hij is nieuw, hij wil z'n macht even tonenquote:
Ik wilde net posten, G. misbruikt zijn positie nu al......quote:
quote:
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hij gaat idd hard vandaag
Fujitsu Siemens is het trouwens
wat heb ik met deze post te maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
En van net:
[..]
[..]
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijken
Hoezo?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijken
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij is nieuw, hij wil z'n macht even tonen
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heb ik met deze post te maken?
Hij is kick he!quote:
Blijf is uit de topichistory van mensen met je slechte overdekte grappenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar kan SEX nog een puntje aan zuigen
Niks, ik was het gewoon eens met jou postquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heb ik met deze post te maken?
Nee, hij had er opeens geen zin meer in.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is kick he!
Waar is Kuno eigenlijk jongens?
Is dat nogsteeds het verhaal van ik zou stoppen bij zoveel posts?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
Niks, ik was het gewoon eens met jou post
Idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
wie was die dude met teveel posts danquote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, hij had er opeens geen zin meer in.
De dubbelzinnigheidquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Piles dit keer ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
Idd.
Ik zit teveel in SEX-sc, ik dacht door.
Dat was ook de eerste link die ik legde en Piles waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit teveel in SEX-sc, ik dacht door.
Beidequote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
OF!! bedoelde je het met betrekking op jezelf?![]()
Ja, duhhquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat was ook de eerste link die ik legde en Piles waarschijnlijk ook
quote:A dirty mind
Ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
A dirty mind
Vaarwelquote:
Don't die on me nowquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
A dirty mind
’k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanaf nu wordt de shit nog vuiger!
Dus....quote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef G.Fawkes het volgende:
'k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapen
Lyrics van DJVTquote:
Ik loop de condomerie binnen, en zeg: "waar is de paskamer?"quote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
’k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapen
Aah nee.. ben jij er ook al van gewordenquote:
Op het einde van de dag?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens wat nuttigs doen!
DJVT is best tof op zijn tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah nee.. ben jij er ook al van geworden
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Milou__ het volgende:
Hai![]()
niks opgeschoten met me verslagen
Jezelf nuttig maken kan op elk tijdstipquote:Op woensdag 17 september 2008 16:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
Op het einde van de dag?
lekkerding!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Geil wijffie!!maar dat boeit niet!
Komt morgen dan wel ofzo
heb de hele middag the L-word gekekenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
had je beter hier kunnen blijven
Beetje vage smilie voor een tongzoen maargoedquote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef Milou__ het volgende:
lekkerding!![]()
Ja, ik heb morgen toch de heledag vrij
Mn leven valt wel mee.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Houniet het volgende:
Milou_________ wat heb je toch een relaxed leven![]()
.
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jezelf nuttig maken kan op elk tijdstip!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Oh okéquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Milou__ het volgende:
Mn leven valt wel mee.
Alleen mijn school is relaxed
Ik heb its always sunny in florida klaar staanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
heb de hele middag the L-word gekeken
terechte vraagquote:
A threesomequote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
Dit is Stage SC!quote:
Een weekend naar het strandquote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
Iemand die stage loopt en zich dood verveelt?
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is Stage SC!![]()
wel goed opletten![]()
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?![]()
Dan heb je nog maar weinig geleerd op je stage
Zelfde opleiding als ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef G.Fawkes het volgende:
/care
Neem aan dat niemand het vervelend vind, toch?
Sorryquote:
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!quote:
Neuh, niet gezellig, maar ik ken ook maar weinig mensen die hun stage wel leuk vinden. Gelukkig verlaat ik over 12 minuutjes het gebouw weer.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Niet zo serieus reageren
je leert het welquote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!
Ik vind/vond mijn stage wel leukquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Larry-Laffer het volgende:
Neuh, niet gezellig, maar ik ken ook maar weinig mensen die hun stage wel leuk vinden. Gelukkig verlaat ik over 12 minuutjes het gebouw weer.
Mag ik een voorstelletje doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
G. Ik heb even het een en ander geprobeerd. Heb niet zo heul veul mogelijkheden hier.. Maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is ook wel heul simpel
Natürlich, ik vond het Ook maar niks maar ik moest watquote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik een voorstelletje doen?![]()
Zou het spuiten van die V niet als midden plaatje op een zwarte achtergrond kunnen doen?
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind/vond mijn stage wel leuk
met zal tof zijn denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natürlich, ik vond het Ook maar niks maar ik moest watMaar met of zonder die andere 2?
Dan word je vast de eeuwige studentquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!
Heb je geen invloed op je eigen opdracht?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!
Ik zoch eigenlijk een opdracht m.b.t. internetmarketing, maar kon geen bedrijf vinden dat een opdracht aanbood in die richting en omdat het een beetje krap in de tijd werd heb ik dit maar aangenomen. Maar het is natuurlijk logisch dat je dan een beetje een "afdank-opdracht" krijgt omdat de leukste stageplekken dan wel weg zijn. Maar we slaan ons er wel doorheen hoor..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb je geen invloed op je eigen opdracht?
Hey burtquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens en meisjes en geil wijffie
Ik ga jullie verlaten en zie sommigen van jullie weer om 08.00
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:niemand die me gedag zegt
![]()
*voegt door-de-kop-schiet-smilie in
quote:
Hey G.quote:
Lekker naar school geweest?quote:
later, homiequote:
School?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
School?[ afbeelding ]
Ja, lekker uurtje college gehad over retardisme
is het lelijk?quote:
Opzich is ie best goed. Kun je ook bepaalde delen van de gif sneller laten gaan dan de rest. Ik zou willen dat er bij het tekenen van de V het het sneller gaat maar tussen het tekenen door, wat langzamer dus alsof er snelle bewegingen worden gemaakt. Dan is ie tofquote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het lukt me niet![]()
Kom niet verder dan : [ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja maar dan issie lelijk want dan zie je mijn achterlijke paint-kunstenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Opzich is ie best goed. Kun je ook bepaalde delen van de gif sneller laten gaan dan de rest. Ik zou willen dat er bij het tekenen van de V het het sneller gaat maar tussen het tekenen door, wat langzamer dus alsof er snelle bewegingen worden gemaakt. Dan is ie tof
Hoezo is ie dan ineens lelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan issie lelijk want dan zie je mijn achterlijke paint-kunsten
Omdat ik niet kan painten dus dan zie je dat ie niet vloeiend is maar is veel lelijke stukkenquote:
Fuck it then. Ik zoek wel ff wat andere plaatjes vanavond. Als je natuurlijk opnieuw aan het werk zou willenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan painten dus dan zie je dat ie niet vloeiend is maar is veel lelijke stukken
Hihi sorry G.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fuck it then. Ik zoek wel ff wat andere plaatjes vanavond. Als je natuurlijk opnieuw aan het werk zou willen
Goed idee.... oh nee. Doet pijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Battlefan het volgende:
fggggggggggggggggggggggggggggggggyiriririririririririririririririririririririrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkm
^ Mijn hoofd op het toetsenbord
Is goed. Thxquote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi sorry G.![]()
![]()
En jahoor, maar niet vanavond maar morgen
Nu weet ik ongeveer de grootte van je voorhoofdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Battlefan het volgende:
fggggggggggggggggggggggggggggggggyiriririririririririririririririririririririrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkm
^ Mijn hoofd op het toetsenbord
Ik zou nog even proberen de borden beter uit de tafel te laten komenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef mash_ het volgende:
http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=124677&stc=1&d=1221662629 ik ga zo een 8halen he![]()
maar uhm ben er dus weer !
owh ja tis ook allemaal nog lang niet afquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou nog even proberen de borden beter uit de tafel te laten komen
Tofquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef mash_ het volgende:
http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=124677&stc=1&d=1221662629 ik ga zo een 8halen he![]()
maar uhm ben er dus weer !
oh ok. Ik dacht ik doe ook eens alsof ik wat weetquote:Op woensdag 17 september 2008 17:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
owh ja tis ook allemaal nog lang niet afheb nog 6 weken
Hij is opgewondenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij gaat bobbelen als je opgewonden bent
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook alIedereen mag naar huis behalve dit lieve, zielige meisje
Heejquote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Milou__ het volgende:
Hai![]()
niks opgeschoten met me verslagen
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje vage smilie voor een tongzoen maargoed
Ik ben thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Yesse het volgende:
Ook alIedereen mag naar huis behalve dit lieve, zielige meisje
Zal wel niet zoveel vrees ikquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Gaan er dit half uur nog wat gebeuren hier![]()
want dan moet ik trainen
Toen zat ik in de bus en toen was ik er de hele tijd en toen waren we er allebeiquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik was heel lang hier en toen ging ik Lword kijken en toen was ik weer hier
Oh ja hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Gaan er dit half uur nog wat gebeuren hier![]()
want dan moet ik trainen
Smakelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal wel niet zoveel vrees ik
Over kwartiertje ben ik sowieso eten
Dank jequote:
Ik weet het nog niet eensquote:Wij hadden andijviestampotmet gehaktballen
Jewel!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Maar ben nog niet weg
[..]
Ik weet het nog niet eens
Maar bovenstaande klinkt niet heel erg smerig
Kijkt, dat is dan wel weer smerigquote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb net ook weer gegeten..
Witlof, aardappels en... uhm... oh ja een karbonaatje.
Volgende week mag ik zelf alles koken wat ik lekker vind,...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijkt, dat is dan wel weer smerig![]()
Oh, valt nog mee dusquote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
AllesBijna alles.
Behalve andijvie, witlof in de oven en wortelstampot.
Niet? En kaas vast ook niet dan zeker?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
en melk
Nog 8 weken, dan mag ik dat ook 2 weken langquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week mag ik zelf alles koken wat ik lekker vind,...
Ja dat lus ik dan weer wel. Vla, yoghurt en die shit ookquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet? En kaas vast ook niet dan zeker?
Oh ja, want je eet ook pizzaquote:Op woensdag 17 september 2008 18:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat lus ik dan weer wel. Vla, yoghurt en die shit ook
Alleen moet ik nog eens gaan kijken wat ik allemaal wil eten..quote:Op woensdag 17 september 2008 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 8 weken, dan mag ik dat ook 2 weken lang![]()
Ja, dat is altijd lastig. Het moet vooral niet te lang duren om te maken, als je alleen voor jezelf kooktquote:Op woensdag 17 september 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog eens gaan kijken wat ik allemaal wil eten..
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:14 schreef Piles het volgende:
Veel succes vanavond Milou, ik ga eten
Tot zo voor de rest
De kans is groot, met tupperware-bakjes...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd lastig. Het moet vooral niet te lang duren om te maken, als je alleen voor jezelf kookt
Of wordt het bij jou tupperware-bakjes in de koelkast?
Tot morgenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:28 schreef Milou__ het volgende:
ik ben weg, fijne avond en tot morgen
Het valt nog wel mee met de snelheid hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Daklem het volgende:
WTF
Topics gaan hier sneeeeeeeel!
Nou, ik ben terug van school. Een creativiteitsdag gehad. We moesten tekenen terwijl ik verschrikkelijk ben ik tekenen. Wat heb ik gelachen
Morgen weer druk aan de stage
Ja?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De kans is groot, met tupperware-bakjes...
Snelquote:
Nee hoor, alleen misschien moet je maar even een wat langer warming up doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
Zeg PB, even klein vraagje....
Is het erg slecht om met lichte spierpijn te gaan hardlopen?
of nix. Ik was op het werk maar had niets te doenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hello
Was je vanmiddag nou aan het werk en gelijk op Fok!, of
Ja je gaat binnen 7 dagen doodquote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
Zeg PB, even klein vraagje....
Is het erg slecht om met lichte spierpijn te gaan hardlopen?
Nicequote:Op woensdag 17 september 2008 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen misschien moet je maar even een wat langer warming up doen.
Whehe.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja je gaat binnen 7 dagen dood
Huh?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
WTF... er vlogen nu 2 vliegtuigen... niet veel hoger dan 200-300m boven mijn huis
Oh noes... 17 september..
Rotterdam Airport is hier hemelsbreed zo'n 25km hiervandaan... dus om zo laag te vliegen... is een beetje raar en ze gingen richting Hoek van Holland.. dus dat is de andere kant op.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
Tenzij je net naast een vliegveld woont, lijkt me dat niet echt normaal idd
Die Deense gast heeft some moves..quote:Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Check deze shit:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_l_talent_2008.html
Hmm, ja, dat zou opzich ook nog wel kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Airport is hier hemelsbreed zo'n 25km hiervandaan... dus om zo laag te vliegen... is een beetje raar en ze gingen richting Hoek van Holland.. dus dat is de andere kant op.
Het zou dus best kunnen dat er iemand vermist is op het strand, dan vliegen ze nog wel eens wat lager.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Check deze shit:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_l_talent_2008.html
Walcheren en Zeeuws-Vlaanderenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef Jipje het volgende:
Ze zijn toch bezig met oefeningen om soldaten van achter de vijandelijke linies te redden?? In de buurt van Zeeland.
quote:Hallo trouwens![]()
Geen idee, misschien welquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen
Vanmiddag iig
Ik neem aan dat ze dan niet helemaal in HvH komen
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef Jipje het volgende:
Ze zijn toch bezig met oefeningen om soldaten van achter de vijandelijke linies te redden?? In de buurt van Zeeland.
Hallo trouwens![]()
Ik heb geen ideequote:
quote:Ik ben gebrevetteerd Open Water Diver
Héquote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
... Altijd lastig die stugge Zeeuwen...
Mooi op tijd tochquote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
lol... mijn eerste gefeliciteerd met je verjaardag sms-je.. alleen ben ik morgen pas jarig
ik hoorde al een paar straaljagers overkomen vanmiddagquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Walcheren en Zeeuws-Vlaanderen
Vanmiddag iig
Ik neem aan dat ze dan niet helemaal in HvH komen
In Vlissingen idd ookquote:Op woensdag 17 september 2008 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoorde al een paar straaljagers overkomen vanmiddag
zover ligt dat ook niet uit elkaar natuurlijk. Zeker voor een straaljager nietquote:
September, goeie maand.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
lol... mijn eerste gefeliciteerd met je verjaardag sms-je.. alleen ben ik morgen pas jarig
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Haaaaai
[ afbeelding ]
![]()
Klaar gesport?
Ja, ik weet nietquote:Op woensdag 17 september 2008 20:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Naturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlich
Veel plezierquote:
ook goedquote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeeed![]()
nu lekker tv kieken
en jij ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:03 schreef PieterBas het volgende:
Wat zou Houniet hier van zeggen
Megan Fox deed het met vrouw
Nee nog niet. Bestelling is al wel verwerktquote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
iPod al binnen?
Megan Foxquote:
Bericht al waar ie uithangt?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bestelling is al wel verwerkt.
Nee, wel al een mail gehad dat de betaling binnen was. En een mail gehad dat de bestelling wordt verwerktquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Bericht al waar ie uithangt?
Bij Apple gekocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, wel al een mail gehad dat de betaling binnen was. En een mail gehad dat de bestelling wordt verwerkt.
Ja, op de sitequote:
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaanquote:
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaan
Ik ook bij m'n eerste iPodquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaan
iPod Nano, het duurde wat langer omdat een ander ding.. niet op voorraad was..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?
Bij mij duurde het 3 dagen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?
Je hebt er een macbook/iMac bij besteld?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iPod Nano, het duurde wat langer omdat een ander ding.. niet op voorraad was..
Last van buren?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Iemand een rocketlauncher die ik even kan lenen?
Of een knuppel?
Zou dat laatste liever hebben eigenlijk.
Die heb ik hier binnen handbereik. Weer gezeik daar?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Of een knuppel?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
Yup.
Ik zou gráág dat volk eens met een brok hout wat verstand bijbrengen af en toe.
Ja echt hoor, ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om zo bekrompen en kortzichtig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
Yup.
Ik zou gráág dat volk eens met een brok hout wat verstand bijbrengen af en toe.
Denk wel genoeg animo op Fok! te vinden.quote:
Ohquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lees 't even in het engels jong!
Of we houden een dikke party bij eer-ik, neemt ieder zijn boom blastert meequote:
Ze roepen allemaal wel zo hard, maar echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk wel genoeg animo op Fok! te vinden.
Ik heb hier nog een mooie aluminium honkbalknuppel naast m'n bed staanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Of een knuppel?
Ik heb hier een echte houtenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mooie aluminium honkbalknuppel naast m'n bed staan
Internethelden hequote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze roepen allemaal wel zo hard, maar echt niet
Schuur hangt vol met hooivorkenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Die zijn ook goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zijn ook goed.
Lijm ik er effe wat splinters aan, moet natuurlijk wel een aandenken achterblijven op de hoofden van m'n geliefde hoerenlopertjes.
Kun jij dat niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Trouwens Piles, even de FOK! stok schoppen.
dat topic dan
Anderszijds geeft het ook wel weer een ultiem genoegen om zo'n ding te breken op zo'n kerel.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Die breken, daar kan je dus maar 1 keer plezier van hebben
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anderszijds geeft het ook wel weer een ultiem genoegen om zo'n ding te breken op zo'n kerel.
Kan ik wat niet?quote:
Utrecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze roepen allemaal wel zo hard, maar echt niet
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Oh en: Solomon Burke 14.gif
eer-ik de Vikingquote:
en dan een paar botten breken.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anderszijds geeft het ook wel weer een ultiem genoegen om zo'n ding te breken op zo'n kerel.
Ik dacht dat je het als opdracht meldde, van: schop het topic eensquote:
Hé, ik zei niet dat ik geen internetheld benquote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Utrecht.
Tegenover het zandpad.
Zie je over een uur of 2
Trauma's komen terugquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zijn wel heel ruig.
[ afbeelding ]
+
Dat grijze gedeelte hieronder
[ afbeelding ]
= ook prima.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan een paar botten breken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Trauma's komen terug![]()
Stage SC #634 Waar ze de helft wegknippen!![]()
Vikingquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, die had ik ooit nog in m'n UI staan
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dan nog zeggen: ohja, effe geen herrie maken hier man, kan niet pitten.
Dat doen wequote:
pijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zijn wel heel ruig.
[ afbeelding ]
+
Dat grijze gedeelte hieronder
[ afbeelding ]
= ook prima.
Het zoeken van de plaatjes en de gedachten erbij deden al pijn aan de zaakquote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen het praten erover al bijna
Creatief quotenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook.
Het i
[..]
s nu effe stil, beter komt er niet weer zo'n groep apaten voorbij.
ik zat net deze weer te kijken/luisteren op youtube:quote:
Ja, iemand heeft m'n editknop heel klein gemaakt dus ik had geen zin om erop te klikkenquote:
Vind je het wat?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:17 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nu dat nummer opstaan eer-ik.
Goed nr ookquote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef jna het volgende:
[..]
ik zat net deze weer te kijken/luisteren op youtube:
Joooquote:Op woensdag 17 september 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
Jij ook eer-ik, spreek je /jo trusten [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |