heel fok aan de gibson binnenkort! me les paul begint al beetje te slijten, lelijke vlekken, krassen enzo... het wordt echt me gitaartjequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, kost wat moeite... ik heb mijn strat verkocht, grote GAS voor een Goldtop... probleem is dat ik net op een 1/8ste ben
Ah, een kutgitaar, begint nu al te slijten....quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
heel fok aan de gibson binnenkort! me les paul begint al beetje te slijten, lelijke vlekken, krassen enzo... het wordt echt me gitaartje
Aan de hand van de samples vind ik de SH-2 Jazz fijner klinken dan de '59. Jammer dat ze wel SH-4/SH-2 setjes verkopen, maar niet met SH-5/SH-2. Helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, volgens mij niet... De JB en de 59 zijn wat mij betreft elementen die je overal in kunt pleuren...
zit meer werk in dan een gemiddelde fender! nitrolak, ronde top, gelijmde hals enzo.. (al is het dan alsnog hoop geld!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:09 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom zijn die krengen zo focking duur, dik 2500 euro nieuw, tweedehands niet onder de 2000 te vinden!
Troost je, ik heb dat totaal niet...quote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef Doodkapje het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met SG's?
Nieuwe kopenquote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben m'n kleinste inbussleutel kwijt![]()
Hoe moet ik nu de boel afstellen?
Als je toch een V wil:quote:Op zondag 21 september 2008 12:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Troost je, ik heb dat totaal niet...Superstrats
Ow en een king V of een Randy Rhoads model van Jackson zou ik ook nog wel willen...
Epiphone maakt goede... zowel van mahonie en alder... je moet even kijken welke houtsoort je het lekkerst vindt klinken. De afstelling vanuit de fabriek schijnt nogal ruk te zijn (maar heb daar zelf geen ervaring mee) dus daar zou je dan nog wel naar moeten kijken...quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef KaMo het volgende:
Ik heb altijd al van SG gehouden, welke budget SG is het best?
Precies, doet altijd kwaad, zo'n ding.quote:Op zondag 21 september 2008 14:12 schreef allsystemshalt het volgende:
*Al heb ik al een MockingBird maar ja een tweede kan nooit geen kwaad he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |