Dat deed ik lekker expresquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zelfstandig als het geen geld kost
Als je hierheen komt, krijg je bastogne.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat deed ik lekker expres
@ Jo0lz: goed idee
mn koekjes zijn op
Breakfast is important!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo maar even brood halen want ik sliep bij mijn vriendin en had geen tijd om wat te maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als je hierheen komt, krijg je bastogne.
Word.quote:
Ja maar ik ben bastogne is gewoon ongelofelijk lekker!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie wonen kei ver uit de buurt
dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bastogne is gewoon ongelofelijk lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
morgen mn nieuwe schoenen aanWelke van de 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Me neither. Ben niet zo'n snoepert!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dan wel weer zo. Al heb ik het al jaren niet gegeten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
morgen mn nieuwe schoenen aanPics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Ik wist niet dat joolz ook een vrouw was?quote:
quote:
quote:
En dan met die hakkenrace mee gaan doenquote:
euhm jaquote:
3 cm lager gaat nog.. dit is te onstabiel om op te rennenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan met die hakkenrace mee gaan doen
Ik vind het niksquote:
In china zou dit dan weer d ebom zijn: misvormde voeten!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het niks
Magoe, ik hoef er ook niet op (of in de buurt) te lopen
ieder zn eigen meningquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het niks
Magoe, ik hoef er ook niet op (of in de buurt) te lopen
Je staat gewoon op je tenen erin hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
In china zou dit dan weer d ebom zijn: misvormde voeten!
Voor zover ik weet is dat niet de normale stand van voetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef Ladylike het volgende:
Je staat gewoon op je tenen erin hoor
In maastricht speciaal voor de vrouwen stoepen aangelegd omdat de straten uit 20 BC warenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef Klonk het volgende:
vrouwen op hoge hakken![]()
vrouwen op hoge hakken in de stad en dan gaan klagen dat de klinkertjes niet fijn zijn om op te lopen met hoge hakken
Ja dat is dus stom hč. Trek fatsoenlijke gympen aan als je gaat winkelen. Verdorie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef Klonk het volgende:
vrouwen op hoge hakken![]()
vrouwen op hoge hakken in de stad en dan gaan klagen dat de klinkertjes niet fijn zijn om op te lopen met hoge hakken
Ik loop zelfs op blote voeten nog op mn tenenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat niet de normale stand van voeten
I rest my case.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik loop zelfs op blote voeten nog op mn tenen
En binnen 10 jaar op wielen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben jij zo klein dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan mn voeten wel plat zetten hoorquote:
ja precies. Maar ja, bedenk zoiets maar eens, als al je hersencapaciteit van de hele ochtend al teloor gegaan is aan het bepalen van de keuze tussen hemelsblauwe en koningsblauwe oogschaduw. Hmm.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja dat is dus stom hč. Trek fatsoenlijke gympen aan als je gaat winkelen. Verdorie.
man ik loop al 20 jaar op hakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En binnen 10 jaar op wielen.
Dilemma's dilemma'squote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies. Maar ja, bedenk zoiets maar eens, als al je hersencapaciteit van de hele ochtend al teloor gegaan is aan het bepalen van de keuze tussen hemelsblauwe en koningsblauwe oogschaduw. Hmm.
In FOK!. Dus ik dacht dat ze zich ook wel hier zou melden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Muck? Waar?
Zoveel post ze hier toch niet meer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef OA het volgende:
In FOK!. Dus ik dacht dat ze zich ook wel hier zou melden...
Heeft die weer postrechten ja?quote:
Ja, dat wel.quote:
Ah, good for him.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat wel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat joolz ook een vrouw was?
Hmmm, sexy. Maareh, ik bedoelde jezelf op de foto met die schoenenquote:
Er zijn nog geen pics van mij op die schoenen..quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben ik ook niet.
[..]
Hmmm, sexy. Maareh, ik bedoelde jezelf op de foto met die schoenen.
Dag popjequote:
ja, hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Muck? Waar?
tuurlijk, maar moest eerst even een berg PR-dingetjes wegwerkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
In FOK!. Dus ik dacht dat ze zich ook wel hier zou melden...
Nee, drukdrukdrukquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoveel post ze hier toch niet meer?
Joooo0000lzquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben ik ook niet.
[..]
Hmmm, sexy. Maareh, ik bedoelde jezelf op de foto met die schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |