Komt RTL5 langs?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu ook echt, gerust en wel dat er een nieuw topic is.
En ik heb dat beeld van die reportage van RTL5 een beetje naar de achtergrond verdrongen inmiddels, dus slapen wil na een portie Koefnoen wel lukken nu denk ik
De foto's zijn genomen bij het Seaquarium op Curaçao waar we regelmatig komen omdat we daar en op Aruba vrienden hebben wonen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Hekates het volgende:
TVP
En stoere onderwater fototjes Madmaster, waar zijn die genomen? Enne, ik zou je lood ook thuislaten dit weekend, word je alleen maar moe van als je dat continu moet meesjouwen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef verita het volgende:
Adres McDonalds ZWOLLE ZUID: Huub van Doornestraat 8, 8013 NR Zwolle. 11:30 uur
Voor zover mij bekend.
Meeste parkeerplekken in Zwolle zijn betaald parkeren. Maar je zou kunnen kijken of er iets aan bussen rijdt vanaf het industrieterein waar het asiel zit oid? Lijkt me niet logisch dat je daar namelijk nergens je auto neer kan zetten. (Als wij naar Zwolle gaan doen we altijd auto wel in centrum parkeren dus niet echt goed beeld van hoe het net buiten centrum zit.)quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg, in zwolle, kun je daar ergens gratis parkeren en met de bus vanaf daar naar eekwal centrum?
Noordereiland is prima idd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik parkeer altijd op Noorder Eiland; da's wel betaald, maar niet echt duur.
En je zit zo in het centrum.
En ik probeer het nog een keer...
Ik zou morgenvroeg de spullen bij Djep uit Meppel halen, maar ik heb haar al 2 x gePMd en tot nu toe geen reactie.
Weet iemand of ze mss op vakantie is oid of dat iig alles goed is met haar?
Heel graagquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb het 06 nummer van Djep nog. Zal ik het jou ff Pmen Ing?
Jammer, maar wel fijn dat jullie iig komenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef Burdie het volgende:
Even voor de goede orde, wij rijden wel naar Zwolle, maar gaan niet mee naar het asiel. We hebben nog heel veel te doen... helaas.
Dus jullie tanken de spullen over bij de mac en gaan dan weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:55 schreef Burdie het volgende:
Even voor de goede orde, wij rijden wel naar Zwolle, maar gaan niet mee naar het asiel. We hebben nog heel veel te doen... helaas.
Danny komt uit Rotjeknor, dus...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is trouwens een (groot) bedrag op de rek. bijgeschreven.
Ik ga er haast van uit dat het van Knor en Danny is, maar de afzender komt uit Rotterdam en de naam kan ik ook niet echt herleiden naar hun.
Knor, Danny....zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij uit de onzekerheid te halen?
Danny heeft toch ook een huisje in Rotterdam? Dat meen ik ooit ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is trouwens een (groot) bedrag op de rek. bijgeschreven.
Ik ga er haast van uit dat het van Knor en Danny is, maar de afzender komt uit Rotterdam en de naam kan ik ook niet echt herleiden naar hun.
Knor, Danny....zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij uit de onzekerheid te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |