abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:18:30 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766325
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
Tot straks dan Ing!
Dan heb ik nog een paar vraagjes voor je namelijk

- Hoe lang zou ik Boris ongeveer binnen moeten houden?
- M.a.w. hebben we nog een paar dagen de tijd dan om een kattenluik te knutselen?
- In de beschrijving staat dat Boris veel ruimte nodig heeft, is een tuin van 12 x 5 dan wel genoeg?
- Eiiiiigenlijk zou ik liever een ren (laten) maken, maar dan moet ie helemaal zo lang binnen blijven tot die ren klaar is.

Whellllllllllp.
Hij moet sowieso wel een tijdje binnen blijven om te weten waar hij woont en zo lijkt mij.

Verder heb ik geen idee, als ie zich makkelijk aanpast vindt ie een ren misschien wel geweldig. Besides, lijkt me sterk dat ie in een asiel de wijde wereld in mag dus hij zal minder ruimte ondertussen wel wat gewend zijn dunkt me Maar dat zou ik verder ook niet weten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:19:28 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766344
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:17 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, misschien morgen wel.
Kan hij goed overweg met auto's besturen naar Zwolle bijvoorbeeld? En is hij handig met Tom Tommetjes?
't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnen
pi_61766401
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

't Is een man, die hóren daar toch goed in te zijn? Überhaupt het enige wat ze kunnen
Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.
Ik ben zo'n wijf.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:21:58 #154
163650 Greys
pi_61766416
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61766443
Goed, hierbij mijn bijdrage aan het vooraf fotoverslag

<weg fotos >

Dat wordt zeer voorzichtig rijden

Adres van de mac staat wel in de TOMTOM, weet alleen niet of ie het ook als Mac herkent

Fotos komen slecht over door de ***verbinding hier. Misschien morgen beter

[ Bericht 7% gewijzigd door bigbird op 19-09-2008 20:13:40 ]
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:23:44 #156
163650 Greys
pi_61766457
Noekje, dit is gewoon een hele normaal bedoelde vraag (echt! ) maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik verbaasde me over het niet kunnen vinden van je mobiel enzo namelijk van de week, kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zonder zo'n ding kunnen Vandaar de nieuwsgierigheid!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61766463
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
*zweet breekt al uit*
Ik ga zo even kijken. Afslag Zwolle Zuid vind ik al wel. Ik let wel op de grote M.
Go hard or go home
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:25:04 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766492
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Wil je dan voordat je vraagt hoe het met hem gaat en hoe de reis was, vragen of hij wil rijden.
Ik ben zo'n wijf.
Jij wil gewoon bij mij op schoot hè!
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:25:46 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766511
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef bigbird het volgende:
Goed, hierbij mijn bijdrage aan het vooraf fotoverslag

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant auto
[ afbeelding ]
voorkant auto

Dat wordt zeer voorzichtig rijden
Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:26:26 #160
163650 Greys
pi_61766532
Die foto's zijn zo groot dat ze nu nóg aan het laden zijn hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:27:05 #161
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61766540
Leuke foto's Bigbird!
Arme auto....hier staat nog zo eentje hoor.
Toen ik de laatste zak voer erin gooide, kreunde ie ook ff.

Greysie...ren is het meest ideaal idd. Of je tuin zodanig afzetten dat ie er niet uit kan.
Wij hebben zelf nooit problemen gehad met buitenkatten die ineens alleen een ren hadden (Baloe en Muis)
Anders komen jullie maar gezellig een keertje hier zodat meneer G. kan zien hoe ie de ren maken moet
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_61766542
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Noekje, dit is gewoon een hele normaal bedoelde vraag (echt! ) maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik verbaasde me over het niet kunnen vinden van je mobiel enzo namelijk van de week, kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zonder zo'n ding kunnen Vandaar de nieuwsgierigheid!
32 en ik kan prima zonder mobiel. Mèn, heb er jaren verplicht één gehad. Opeens was ik er klaar mee. Als je me wil bereiken, dan bel je me thuis maar. Ben ik er, heb je geluk, zo niet dan heb je pech. Vond het afschuwelijk om het ding te hebben. Het altijd maar bereikbaar moeten zijn. Ik heb er één voor als ik afstanden moet rijden en mocht ik pech krijgen.
Go hard or go home
pi_61766549
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Huh, zijn die foto's alleen bij mij zo vaag of hoort dat?
Slechte verbinding vanaf hier denk ik die dat veroorzaakt, ben niet thuis maar bij mijn ouders.
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:28:19 #164
163650 Greys
pi_61766571
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef noekje het volgende:

[..]

*zweet breekt al uit*
Ik ga zo even kijken. Afslag Zwolle Zuid vind ik al wel. Ik let wel op de grote M.
Oh nou als je die afslag al weet, ben je al een heel eind volgens mij

En dat van de straatnaam in de TomTom roep ik omdat ik laatst met Maes spulletjes bij Dizzy-Miss-Lizzy en Mascaraklodder ging halen voor de actie en het zweet brak ons dus ook uit, want TomTom kon de straat van Mascaraklodder niet vinden. Maar toen bleek dat we het verkeerd ingetypt hadden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61766577
quote:
ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)
pi_61766591
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef knorretje het volgende:

[..]

ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)
Oh, ik heb helemaal geen Tom Tom nodig. Die weet ik zo al te vinden.
Go hard or go home
pi_61766615
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef noekje het volgende:

[..]

*zweet breekt al uit*
de grote M staat alleen volgens mij bij afslag noord (afslag 20) (en dan kom je bij de mac hier uit (das die aan de ceintuurbaan)
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:30:45 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766617
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh, ik heb helemaal geen Tom Tom nodig. Die weet ik zo al te vinden.
Krioro kan zijn rijbewijs dus thuis laten
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:31:57 #169
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61766647
Afslag Zwolle Zuid, je komt op een grote rotonde. Richting Hattem.
Kom je voorbij het station aan je linkerhand.
Op de grote kruising links af en doorijden tot de volgende grote kruizing.
Die oversteken (rechts zie je dan de brandweerkazerne) vervolgens met de bocht mee naar rechts en tadaaaa! De Mac! (volgens mijn collega dan )

Ik vond de cheque van vorig jaar nog!
www.moac.nl/files/sjek.JPG

En nu echt tukken
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_61766668
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Krioro kan zijn rijbewijs dus thuis laten
Mijn broer woont daar vlakbij. Maar ik neem de Tom Tom wel mee, hoor. Ik heb dat ding niet voor niks en zo heel erg vertrouw ik mezelf ook weer niet.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:32:57 #171
163650 Greys
pi_61766669
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie...ren is het meest ideaal idd. Of je tuin zodanig afzetten dat ie er niet uit kan.
Wij hebben zelf nooit problemen gehad met buitenkatten die ineens alleen een ren hadden (Baloe en Muis)
Anders komen jullie maar gezellig een keertje hier zodat meneer G. kan zien hoe ie de ren maken moet
Ik denk niet dat Boris genoegen gaat nemen met een ren, dat gevoel heb ik, dat het een jager is
Maar als ik hem morgen of volgende week mee zou nemen (stel....) dan kan ik toch niet op een zondag even een ren in elkaar knutselen? Hoe doen anderen dit toch? Die nemen pas een kat als ze voorbereid zijn waarschijnlijk hahaha.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef noekje het volgende:

[..]

32 en ik kan prima zonder mobiel. Mèn, heb er jaren verplicht één gehad. Opeens was ik er klaar mee. Als je me wil bereiken, dan bel je me thuis maar. Ben ik er, heb je geluk, zo niet dan heb je pech. Vond het afschuwelijk om het ding te hebben. Het altijd maar bereikbaar moeten zijn. Ik heb er één voor als ik afstanden moet rijden en mocht ik pech krijgen.
Ah, ik wist niet of ik je nou 20 of 40 moest schatten, serieus! Heb dan ook geen foto gezien
En die mobiel, je hebt eigenlijk groot gelijk ook. Maar nu ik er zo aan gewend ben, voel ik me gewoon akelig als ik hem niet bij me heb. Stèl dat er iets ergs gebeurt met iemand en ze willen me bereiken en het kan niet. Ik moet er niet aan denken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:36:13 #172
163650 Greys
pi_61766739
Knorretje!
Die Mac is dus vrij dicht bij het asiel? Paar minuutjes met de auto's?

Ing, die cheque is nog die van vorig jaar he zie ik
Het bedrag mag in elk geval fors aangepast worden ( ) en het logo en de plaatsnaam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:38:02 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61766787
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Boris genoegen gaat nemen met een ren, dat gevoel heb ik, dat het een jager is
Maar als ik hem morgen of volgende week mee zou nemen (stel....) dan kan ik toch niet op een zondag even een ren in elkaar knutselen? Hoe doen anderen dit toch? Die nemen pas een kat als ze voorbereid zijn waarschijnlijk hahaha.
[..]

Ah, ik wist niet of ik je nou 20 of 40 moest schatten, serieus! Heb dan ook geen foto gezien
En die mobiel, je hebt eigenlijk groot gelijk ook. Maar nu ik er zo aan gewend ben, voel ik me gewoon akelig als ik hem niet bij me heb. Stèl dat er iets ergs gebeurt met iemand en ze willen me bereiken en het kan niet. Ik moet er niet aan denken!
Jazz zit altijd aan een touw. Kun je zaterdag wel even een tuigje aanschaffen en dan kan meneer fijn aan je tuin wennen Zo een grote tuin hebben wij ook niet maar Jazz "jaagt" ook op van alles.

Ik hoor wel vaker dat die echte echte buitenkatten zich ook wel in een tuin ed vermaken

Ik kan overigens heel goed zonder telefoon Alleen toen ik nog wel eens uitging nam ik hem wel standaard mee, maar verder niet echt eigenlijk.
pi_61766873
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Afslag Zwolle Zuid, je komt op een grote rotonde. Richting Hattem.
Kom je voorbij het station aan je linkerhand.
Op de grote kruising links af en doorijden tot de volgende grote kruizing.
Die oversteken (rechts zie je dan de brandweerkazerne) vervolgens met de bocht mee naar rechts en tadaaaa! De Mac! (volgens mijn collega dan )
als ik goed snap hoe je binnenkomt ben je als je de brandweerkazerne ziet al te ver zodra je karwei en praxis ziet aan de ene zijde zit aan de andere zijde een badkamer en keuken zaak (satink ofzo) carpetland zit daar ook nog en een autowas geval. achter die winkels zit het. volgens mij is het zelfs zo dat als je die eerste kruising neemt links dat je de vrouwenvleugel kan zie (maar ik rijd zwolle zo nooit binnen, woon achter de mac aan de ceintuurbaan)
pi_61766881
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:

Als de meneer niet bereikbaar is dan neem ik hem mee. Ik bel altijd vanuit huis. Dan heb ik ook rust om te bellen. In een winkel of in de auto niet. Het is allemaal aangeleerd gedrag. Ik was in het begin ook onrustig totdat mijn baas me 5x op een dag belde, ook op vrije dagen. Toen heb ik gezegd dat mijn telefoon gestolen was maar dat ik geen nieuwe meer ging kopen.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 19:42:17 #176
163650 Greys
pi_61766904
Ik vraag me ook af hoe lang arme Boris al in het asiel zit.
Die moet toch diep ongelukkig zijn, alleen in een hokje, omdat hij niet met andere katten kan
Vraag me af waarom niemand die beauty nog heeft genomen, alleen omdat ie blaasgruis probleempjes heeft? Dat is met goed voer toch best controleerbaar, of denk ik er te makkelijk over?

* Greys is zenuwachtig voor morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61766965
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Knorretje!
Die Mac is dus vrij dicht bij het asiel? Paar minuutjes met de auto's?

Ing, die cheque is nog die van vorig jaar he zie ik
Het bedrag mag in elk geval fors aangepast worden ( ) en het logo en de plaatsnaam
als je je spullen achter zou laten bij de mac zou je het kunnen aanlopen naar het asiel. met spullen lijkt me het een beetje te ver. (nog geen 10 langzaam rijdende autominuten denk ik). Danny is al kaartjes aan het maken voor jullie
pi_61766990
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang arme Boris al in het asiel zit.
Die moet toch diep ongelukkig zijn, alleen in een hokje, omdat hij niet met andere katten kan
Vraag me af waarom niemand die beauty nog heeft genomen, alleen omdat ie blaasgruis probleempjes heeft? Dat is met goed voer toch best controleerbaar, of denk ik er te makkelijk over?

* Greys is zenuwachtig voor morgen
Het komt allemaal goed. Goed laten informeren ook, joh. Hij is prachtig.
Go hard or go home
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:46:36 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_61767030
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet het enige, maar laten we de dames maar even een cursus TomTom geven, gezien de geweldige posts hier over het adres van een Mac in Zwolle...
quote:
Dames,

Men neme een TomTom
Men kiest Navigeer naar
Men kiest Nuttige plaats
Men kiest NP in stad
Men kiest voor Zwolle
Men kiest voor Restaurant
Men kiest Zoeken
Men typt MC en kiest vervolgens Mcdonald's Zwolle Zuid & McDrive

Volia...

Geen dank...
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:47:17 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61767056
WAt voor kaartjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')