Goed voor vervoeren van amps en gitarenquote:
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vetquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een Angus Young signature? Is dat wat die trem? Als in ontstemt ie niet enzo? Angus Young schijnt in Aalten te wonen btw
Volgens mij is z'n vrouw een ex van Bennie Jolink.quote:Op maandag 22 september 2008 08:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vet![]()
Wat betreft agnus young, ja die woont idd ergens bij hengelo in de buurthij heeft ook een nederlandse vrouw dacht ik.......
Het nummer ride the lightning zelf.quote:Op maandag 22 september 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
In dit filmpje legt Dave Mustaine wat uit over zijn spider chord dat hij ooit verzonnen heeft. Hij speelt daarin een stukje Metallica waar hij het in deed. Weet iemand uit welk nummer dat komt?
Zal vast iets zijn van Ride The Lightning.
Die PRS van Navarro klinkt als een stofzuiger johquote:Op maandag 22 september 2008 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
Aha cool. Die Dave Navarro is ook echt spaced hehe.
Probeer je m'n stofzuiger nou te beledigenquote:Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die PRS van Navarro klinkt als een stofzuiger joh
Vet!quote:Op maandag 22 september 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
In dit filmpje legt Dave Mustaine wat uit over zijn spider chord dat hij ooit verzonnen heeft. Hij speelt daarin een stukje Metallica waar hij het in deed. Weet iemand uit welk nummer dat komt?
Zal vast iets zijn van Ride The Lightning.
Aangezien de functie van een stofzuiger voornamelijk zuigen is lijkt het me dat een dergelijke opmerking niet als beledigend voor een stofzuiger moet worden opgevat, als het nou over zuigkracht ging was het een ander verhaal maar denk niet dat wij iets kunnen zeggen over de zuigkracht van die gast.quote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Probeer je m'n stofzuiger nou te beledigen
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Vet!
Zou ik ook wel willen kunnen, iemand van jullie die het zo kan?
* Trigalti stond net voor de muziekwinkel om nieuwe snaren te halen, dicht![]()
in aalten ja! 10km hier vandaan. enorme keet heeft die gast... zo groot als een heel woonblokquote:Op maandag 22 september 2008 08:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, het is een '61 reissue. En nee hij ontstemt niet sneller dan mijn LP. Het leuke is wel dat als je open akoorden aanragt hij een stuk meer 'rammelt' en dat klinkt wel echt heel vet![]()
Wat betreft agnus young, ja die woont idd ergens bij hengelo in de buurthij heeft ook een nederlandse vrouw dacht ik.......
Neen, geen topic zonder jou...quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef Aresdreams het volgende:
nog iets gebeurt in dit topic terwijl ik aan het vakantie vieren was?
Ik ben al op weg, maar het moeilijkste vind ik om bij het schuiven mijn ring- en wijsvinger op relatief dezelfde afstand te houden. Blijf achter fretten haken ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 16:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Vet!
Zou ik ook wel willen kunnen, iemand van jullie die het zo kan?
* Trigalti stond net voor de muziekwinkel om nieuwe snaren te halen, dicht![]()
Goed gedaan, kerel!quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef shadow196 het volgende:
De nieuwe Cynic plaat is briljant. Ze hebben het gewoon weer geflikt, de helden.
Klinkt wel strak ingespeeld. Is je drummer tevreden over zijn geluid? Ik had persoonlijk ietsje meer kick in de basdrum gezet. Maakt het wat scherper.quote:Op maandag 22 september 2008 20:03 schreef Aresdreams het volgende:
op onze myspace staat al wel wat, en in mijn ogen een voorlopige mix
maar verder weet ik dus ff niet hoe het er mee zit...
Derde mix? Bedoel je een mix van het derde nummer of een mix van een mix van een mix...?quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Aresdreams het volgende:
op het moment wacht ik nog op de derde mix, dus benieuwd wat er dan uit komt
ik weet niet wat ze met de kick gedaan hebben, maar hij had het echt lomp ingespeeld
alles overigens zonder click track, dus er zitten wel wat foutjes hier en daar, maar het is gewoon een groot leer moment geweest voor ons alle mbt het inspelen van partijen e.d.
en natuurlijk dat de volgende demo nog veel vetter gaat worden
Cynic is tof.quote:
ik bedoel dat het de derde mix is die we hebben laten maken van de nummers, om een zo mooi mogelijk geluid er uit te krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 23:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Derde mix? Bedoel je een mix van het derde nummer of een mix van een mix van een mix...?
Mwoah, heb wat nummers gehoord. Ze spelen mooie dingen, maar met die vocalen haak ik resoluut af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cynic is tof.
Je kent de eerste plaat hopelijk?
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef Cynic het volgende:
Cynic is tof.
Je kent de eerste plaat hopelijk?
Het doet me denken aan Death (hebben ook 2 bandleden gehad die naar Cynic zijn gegaan oid) maar met wat meer jazz/fusion.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?
Waarmee is het een beetje te vergelijken?
Ik denk dat niet iedereen het evengoed trekt, maar Cynic is zeker een legendarische band. Het is jaren 90 technische metal, met jazz invloeden. En een combinatie van deathmetal vocalen en een stemsynthesizer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Mis ik dan iets?
Waarmee is het een beetje te vergelijken?
Die had mooi in Nevermore moeten blijven spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Death (hebben ook 2 bandleden gehad die naar Cynic zijn gegaan oid) maar met wat meer jazz/fusion.
Ik zat net wat filmpjes te bekijken van de huidige leadgitarist van Megadeth, aangezien ik die gozer niet echt ken. Kom ik hier op:
Ik geloof dat Dave een tweede Marty gevonden heeft..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, dat weet ik zo net nog niet Cynic
Lekker Yngwieenquote:
Deicide heeft vorige jaar zelfs getourd zonder Glen en niemand heeft hem gemistquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, is Deicide ooit iets anders geweest dan Glen Benton? Ik vind het altijd wel jammer als een band maar om 1 persoon draait. Weet dat Megadeth dat ook heeft inmiddels, maar jammer is het wel. Ik toon altijd wel interesse in de andere leden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Deicide heeft vorige jaar zelfs getourd zonder Glen en niemand heeft hem gemist
Een witte?quote:
Waarzoot?quote:
Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Gibson als eerste gitaar? Haha!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen met gitaarlessen op een akoestische gitaar om daarna tzt verder te gaan op een electrische.
Nu kan ik via een kennis onderstaande gitaar voor een zeer zacht prijsje overnemen. Nu weet ik dat elke gitaar zijn eigen sound heeft en hoopte ik dat jullie hier mij konden vertellen wat voor sound er in zal zitten. Mijn interesse gaat uit op de middellange termijn een beetje rock/classic rock mee te kunnen tokkelen.
Alvast bedankt!
Ik kon hem wél betalenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
Wat voor accoorden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:34 schreef Cynic het volgende:
ja en je kan er geen barré akkoorden op spelen!
Ok, that's a start.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste gitaar voor je übergoede sound voor classic rock/ rock.
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.quote:
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.quote:
Tenzij je de moeilijke akkoorden als zo makkelijk vindt dat ze te makkelijk zijn om op een elektrisch gitaar te spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
voor moeilijke akkoorden moet je een dure gitaar kopen.
Nice! Zoals ik je al zei... misschien een P90 in de Neck en een Goede GFS of SD in je brugpositie...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker doen. Dan hoef je ook nooit meer een nieuwequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ok, that's a start.
[..]
Eerst braaf oefenen en de basics leren op een akoestische hoor.Maar als ik deze voor een mooi prijsje kan overnemen, waarom niet?
Te moeilijk om te leren bespelen?
Nou, blijkbaar niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:30 schreef Laer het volgende:
Waarom test je dan een Gibson als je hem niet kunt betalen? Alles waarop je daarna speelt klinkt 10000x minder.
leuke gitaar om mee te beginnen, je kunt het slechter treffen! voor hoeveel kun je hem overnemen, als ik zo brutaal mag zijn...?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ah, erg tof dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje brakke kwaliteit telepwn foto's maarja moet maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte Gibson Les Paul voor een zacht prijsje? Wat is dat zacht prijsje dan? 2000 euroquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef Mr.J het volgende:
Hey all,
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een kiwi!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, de special serie, dat is zoiets als een opel kadett
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |