ook goedquote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeeed![]()
nu lekker tv kieken
en jij ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:03 schreef PieterBas het volgende:
Wat zou Houniet hier van zeggen
Megan Fox deed het met vrouw
Nee nog niet. Bestelling is al wel verwerktquote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
iPod al binnen?
Megan Foxquote:
Bericht al waar ie uithangt?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bestelling is al wel verwerkt.
Nee, wel al een mail gehad dat de betaling binnen was. En een mail gehad dat de bestelling wordt verwerktquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Bericht al waar ie uithangt?
Bij Apple gekocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, wel al een mail gehad dat de betaling binnen was. En een mail gehad dat de bestelling wordt verwerkt.
Ja, op de sitequote:
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaanquote:
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaan
Ik ook bij m'n eerste iPodquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was te lui om naar de winkel te gaan
iPod Nano, het duurde wat langer omdat een ander ding.. niet op voorraad was..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?
Bij mij duurde het 3 dagen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? En ging je bestelling snel?
Je hebt er een macbook/iMac bij besteld?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iPod Nano, het duurde wat langer omdat een ander ding.. niet op voorraad was..
Last van buren?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Iemand een rocketlauncher die ik even kan lenen?
Of een knuppel?
Zou dat laatste liever hebben eigenlijk.
Die heb ik hier binnen handbereik. Weer gezeik daar?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Of een knuppel?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
Yup.
Ik zou gráág dat volk eens met een brok hout wat verstand bijbrengen af en toe.
Ja echt hoor, ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om zo bekrompen en kortzichtig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
Yup.
Ik zou gráág dat volk eens met een brok hout wat verstand bijbrengen af en toe.
Denk wel genoeg animo op Fok! te vinden.quote:
Ohquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lees 't even in het engels jong!
Of we houden een dikke party bij eer-ik, neemt ieder zijn boom blastert meequote:
Ze roepen allemaal wel zo hard, maar echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk wel genoeg animo op Fok! te vinden.
Ik heb hier nog een mooie aluminium honkbalknuppel naast m'n bed staanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Of een knuppel?
Ik heb hier een echte houtenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mooie aluminium honkbalknuppel naast m'n bed staan
Internethelden hequote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze roepen allemaal wel zo hard, maar echt niet
Schuur hangt vol met hooivorkenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Die zijn ook goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |