Ja maar dan issie lelijk want dan zie je mijn achterlijke paint-kunstenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Opzich is ie best goed. Kun je ook bepaalde delen van de gif sneller laten gaan dan de rest. Ik zou willen dat er bij het tekenen van de V het het sneller gaat maar tussen het tekenen door, wat langzamer dus alsof er snelle bewegingen worden gemaakt. Dan is ie tof
Hoezo is ie dan ineens lelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dan issie lelijk want dan zie je mijn achterlijke paint-kunsten
Omdat ik niet kan painten dus dan zie je dat ie niet vloeiend is maar is veel lelijke stukkenquote:
Fuck it then. Ik zoek wel ff wat andere plaatjes vanavond. Als je natuurlijk opnieuw aan het werk zou willenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan painten dus dan zie je dat ie niet vloeiend is maar is veel lelijke stukken
Hihi sorry G.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fuck it then. Ik zoek wel ff wat andere plaatjes vanavond. Als je natuurlijk opnieuw aan het werk zou willen
Goed idee.... oh nee. Doet pijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Battlefan het volgende:
fggggggggggggggggggggggggggggggggyiriririririririririririririririririririririrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkm
^ Mijn hoofd op het toetsenbord
Is goed. Thxquote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi sorry G.![]()
![]()
En jahoor, maar niet vanavond maar morgen
Nu weet ik ongeveer de grootte van je voorhoofdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Battlefan het volgende:
fggggggggggggggggggggggggggggggggyiriririririririririririririririririririririrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkm
^ Mijn hoofd op het toetsenbord
Ik zou nog even proberen de borden beter uit de tafel te laten komenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef mash_ het volgende:
http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=124677&stc=1&d=1221662629 ik ga zo een 8halen he![]()
maar uhm ben er dus weer !
owh ja tis ook allemaal nog lang niet afquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou nog even proberen de borden beter uit de tafel te laten komen
Tofquote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef mash_ het volgende:
http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=124677&stc=1&d=1221662629 ik ga zo een 8halen he![]()
maar uhm ben er dus weer !
oh ok. Ik dacht ik doe ook eens alsof ik wat weetquote:Op woensdag 17 september 2008 17:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
owh ja tis ook allemaal nog lang niet afheb nog 6 weken
Hij is opgewondenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij gaat bobbelen als je opgewonden bent
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook alIedereen mag naar huis behalve dit lieve, zielige meisje
Heejquote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Milou__ het volgende:
Hai![]()
niks opgeschoten met me verslagen
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje vage smilie voor een tongzoen maargoed

Ik ben thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Yesse het volgende:
Ook alIedereen mag naar huis behalve dit lieve, zielige meisje
Zal wel niet zoveel vrees ikquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Gaan er dit half uur nog wat gebeuren hier![]()
want dan moet ik trainen
Toen zat ik in de bus en toen was ik er de hele tijd en toen waren we er allebeiquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik was heel lang hier en toen ging ik Lword kijken en toen was ik weer hier
Oh ja hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
Gaan er dit half uur nog wat gebeuren hier![]()
want dan moet ik trainen
Smakelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal wel niet zoveel vrees ik
Over kwartiertje ben ik sowieso eten
Dank jequote:
Ik weet het nog niet eensquote:Wij hadden andijviestampotmet gehaktballen
Jewel!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Maar ben nog niet weg
[..]
Ik weet het nog niet eens
Maar bovenstaande klinkt niet heel erg smerig
Kijkt, dat is dan wel weer smerigquote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb net ook weer gegeten..
Witlof, aardappels en... uhm... oh ja een karbonaatje.
Volgende week mag ik zelf alles koken wat ik lekker vind,...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijkt, dat is dan wel weer smerig![]()
Oh, valt nog mee dusquote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
AllesBijna alles.
Behalve andijvie, witlof in de oven en wortelstampot.
Niet? En kaas vast ook niet dan zeker?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
en melk
Nog 8 weken, dan mag ik dat ook 2 weken langquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week mag ik zelf alles koken wat ik lekker vind,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |