Ja he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef Hekates het volgende:
Ooooh wat heerlijk om te horen dat we echt op de 2000 zitten.
Tip: Vraag het originele logo op bij Knorretje en/of Danny, bij voorkeur in Illustrator EPS-formaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal ik het Fok! logo maar vast op de PC opslaan? Dan kan die kerel van mij er vanavond mee aan de gang!
En nu ga ik 100 kilo voer de auto in stouwen
We kunnen ook allemaal de Fok!banner uitprinten en in de auto plakken![]()
PM verstuurdquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Vraag het originele logo op bij Knorretje en/of Danny, bij voorkeur in Illustrator EPS-formaat.
Met het logo hier van de websites kan je niet echt veel als je het gaat uitvergroten, dat wordt één grote blokkendoos (opgeblazen pixels op een bedroevend niveau) en dat ziet er echt niet uit...
Of je moet hem overtrekken/namaken in Illustrator of iets dergelijks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....ik heb de kofferbak stampvol en de passagiersstoel is ook bezet.
Dan zo nog "ff" naar m'n moeder om haar spullen en die van Chipsie en dan hek de achterbank ook vol![]()
Zal er straks ff een foto van maken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...morgenvroeg komen de spullen van Djep er ook bij in.
Denk dat ik ook maar op het dak moet gaan zitten
Had ze toch verteld waarom en of ze dus een nieuwe konden gebruiken. Ze weten dat er wat van Carnibest komt soitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Greys het volgende:
Weet het asiel eigenlijk dat de vriezer ook AAN moet staan morgen?
Too much details alweer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
ffs, vuige eczeem die met de dag erger wordtZal zondag wel weer over zijn
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is deze actie niet omdat het asiel een schimmel-infectie heeft moeten ondergaan?
Ik ken mn plek wel weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we Hara maar buiten laten staan morgen!![]()
Die keuze moet je zelf maken...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken mn plek wel weer
EN IK KRAB MOOOI WEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |