hij is nieuw, hij wil z'n macht even tonenquote:
Ik wilde net posten, G. misbruikt zijn positie nu al......quote:
quote:
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hij gaat idd hard vandaag
Fujitsu Siemens is het trouwens
wat heb ik met deze post te maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
En van net:
[..]
[..]
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijken
Hoezo?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
Piles... Wát ben jij aan het doen/downloaden/bekijken
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij is nieuw, hij wil z'n macht even tonen
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heb ik met deze post te maken?
Hij is kick he!quote:
Blijf is uit de topichistory van mensen met je slechte overdekte grappenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar kan SEX nog een puntje aan zuigen
Niks, ik was het gewoon eens met jou postquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heb ik met deze post te maken?
Nee, hij had er opeens geen zin meer in.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is kick he!
Waar is Kuno eigenlijk jongens?
Is dat nogsteeds het verhaal van ik zou stoppen bij zoveel posts?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
Niks, ik was het gewoon eens met jou post
Idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
wie was die dude met teveel posts danquote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, hij had er opeens geen zin meer in.
De dubbelzinnigheidquote:Op woensdag 17 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Piles dit keer ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
Idd.
Ik zit teveel in SEX-sc, ik dacht door.
Dat was ook de eerste link die ik legde en Piles waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit teveel in SEX-sc, ik dacht door.
Beidequote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
OF!! bedoelde je het met betrekking op jezelf?![]()
Ja, duhhquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat was ook de eerste link die ik legde en Piles waarschijnlijk ook
quote:A dirty mind
Ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
A dirty mind
Vaarwelquote:
Don't die on me nowquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
A dirty mind
’k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanaf nu wordt de shit nog vuiger!
Dus....quote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef G.Fawkes het volgende:
'k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapen
Lyrics van DJVTquote:
Ik loop de condomerie binnen, en zeg: "waar is de paskamer?"quote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
’k kan niet alleen mooi praten, maar ben ook groot geschapen
Aah nee.. ben jij er ook al van gewordenquote:
Op het einde van de dag?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens wat nuttigs doen!
DJVT is best tof op zijn tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah nee.. ben jij er ook al van geworden
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Milou__ het volgende:
Hai![]()
niks opgeschoten met me verslagen
Jezelf nuttig maken kan op elk tijdstipquote:Op woensdag 17 september 2008 16:03 schreef Larry-Laffer het volgende:
Op het einde van de dag?
lekkerding!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Geil wijffie!!maar dat boeit niet!
Komt morgen dan wel ofzo
heb de hele middag the L-word gekekenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
had je beter hier kunnen blijven
Beetje vage smilie voor een tongzoen maargoedquote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef Milou__ het volgende:
lekkerding!![]()
Ja, ik heb morgen toch de heledag vrij
Mn leven valt wel mee.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Houniet het volgende:
Milou_________ wat heb je toch een relaxed leven![]()
.
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jezelf nuttig maken kan op elk tijdstip!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is een 2e.
Oh okéquote:Op woensdag 17 september 2008 16:09 schreef Milou__ het volgende:
Mn leven valt wel mee.
Alleen mijn school is relaxed
Ik heb its always sunny in florida klaar staanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
heb de hele middag the L-word gekeken
terechte vraagquote:
A threesomequote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
Dit is Stage SC!quote:
Een weekend naar het strandquote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens: heb jullie hulp nodig..
Vriendin van mij heeft voglende week een jaar verkering en ze weet niet wat ze haar lief moet geven. Heeft ze het mij gevraagd. Maar ik ben ook niet orgineel
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
Iemand die stage loopt en zich dood verveelt?
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is Stage SC!![]()
wel goed opletten![]()
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en niet eens een introductie geeft van zichzelf?![]()
Dan heb je nog maar weinig geleerd op je stage
Zelfde opleiding als ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben een beetje introductie-moe, maar vooruit: doe markting&communicatie en moet nu een klanttevredenheidsonderzoekje doen bij een lelijk bedrijf.
Niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:13 schreef G.Fawkes het volgende:
/care
Neem aan dat niemand het vervelend vind, toch?
Sorryquote:
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!quote:
Neuh, niet gezellig, maar ik ken ook maar weinig mensen die hun stage wel leuk vinden. Gelukkig verlaat ik over 12 minuutjes het gebouw weer.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Niet zo serieus reageren
je leert het welquote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vergeet ik gewoon af en toe.. Zie je niet dat ik ze al veeeeeel vaker gebruik dan eerder!
Ik vind/vond mijn stage wel leukquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Larry-Laffer het volgende:
Neuh, niet gezellig, maar ik ken ook maar weinig mensen die hun stage wel leuk vinden. Gelukkig verlaat ik over 12 minuutjes het gebouw weer.
Mag ik een voorstelletje doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
G. Ik heb even het een en ander geprobeerd. Heb niet zo heul veul mogelijkheden hier.. Maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is ook wel heul simpel
Natürlich, ik vond het Ook maar niks maar ik moest watquote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik een voorstelletje doen?![]()
Zou het spuiten van die V niet als midden plaatje op een zwarte achtergrond kunnen doen?
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind/vond mijn stage wel leuk
met zal tof zijn denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natürlich, ik vond het Ook maar niks maar ik moest watMaar met of zonder die andere 2?
Dan word je vast de eeuwige studentquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!
Heb je geen invloed op je eigen opdracht?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het stom, kennis maken met mensen die je na een half jaar waarschijnlijk nooit meer terug ziet en een opdracht maken waar je de antwoorden eigenlijk al van weet, maar die dan toch nog even onderbouwd moeten worden. Geef mij maar school!
Ik zoch eigenlijk een opdracht m.b.t. internetmarketing, maar kon geen bedrijf vinden dat een opdracht aanbood in die richting en omdat het een beetje krap in de tijd werd heb ik dit maar aangenomen. Maar het is natuurlijk logisch dat je dan een beetje een "afdank-opdracht" krijgt omdat de leukste stageplekken dan wel weg zijn. Maar we slaan ons er wel doorheen hoor..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb je geen invloed op je eigen opdracht?
Hey burtquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jongens en meisjes en geil wijffie
Ik ga jullie verlaten en zie sommigen van jullie weer om 08.00
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:niemand die me gedag zegt
![]()
*voegt door-de-kop-schiet-smilie in
quote:
Hey G.quote:
Lekker naar school geweest?quote:
later, homiequote:
School?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
School?[ afbeelding ]
Ja, lekker uurtje college gehad over retardisme
is het lelijk?quote: