Mja ik wil juist geen met 3 humbuckers dat vind ik weer niks ik heb die ruimte er tussen liever leegquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik weet het...
Ik zou voor een G400 custom gaan, vele malen cooler... of een gibbie SG3, die is er ook in het wit, met 3 humbuckers, rond de 650 euro!
Nou, ik zou zeggen, geeft gul!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb wat financiele meevallers gehad![]()
Die heeft onze gitarist ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vond de luxere uitvoeringen van de epiphone altijd prima. Ik heb nog een Korina SG staan, wel de tuners vervangen en SD's erin geplaatst...
[ afbeelding ]
Best gitaartje naar mijn mening... De gibson van mijn broer klonk en speelde een stuk minder (en die is dus alweer een tijdje weg!). Ik speel er weinig op, maar deze heeft nooit op het punt van verkoop gestaan...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft onze gitarist ook..
Altijd tantoe hard clippen met Dean en z'n mattiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja...Friezen he.... Wel lollig dat hij "matties" zegt
.
Als band vinden we de elementen alleen zwaar bagger. Ze klinken modderig als de pest. We hebben ze door een Marshall JVM gegooid bij de CD-opnames en het was echt lastig er een egaal geluid van te krijgen, terwijl het bij de Jackson van de andere gitarist het een piece of cake was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Best gitaartje naar mijn mening... De gibson van mijn broer klonk en speelde een stuk minder (en die is dus alweer een tijdje weg!). Ik speel er weinig op, maar deze heeft nooit op het punt van verkoop gestaan...
Nee, dat noemt men "werken", Martijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb wat financiele meevallers gehad![]()
Daar ben ik allergisch voorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat noemt men "werken", Martijn..
bij je effecten de "reverb" en de "delay" op "off" zettenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef anthony68 het volgende:
ik heb net een gearbox tonebox ux1 gekocht en hij stond standaard ingesteld toen heb ik een tone gedownload en nu geeft ie een echo hoe krijg ik hem weer standaard?? clean guitar?? heb nu echo / galm
Ja wil altijd nog zo'n sg hebbnequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:58 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou een epiphone absoluut overwegen... en SG zijn super natuurlijk
De standaard humbuckers zijn in alle lowgrade epiphones hetzelfde: SG/Les Paul/Dot, allemaal hetzelfde en behoorlijk modderig/ondefinieerd. Ik heb zelf in mijn SG bij de hals een SD '59 en bij de brug een SD Jeff Beck: IS dat niet toevallig een SH4? Dit element is behoorlijk helder, sprankelend, gaat lekker door de mix. High gain ligt een beetje aan wat jij met high gain bedoeld. Flinke vervorming is ie prima geschikt voor. De samples op de SD website zijn redelijk goed..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Witchfynder het volgende:
Helaas is onze gitarist-met-de-SG lastig ervan te overtuigen zijn brugelement te vervangen, al helemaal door iets wat er niet hetzelfde uit ziet. Heb jij (of een ander hier) toevallig ervaring met G400's met SD SH4's oid er in, op high gain?
De Jeff Beck is idd de SH-4. De SD '59 is de SH-1.quote:Op zondag 21 september 2008 09:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De standaard humbuckers zijn in alle lowgrade epiphones hetzelfde: SG/Les Paul/Dot, allemaal hetzelfde en behoorlijk modderig/ondefinieerd. Ik heb zelf in mijn SG bij de hals een SD '59 en bij de brug een SD Jeff Beck: IS dat niet toevallig een SH4? Dit element is behoorlijk helder, sprankelend, gaat lekker door de mix. High gain ligt een beetje aan wat jij met high gain bedoeld. Flinke vervorming is ie prima geschikt voor. De samples op de SD website zijn redelijk goed..
Tsja, moeilijk, ik speel geen metalquote:Op zondag 21 september 2008 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Jeff Beck is idd de SH-4. De SD '59 is de SH-1..
Wat ik met high gain bedoel? Ik speel in een Metalband, lijkt me duidelijk toch..
Thanks voor de info! Ik geef het aan mijn gitarist door. Heb jij de uitvoeringen met goudkleurig kapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |