quote:
Burger king imoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, even bedenken waar ik wil gaan eten vanavondGa ergens in de stad, moet alleen nog even een lekker restaurantje verzinnen
.
Telt die dan niet meer mee ofzo? Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah was dat na het inleiding tentamen in novembermaar tegenwoordig is dat een "oefententamen"
Zoals old skool negers zeggen:quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk de eerste lichting van uitvallers er zo ongeveer uit bij de uni. Het is echt kankerdruk overal. Gisteren ook een halve survival door de bosjes moeten maken omdat zo'n pokkestudent mijn fiets had geblokkeerd. Ruimte!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk de eerste lichting van uitvallers er zo ongeveer uit bij de uni. Het is echt kankerdruk overal. Gisteren ook een halve survival door de bosjes moeten maken omdat zo'n pokkestudent mijn fiets had geblokkeerd. Ruimte!
Ga je nog hosselen op de straat vanavond kardinaal?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals old skool negers zeggen:
WORD!
is dat duurquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef Dupje het volgende:
Pfff ben ik weerVanavond uit eten bij de Lux!
Gewoon, fatsoenlijk voer. Geen schrale klotemaaltijd van een paar euro, maar gewoon goed eten. Liefst voor een leuke prijs. Maar ik betaal liever 15 euro voor een fatsoenlijk hoofdgerecht dan 10 euro voor een driegangenmenu dat je je hond nog niet zou geven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
kwaliteitsvoedsel, of goedkoop voedsel?
Kardinaal is O.G.! Ik hossel al niet meer sinds '99!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ga je nog hosselen op de straat vanavond kardinaal?
Alle twee te oud voor me dus who cares?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die Ella Vogelaar lijkt teveel op rita
Ah vandaag dus 2 Mac menu'squote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon, fatsoenlijk voer. Geen schrale klotemaaltijd van een paar euro, maar gewoon goed eten. Liefst voor een leuke prijs. Maar ik betaal liever 15 euro voor een fatsoenlijk hoofdgerecht dan 10 euro voor een driegangenmenu dat je je hond nog niet zou geven.
Hear hear, het is goed om te weten dat er in ieder geval een iemand is die mijn pijn deelt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Over een maandje is het al een stuk rustiger, alleen bij die klote bussen nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef TheVotary het volgende:
Animation shopquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand hoe je gifjes moet maken van die filmpjes zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |