Nou, volgens mij valt dat wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ieder jaar een avond het telefoonnet landelijk op z'n reet door dat kut songfestival. Donder toch op man
Dat is netjes inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef Klonk het volgende:
nou, het is gelukt, telefoontje gekocht voor mijn lief, ging nog even mis, eenmaal thuis bleek het een dure maar tamelijke lege doos te zijn, alles aanwezig behalve de telefoon
netjes opgelost, we kregen gelukkig alsnog een volle doos mee en een extra geheugenkaartje gratis
Das al lang niet meer, zoveel boeit het niet meer in Nederland dat het plat gaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het is echt iets uit de jaren '50, om de gezamenlijke Europese geest te bevorderen en zo. leuk, maar het heeft zijn nut gehad nuhet is al jaren een farce gewoon. Ierland WIL al niet eens meer winnen omdat ze dan WEER moeten organiseren wat een klap geld kost. kutsongfestival. ieder jaar een avond het telefoonnet landelijk op z'n reet door dat kut songfestival. Donder toch op man
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:45 schreef Klonk het volgende:
nou, het is gelukt, telefoontje gekocht voor mijn lief, ging nog even mis, eenmaal thuis bleek het een dure maar tamelijke lege doos te zijn, alles aanwezig behalve de telefoon
netjes opgelost, we kregen gelukkig alsnog een volle doos mee en een extra geheugenkaartje gratis
quote:
Ok, begrijpelijk. We zijn hier ook allemaal onbekenden, toch snoes?!quote:
Nah, als je een italiaans ijsje voor me koopt zal ik het nog een keer overwegen schatquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk. We zijn hier ook allemaal onbekenden, toch snoes?!
Eerst koken anders is het niet lekkerquote:
oja.. das wel slimquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst koken anders is het niet lekker
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.quote:
Ielh das net seksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat er van zweten en hijgen, dat kan niet goed zijn, idd.
* AC4WHEELS.NL kijkt dr34m3r aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doen
Kijk, da's beterquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
* AC4WHEELS.NL kijkt dr34m3r aan.
Dat wil ik wel doen, maar tegen de tijd dat het aan de andere kant van het land is, is alles gesmolten en uit de verpakking gelopen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah, als je een italiaans ijsje voor me koopt zal ik het nog een keer overwegen schat
nu niet, eerst wat lekkers halen.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
ff denken..
*lekkers halen voor vanavond
*douchen
*afwassen
*stofzuigen
In die volgorde dan maar denk ik.
Er zit hier ook een goeie italiaan..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen, maar tegen de tijd dat het aan de andere kant van het land is, is alles gesmolten en uit de verpakking gelopen...![]()
Ik heb wel een foto van een echte Italiaanse ijswinkel voor je. In het voorjaar in San Gimignano gemaakt.
[ link | afbeelding ]
ik zie je zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu niet, eerst wat lekkers halen.
Gitaarspelen heb ik al gedaan. Prioriteitenquote:
Hij had het over IJS! Je moet je antwoord aan OA niet verwarren met dat voor MPGquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit hier ook een goeie italiaan..
Oeeeh ik moet echt nodig weer op vakantie
Ik ga donderdag, maar ik denk dat OAdin het niet op prijs stelt als er nog een dame meegaat...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zit hier ook een goeie italiaan..
Oeeeh ik moet echt nodig weer op vakantie
Nee gelijk heeft zequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga donderdag, maar ik denk dat OAdin het niet op prijs stelt als er nog een dame meegaat...
Sex met mij is nietquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik weet wel leukere dingen waar je dat van gaat doen
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex met mij is niet
Omdat zij met mij op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee gelijk heeft zeMaar ik ben lekker wel jaloers!
Ja dat ook natuurlijk, maar vooral ook het vakantie gaan opzich..quote:
Vraag JJquote:
Whehe, snap ik. Mja, het is ook alweer 5 maanden geleden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar vooral ook het vakantie gaan opzich..
Daaromquote:
Aanstellertquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef OA het volgende:
Whehe, snap ik. Mja, het is ook alweer 5 maanden geleden...![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
AanstellertIk ben al bijna 5 jaar niet meer weg geweest
![]()
Daar is wel wat aan te doen.quote:
Nee hoor, alles doet het nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag JJ![]()
Papier is toch te oud voor jou...
Ja dat bedoel ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |