voel je zeker niks van... is in goed vertrouwen hè?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
Bij ons op het platteland kwam iedereen altijd gewoon via de achterdeur
Don't you just love it?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Voelen? Wij riepen gewoon altijd "Volluk!!", en dan was 't goed
hebben ook allemaal van die lange handschoenenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
die zijn wel gewend met de benen in de shit te staan
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Weet je meteen waar de uitdrukking "Het zit me tot hier" vandaan komt
genieten toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn god, men parafraseert er op los hier
Stuk beter dan een stel boeren die het over anale seks hebben iigquote:
scherpquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
Weet je meteen waar de uitdrukking "Het zit me tot hier" vandaan komt
Daar kan ik dan weer geen anale seks innuendo van maken... doe eens een andere zin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer twee vliegtuigen vlak achter elkaar en weer zo laag.. vage shizzle
Alweer? Dat hebben we nu net de vorige meet gedaan! Mikkie kan niet alleen hard bowlen! Ik kan verdomme nog steeds niet zonder 3 kussens zitten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:50 schreef LosingMyWay het volgende:
Misschien kunnen jullie een keer in de plaats van een nijmegen meet een anal meet organiseren. Wie neemt de organisator duties op zich?
Die ballen vielen wel mee! Die drie vingers erin dat was minder prettig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet alleen goed bowlen, maar die ballen gingen wel diep of niet dan
paint or it didnt happenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooow echt ik zie nu al LR's gezicht voor me als ze dit topic leest
I seconKONT dat! Om even op hetzelfde niveau te blijven!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik terugkomen op je eigen niet grappige post van een 3/4 pagina terug een beetje kansloos, vooral als het mijn naam op deze manier misbruikt
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I seconKONT dat! Om even op hetzelfde niveau te blijven!
Hallo jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |