht je van gesmolten chocolade?
Couscous met ananas, paprika en stir fried chickenquote:
Mag ik ook kwijlenquote:
Woaaahquote:
Alleen kwijlen dan. Er zijn maar 2 aardbeitjes en die zijn voor Fhaquote:
Jij heidenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
aardbeien met chocola?Die combinatie heb ik nou nooit begrepen
Netjes je slabbetje om en niet boven de chocolade of aardbeien, dan mag je kwijlenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen kwijlen dan. Er zijn maar 2 aardbeitjes en die zijn voor Fha
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
aardbeien met chocola?Die combinatie heb ik nou nooit begrepen
ik ben best liefquote:
Oke,quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen kwijlen dan. Er zijn maar 2 aardbeitjes en die zijn voor Fha
Slotje, opgelost!quote:
Ja dat kloptquote:
Kijk, dat is nou lief.. de verhouding was ook een beetje zoek natuurlijkquote:
Nu kan iedereen in de chocola dippenquote:
Bekijk hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat kloptmaar jij mag me nog steeds niet zo noemen
![]()
Wat doet het woord "hersenen" in die filename Marc?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Die chocolade wil ik wel weg likken
Over knoeien met eten gesproken....quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Die chocolade wil ik wel weg likken
Dat vraag je marc?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woord "hersenen" in die filename Marc?
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over knoeien met eten gesproken....
Dat deed hij met zijn piem0l.quote:
Wie mag dat wel dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat kloptmaar jij mag me nog steeds niet zo noemen
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woord "hersenen" in die filename Marc?
Hoi snoes.quote:
Soms moet het even hequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over knoeien met eten gesproken....
Gewoon proberen?quote:
Een vriend en mn broerquote:
De Toppers gaan naar het Euro Song Festivalquote:
Ik noem mijn zus iets volledig andersquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Toppers gaan naar het Euro Song Festival
Ja, ik hoorde straks zoiets.. dacht nog: "dat heb ik vast verkeerd verstaan"quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Toppers gaan naar het Euro Song Festival
"Schatje"?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik noem mijn zus iets volledig anders
Jaquote:
Nee, het lijkt er niet op. Zit weinig positiefs of vriendelijks in ookquote:
Het word echt elk jaar erger zeg..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
JaIk ga zoals altijd weer kijken
Iig beter dan Hind
K*nkerhoer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er niet op. Zit weinig positiefs of vriendelijks in ook
Nee joh. Over the top ftw.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ze moeten maar eens ophouden met dat hele songfestival.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ze moeten maar eens ophouden met dat hele songfestival.
Ergens is er bij jou iets helemaal mis gegaan...quote:
Dr. Philquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ergens is er bij jou iets helemaal mis gegaan...
I rest my case.quote:
Nou, volgens mij valt dat wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ieder jaar een avond het telefoonnet landelijk op z'n reet door dat kut songfestival. Donder toch op man
Dat is netjes inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef Klonk het volgende:
nou, het is gelukt, telefoontje gekocht voor mijn lief, ging nog even mis, eenmaal thuis bleek het een dure maar tamelijke lege doos te zijn, alles aanwezig behalve de telefoon
netjes opgelost, we kregen gelukkig alsnog een volle doos mee en een extra geheugenkaartje gratis
Das al lang niet meer, zoveel boeit het niet meer in Nederland dat het plat gaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het is echt iets uit de jaren '50, om de gezamenlijke Europese geest te bevorderen en zo. leuk, maar het heeft zijn nut gehad nuhet is al jaren een farce gewoon. Ierland WIL al niet eens meer winnen omdat ze dan WEER moeten organiseren wat een klap geld kost. kutsongfestival. ieder jaar een avond het telefoonnet landelijk op z'n reet door dat kut songfestival. Donder toch op man
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef Klonk het volgende:
nou, het is gelukt, telefoontje gekocht voor mijn lief, ging nog even mis, eenmaal thuis bleek het een dure maar tamelijke lege doos te zijn, alles aanwezig behalve de telefoon
netjes opgelost, we kregen gelukkig alsnog een volle doos mee en een extra geheugenkaartje gratis
quote:
Ok, begrijpelijk. We zijn hier ook allemaal onbekenden, toch snoes?!quote:
Nah, als je een italiaans ijsje voor me koopt zal ik het nog een keer overwegen schatquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk. We zijn hier ook allemaal onbekenden, toch snoes?!
Eerst koken anders is het niet lekkerquote:
oja.. das wel slimquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst koken anders is het niet lekker
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.quote:
Ielh das net seksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.
* AC4WHEELS.NL kijkt dr34m3r aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doen
Kijk, da's beterquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
* AC4WHEELS.NL kijkt dr34m3r aan.
Dat wil ik wel doen, maar tegen de tijd dat het aan de andere kant van het land is, is alles gesmolten en uit de verpakking gelopen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah, als je een italiaans ijsje voor me koopt zal ik het nog een keer overwegen schat
nu niet, eerst wat lekkers halen.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
ff denken..
*lekkers halen voor vanavond
*douchen
*afwassen
*stofzuigen
In die volgorde dan maar denk ik.
Er zit hier ook een goeie italiaan..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, maar tegen de tijd dat het aan de andere kant van het land is, is alles gesmolten en uit de verpakking gelopen...![]()
Ik heb wel een foto van een echte Italiaanse ijswinkel voor je. In het voorjaar in San Gimignano gemaakt.
[ link | afbeelding ]
ik zie je zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu niet, eerst wat lekkers halen.
Gitaarspelen heb ik al gedaan. Prioriteitenquote:
Hij had het over IJS! Je moet je antwoord aan OA niet verwarren met dat voor MPGquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit hier ook een goeie italiaan..
Oeeeh ik moet echt nodig weer op vakantie
Ik ga donderdag, maar ik denk dat OAdin het niet op prijs stelt als er nog een dame meegaat...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit hier ook een goeie italiaan..
Oeeeh ik moet echt nodig weer op vakantie
Nee gelijk heeft zequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga donderdag, maar ik denk dat OAdin het niet op prijs stelt als er nog een dame meegaat...
Sex met mij is nietquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doen
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex met mij is niet
Omdat zij met mij op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee gelijk heeft zeMaar ik ben lekker wel jaloers!
Ja dat ook natuurlijk, maar vooral ook het vakantie gaan opzich..quote:
Vraag JJquote:
Whehe, snap ik. Mja, het is ook alweer 5 maanden geleden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar vooral ook het vakantie gaan opzich..
Daaromquote:
Aanstellertquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef OA het volgende:
Whehe, snap ik. Mja, het is ook alweer 5 maanden geleden...![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
AanstellertIk ben al bijna 5 jaar niet meer weg geweest
![]()
Daar is wel wat aan te doen.quote:
Nee hoor, alles doet het nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag JJ![]()
Papier is toch te oud voor jou...
Ja dat bedoel ik..quote:
Dat bedoel ik niet hequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, alles doet het nog
Jawel hoorquote:
Nee niks.quote:
Ja ook niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vanavond doen?
Hier, een ijsjequote:
Niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Aaaahw dank je welquote:
Seks.quote:
Je zei jullie..quote:
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.
quote:
Dat is heel goed mogelijk!quote:
Nee. Dus?quote:
Ik moest reageren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
Goed topic: kan je gitaar spelen met je lul?
Echt een levensvraagquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
Goed topic: kan je gitaar spelen met je lul?
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga maar weer, is niet zo gezellig.
Bah wat een ranzig ijsje..quote:
quote:
Goeie reacties...quote:
Hé, dat hebben wij ook. Kingsize waterbed welteverstaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukken
Ja, het is een dubieuze smilie...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bah wat een ranzig ijsje..
* terug is
Ja ik wist niks betersquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goeie reacties...![]()
[..]
Hé, dat hebben wij ook. Kingsize waterbed welteverstaan!
Welnee. Je lig niet te klotsen, ook niet als je veel beweegt. (om wat voor reden dan ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik wist niks beters
Waterbed lijkt me nog steeds heel raar slapen..
zo schiet het niet op met mijn lijstje..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
ff denken..
*lekkers halen maken voor vanavond
*douchen
*afwassen
*stofzuigen
In die volgorde dan maar denk ik.
Hihi toch denk ik nog steeds van welquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Je lig niet te klotsen, ook niet als je veel beweegt. (om wat voor reden dan ook).
quote:
quote:
Misschien als je een heel slecht waterbed hebt, maar als je een goed hebt, met 2 waterzakken en stabilisatoren, dan ligt het heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi toch denk ik nog steeds van wel
quote:
quote:
quote:en bevatten een overdonderende hoeveelheid natuurlijke suikers (glucose en fructose). Een typisch verschijnsel bij dadels in het algemeen is het witte poeder op de pel, hetgeen aangeeft dat het verzadigingspunt op het gebied van suikers is overschreden
quote:
Ik zal er zo nog eens naar kijken. Heb een drukke werkdag gehad, dus heb er nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef JortK het volgende:
Trouwens al nagedacht OA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |