Gefeliciteerd! Maar het had niet gehoeven hoor, het is nu al druk genoeg op de wegquote:
Van hartequote:
Ik heb ze alleen maar op festivals gezien en tijdens hun optreden speelde er niets anders wat de moeite waard was. Dus ben ik met de mensen meegegaan die ze nog gezien hadden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Moozze het volgende:
Waarom ben je dan die laatste keer nog gegaan?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Herman moest naar Live toe, maar Herman had geen zin...
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:04 schreef The_Dean het volgende:
Geslaagd?
Nee, ik heb een Her man.
de A is natuurlijk ook een akkoord voor gevorderdenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef KaMo het volgende:
Vandaag schoolband repetitie... Damn wat sucken die gitaristen daar zeg. Ik als bassist-die-af-en-toe-ook-gitaar-speelt-ist ben ik 100000x beter"Wat is de A dan?"
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef EvilWasp het volgende:
Even nog een vraag die ik al in het vorige topic had gesteld
Weten jullie nog een goed Marshall-achtig distortion pedaal? (liefst <100 euro)
Iemand had een DS-1 aangeraden, die vind ik zelf toch niet echt geweldig als ik eerlijk moet zijnNiet alles van Boss is super, hou dat in je achterhoofd.
Thanks, helemaal vergetenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.
Jackhammer
Guvnor II
Uiteraard! Powerchordsquote:
Waarschijnlijk omdat het zo meer op een powerchord lijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
maar jij bent bassist dus dat wordt je niet aangerekend
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dus.
.
Meer nog in het geval van Aresquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...![]()
't is vrijdag he...?quote:
Want die vragen om het half uur hoe het met je bandje Coronach is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
Dat moet wel heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
Ligt eraan hoe je stemapparaat het aangeeft dan moet je het dus of zo doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef Trigalti het volgende:
Voor Greenday moet ik mijn gitaar een halve noot "downtunen".
Zodat A- a flat wordt enzo..
Ik heb een stemapparaat, maar begrijp niet precies wat nou die halve noot inhoudt, iemand die een goede uitleg kan geven?
Geen van beide.. geeft het zo aan: -50 -40 --0-- +10 +20 enzquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je stemapparaat het aangeeft dan moet je het dus of zo doen
Eb Ab Db Gb Bb Eb
of
D# G# C# F# A# D#
Shit jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Veel plezier..(meen ik echtquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef Witchfynder het volgende:
Lalalala straks bier lalala.
Vandaag wel zo'n beetje de hele dag gitaar gespeeld..quote:
Die kaplaarzen maken de foto helemaal afquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, nieuwe rims eronder
[ afbeelding ]
Ik vind het anders wel een gelikt woordje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
"Rims" is nou niet een woord om vrijlijk te gebruiken op Fok.
Mijn godquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, nieuwe rims eronder
[ afbeelding ]
Ja, om een of andere reden staan die daar al drie dagen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kaplaarzen maken de foto helemaal af
Hoezoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
"Rims" is nou niet een woord om vrijlijk te gebruiken op Fok.
It's the invisible Frisianquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kaplaarzen maken de foto helemaal af
Zo'n vermoeden had ik al... Rims is gewoon Engels voor velgen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rimjob
Nou nou... niet zo bekrompen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al... Rims is gewoon Engels voor velgen hoor
Sick minded fuckers!
Je bent zelf een "doed"quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wat jij in je vrije tijd met je matties doed moet jij weten, maar hou ons daar buiten aub
Daan... zeg jij er eens wat vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wat jij in je vrije tijd met je matties doed moet jij weten, maar hou ons daar buiten aub
Wel erg laat maar alsnog gefeliciteerd guitarist!quote:
Tja...Friezen he...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Daan... zeg jij er eens wat van
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Tja...Friezen he.... Wel lollig dat hij "matties" zegt
.
Ik speel een A altijd zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0
2
x
2
0
xPS4 online: micro_nl
En Dragonforce.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n zielig emo akkoord!
Jij met je dragonforcequote:
Je vergeet linkshandig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij met je dragonforceje begint echt té erge gay trekjes aan te nemen
Én dan moet je ook nog eens opmerkingen over rimmen maken
En je speelt bas
Lijkt wel of we bij candid camera zitten
Zo, dat was onder de gordel...quote:
Huilie.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo, dat was onder de gordel...
Ik ook!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey zo'n stofzuigerslang heb ik hier ook
Jij hebt al een goldtop, jij mag niet meer!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Jorikjet het volgende:
oeh, nice! ik ben enorm aan het geilen op een gibson les paul custom, 3 pu en bigsby erop
[ afbeelding ]
Draagt hij ook van die strakke streepjesshirtjes?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Huilie.
Ik ken ook iemand die linkshandig is hoor.
Tele's met bigsby'squote:Op zaterdag 20 september 2008 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kan niet wachten...
[ afbeelding ]
Projectje van mijn broer!
Tell me about it... als het bevalt bij mijn broer, dan ga ik er ook een op mijn custom zetten!quote:
Mja ik wil juist geen met 3 humbuckers dat vind ik weer niks ik heb die ruimte er tussen liever leegquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik weet het...
Ik zou voor een G400 custom gaan, vele malen cooler... of een gibbie SG3, die is er ook in het wit, met 3 humbuckers, rond de 650 euro!
Nou, ik zou zeggen, geeft gul!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb wat financiele meevallers gehad![]()
Die heeft onze gitarist ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vond de luxere uitvoeringen van de epiphone altijd prima. Ik heb nog een Korina SG staan, wel de tuners vervangen en SD's erin geplaatst...
[ afbeelding ]
Best gitaartje naar mijn mening... De gibson van mijn broer klonk en speelde een stuk minder (en die is dus alweer een tijdje weg!). Ik speel er weinig op, maar deze heeft nooit op het punt van verkoop gestaan...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft onze gitarist ook..
Altijd tantoe hard clippen met Dean en z'n mattiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja...Friezen he.... Wel lollig dat hij "matties" zegt
.
Als band vinden we de elementen alleen zwaar bagger. Ze klinken modderig als de pest. We hebben ze door een Marshall JVM gegooid bij de CD-opnames en het was echt lastig er een egaal geluid van te krijgen, terwijl het bij de Jackson van de andere gitarist het een piece of cake was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Best gitaartje naar mijn mening... De gibson van mijn broer klonk en speelde een stuk minder (en die is dus alweer een tijdje weg!). Ik speel er weinig op, maar deze heeft nooit op het punt van verkoop gestaan...
Nee, dat noemt men "werken", Martijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb wat financiele meevallers gehad![]()
Daar ben ik allergisch voorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat noemt men "werken", Martijn..
bij je effecten de "reverb" en de "delay" op "off" zettenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef anthony68 het volgende:
ik heb net een gearbox tonebox ux1 gekocht en hij stond standaard ingesteld toen heb ik een tone gedownload en nu geeft ie een echo hoe krijg ik hem weer standaard?? clean guitar?? heb nu echo / galm
Ja wil altijd nog zo'n sg hebbnequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:58 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou een epiphone absoluut overwegen... en SG zijn super natuurlijk
De standaard humbuckers zijn in alle lowgrade epiphones hetzelfde: SG/Les Paul/Dot, allemaal hetzelfde en behoorlijk modderig/ondefinieerd. Ik heb zelf in mijn SG bij de hals een SD '59 en bij de brug een SD Jeff Beck: IS dat niet toevallig een SH4? Dit element is behoorlijk helder, sprankelend, gaat lekker door de mix. High gain ligt een beetje aan wat jij met high gain bedoeld. Flinke vervorming is ie prima geschikt voor. De samples op de SD website zijn redelijk goed..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Witchfynder het volgende:
Helaas is onze gitarist-met-de-SG lastig ervan te overtuigen zijn brugelement te vervangen, al helemaal door iets wat er niet hetzelfde uit ziet. Heb jij (of een ander hier) toevallig ervaring met G400's met SD SH4's oid er in, op high gain?
De Jeff Beck is idd de SH-4. De SD '59 is de SH-1.quote:Op zondag 21 september 2008 09:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De standaard humbuckers zijn in alle lowgrade epiphones hetzelfde: SG/Les Paul/Dot, allemaal hetzelfde en behoorlijk modderig/ondefinieerd. Ik heb zelf in mijn SG bij de hals een SD '59 en bij de brug een SD Jeff Beck: IS dat niet toevallig een SH4? Dit element is behoorlijk helder, sprankelend, gaat lekker door de mix. High gain ligt een beetje aan wat jij met high gain bedoeld. Flinke vervorming is ie prima geschikt voor. De samples op de SD website zijn redelijk goed..
Tsja, moeilijk, ik speel geen metalquote:Op zondag 21 september 2008 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Jeff Beck is idd de SH-4. De SD '59 is de SH-1..
Wat ik met high gain bedoel? Ik speel in een Metalband, lijkt me duidelijk toch..
Thanks voor de info! Ik geef het aan mijn gitarist door. Heb jij de uitvoeringen met goudkleurig kapje?
heel fok aan de gibson binnenkort! me les paul begint al beetje te slijten, lelijke vlekken, krassen enzo... het wordt echt me gitaartjequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, kost wat moeite... ik heb mijn strat verkocht, grote GAS voor een Goldtop... probleem is dat ik net op een 1/8ste ben
Ah, een kutgitaar, begint nu al te slijten....quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
heel fok aan de gibson binnenkort! me les paul begint al beetje te slijten, lelijke vlekken, krassen enzo... het wordt echt me gitaartje
Aan de hand van de samples vind ik de SH-2 Jazz fijner klinken dan de '59. Jammer dat ze wel SH-4/SH-2 setjes verkopen, maar niet met SH-5/SH-2. Helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, volgens mij niet... De JB en de 59 zijn wat mij betreft elementen die je overal in kunt pleuren...
zit meer werk in dan een gemiddelde fender! nitrolak, ronde top, gelijmde hals enzo.. (al is het dan alsnog hoop geld!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:09 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom zijn die krengen zo focking duur, dik 2500 euro nieuw, tweedehands niet onder de 2000 te vinden!
Troost je, ik heb dat totaal niet...quote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef Doodkapje het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met SG's?
Nieuwe kopenquote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben m'n kleinste inbussleutel kwijt![]()
Hoe moet ik nu de boel afstellen?
Als je toch een V wil:quote:Op zondag 21 september 2008 12:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Troost je, ik heb dat totaal niet...Superstrats
Ow en een king V of een Randy Rhoads model van Jackson zou ik ook nog wel willen...
Epiphone maakt goede... zowel van mahonie en alder... je moet even kijken welke houtsoort je het lekkerst vindt klinken. De afstelling vanuit de fabriek schijnt nogal ruk te zijn (maar heb daar zelf geen ervaring mee) dus daar zou je dan nog wel naar moeten kijken...quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef KaMo het volgende:
Ik heb altijd al van SG gehouden, welke budget SG is het best?
Precies, doet altijd kwaad, zo'n ding.quote:Op zondag 21 september 2008 14:12 schreef allsystemshalt het volgende:
*Al heb ik al een MockingBird maar ja een tweede kan nooit geen kwaad he
Locking nuts? Ik weet niet of dat zomaar kan... bij mijn Ibanez RG is er een speciale ruimte voor gemaakt (lijkt het) heb er bij strat geen ervaring mee...quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Das kloten, maar weet iemand of het verstandig is op een '91 strat van die anti-stem blokjes bij de kam op te zetten bij een muziekwinkel, ik kan mn tremolo namelijk 1 slag gebruiken en dan kan ik stoppen met spelen want de g snaar is dan zo vals als een roestige viool op de zolder van je overleden grootmoeder.
Die ziet er toch niet br00t0l uit?quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
Het kan wel. Je hebt smallere locking nuts ervoor.
Neem deze bijv:
[ afbeelding ]
(dit is ook zoals mijn strat eruit zou horen te zien).
Klopt, dat was goed te pruimen.quote:Op zondag 21 september 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
Zo zeg, wat had Asphyx een lomp gitaargeluid gisteren!
ik heb een strat gehad met een rollernut, werkt ook chill en ziet er niet zo lomp uit als een locking nut.... past volgens mij kwa afmetingen gewoon op de plek van je huidige nut, dus je hoeft niks te zagen (in de breedte)quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Das kloten, maar weet iemand of het verstandig is op een '91 strat van die anti-stem blokjes bij de kam op te zetten bij een muziekwinkel, ik kan mn tremolo namelijk 1 slag gebruiken en dan kan ik stoppen met spelen want de g snaar is dan zo vals als een roestige viool op de zolder van je overleden grootmoeder.
al sinds 2004 mijn schatje:quote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef Doodkapje het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met SG's?
Ziet er niet slecht uit, mooie velgen manquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Deansensitized het volgende:
Sinds vanmiddag onhurig veel GAS
En niet eens voor een gitaar...
Mijn god, wat een auto![]()
[ afbeelding ]
Al dat ge-rim hier ookquote:Op zondag 21 september 2008 22:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, mooie velgen man
Die versie is toch simpel?quote:Op zondag 21 september 2008 22:51 schreef Vital_Remains het volgende:
Weet iemand simpele akkoorden voor de tune van Goede tijden slechte tijden?
Of is het mogelijk gewoon de akkoorden van deze versie aan te passen tot een simpele versie?
Ik heb met mijn stomme kop gezegd wel gitaar te willen spelen bij een sketch, maar zo goed kan ik helemaal niet gitaren en al helemaal niet als ik maar anderhalve week heb om te leren
Een Angus Young signature? Is dat wat die trem? Als in ontstemt ie niet enzo? Angus Young schijnt in Aalten te wonen btwquote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
al sinds 2004 mijn schatje:
[ afbeelding ]
Dat is Adrian Smith-style man. Dat heerscht.quote:Op zondag 21 september 2008 18:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet br00t0l uit?
Het gerim?quote:Op maandag 22 september 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kan ook echt alleen uit jouw mond komen
Moar 't is een stationquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Deansensitized het volgende:
Sinds vanmiddag onhurig veel GAS
En niet eens voor een gitaar...
Mijn god, wat een auto![]()
[ afbeelding ]
Goed voor vervoeren van amps en gitarenquote:
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vetquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een Angus Young signature? Is dat wat die trem? Als in ontstemt ie niet enzo? Angus Young schijnt in Aalten te wonen btw
Volgens mij is z'n vrouw een ex van Bennie Jolink.quote:Op maandag 22 september 2008 08:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vet![]()
Wat betreft agnus young, ja die woont idd ergens bij hengelo in de buurthij heeft ook een nederlandse vrouw dacht ik.......
Het nummer ride the lightning zelf.quote:Op maandag 22 september 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
In dit filmpje legt Dave Mustaine wat uit over zijn spider chord dat hij ooit verzonnen heeft. Hij speelt daarin een stukje Metallica waar hij het in deed. Weet iemand uit welk nummer dat komt?
Zal vast iets zijn van Ride The Lightning.
Die PRS van Navarro klinkt als een stofzuiger johquote:Op maandag 22 september 2008 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
Aha cool. Die Dave Navarro is ook echt spaced hehe.
Probeer je m'n stofzuiger nou te beledigenquote:Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die PRS van Navarro klinkt als een stofzuiger joh
Vet!quote:Op maandag 22 september 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
In dit filmpje legt Dave Mustaine wat uit over zijn spider chord dat hij ooit verzonnen heeft. Hij speelt daarin een stukje Metallica waar hij het in deed. Weet iemand uit welk nummer dat komt?
Zal vast iets zijn van Ride The Lightning.
Aangezien de functie van een stofzuiger voornamelijk zuigen is lijkt het me dat een dergelijke opmerking niet als beledigend voor een stofzuiger moet worden opgevat, als het nou over zuigkracht ging was het een ander verhaal maar denk niet dat wij iets kunnen zeggen over de zuigkracht van die gast.quote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Probeer je m'n stofzuiger nou te beledigen
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Vet!
Zou ik ook wel willen kunnen, iemand van jullie die het zo kan?
* Trigalti stond net voor de muziekwinkel om nieuwe snaren te halen, dicht![]()
in aalten ja! 10km hier vandaan. enorme keet heeft die gast... zo groot als een heel woonblokquote:Op maandag 22 september 2008 08:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vet![]()
Wat betreft agnus young, ja die woont idd ergens bij hengelo in de buurthij heeft ook een nederlandse vrouw dacht ik.......
Neen, geen topic zonder jou...quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef Aresdreams het volgende:
nog iets gebeurt in dit topic terwijl ik aan het vakantie vieren was?
Ik ben al op weg, maar het moeilijkste vind ik om bij het schuiven mijn ring- en wijsvinger op relatief dezelfde afstand te houden. Blijf achter fretten haken ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Vet!
Zou ik ook wel willen kunnen, iemand van jullie die het zo kan?
* Trigalti stond net voor de muziekwinkel om nieuwe snaren te halen, dicht![]()
Goed gedaan, kerel!quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef shadow196 het volgende:
De nieuwe Cynic plaat is briljant. Ze hebben het gewoon weer geflikt, de helden.
Klinkt wel strak ingespeeld. Is je drummer tevreden over zijn geluid? Ik had persoonlijk ietsje meer kick in de basdrum gezet. Maakt het wat scherper.quote:Op maandag 22 september 2008 20:03 schreef Aresdreams het volgende:
op onze myspace staat al wel wat, en in mijn ogen een voorlopige mix
maar verder weet ik dus ff niet hoe het er mee zit...
Derde mix? Bedoel je een mix van het derde nummer of een mix van een mix van een mix...?quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Aresdreams het volgende:
op het moment wacht ik nog op de derde mix, dus benieuwd wat er dan uit komt
ik weet niet wat ze met de kick gedaan hebben, maar hij had het echt lomp ingespeeld
alles overigens zonder click track, dus er zitten wel wat foutjes hier en daar, maar het is gewoon een groot leer moment geweest voor ons alle mbt het inspelen van partijen e.d.
en natuurlijk dat de volgende demo nog veel vetter gaat worden
Cynic is tof.quote:
ik bedoel dat het de derde mix is die we hebben laten maken van de nummers, om een zo mooi mogelijk geluid er uit te krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 23:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Derde mix? Bedoel je een mix van het derde nummer of een mix van een mix van een mix...?
Mwoah, heb wat nummers gehoord. Ze spelen mooie dingen, maar met die vocalen haak ik resoluut af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cynic is tof.
Je kent de eerste plaat hopelijk?
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef Cynic het volgende:
Cynic is tof.
Je kent de eerste plaat hopelijk?
Het doet me denken aan Death (hebben ook 2 bandleden gehad die naar Cynic zijn gegaan oid) maar met wat meer jazz/fusion.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?
Waarmee is het een beetje te vergelijken?
Ik denk dat niet iedereen het evengoed trekt, maar Cynic is zeker een legendarische band. Het is jaren 90 technische metal, met jazz invloeden. En een combinatie van deathmetal vocalen en een stemsynthesizer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?
Waarmee is het een beetje te vergelijken?
Die had mooi in Nevermore moeten blijven spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Death (hebben ook 2 bandleden gehad die naar Cynic zijn gegaan oid) maar met wat meer jazz/fusion.
Ik zat net wat filmpjes te bekijken van de huidige leadgitarist van Megadeth, aangezien ik die gozer niet echt ken. Kom ik hier op:
Ik geloof dat Dave een tweede Marty gevonden heeft..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, dat weet ik zo net nog niet Cynic
Lekker Yngwieenquote:
Deicide heeft vorige jaar zelfs getourd zonder Glen en niemand heeft hem gemistquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, is Deicide ooit iets anders geweest dan Glen Benton? Ik vind het altijd wel jammer als een band maar om 1 persoon draait. Weet dat Megadeth dat ook heeft inmiddels, maar jammer is het wel. Ik toon altijd wel interesse in de andere leden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Deicide heeft vorige jaar zelfs getourd zonder Glen en niemand heeft hem gemist
Een witte?quote:
Waarzoot?quote:
Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Gibson als eerste gitaar? Haha!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
Ik kon hem wél betalenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
Wat voor accoorden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:34 schreef Cynic het volgende:
ja en je kan er geen barré akkoorden op spelen!
Ok, that's a start.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.quote:
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.quote:
Tenzij je de moeilijke akkoorden als zo makkelijk vindt dat ze te makkelijk zijn om op een elektrisch gitaar te spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.
Nice! Zoals ik je al zei... misschien een P90 in de Neck en een Goede GFS of SD in je brugpositie...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker doen. Dan hoef je ook nooit meer een nieuwequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ok, that's a start.
[..]
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.Maar als ik deze voor een mooi prijsje kan overnemen, waarom niet?
Te moeilijk om te leren bespelen?
Nou, blijkbaar niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
leuke gitaar om mee te beginnen, je kunt het slechter treffen! voor hoeveel kun je hem overnemen, als ik zo brutaal mag zijn...?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ah, erg tof dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte Gibson Les Paul voor een zacht prijsje? Wat is dat zacht prijsje dan? 2000 euroquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een kiwi!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |