Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef EvilWasp het volgende:
Even nog een vraag die ik al in het vorige topic had gesteld
Weten jullie nog een goed Marshall-achtig distortion pedaal? (liefst <100 euro)
Iemand had een DS-1 aangeraden, die vind ik zelf toch niet echt geweldig als ik eerlijk moet zijnNiet alles van Boss is super, hou dat in je achterhoofd.
Thanks, helemaal vergetenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.
Jackhammer
Guvnor II
Uiteraard! Powerchordsquote:
Waarschijnlijk omdat het zo meer op een powerchord lijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
maar jij bent bassist dus dat wordt je niet aangerekend
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dus.
.
Meer nog in het geval van Aresquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...![]()
't is vrijdag he...?quote:
Want die vragen om het half uur hoe het met je bandje Coronach is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
Dat moet wel heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |