Zie jij jezelf op zulke schoenen lopen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef es70 het volgende:
Als je die dikke zool wegdenkt zijn ze heul zo hoog niet meer.
Ik mezelf niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie jij jezelf op zulke schoenen lopen?
drukdrukdruk met studie en PR, maar wel goooeeeedquote:
Ik jou nog eerder dan Es, kun je nagaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik mezelf niet.
true!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je die dikke zool wegdenkt zijn ze heul zo hoog niet meer.
Moet ik weer eerst naar huis om die dingen op te pikkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die kan ik wel maken als je hier dadelijk die bastogne komt halen. ;Y
I know, I know. Die informatie heeft mij natuurlijk bereikt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
drukdrukdruk met studie en PR, maar wel goooeeeed
en metdjoels
dan?
Doe je dat de volgende keer. Heb je een reden om terug te komen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Ladylike het volgende:
Moet ik weer eerst naar huis om die dingen op te pikken
ja gek, ik studeer weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know, I know. Die informatie heeft mij natuurlijk bereikt!![]()
Maar, het gaat dus goed. Good to know, good to know.
[..]
vind missus sjoels dat wel goed?quote:Doe je dat de volgende keer. Heb je een reden om terug te komen!.
ik herkende je helemaal niet met dat iconquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Het ruikt hier naar McDonalds... heb zelf maar een haffel friet in 't vet gegooid. Vannacht eet ik nog wel een keer dan.
Heyquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja gek, ik studeer weer
en ik vind het nog helemaal leuk ook
dat ik vandaag vrij heb, vind ik nóg leuker natuurlijk![]()
[..]
vind missus sjoels dat wel goed?
ben dan ook undercover he, dus ik weet niet waar je het over hebt en zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik herkende je helemaal niet met dat icon
heb ik sowieso wel.. ik vergeet toch altijd wel watquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe je dat de volgende keer. Heb je een reden om terug te komen!.
Oh, moest je dat ook melden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Dag popje
niet meer vergeten wat je wilt winnen bij je wedstrijd-mailtje te vermelden he
jetzt gehts lossssss!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, moest je dat ook melden?
Ik dacht alleen een antwoord...![]()
Und jetzt?
quote::$ als jij nu eens langs komtik betaal
en je verwent me oraal als ik pron kijk?
Ganz tollquote:
via PM?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
okay jullie vallen echt nog mee..
er zijn ergere fokkers:
[..]![]()
![]()
![]()
Who the fuck was that.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
er zijn ergere fokkers:
[..]![]()
![]()
![]()
jaquote:
Ik bijt wel van me af hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Who the fuck was that.
I'll fuck him up.
De brutaliteit.
moah, als iemand heel graag wil kan ik het wel begrijpen hoor.. eeh... nah...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Who the fuck was that.
I'll fuck him up.
De brutaliteit.
Mja, wij menen het ook niet echt doorgaans. Ik niet tenminstequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
er zijn ergere fokkers:
[..]![]()
![]()
![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ambtenaren aan de lunch? Dan ga ik ff tieten plaatsen namelijk. Ben in een goede bui
hoe brutaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik bijt wel van me af hoor![]()
en dan vraag je het zo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, als iemand heel graag wil kan ik het wel begrijpen hoor.. eeh... nah...
hij heeft het doorquote:oeps sorry
geylheid nam gezond verstand ff over
vergeef je me?
DIE krijgt mn nr dus echt nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee ik zou direct geld voor houden niet via PM, gewoon SMSen
true, true...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, jij hebt MPG.
Dus, dan mag het.
is goed fritsquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben dan ook undercover he, dus ik weet niet waar je het over hebt en zo
staat er duidelijk bij hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Und jetzt?
LL, je zou mijn PM's niet openbaar maken zei jequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
er zijn ergere fokkers:
[..]![]()
![]()
![]()
nou het zinnetje dat ik een vriend heb doet wonderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"de volgende keer eerst zelf trekken dan he!"
Ik dacht dat je er niet wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
LL, je zou mijn PM's niet openbaar maken zei je
Frits? Karel!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true...
[..]
is goed frits
[..]
staat er duidelijk bij hoor
euh, niks, want de winnaars zijn al getrokken
[..]
LL, je zou mijn PM's niet openbaar maken zei je
heb je geen open relatie dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou het zinnetje dat ik een vriend heb doet wonderen
nou niet verklappen dat ik een open relatie heb
Echt jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou het zinnetje dat ik een vriend heb doet wonderen
nou niet verklappen dat ik een open relatie heb
klonkquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
boterhammetje met kaas
sorry bramquote:
PWNquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
heb ik weer, ze heeft de afgelopen twee weken dat ding geen enkele meer gehad (want ze heeft vakantie dan wil ze dat ding niet horen) en nu zit ze twee fucking straten verderop en heeft ze het mobieltje bij zich![]()
fail
WIN JE NIKS, TENZIJ JE ALSNOG ZEGT WAT JE MOT HEBBEN :p .quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Und jetzt?
Nee, werkquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie jij jezelf op zulke schoenen lopen?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]Nu ff niet omdat die slijmbeurs heel vervelend doet, maar anders zeker wel hoor
.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker klein, zodat geen raamambtenaar hoeft te huilen
Potdommequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik jou nog eerder dan Es, kun je nagaan
nepquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, deze is wel aardig ook:
[ afbeelding ]
hij wint sowieso niks, want de winnaars zijn al bekend gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
WIN JE NIKS, TENZIJ JE ALSNOG ZEGT WAT JE MOT HEBBEN :p .
En ook dan geen garantie dat je wint.
nu weekendquote:
Die heeft echt een héél ongezond kleurtje hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, deze is wel aardig ook:
[ afbeelding ]
boemquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu geen weekend en morgen nog steeds geen weekend tot een uurtje of 11 's avonds!
duidelijkquote:
creatief met blauw lichtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heeft echt een héél ongezond kleurtje hoor.
Ik vind het echt een slechte fotoquote:
ik vond 'm wel aardig, maar verschil moet er zijn he..quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind het echt een slechte foto
mooie tepels dat wel
meningen verschillenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vond 'm wel aardig, maar verschil moet er zijn he..
Ben te lui om een mooie te zoeken vanavond
Ow. Sowwyquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Potdomme. Ik ben echt wel een 'meisje' hoor
.
Gelukkig heb ik niks gewonnen dan, want ik word niet graag getrokken op het werk...quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
staat er duidelijk bij hoor
euh, niks, want de winnaars zijn al getrokken
te makkelijk OA.. te makkelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks gewonnen dan, want ik word niet graag getrokken op het werk...
hehehequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks gewonnen dan, want ik word niet graag getrokken op het werk...
konnichipinguinquote:
wat voor telefoon heb je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
typisch dat de gemiddelde Indonesier wel muziek in mijn telefoon krijgt en ik niet. Daarmee bedoel ik dat ik het wel op het kaartje krijg, maar niet in de player..
Ik zal voor op mn werk een laptop aanschaffenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef DR34M3R het volgende:
Papier wil het gewoon niet leren he?
Navigator 6210, maar ik kan denk ik beter even het boekje zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe
[..]
konnichipinguin
[..]
wat voor telefoon heb je?
denk het wel ja...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Navigator 6210, maar ik kan denk ik beter even het boekje zoeken
psst, ze mist een sokquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
denk het wel ja...
[..]
psst, ze mist een sok
Primaquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zoek nog even verder voor je dan
Ik ben druk aan het werk, alles af krijgen voor de vakantie... dus dan mag dat!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
te makkelijk OA.. te makkelijk
ooh, het mag ook wel als je geen vakantie in het uitzicht hebt hoor, alleen vermoed ik of je er dan wel zinin hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werk, alles af krijgen voor de vakantie... dus dan mag dat!
Welnee... de lust ontgaat je hier wel hoor... Mix van chemische luchten en uitgezakte lijken werkt niet lustopwekkend...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, het mag ook wel als je geen vakantie in het uitzicht hebt hoor, alleen vermoed ik of je er dan wel zinin hebt
uitgezakte lijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... de lust ontgaat je hier wel hoor... Mix van chemische luchten en uitgezakte lijken werkt niet lustopwekkend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |