quote:
Onze Brit praat alleen alsie "prooi" heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..], althans niet altijd...
Wij hebben een Britse korthaar en die kan soms uren lang 'praten'...
Zeer irritant dan en de uit-knop hebben we nog niet gevonden...
NEEquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 18:19 schreef Burdie het volgende:
Ik weet waar ik moet zijn, en heb het telefoonnummer van MB (en zij van mij), is dat genoeg?
Nah, idd klote van die hotspot, maar hopelijk zijn er er idd nu achter. Waarschijnlijk een gluten en granen allergie dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Qwea!
Sorry!
Heb helemaal over je bericht van Baloe heengelezen toen ik op mijn werk even zat te kieken
Het is klote van die hotspot, maar misschien wel goed dat jullie nu weten waar het door komt (het brood) toch? Of zeg ik nu iets geks?
IK MOET ING DR NUMMER!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
Heeft Ing alle nummers van alle rijders al binnen?
En hebben alle rijders het nummer van Ing?
Of moeten we nog even er achteraan PM-en?
En weten alle rijders waar ze moeten zijn morgenochtend om 11.30 uur?
Zie PM voor nr Ing en nr Greysquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK MOET ING DR NUMMER!!!!
Zie eerder bericht
Oh, jullie zijn nog wel met z'n tweetjes?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, Noekje komt ons morgen meenemen inderdaad. Ik had het over vanavond pups halen maar nee hoor
Denk dat dat beter andersom kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
Nee, gadver!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara wil best bij Krioro op schoot anders hoor
I did not have sexual relations with that womanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gadver!![]()
*plakt een visje op de auto*
Truste!
Nee, misschien morgen wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |