Beetje vage smilie voor een tongzoen maargoedquote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef Milou__ het volgende:
lekkerding!![]()
Ja, ik heb morgen toch de heledag vrij
Mn leven valt wel mee.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Houniet het volgende:
Milou_________ wat heb je toch een relaxed leven![]()
.
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jezelf nuttig maken kan op elk tijdstip!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Oh okéquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Milou__ het volgende:
Mn leven valt wel mee.
Alleen mijn school is relaxed
Ik heb its always sunny in florida klaar staanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
heb de hele middag the L-word gekeken
terechte vraagquote:
A threesomequote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
Dit is Stage SC!quote:
Een weekend naar het strandquote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
Iemand die stage loopt en zich dood verveelt?
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is Stage SC!![]()
wel goed opletten![]()
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?![]()
Dan heb je nog maar weinig geleerd op je stage
Zelfde opleiding als ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef G.Fawkes het volgende:
/care
Neem aan dat niemand het vervelend vind, toch?
Sorryquote:
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!quote:
Neuh, niet gezellig, maar ik ken ook maar weinig mensen die hun stage wel leuk vinden. Gelukkig verlaat ik over 12 minuutjes het gebouw weer.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Niet zo serieus reageren
je leert het welquote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |