quote:
Burger king imoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, even bedenken waar ik wil gaan eten vanavondGa ergens in de stad, moet alleen nog even een lekker restaurantje verzinnen
.
Telt die dan niet meer mee ofzo? Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah was dat na het inleiding tentamen in novembermaar tegenwoordig is dat een "oefententamen"
Zoals old skool negers zeggen:quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk de eerste lichting van uitvallers er zo ongeveer uit bij de uni. Het is echt kankerdruk overal. Gisteren ook een halve survival door de bosjes moeten maken omdat zo'n pokkestudent mijn fiets had geblokkeerd. Ruimte!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk de eerste lichting van uitvallers er zo ongeveer uit bij de uni. Het is echt kankerdruk overal. Gisteren ook een halve survival door de bosjes moeten maken omdat zo'n pokkestudent mijn fiets had geblokkeerd. Ruimte!
Ga je nog hosselen op de straat vanavond kardinaal?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals old skool negers zeggen:
WORD!
is dat duurquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef Dupje het volgende:
Pfff ben ik weerVanavond uit eten bij de Lux!
Gewoon, fatsoenlijk voer. Geen schrale klotemaaltijd van een paar euro, maar gewoon goed eten. Liefst voor een leuke prijs. Maar ik betaal liever 15 euro voor een fatsoenlijk hoofdgerecht dan 10 euro voor een driegangenmenu dat je je hond nog niet zou geven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
kwaliteitsvoedsel, of goedkoop voedsel?
Kardinaal is O.G.! Ik hossel al niet meer sinds '99!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ga je nog hosselen op de straat vanavond kardinaal?
Alle twee te oud voor me dus who cares?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die Ella Vogelaar lijkt teveel op rita
Ah vandaag dus 2 Mac menu'squote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon, fatsoenlijk voer. Geen schrale klotemaaltijd van een paar euro, maar gewoon goed eten. Liefst voor een leuke prijs. Maar ik betaal liever 15 euro voor een fatsoenlijk hoofdgerecht dan 10 euro voor een driegangenmenu dat je je hond nog niet zou geven.
Hear hear, het is goed om te weten dat er in ieder geval een iemand is die mijn pijn deelt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Over een maandje is het al een stuk rustiger, alleen bij die klote bussen nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Animation shopquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand hoe je gifjes moet maken van die filmpjes zegmaar
zo makkelijk dat een mongooltje van 10 ermee kan werken ?quote:
downloaden is toch legaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haal die link weg man, hoe kom je er in vredesnaam bij dat dit legaal is?
Dat betwijfel ik, begrijpend lezen is niet zijn sterkste punt volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
Nou heeft 'ie z'n antwoord toch
ah iik denk jij hebt er ook ervaring meequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Dat weet ik toch nietJe schat jezelf niet al te hoog in iig
Van mp3 misschien, van gekraakte software zeker niet. En 't is gewoon FOK! policy om dat als illegaal te zien, weet je best oproerkraaierquote:
Het voor jezelf downloaden wel ja, maar niet voor anderen. En hiermee publiceer je het dus naar anderen. En wat Piet zegt, gekraakte software is niet echt legaal neequote:
ow naja huilies ook met die klote policyquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van mp3 misschien, van gekraakte software zeker niet. En 't is gewoon FOK! policy om dat als illegaal te zien, weet je best oproerkraaier.
Ik zit nog wel eens op school zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
houniet ook weer in t land der levenden, topic overgeslagen of niet
Nicequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hou! ik weet welke foto je bedoeldeMaar die stond net nieuw in mijn mapje dus vandaar dat ik hem niet in één keer snapte
Maar ik op school alleen maar school dingenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
ja hier ook meerdere mensen maar die posten wel gewoon
Omfg, ik moest zelfs een beetje glimlachenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe was het spinnen yasha
Bij die linker zou ik mn hond er nog vanaf trappen.quote:
Die linker zou ik nog niet eens doen met een geleende lul!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bij die linker zou ik mn hond er nog vanaf trappen.
Geweldige naam ook, Leighton Meester..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
Die rechtse is zó lekker, daar hadden we het gister toevallig nog over tijdens het eten
Uhmquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
Die rechtse is toch van Dunya en Desi?
Kkan zo snel niet kiezen dus ik heb een testritje nodig om echt goed te kunnen beslissenquote:
Ik houd liever van een echte uitdaging!quote:
Wahahahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd liever van een echte uitdaging!
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook de hond van af trappen?
Vast.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijn
Onhaalbaar? Huh?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijn
Ze zal best wel lief zijnquote:
Maar je voelt die beugel nog steeds!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
en in het donker zie je toch niets
Ik wilde net al weer vanalles gaan tikken, toen bedacht ik me dat dat misschien de sfeer weer niet ten goede zou komen enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owh de internetheroes zijn weer losJammer dat LR er niet is
Nah is beter van niet, ben momenteel sowieso niet in de meest sociale bui dus dat kan nooit iets goeds opleverenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tik maar heurwe weten nu dat we diep van binnen toch wel om elkaar geven
Ik zou je best diep van binnen wel wat willen geven ja!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tik maar heurwe weten nu dat we diep van binnen toch wel om elkaar geven
Gast, je hebt echt een fucked up mind.. Ik ben best wat gewend maar dudequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je best diep van binnen wel wat willen geven ja!
Zal wel meevallen hoe diep denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je best diep van binnen wel wat willen geven ja!
You ain't seen nothin' yet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gast, je hebt echt een fucked up mind.. Ik ben best wat gewend maar dude
Wil je het zelf ervaren, heterd?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoe diep denk ik
Ik ben niet zo van de mannenliefde, sorry.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
You ain't seen nothin' yet!![]()
[..]
Wil je het zelf ervaren, heterd?
Keihard in je anus worden gesnookerd noem jij liefde?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannenliefde, sorry.
Zo toon ik mijn liefde meestal, is dat niet gebruikelijk dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Keihard in je anus worden gesnookerd noem jij liefde?
En je was toch al wat gewend?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gebruik gewoon eens normale termen voor sex, jullie geven me trauma's aan de meest normale woorden
Ik ben bang van niet! Vrouwen hebben toch liever dat je je eerst komt voorstellen en door de voordeur komt. Pas na een tijdje mag je pas ongevraagd de achterdeur nemen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo toon ik mijn liefde meestal, is dat niet gebruikelijk dan?
Ja maar niet gewend om het "lief" uit te drukkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je was toch al wat gewend?![]()
[..]
Ik ben bang van niet! Vrouwen hebben toch liever dat je je eerst komt voorstellen en door de voordeur komt. Pas na een tijdje mag je pas ongevraagd de achterdeur nemen.
ook voor mij?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die achterdeur is gesloten en blijft gesloten. al moet ik er een kluisdeur van maken
ok te makkelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die achterdeur is gesloten en blijft gesloten. al moet ik er een kluisdeur van maken
voel je zeker niks van... is in goed vertrouwen hè?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
Bij ons op het platteland kwam iedereen altijd gewoon via de achterdeur
Don't you just love it?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Voelen? Wij riepen gewoon altijd "Volluk!!", en dan was 't goed
hebben ook allemaal van die lange handschoenenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
die zijn wel gewend met de benen in de shit te staan
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Weet je meteen waar de uitdrukking "Het zit me tot hier" vandaan komt
genieten toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn god, men parafraseert er op los hier
Stuk beter dan een stel boeren die het over anale seks hebben iigquote:
scherpquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Weet je meteen waar de uitdrukking "Het zit me tot hier" vandaan komt
Daar kan ik dan weer geen anale seks innuendo van maken... doe eens een andere zin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer twee vliegtuigen vlak achter elkaar en weer zo laag.. vage shizzle
Alweer? Dat hebben we nu net de vorige meet gedaan! Mikkie kan niet alleen hard bowlen! Ik kan verdomme nog steeds niet zonder 3 kussens zitten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:50 schreef LosingMyWay het volgende:
Misschien kunnen jullie een keer in de plaats van een nijmegen meet een anal meet organiseren. Wie neemt de organisator duties op zich?
Die ballen vielen wel mee! Die drie vingers erin dat was minder prettig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet alleen goed bowlen, maar die ballen gingen wel diep of niet dan
paint or it didnt happenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooow echt ik zie nu al LR's gezicht voor me als ze dit topic leest
I seconKONT dat! Om even op hetzelfde niveau te blijven!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik terugkomen op je eigen niet grappige post van een 3/4 pagina terug een beetje kansloos, vooral als het mijn naam op deze manier misbruikt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I seconKONT dat! Om even op hetzelfde niveau te blijven!
Hallo jijquote:
Dat is de IrishBastard die al vast het een en ander aan het uittesten is voor de eerste meet. Waarschijnlijk iets met ballen ofzo niet naar luisteren gewoon door gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn huisgenoot heeft een orgie boven.. Of ze worden gewoon heel erg blij van een of andere stomme computergame.. Gillen en schreeuwen als een malle.
Volgens mij ben je niet al de weg aan het kwijtraken maar ook je gevoel voor humor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat is de IrishBastard die al vast het een en ander aan het uittesten is voor de eerste meet. Waarschijnlijk iets met ballen ofzo niet naar luisteren gewoon door gaan.
Ben je overal klein? Das fijn! Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nieten hij heeft me gezien dus hij weet dat ik klein ben..
Het is meer dat ie zorgt voor uren of lame!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alweer?Geef deze internethero ook z'n 5 seconds of fame zeg
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
LMW je begint weer een beetje irritant te worden, ik zeg tijd voor een ban
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: LosingMyWay moet weer gebanned worden!!
Je hebt gestemd op: ja duh
quote:
doe datquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mensen die voor de optie "ja duh" hebben gekozen hebben mijn weer diep gekwetst. Gaat zelfmoord plegen ...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mensen die voor de optie "ja duh" hebben gekozen hebben mijn weer diep gekwetst. Gaat zelfmoord plegen ...
Ik zie je dadelijk vanzelf offline gaan op msnquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mag in de OPquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een geouwehoer om niets hier zeg
Inderdaad!quote:
Ik ben aan het chillenquote:
Neuh. Net de nieuwe Death Race gekeken, genoeg beloningquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grote jongen![]()
Morgen stickertje ophalen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neuh. Net de nieuwe Death Race gekeken, genoeg beloning
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t morgane vind je t nog steeds leuk ?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Jaik vind bijna elk vak (nog) wel tof
alleen inleiding cultuur en ideeëngeschiedenis (filosofengeneuzel) en American Studies (indianengeneuzel)
wel lief dat je t vraagt hoor
![]()
ALAM Survey Am. geschiedenis deel I 31-10-2006 7,0quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Indianengeneuzel lijkt mij juist interessant
nog speciaal eentje voor jouquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Houniet het volgende:
Dat Baas gedoe vind ik wel leuk geweest eigenlijk.
Introductionto American Studies inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ALAM Survey Am. geschiedenis deel I 31-10-2006 7,0
ALAM Survey Am. geschiedenis deel 2 23-01-2007 7,4
ALEN Intr. to American Studies 28-08-2007 8,0
ALEN Intr. Am. Studies, tentamen 21-08-2007 8,5
Volgens mij heb ik die indianen onzin ook gehad.
Wie geeft dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Introductionto American Studies inderdaadik ben op zich niet verplicht erbij te zijn, maar ik ben ook veel te lui om A People and A Nation te gaan lezen, dat boek is nog slaapverwekkender dan de hoorcolleges.
mag hopen dat dat verplichte kost wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
neen, volmondig.
stiekem wel bijna elke aflevering gezien![]()
![]()
Volgens mij heette 'ie Bak, maar dat weet ik niet zeker. Voor de werkcolleges heb ik Roza.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie geeft dat tegenwoordig?
Hans Bakquote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Volgens mij heette 'ie Bak, maar dat weet ik niet zeker. Voor de werkcolleges heb ik Roza.
Dat Engels van die vent jaquote:Op woensdag 17 september 2008 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hans Bak![]()
You have to learn this for your 'tentamen' so to speak!
Slaapze, heterd!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat Engels van die vent jaben blij dat de hoorcolleges in het Nederlands zijn
En nu ga ik slapen! Welterusten.
Hier ben ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR moet thuis komen, want jullie hebben de Sex and the city film vast niet gezien?
Had ik het bijna goed..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier ben ik
Zielig he voor Smith
En over mijn gezicht toen ik dat las:
Ik keek al zo:![]()
En daarna werd het:![]()
Oftewel hij moet moorden om in leven te blijven.quote:Professional assassin Chev Chelios learns his rival has injected him with a poison that will kill him if his heart rate drops.
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iedereen ligt alweer te slapen?
Van de Pirate Bay getrokkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Op welke zender wordt dat uitgezonden of download je dat?
Komt door de bussenquote:
Thx dude.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:03 schreef Nielez het volgende:
Oja. Aangezien ik vandaag toch niet in Nijmegen kom.
Feli Sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |