.jpg)
.jpg)

.jpg)
Zal deze spulletjes van Knorretje nog even in de lijst er bij zetten!quote:(ik heb nog een wat spulletjes erbij gedaan overigens, een flesje/bak voor de hond tijdens het wandelen (veldvles idee) anti vlooien middel voor katten, fleecedekentjes, kijk vanavond nog even mijn handdoeken na of daar nog wat ouds tussen zit. flink wat tennisballen nog en wat ander trek en gooi speelgoed voor honden/katten)
Sorry. Was de schuld van een immens interessant programma op RTL5quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Xebber het volgende:
Ja hallo!?
Ik plaatste in 't vorige topic een tvp en ging weg. Nou kom ik terug is d'r alweer een nieuw topic. Zo blijf ik gaan de gang.
Afblijven jij!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
*plak, sticky.
Enne? Dop van de lijmpot vast gelijmt?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
*plak, sticky.
Pas je op voor dat pijlstaartmonsterdinges onder je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Zal ook even een fotootje ter herkenning voor zaterdag plaatsen:
[ afbeelding ]
O, wacht... ik ben er helemaal niet bij...
O hai.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh maar wacht, deze heb ik wel geleerd: kthxbai!![]()
Of is dat ook verkeerd?
Die vinnen laat ik inderdaad thuis, dat loopt niet echt handig...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Och, ze herkennen je zaterdag toch wel aan je duikbril en snorkel..
Komt RTL5 langs?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu ook echt, gerust en wel dat er een nieuw topic is.
En ik heb dat beeld van die reportage van RTL5 een beetje naar de achtergrond verdrongen inmiddels, dus slapen wil na een portie Koefnoen wel lukken nu denk ik
De foto's zijn genomen bij het Seaquarium op Curaçao waar we regelmatig komen omdat we daar en op Aruba vrienden hebben wonen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Hekates het volgende:
TVP
En stoere onderwater fototjes Madmaster, waar zijn die genomen? Enne, ik zou je lood ook thuislaten dit weekend, word je alleen maar moe van als je dat continu moet meesjouwen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef verita het volgende:
Adres McDonalds ZWOLLE ZUID: Huub van Doornestraat 8, 8013 NR Zwolle. 11:30 uur
Voor zover mij bekend.
Meeste parkeerplekken in Zwolle zijn betaald parkeren. Maar je zou kunnen kijken of er iets aan bussen rijdt vanaf het industrieterein waar het asiel zit oid? Lijkt me niet logisch dat je daar namelijk nergens je auto neer kan zetten. (Als wij naar Zwolle gaan doen we altijd auto wel in centrum parkeren dus niet echt goed beeld van hoe het net buiten centrum zit.)quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, in zwolle, kun je daar ergens gratis parkeren en met de bus vanaf daar naar eekwal centrum?
Noordereiland is prima idd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik parkeer altijd op Noorder Eiland; da's wel betaald, maar niet echt duur.
En je zit zo in het centrum.
En ik probeer het nog een keer...
Ik zou morgenvroeg de spullen bij Djep uit Meppel halen, maar ik heb haar al 2 x gePMd en tot nu toe geen reactie.
Weet iemand of ze mss op vakantie is oid of dat iig alles goed is met haar?
Heel graagquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb het 06 nummer van Djep nog. Zal ik het jou ff Pmen Ing?
Jammer, maar wel fijn dat jullie iig komenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef Burdie het volgende:
Even voor de goede orde, wij rijden wel naar Zwolle, maar gaan niet mee naar het asiel. We hebben nog heel veel te doen... helaas.
Dus jullie tanken de spullen over bij de mac en gaan dan weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef Burdie het volgende:
Even voor de goede orde, wij rijden wel naar Zwolle, maar gaan niet mee naar het asiel. We hebben nog heel veel te doen... helaas.
Danny komt uit Rotjeknor, dus...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is trouwens een (groot) bedrag op de rek. bijgeschreven.
Ik ga er haast van uit dat het van Knor en Danny is, maar de afzender komt uit Rotterdam en de naam kan ik ook niet echt herleiden naar hun.
Knor, Danny....zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij uit de onzekerheid te halen?
Danny heeft toch ook een huisje in Rotterdam? Dat meen ik ooit ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is trouwens een (groot) bedrag op de rek. bijgeschreven.
Ik ga er haast van uit dat het van Knor en Danny is, maar de afzender komt uit Rotterdam en de naam kan ik ook niet echt herleiden naar hun.
Knor, Danny....zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij uit de onzekerheid te halen?
Ja he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef Hekates het volgende:
Ooooh wat heerlijk om te horen dat we echt op de 2000 zitten.
Tip: Vraag het originele logo op bij Knorretje en/of Danny, bij voorkeur in Illustrator EPS-formaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal ik het Fok! logo maar vast op de PC opslaan? Dan kan die kerel van mij er vanavond mee aan de gang!
En nu ga ik 100 kilo voer de auto in stouwen
We kunnen ook allemaal de Fok!banner uitprinten en in de auto plakken![]()
PM verstuurdquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Vraag het originele logo op bij Knorretje en/of Danny, bij voorkeur in Illustrator EPS-formaat.
Met het logo hier van de websites kan je niet echt veel als je het gaat uitvergroten, dat wordt één grote blokkendoos (opgeblazen pixels op een bedroevend niveau) en dat ziet er echt niet uit...
Of je moet hem overtrekken/namaken in Illustrator of iets dergelijks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....ik heb de kofferbak stampvol en de passagiersstoel is ook bezet.
Dan zo nog "ff" naar m'n moeder om haar spullen en die van Chipsie en dan hek de achterbank ook vol![]()
Zal er straks ff een foto van maken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...morgenvroeg komen de spullen van Djep er ook bij in.
Denk dat ik ook maar op het dak moet gaan zitten
Had ze toch verteld waarom en of ze dus een nieuwe konden gebruiken. Ze weten dat er wat van Carnibest komt soitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Greys het volgende:
Weet het asiel eigenlijk dat de vriezer ook AAN moet staan morgen?
Too much details alweer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?
Ik ken mn plek wel weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!![]()
Die keuze moet je zelf maken...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken mn plek wel weer
EN IK KRAB MOOOI WEL
Lolquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Als ik Boris Bengaal nou wel meeneem morgen, dan jat ik gewoon van die spullen een kattenmandje en een krabpaal mee terug hoorAnders heb ik niets in huis, stel dat het klinkt
Ik zal het uiteraard netjes vragen dan he, zo ben ik dan ook wel weerquote:
Ben ik niet meer waard dan zo een kleine? Mooi hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die keuze moet je zelf maken...
[ afbeelding ]
If that's what it takesquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het uiteraard netjes vragen dan he, zo ben ik dan ook wel weer
Euh pardon... mag ik even wat vragen...
We hebben hier zojuist een berg spullen en voer en geld gebracht, maar mag ik misschien één kattenmandje weer mee terugnemen?![]()
Zie je het voor je?
Nou, je bent ze alle 10 waard!! Is toch ook watquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik niet meer waard dan zo een kleine? Mooi hoor
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor Harajuku:
[ afbeelding ]
Van MadMaster
Had je aan Remco gemaild? Want die is op vakantie he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
If that's what it takes![]()
Maar jeetje, ik had dus gemailed over Bengaal maar mooi dat ik wederom geen mail terug krijg hè. Willen ze die beesten wel kwijt raken?
Asielquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je aan Remco gemaild? Want die is op vakantie he?
En dat mailadres dat we laatste gebruikten was zijn huis mailadres.
Of naar het asiel?
Waar 't heengaat is 't toch donker, en zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als jij die kat meeneemt, gaan we direct Zwolle in en krijg je van mij een krabpaal![]()
Nou, ik heb de auto al lekker vol, morgen alles van Djep erbij en dan nach Zwollywood![]()
Heb als traktatie net een broodje gezond bij de bakker gekocht, maar ik krijg dat ding niet in 1 x in m'n mond
Maar Noekje komt jullie toch halen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:50 schreef Harajuku. het volgende:Ik zei tegen mn daddy: Ga vanavond de honden halen dan
Leuk! Maar ze moeten mijn zusje om 1700 uur ergens afleveren en daar zelf ook blijven tot 20:00? Wtf man
So unfair
"Krioro heeft ook wel een rijbewijs" "Ja hahaha, niet in mijn auto1"
Kijk dan gewoon ook in het FF-forum. Staat altijd bijna bovenaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef nein het volgende:
waarom kon ik dit topic nergens vinden
anyway, ik heb t spul van appelbanaancitroenVanavond es zien hoe ik t allemaal in mn auto gestouwd ga krijgen!
het is veul.
Nee, Noekje komt ons morgen meenemen inderdaad. Ik had het over vanavond pups halen maar nee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Noekje komt jullie toch halen?
Of mis ik weer eens iets?
Gelukkig nam jij geen passagier meequote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, er heeft herstructurering plaatsgevonden in de auto van Ingetje![]()
Ik heb alles er nu zodanig in dat Djep haar spullen en nog lekker bij passen!
De kofferbak
[ afbeelding ]
De passagiersstoel met nog ruimte voor meeeer spulletjes![]()
[ afbeelding ]
De achterbank deel 1
[ afbeelding ]
De achterbank deel 2
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
Ing!
Wat veul!
En Heer Greys mailde net iets quasi-grappig-bedoelds naar mijn werk over een kattenluik in de keukendeur hobbiën![]()
Oke, nu laten we Greys niet zonder kat naar huis gaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
Ing!
Wat veul!
En Heer Greys mailde net iets quasi-grappig-bedoelds naar mijn werk over een kattenluik in de keukendeur hobbiën![]()
Het moet wel goed voelen, morgen. Er moet een klik zijn, maar ik denk dat ik dat gauw genoeg merk!quote:
Er is vast wel een kat waarmee t goed kliktquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet wel goed voelen, morgen. Er moet een klik zijn, maar ik denk dat ik dat gauw genoeg merk!
Ik weet in elk geval nu dat ik niet persé mijn relatie om zeep help als ik met Boris onder mijn arm weer thuis kom
Daar ben ik bij mij ook bang voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is vast wel een kat waarmee t goed klikt
Kan Boris samen met Bink in het opblaasbadje in de zomerquote:Bengaalse katten zijn loyaal, speels, aanhankelijk, intelligent en oprecht liefdevolle huisdieren. Ze spinnen graag zoals andere katten maar zijn daarenboven vocaal en maken Bengaal eigen geluiden om met elkaar en met ons te communiceren. Ze zijn intelligent en leergierig, niet zo vreemd als u weet dat ze afstammen van de Aziatische luipaardkat en dat deze z'n intelligentie nodig had om te overleven in de jungle. Het zijn actieve gezelschapsdieren, zijn sociaal en uitstekende klimmers. Ze zitten graag hoog zodat ze een goede uitkijkplaats hebben en zijn niet schuw zelfs als kitten niet. Je kan ze gemakkelijk trainen en trucjes aanleren als u er de tijd voor neemt. Ze houden erg van water en zullen met veel plezier u komen vergezellen in het bad of onder de douche. Ze kunnen goed overweg met andere dieren en staan op gelijke voet met hen, hebben snel door hoe de gezinssituatie is en passen zich uitstekend goed aan. Mensen die een Bengaal adopteerden, hebben het zich nog nooit beklaagd wel integendeel, eens je er eentje hebt, is een andere raskat nooit goed genoeg meer. Ze zijn zo bijzonder dat ze al ons respect, liefde en toewijding verdienen.
quote:
Onze Brit praat alleen alsie "prooi" heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..], althans niet altijd...
Wij hebben een Britse korthaar en die kan soms uren lang 'praten'...
Zeer irritant dan en de uit-knop hebben we nog niet gevonden...
NEEquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 18:19 schreef Burdie het volgende:
Ik weet waar ik moet zijn, en heb het telefoonnummer van MB (en zij van mij), is dat genoeg?
Nah, idd klote van die hotspot, maar hopelijk zijn er er idd nu achter. Waarschijnlijk een gluten en granen allergie dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Qwea!
Sorry!
Heb helemaal over je bericht van Baloe heengelezen toen ik op mijn werk even zat te kieken
Het is klote van die hotspot, maar misschien wel goed dat jullie nu weten waar het door komt (het brood) toch? Of zeg ik nu iets geks?
IK MOET ING DR NUMMER!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
Heeft Ing alle nummers van alle rijders al binnen?
En hebben alle rijders het nummer van Ing?
Of moeten we nog even er achteraan PM-en?
En weten alle rijders waar ze moeten zijn morgenochtend om 11.30 uur?
Zie PM voor nr Ing en nr Greysquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK MOET ING DR NUMMER!!!!
Zie eerder bericht
Oh, jullie zijn nog wel met z'n tweetjes?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, Noekje komt ons morgen meenemen inderdaad. Ik had het over vanavond pups halen maar nee hoor
Denk dat dat beter andersom kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
Nee, gadver!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
I did not have sexual relations with that womanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gadver!![]()
*plakt een visje op de auto*
Truste!
Nee, misschien morgen wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman!
Hij moet sowieso wel een tijdje binnen blijven om te weten waar hij woont en zo lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
Tot straks dan Ing!
Dan heb ik nog een paar vraagjes voor je namelijk
- Hoe lang zou ik Boris ongeveer binnen moeten houden?
- M.a.w. hebben we nog een paar dagen de tijd dan om een kattenluik te knutselen?
- In de beschrijving staat dat Boris veel ruimte nodig heeft, is een tuin van 12 x 5 dan wel genoeg?
- Eiiiiigenlijk zou ik liever een ren (laten) maken, maar dan moet ie helemaal zo lang binnen blijven tot die ren klaar is.
Whellllllllllp.
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, misschien morgen wel.
Kan hij goed overweg met auto's besturen naar Zwolle bijvoorbeeld? En is hij handig met Tom Tommetjes?
Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnen
*zweet breekt al uit*quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
Jij wil gewoon bij mij op schoot hè!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.![]()
Ik ben zo'n wijf.
Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef bigbird het volgende:
Goed, hierbij mijn bijdrage aan het vooraf fotoverslag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant auto
[ afbeelding ]
voorkant auto
Dat wordt zeer voorzichtig rijden
32 en ik kan prima zonder mobiel. Mèn, heb er jaren verplicht één gehad. Opeens was ik er klaar mee. Als je me wil bereiken, dan bel je me thuis maar. Ben ik er, heb je geluk, zo niet dan heb je pech. Vond het afschuwelijk om het ding te hebben. Het altijd maar bereikbaar moeten zijn. Ik heb er één voor als ik afstanden moet rijden en mocht ik pech krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Noekje, dit is gewoon een hele normaal bedoelde vraag (echt!) maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik verbaasde me over het niet kunnen vinden van je mobiel enzo namelijk van de week, kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zonder zo'n ding kunnenVandaar de nieuwsgierigheid!
Slechte verbinding vanaf hier denk ik die dat veroorzaakt, ben niet thuis maar bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?
Oh nou als je die afslag al weet, ben je al een heel eind volgens mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
*zweet breekt al uit*
Ik ga zo even kijken. Afslag Zwolle Zuid vind ik al wel. Ik let wel op de grote M.
ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
Oh, ik heb helemaal geen Tom Tom nodig. Die weet ik zo al te vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)
de grote M staat alleen volgens mij bij afslag noord (afslag 20) (en dan kom je bij de mac hier uit (das die aan de ceintuurbaan)quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
*zweet breekt al uit*
Ik ga zo even kijken. Afslag Zwolle Zuid vind ik al wel. Ik let wel op de grote M.
Krioro kan zijn rijbewijs dus thuis latenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik heb helemaal geen Tom Tom nodig. Die weet ik zo al te vinden.
Mijn broer woont daar vlakbij. Maar ik neem de Tom Tom wel mee, hoor. Ik heb dat ding niet voor niks en zo heel erg vertrouw ik mezelf ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Krioro kan zijn rijbewijs dus thuis laten
Ik denk niet dat Boris genoegen gaat nemen met een ren, dat gevoel heb ik, dat het een jager isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie...ren is het meest ideaal idd. Of je tuin zodanig afzetten dat ie er niet uit kan.
Wij hebben zelf nooit problemen gehad met buitenkatten die ineens alleen een ren hadden (Baloe en Muis)
Anders komen jullie maar gezellig een keertje hier zodat meneer G. kan zien hoe ie de ren maken moet![]()
Ah, ik wist niet of ik je nou 20 of 40 moest schatten, serieus! Heb dan ook geen foto gezienquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
32 en ik kan prima zonder mobiel. Mèn, heb er jaren verplicht één gehad. Opeens was ik er klaar mee. Als je me wil bereiken, dan bel je me thuis maar. Ben ik er, heb je geluk, zo niet dan heb je pech. Vond het afschuwelijk om het ding te hebben. Het altijd maar bereikbaar moeten zijn. Ik heb er één voor als ik afstanden moet rijden en mocht ik pech krijgen.
Jazz zit altijd aan een touw. Kun je zaterdag wel even een tuigje aanschaffen en dan kan meneer fijn aan je tuin wennenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Boris genoegen gaat nemen met een ren, dat gevoel heb ik, dat het een jager is![]()
Maar als ik hem morgen of volgende week mee zou nemen (stel....) dan kan ik toch niet op een zondag even een ren in elkaar knutselen?Hoe doen anderen dit toch?
Die nemen pas een kat als ze voorbereid zijn waarschijnlijk hahaha.
[..]
Ah, ik wist niet of ik je nou 20 of 40 moest schatten, serieus! Heb dan ook geen foto gezien
En die mobiel, je hebt eigenlijk groot gelijk ook. Maar nu ik er zo aan gewend ben, voel ik me gewoon akelig als ik hem niet bij me heb. Stèl dat er iets ergs gebeurt met iemand en ze willen me bereiken en het kan niet. Ik moet er niet aan denken!
als ik goed snap hoe je binnenkomt ben je als je de brandweerkazerne ziet al te ver zodra je karwei en praxis ziet aan de ene zijde zit aan de andere zijde een badkamer en keuken zaak (satink ofzo) carpetland zit daar ook nog en een autowas geval. achter die winkels zit het. volgens mij is het zelfs zo dat als je die eerste kruising neemt links dat je de vrouwenvleugel kan zie (maar ik rijd zwolle zo nooit binnen, woon achter de mac aan de ceintuurbaan)quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Afslag Zwolle Zuid, je komt op een grote rotonde. Richting Hattem.
Kom je voorbij het station aan je linkerhand.
Op de grote kruising links af en doorijden tot de volgende grote kruizing.
Die oversteken (rechts zie je dan de brandweerkazerne) vervolgens met de bocht mee naar rechts en tadaaaa! De Mac! (volgens mijn collega dan)
Als de meneer niet bereikbaar is dan neem ik hem mee. Ik bel altijd vanuit huis. Dan heb ik ook rust om te bellen. In een winkel of in de auto niet. Het is allemaal aangeleerd gedrag. Ik was in het begin ook onrustig totdat mijn baas me 5x op een dag belde, ook op vrije dagen. Toen heb ik gezegd dat mijn telefoon gestolen was maar dat ik geen nieuwe meer ging kopen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Ah, ik wist niet of ik je nou 20 of 40 moest schatten, serieus! Heb dan ook geen foto gezien
En die mobiel, je hebt eigenlijk groot gelijk ook. Maar nu ik er zo aan gewend ben, voel ik me gewoon akelig als ik hem niet bij me heb. Stèl dat er iets ergs gebeurt met iemand en ze willen me bereiken en het kan niet. Ik moet er niet aan denken!
als je je spullen achter zou laten bij de mac zou je het kunnen aanlopen naar het asiel. met spullen lijkt me het een beetje te ver. (nog geen 10 langzaam rijdende autominuten denk ik). Danny is al kaartjes aan het maken voor julliequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Knorretje!
Die Mac is dus vrij dicht bij het asiel? Paar minuutjes met de auto's?
Ing, die cheque is nog die van vorig jaar he zie ik
Het bedrag mag in elk geval fors aangepast worden () en het logo en de plaatsnaam
Het komt allemaal goed. Goed laten informeren ook, joh. Hij is prachtig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang arme Boris al in het asiel zit.
Die moet toch diep ongelukkig zijn, alleen in een hokje, omdat hij niet met andere katten kan![]()
Vraag me af waarom niemand die beauty nog heeft genomen, alleen omdat ie blaasgruis probleempjes heeft? Dat is met goed voer toch best controleerbaar, of denk ik er te makkelijk over?
* Greys is zenuwachtig voor morgen
Niet het enige, maar laten we de dames maar even een cursus TomTom geven, gezien de geweldige posts hier over het adres van een Mac in Zwolle...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnen
Dames,quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang arme Boris al in het asiel zit.
Die moet toch diep ongelukkig zijn, alleen in een hokje, omdat hij niet met andere katten kan![]()
Vraag me af waarom niemand die beauty nog heeft genomen, alleen omdat ie blaasgruis probleempjes heeft? Dat is met goed voer toch best controleerbaar, of denk ik er te makkelijk over?
* Greys is zenuwachtig voor morgen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?
Ah okay. Ik dacht al, we krijgen naamkaartjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:49 schreef knorretje het volgende:
[..]
klein kaartje om nu duidelijk te maken hoe of waar de mac en het asiel zitten
Mooi, ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
De eerste is helemaal geel, de 2e en 3e zijn door midden gahkat, gehusseld en weer aan elkaar geplakt en de laatste is voorzien van anti-zon folie of zo...
Fok! vrijkaartjes voor 10 Happy Meals...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht al, we krijgen naamkaartjes![]()
Die vergeet vast haar telefoon of kan dat ding niet vinden onder de kilo's hondenbrokken...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Nee joh, de gestranden gaan allemaal massáál Ingetje bellen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Tof, die kaartjes!Zoals jullie kunnen zien kunnen we alle hulp gebruiken wat betreft het uiteindelijk op de goede plaats terecht komen
MadMaster, thanks voor de TomTom instructies
Zou Boris de Bink in elkaar gaan meppen denk je?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:10 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, ik heb echt goede ervaring met het afzetten van de tuin. Spice is zo'n jager en die is toch wel blij met een achtertuin. ook als ze er niet uit kan. En de eerste tijd moet Boris toch binnen blijven (stel dat je hem meeneemt)
Verder is de pagina nauwelijks te laden. Mijn comp is er al op vastgelopen.
Het idee was super in elk gevalquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:15 schreef bigbird het volgende:
Heb de fotos maar weer even weggehaald. Die verbinding hier maakt ze idd stuk
Ik zou m wel zo een twee weken in de buurt houden hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou Boris de Bink in elkaar gaan meppen denk je?
Domme vraag, lastig te voorspellen natuurlijk
Maar als er staat dat ie een klein hondje gewend is, zal dat wel loslopen toch?
Heer G zei net dat ik Bink anders mee moet nemen naar het asiel om haar aan Boris te laten snuffelenMaar dat doe ik toch maar niet, teveel drukte en stress voor het oudje.
En hoe lang is 'de eerste tijd binnen blijven' ongeveer? Moet ik dan aan dagen of aan weken denken?
Dan hebben we nog even tijd om een ren te knutselen!
E-ven-tu-eel
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemigquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
Nog 1x 1tje proberen, dan komt de rest morgen
[ afbeelding ]
Ja, hij moet wel eerst goed wennen aan zijn nieuwe huis. Als ie na 2 dagen de hort al op gaat moet ie zn weg maar weer zien terug te vindenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat ie dan gek zou worden, zo lang binnen. Maar dat geeft ons de kans om nog iets te fabriceren met een lijn of een ren ofzo, in die twee weken
Kan een kattenbak ook op zolder? Of moet ie op de begane grond? Zolder met vaste trap natuurlijk, hij hoeft geen vlizotrappen te kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net ook met verbazing naar het gelige kunstwerk zitten kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Wat een prachtfoto
Dat had ike cht niet uit de gele foto gehaald
Brengen jullie het naar de mac ook of moet iemand het ophalen bij jullie? (Ben het even kwijt namelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
en wie heeft er morgen in de auto ruimte voor de spullen hier ?
2 vuilniszakken vol, (1 met handdoeken en fleecedekens, 1 met los voer)
2 10 literzakken voer,
grote boodschappentas speelgoed, voerbakken etc
flink kussen ?
[ afbeelding ]
we komen even langs bij de mac (is om de hoek van huis en de scouting waar we de oudste heen moeten brengen dus kleine moeite) maar jouw auto lijkt me al behoorlijk vol te zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:30 schreef bigbird het volgende:
[..]
Brengen jullie het naar de mac ook of moet iemand het ophalen bij jullie? (Ben het even kwijt namelijk)
Hihi, ja, misschien dat alleen het kussen op de dozen kan nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef knorretje het volgende:
we br
[..]
we komen even langs bij de mac (is om de hoek van huis en de scouting waar we de oudste heen moeten brengen dus kleine moeite) maar jouw auto lijkt me al behoorlijk vol te zitten
Dinooo en ik kunnen het wel erbij hebben, als je dat wilt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
2 10 literzakken voer,
flink kussen ?
[ afbeelding ]
das precies hetzelfde wat ik net tegen danny zeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, ja, misschien dat alleen het kussen op de dozen kan nog
Wat leuk voor Senesta en Litso (en Knorretje en Danny!) en wat lief van Qweaquote:
We splitsen en proppen totdat we groen zien. Alles zal goedkomen en anders rij ik wel 2x.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Bij ons kan er ook vast nog wel wat in hoor Knorretje! En anders bij Noekje, die hebben toch nog niets in de auto () Nee joh, komt goed!!!
Komt vast goed, denk niet dat iemand dubbel hoeft te rijden, beetje economisch indelen en het kan vastquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
We splitsen en proppen totdat we groen zien. Alles zal goedkomen en anders rij ik wel 2x.
Afspraak is rond half 12 verzamelen, denk dat de eersten er tussen 11 en half 12 zijn gok ik zo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:37 schreef knorretje het volgende:
[..]
das precies hetzelfde wat ik net tegen danny zei![]()
hoe laat zijn de eersten overigens bij de mac ?? dan zorgen we dat wij er rond die tijd ook zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Qwea het volgende:
Schouderklopjes meldtopic.
check de laatste post!
*tomtom van MM van plank grijpt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Zit het bij tuinland? Daar kom ik altijd langs met de treinquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)
MikeyMo en ik hebben nog ruimte zat over!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
2 10 literzakken voer,
flink kussen ?
[ afbeelding ]
Jullie zijn echt zo super allemaal hier, ik ben er helemaal stil vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Qwea het volgende:
Schouderklopjes meldtopic.
check de laatste post!
jullie zijn super!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie zijn echt zo super allemaal hier, ik ben er helemaal stil van![]()
Dank jullie wel
Twee vriendinnetjes van me hebben beide een iets groter luikje. Werkt perfect voor zowel de kat als de hond.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een hondje en een of meerdere katten eigenlijk?
Ik zit me nu af te vragen hoe ik ga voorkomen dat (eventueel) Bink zich door het kattenluik gaat proberen te wurmen met haar iets te logge lijfje en iets te grote oren. Dat ik thuiskom en dat er dan een spartelende Bink-kont uit het luikje steekt
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit het bij tuinland? Daar kom ik altijd langs met de treinOf das een andere tuinland
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenvanaf de trein kun je volgens mij de mac alleen niet zien.
wij zijn er morgen tussen 11 en half 12 met de jongste en de spullen. herkenbaar zijn we waarschijnlijk door dat we de jongsten proberen in toom te houden omdat we niet bij de mac zijn om te spelen en hij daar anders over denkt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenvanaf de trein kun je volgens mij de mac alleen niet zien.
wij zijn er morgen tussen 11 en half 12 met de jongste en de spullen. herkenbaar zijn we waarschijnlijk door dat we de jongsten proberen in toom te houden omdat we niet bij de mac zijn om te spelen en hij daar anders over denkt
Dan gók ik dat het de goeie is!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Voor of na de tuinland zie ik vanuit de trein ook altijd de gevangenis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?
Nou hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys!
Jij ziet weer beren op de weg!
Bink zal zich weinig van die kat aantrekken en ze zal ook niet direct spartelend in het kattenluik hangen
Altijd spannend zo'n eerste date...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Maar we zullen morgen zien of het klikt.
ze hebben geen ballenbakken meer (bij de meeste macs niet meer) maar hier mag je wel glijen en klimmen op het dak(terras) en hij zal er vast nog wel even kunnen spelen vermoed ik (kun je haast ook niet maken om met een kind naar de mac te gaan en niet te laten spelen)quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh!
Hij mag wel even in de ballenbak, toch?Of krijg je hem er dan niet meer uit?
Dierensoftiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Bigbird!
En tot morgen!
Zullen we op de cheque iets zetten van "namens de Fok! forum dierensofties""
Heb al een strikje gejat van m'n eigen bloempies, doen we die aan de cheque, die we vervolgens weer aan het bossie bloemen wat Bigbird meeneemt knopen![]()
En Greys, niet naar "nee" neigen.
Tis goed dat je er over nadenkt, maar je denkt inmiddels al een jaar na![]()
We zien wel welk kat morgen naar jou toe komt lopen. Zo ben ik ook aan Baloe gekomen
En en en en en en en en?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Ing, ik ben weer paraat! Sorry!
We hebben net Bengaal filmpjes op Youtube gekeken
Wat Knorretje zegt. Maar stel dat het klikt en stel dat Boris mee mag, heb je dan wel een draagkoffer of zoiets?quote:
Wat goed dat ze dat doen! Na hoeveel weken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Haal een kat of hond in asiel Amsterdam, dan krijg je mw. MadMaster nog op bezoek ook.
Die doet sinds een week de nazorg-bezoeken daar...
Na 1 à 2 maanden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat goed dat ze dat doen! Na hoeveel weken dan?
We hebben het van Baloe niet gehad (Rotterdam - Friesland)
Oooh helemaal geweldig zeg, wat een bedrag Danny en Knor! Wat goed van jullie!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Nog even in de herhaling, want erg belangrijk:
[ afbeelding ]
KNORRETJE en DANNY, die niet alleen hebben mogelijk gemaakt dat we tagjes mochten uitdelen aan de donateurs maar Knorretje heeft ook eigenhandig al die tagjes elke keer geplaatst bij iedereen...
die twee he...
nou....
DIE GAAN DE STAND AANVULLEN TOT 2000 EURO!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNORRETJE en DANNY, ontzettend bedankt voor dit toffe bericht!
Tis erg dat het nodig is, maar wel goed dat het gedaan wordtquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 1 à 2 maanden.
Er wordt dan gecontroleerd of het beestje nog wel aanwezig is, aangezien er figuren zijn die een beestje ophalen voor relatief weinig geld (vooral rashonden) en ze vervolgens weer voor de volle marktprijs verkopen.
Daarnaast wordt gecheckt of het tussen baasje en beestje goed gaat, of het beestje een goede eet-, drink- en slaapplaats heeft en of er nog zaken zijn die via het asiel opgelost kunnen worden (gedragscursus o.i.d.).
Goed man dat jullie alles er in hebben gekregen hahaha, thnx voor je smsje nog lol.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gezegd dat jij hem anders zijn ogen uit komt krabben.quote:
Volgens de routeplanner 1.28 uur ;D dus dat zal wel goed zitten. Tis een rustige weg. Maar 11.30 is prima toch? of is dat te laat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt geen flauw benul hoe lang het rijden is van Eindhoven naar Zwolle
Of nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Wat zal het hier morgen rustig zijn...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:09 schreef nein het volgende:
goed, de 2 gig geheugenkaart is leeggemaakt...genoeg space voor foto's dus..![]()
(al ben ik geen fanatieke fotograaf..)
Kan ik me niet voorstellen hoor, teveel foto's!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Maes en ik nemen ook allebei fototoestel mee, en MissBliss en Re gaan mee, dus je krijgt meer foto's om je oren dan je lief is waarschijnlijk DuchessX!
Ik wil ook een Gijs![]()
Nein, 11.30 uur is helemaal PRIMA!
*mompelt iets over Baloe en Rotterdam en Frieslandquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het asiel in Zwolle er geen probleem mee zou hebben als er een kat zo ver weg geplaatst zou worden. We wonen niet bepaald naast de deur natuurlijk, dus de kat moet best ver in de auto als we hem komen halen en als ze willen komen controleren of kijken moeten ze te ver weg
Dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oooh helemaal geweldig zeg, wat een bedrag Danny en Knor! Wat goed van jullie!![]()
Sowieso, al dat geld, de vriezer, de spullen....wauw!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heel dit topic gemist en tis te veel om nu nog te lezen , maar ik wil jullie heeeeel veel plezier wensen morgen![]()
En Greys, aan de poes
Ben al bezig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zal even een nieuw topic maken maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |