Gefeliciteerd! Maar het had niet gehoeven hoor, het is nu al druk genoeg op de wegquote:
Van hartequote:
Ik heb ze alleen maar op festivals gezien en tijdens hun optreden speelde er niets anders wat de moeite waard was. Dus ben ik met de mensen meegegaan die ze nog gezien hadden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Moozze het volgende:
Waarom ben je dan die laatste keer nog gegaan?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Herman moest naar Live toe, maar Herman had geen zin...
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:04 schreef The_Dean het volgende:
Geslaagd?
Nee, ik heb een Her man.
de A is natuurlijk ook een akkoord voor gevorderdenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef KaMo het volgende:
Vandaag schoolband repetitie... Damn wat sucken die gitaristen daar zeg. Ik als bassist-die-af-en-toe-ook-gitaar-speelt-ist ben ik 100000x beter"Wat is de A dan?"
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef EvilWasp het volgende:
Even nog een vraag die ik al in het vorige topic had gesteld
Weten jullie nog een goed Marshall-achtig distortion pedaal? (liefst <100 euro)
Iemand had een DS-1 aangeraden, die vind ik zelf toch niet echt geweldig als ik eerlijk moet zijnNiet alles van Boss is super, hou dat in je achterhoofd.
Thanks, helemaal vergetenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.
Jackhammer
Guvnor II
Uiteraard! Powerchordsquote:
Waarschijnlijk omdat het zo meer op een powerchord lijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
maar jij bent bassist dus dat wordt je niet aangerekend
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dus.
.
Meer nog in het geval van Aresquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan scoren? Er zit natuurlijk wel een heerschfactor van 1,5 tussen...![]()
't is vrijdag he...?quote:
Want die vragen om het half uur hoe het met je bandje Coronach is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
Dat moet wel heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk topic..
De sfeer op mijn werk is ook weer debiel. Het is net alsof ik in een ruimte zit met 4 Dribbels..
Ligt eraan hoe je stemapparaat het aangeeft dan moet je het dus of zo doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef Trigalti het volgende:
Voor Greenday moet ik mijn gitaar een halve noot "downtunen".
Zodat A- a flat wordt enzo..
Ik heb een stemapparaat, maar begrijp niet precies wat nou die halve noot inhoudt, iemand die een goede uitleg kan geven?
Geen van beide.. geeft het zo aan: -50 -40 --0-- +10 +20 enzquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je stemapparaat het aangeeft dan moet je het dus of zo doen
Eb Ab Db Gb Bb Eb
of
D# G# C# F# A# D#
Shit jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Veel plezier..(meen ik echtquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef Witchfynder het volgende:
Lalalala straks bier lalala.
Vandaag wel zo'n beetje de hele dag gitaar gespeeld..quote:
Die kaplaarzen maken de foto helemaal afquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, nieuwe rims eronder
[ afbeelding ]
Ik vind het anders wel een gelikt woordje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
"Rims" is nou niet een woord om vrijlijk te gebruiken op Fok.
Mijn godquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja, nieuwe rims eronder
[ afbeelding ]
Ja, om een of andere reden staan die daar al drie dagen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kaplaarzen maken de foto helemaal af
Hoezoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
"Rims" is nou niet een woord om vrijlijk te gebruiken op Fok.
It's the invisible Frisianquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kaplaarzen maken de foto helemaal af
Zo'n vermoeden had ik al... Rims is gewoon Engels voor velgen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rimjob
Nou nou... niet zo bekrompen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al... Rims is gewoon Engels voor velgen hoor
Sick minded fuckers!
Je bent zelf een "doed"quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wat jij in je vrije tijd met je matties doed moet jij weten, maar hou ons daar buiten aub
Daan... zeg jij er eens wat vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wat jij in je vrije tijd met je matties doed moet jij weten, maar hou ons daar buiten aub
Wel erg laat maar alsnog gefeliciteerd guitarist!quote:
Tja...Friezen he...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Daan... zeg jij er eens wat van
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Tja...Friezen he.... Wel lollig dat hij "matties" zegt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |