Too much details alweer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?
Ik ken mn plek wel weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!![]()
Die keuze moet je zelf maken...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken mn plek wel weer
EN IK KRAB MOOOI WEL
Lolquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Als ik Boris Bengaal nou wel meeneem morgen, dan jat ik gewoon van die spullen een kattenmandje en een krabpaal mee terug hoorAnders heb ik niets in huis, stel dat het klinkt
Ik zal het uiteraard netjes vragen dan he, zo ben ik dan ook wel weerquote:
Ben ik niet meer waard dan zo een kleine? Mooi hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die keuze moet je zelf maken...
[ afbeelding ]
If that's what it takesquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het uiteraard netjes vragen dan he, zo ben ik dan ook wel weer
Euh pardon... mag ik even wat vragen...
We hebben hier zojuist een berg spullen en voer en geld gebracht, maar mag ik misschien één kattenmandje weer mee terugnemen?![]()
Zie je het voor je?
Nou, je bent ze alle 10 waard!! Is toch ook watquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik niet meer waard dan zo een kleine? Mooi hoor
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor Harajuku:
[ afbeelding ]
Van MadMaster
Had je aan Remco gemaild? Want die is op vakantie he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
If that's what it takes![]()
Maar jeetje, ik had dus gemailed over Bengaal maar mooi dat ik wederom geen mail terug krijg hè. Willen ze die beesten wel kwijt raken?
Asielquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je aan Remco gemaild? Want die is op vakantie he?
En dat mailadres dat we laatste gebruikten was zijn huis mailadres.
Of naar het asiel?
Waar 't heengaat is 't toch donker, en zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als jij die kat meeneemt, gaan we direct Zwolle in en krijg je van mij een krabpaal![]()
Nou, ik heb de auto al lekker vol, morgen alles van Djep erbij en dan nach Zwollywood![]()
Heb als traktatie net een broodje gezond bij de bakker gekocht, maar ik krijg dat ding niet in 1 x in m'n mond
Maar Noekje komt jullie toch halen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:50 schreef Harajuku. het volgende:Ik zei tegen mn daddy: Ga vanavond de honden halen dan
Leuk! Maar ze moeten mijn zusje om 1700 uur ergens afleveren en daar zelf ook blijven tot 20:00? Wtf man
So unfair
"Krioro heeft ook wel een rijbewijs" "Ja hahaha, niet in mijn auto1"
Kijk dan gewoon ook in het FF-forum. Staat altijd bijna bovenaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef nein het volgende:
waarom kon ik dit topic nergens vinden
anyway, ik heb t spul van appelbanaancitroenVanavond es zien hoe ik t allemaal in mn auto gestouwd ga krijgen!
het is veul.
Nee, Noekje komt ons morgen meenemen inderdaad. Ik had het over vanavond pups halen maar nee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Noekje komt jullie toch halen?
Of mis ik weer eens iets?
Gelukkig nam jij geen passagier meequote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, er heeft herstructurering plaatsgevonden in de auto van Ingetje![]()
Ik heb alles er nu zodanig in dat Djep haar spullen en nog lekker bij passen!
De kofferbak
[ afbeelding ]
De passagiersstoel met nog ruimte voor meeeer spulletjes![]()
[ afbeelding ]
De achterbank deel 1
[ afbeelding ]
De achterbank deel 2
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
Ing!
Wat veul!
En Heer Greys mailde net iets quasi-grappig-bedoelds naar mijn werk over een kattenluik in de keukendeur hobbiën![]()
Oke, nu laten we Greys niet zonder kat naar huis gaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:35 schreef Greys het volgende:
Ing!
Wat veul!
En Heer Greys mailde net iets quasi-grappig-bedoelds naar mijn werk over een kattenluik in de keukendeur hobbiën![]()
Het moet wel goed voelen, morgen. Er moet een klik zijn, maar ik denk dat ik dat gauw genoeg merk!quote:
Er is vast wel een kat waarmee t goed kliktquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet wel goed voelen, morgen. Er moet een klik zijn, maar ik denk dat ik dat gauw genoeg merk!
Ik weet in elk geval nu dat ik niet persé mijn relatie om zeep help als ik met Boris onder mijn arm weer thuis kom
Daar ben ik bij mij ook bang voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is vast wel een kat waarmee t goed klikt
Kan Boris samen met Bink in het opblaasbadje in de zomerquote:Bengaalse katten zijn loyaal, speels, aanhankelijk, intelligent en oprecht liefdevolle huisdieren. Ze spinnen graag zoals andere katten maar zijn daarenboven vocaal en maken Bengaal eigen geluiden om met elkaar en met ons te communiceren. Ze zijn intelligent en leergierig, niet zo vreemd als u weet dat ze afstammen van de Aziatische luipaardkat en dat deze z'n intelligentie nodig had om te overleven in de jungle. Het zijn actieve gezelschapsdieren, zijn sociaal en uitstekende klimmers. Ze zitten graag hoog zodat ze een goede uitkijkplaats hebben en zijn niet schuw zelfs als kitten niet. Je kan ze gemakkelijk trainen en trucjes aanleren als u er de tijd voor neemt. Ze houden erg van water en zullen met veel plezier u komen vergezellen in het bad of onder de douche. Ze kunnen goed overweg met andere dieren en staan op gelijke voet met hen, hebben snel door hoe de gezinssituatie is en passen zich uitstekend goed aan. Mensen die een Bengaal adopteerden, hebben het zich nog nooit beklaagd wel integendeel, eens je er eentje hebt, is een andere raskat nooit goed genoeg meer. Ze zijn zo bijzonder dat ze al ons respect, liefde en toewijding verdienen.
quote:
Onze Brit praat alleen alsie "prooi" heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..], althans niet altijd...
Wij hebben een Britse korthaar en die kan soms uren lang 'praten'...
Zeer irritant dan en de uit-knop hebben we nog niet gevonden...
NEEquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 18:19 schreef Burdie het volgende:
Ik weet waar ik moet zijn, en heb het telefoonnummer van MB (en zij van mij), is dat genoeg?
Nah, idd klote van die hotspot, maar hopelijk zijn er er idd nu achter. Waarschijnlijk een gluten en granen allergie dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Qwea!
Sorry!
Heb helemaal over je bericht van Baloe heengelezen toen ik op mijn werk even zat te kieken
Het is klote van die hotspot, maar misschien wel goed dat jullie nu weten waar het door komt (het brood) toch? Of zeg ik nu iets geks?
IK MOET ING DR NUMMER!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
Heeft Ing alle nummers van alle rijders al binnen?
En hebben alle rijders het nummer van Ing?
Of moeten we nog even er achteraan PM-en?
En weten alle rijders waar ze moeten zijn morgenochtend om 11.30 uur?
Zie PM voor nr Ing en nr Greysquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK MOET ING DR NUMMER!!!!
Zie eerder bericht
Oh, jullie zijn nog wel met z'n tweetjes?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, Noekje komt ons morgen meenemen inderdaad. Ik had het over vanavond pups halen maar nee hoor
Denk dat dat beter andersom kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
Nee, gadver!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
I did not have sexual relations with that womanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gadver!![]()
*plakt een visje op de auto*
Truste!
Nee, misschien morgen wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman!
Hij moet sowieso wel een tijdje binnen blijven om te weten waar hij woont en zo lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
Tot straks dan Ing!
Dan heb ik nog een paar vraagjes voor je namelijk
- Hoe lang zou ik Boris ongeveer binnen moeten houden?
- M.a.w. hebben we nog een paar dagen de tijd dan om een kattenluik te knutselen?
- In de beschrijving staat dat Boris veel ruimte nodig heeft, is een tuin van 12 x 5 dan wel genoeg?
- Eiiiiigenlijk zou ik liever een ren (laten) maken, maar dan moet ie helemaal zo lang binnen blijven tot die ren klaar is.
Whellllllllllp.
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, misschien morgen wel.
Kan hij goed overweg met auto's besturen naar Zwolle bijvoorbeeld? En is hij handig met Tom Tommetjes?
Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnen
*zweet breekt al uit*quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
Jij wil gewoon bij mij op schoot hè!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.![]()
Ik ben zo'n wijf.
Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef bigbird het volgende:
Goed, hierbij mijn bijdrage aan het vooraf fotoverslag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant auto
[ afbeelding ]
voorkant auto
Dat wordt zeer voorzichtig rijden
| Forum Opties | |
|---|---|