Gefeliciteerd! Maar het had niet gehoeven hoor, het is nu al druk genoeg op de wegquote:
Van hartequote:
Ik heb ze alleen maar op festivals gezien en tijdens hun optreden speelde er niets anders wat de moeite waard was. Dus ben ik met de mensen meegegaan die ze nog gezien hadden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Moozze het volgende:
Waarom ben je dan die laatste keer nog gegaan?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Herman moest naar Live toe, maar Herman had geen zin...
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:04 schreef The_Dean het volgende:
Geslaagd?
Nee, ik heb een Her man.
de A is natuurlijk ook een akkoord voor gevorderdenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef KaMo het volgende:
Vandaag schoolband repetitie... Damn wat sucken die gitaristen daar zeg. Ik als bassist-die-af-en-toe-ook-gitaar-speelt-ist ben ik 100000x beter"Wat is de A dan?"
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef EvilWasp het volgende:
Even nog een vraag die ik al in het vorige topic had gesteld
Weten jullie nog een goed Marshall-achtig distortion pedaal? (liefst <100 euro)
Iemand had een DS-1 aangeraden, die vind ik zelf toch niet echt geweldig als ik eerlijk moet zijnNiet alles van Boss is super, hou dat in je achterhoofd.
Thanks, helemaal vergetenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marshall maakt zelf ook pedaaltjes.
Jackhammer
Guvnor II
Uiteraard! Powerchordsquote:
Waarschijnlijk omdat het zo meer op een powerchord lijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef Cynic het volgende:
waarom laat je telkens de open A weg trouwens?
Ik kan toevallig beter gitaar spelen dan jullie bas, dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
maar jij bent bassist dus dat wordt je niet aangerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |