Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Gibson als eerste gitaar? Haha!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
Ik kon hem wél betalenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
Wat voor accoorden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:34 schreef Cynic het volgende:
ja en je kan er geen barré akkoorden op spelen!
Ok, that's a start.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.quote:
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.quote:
Tenzij je de moeilijke akkoorden als zo makkelijk vindt dat ze te makkelijk zijn om op een elektrisch gitaar te spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.
Nice! Zoals ik je al zei... misschien een P90 in de Neck en een Goede GFS of SD in je brugpositie...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker doen. Dan hoef je ook nooit meer een nieuwequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ok, that's a start.
[..]
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.Maar als ik deze voor een mooi prijsje kan overnemen, waarom niet?
Te moeilijk om te leren bespelen?
Nou, blijkbaar niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
leuke gitaar om mee te beginnen, je kunt het slechter treffen! voor hoeveel kun je hem overnemen, als ik zo brutaal mag zijn...?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ah, erg tof dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte Gibson Les Paul voor een zacht prijsje? Wat is dat zacht prijsje dan? 2000 euroquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een kiwi!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |