Dat bedoel ik niet hequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, alles doet het nog
Jawel hoorquote:
Nee niks.quote:
Ja ook niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vanavond doen?
Hier, een ijsjequote:
Niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Aaaahw dank je welquote:
Seks.quote:
Je zei jullie..quote:
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie, ja, je vroeg het dus aan iedereen.
quote:
Dat is heel goed mogelijk!quote:
Nee. Dus?quote:
Ik moest reageren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
Goed topic: kan je gitaar spelen met je lul?
Echt een levensvraagquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
Goed topic: kan je gitaar spelen met je lul?
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga maar weer, is niet zo gezellig.
Bah wat een ranzig ijsje..quote:
quote:
Goeie reacties...quote:
Hé, dat hebben wij ook. Kingsize waterbed welteverstaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een kingsize bed, drie personen moet wel lukken
Ja, het is een dubieuze smilie...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bah wat een ranzig ijsje..
* terug is
Ja ik wist niks betersquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Goeie reacties...![]()
[..]
Hé, dat hebben wij ook. Kingsize waterbed welteverstaan!
Welnee. Je lig niet te klotsen, ook niet als je veel beweegt. (om wat voor reden dan ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik wist niks beters
Waterbed lijkt me nog steeds heel raar slapen..
zo schiet het niet op met mijn lijstje..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
ff denken..
*lekkers halen maken voor vanavond
*douchen
*afwassen
*stofzuigen
In die volgorde dan maar denk ik.
Hihi toch denk ik nog steeds van welquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Je lig niet te klotsen, ook niet als je veel beweegt. (om wat voor reden dan ook).
quote:
quote:
Misschien als je een heel slecht waterbed hebt, maar als je een goed hebt, met 2 waterzakken en stabilisatoren, dan ligt het heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi toch denk ik nog steeds van wel
quote:
quote:
quote:en bevatten een overdonderende hoeveelheid natuurlijke suikers (glucose en fructose). Een typisch verschijnsel bij dadels in het algemeen is het witte poeder op de pel, hetgeen aangeeft dat het verzadigingspunt op het gebied van suikers is overschreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |