Dat is de IrishBastard die al vast het een en ander aan het uittesten is voor de eerste meet. Waarschijnlijk iets met ballen ofzo niet naar luisteren gewoon door gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn huisgenoot heeft een orgie boven.. Of ze worden gewoon heel erg blij van een of andere stomme computergame.. Gillen en schreeuwen als een malle.
Volgens mij ben je niet al de weg aan het kwijtraken maar ook je gevoel voor humor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat is de IrishBastard die al vast het een en ander aan het uittesten is voor de eerste meet. Waarschijnlijk iets met ballen ofzo niet naar luisteren gewoon door gaan.
Ben je overal klein? Das fijn! Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nieten hij heeft me gezien dus hij weet dat ik klein ben..
Het is meer dat ie zorgt voor uren of lame!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alweer?Geef deze internethero ook z'n 5 seconds of fame zeg
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
LMW je begint weer een beetje irritant te worden, ik zeg tijd voor een ban
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: LosingMyWay moet weer gebanned worden!!
Je hebt gestemd op: ja duh
quote:
doe datquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mensen die voor de optie "ja duh" hebben gekozen hebben mijn weer diep gekwetst. Gaat zelfmoord plegen ...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mensen die voor de optie "ja duh" hebben gekozen hebben mijn weer diep gekwetst. Gaat zelfmoord plegen ...
Ik zie je dadelijk vanzelf offline gaan op msnquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Die mag in de OPquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een geouwehoer om niets hier zeg
Inderdaad!quote:
Ik ben aan het chillenquote:
Neuh. Net de nieuwe Death Race gekeken, genoeg beloningquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grote jongen![]()
Morgen stickertje ophalen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neuh. Net de nieuwe Death Race gekeken, genoeg beloning
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t morgane vind je t nog steeds leuk ?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Jaik vind bijna elk vak (nog) wel tof
alleen inleiding cultuur en ideeëngeschiedenis (filosofengeneuzel) en American Studies (indianengeneuzel)
wel lief dat je t vraagt hoor
![]()
ALAM Survey Am. geschiedenis deel I 31-10-2006 7,0quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Indianengeneuzel lijkt mij juist interessant
nog speciaal eentje voor jouquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Houniet het volgende:
Dat Baas gedoe vind ik wel leuk geweest eigenlijk.
Introductionto American Studies inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ALAM Survey Am. geschiedenis deel I 31-10-2006 7,0
ALAM Survey Am. geschiedenis deel 2 23-01-2007 7,4
ALEN Intr. to American Studies 28-08-2007 8,0
ALEN Intr. Am. Studies, tentamen 21-08-2007 8,5
Volgens mij heb ik die indianen onzin ook gehad.
Wie geeft dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Introductionto American Studies inderdaadik ben op zich niet verplicht erbij te zijn, maar ik ben ook veel te lui om A People and A Nation te gaan lezen, dat boek is nog slaapverwekkender dan de hoorcolleges.
mag hopen dat dat verplichte kost wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
neen, volmondig.
stiekem wel bijna elke aflevering gezien![]()
![]()
Volgens mij heette 'ie Bak, maar dat weet ik niet zeker. Voor de werkcolleges heb ik Roza.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie geeft dat tegenwoordig?
Hans Bakquote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Volgens mij heette 'ie Bak, maar dat weet ik niet zeker. Voor de werkcolleges heb ik Roza.
Dat Engels van die vent jaquote:Op woensdag 17 september 2008 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hans Bak![]()
You have to learn this for your 'tentamen' so to speak!
Slaapze, heterd!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat Engels van die vent jaben blij dat de hoorcolleges in het Nederlands zijn
En nu ga ik slapen! Welterusten.
Hier ben ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR moet thuis komen, want jullie hebben de Sex and the city film vast niet gezien?
Had ik het bijna goed..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier ben ik
Zielig he voor Smith
En over mijn gezicht toen ik dat las:
Ik keek al zo:![]()
En daarna werd het:![]()
Oftewel hij moet moorden om in leven te blijven.quote:Professional assassin Chev Chelios learns his rival has injected him with a poison that will kill him if his heart rate drops.
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iedereen ligt alweer te slapen?
Van de Pirate Bay getrokkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Op welke zender wordt dat uitgezonden of download je dat?
Komt door de bussenquote:
Thx dude.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:03 schreef Nielez het volgende:
Oja. Aangezien ik vandaag toch niet in Nijmegen kom.
Feli Sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |