Dat is het jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan wel ja want ik ben nog lang niet duf genoeg
Hihi ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Schommelbank in de tuin is super (bij gebrek aan een schommelstoel in huis, die 'mag' ik niet). Rozig worden van 't zonnetje en dan lekker schommelend in slaap vallen
.
Heb alleen een beetje liggen knorren denk ik, zere keel.
En dan savonds om 11 uur rillend van de kou en overal rood verbrand wakker wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef es70 het volgende:
Schommelbank in de tuin is super (bij gebrek aan een schommelstoel in huis, die 'mag' ik niet). Rozig worden van 't zonnetje en dan lekker schommelend in slaap vallen
.
Ga niks doenquote:
Zo lang krijg ik nooit de gelegenheid om op die bank te liggen hoor, langer dan een uurtje komt niet voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan savonds om 11 uur rillend van de kou en overal rood verbrand wakker wordentotaal door je slaap heen, heel je bioritme naar de bliksem, nou, jottum
quote:
Love of my lifequote:
Ciao!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben naar mn schoonouders (vent is nu daar)
later
ik ben inmiddels al bij mn schoonoudersquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ciao!
Inmiddels thuis aangekomen. Let the weekend begin!
Hele week al? Ook ziek?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga niks doen. Net als de hele week al
. Denk dat ik daar wel klaar voor ben
.
we hebben magnums..quote:
Als de stufi weer gestort is ga ik volgende week toch ook maar even koekkies en chocola halen ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben magnums..
zal de kast eens open trekken hier
Vast wel iets te vinden
Vanaf vorige week woensdag alquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanaf vorige week woensdag al. Slijmbeursontsteking in mijn heup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |