Uhmquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
Die rechtse is toch van Dunya en Desi?
Kkan zo snel niet kiezen dus ik heb een testritje nodig om echt goed te kunnen beslissenquote:
Ik houd liever van een echte uitdaging!quote:
Wahahahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd liever van een echte uitdaging!
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook de hond van af trappen?
Vast.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijn
Onhaalbaar? Huh?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk dat dit overduidelijk onhaalbaar is, dus dat het wel een beetje reeel moet zijn
Ze zal best wel lief zijnquote:
Maar je voelt die beugel nog steeds!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
en in het donker zie je toch niets
Ik wilde net al weer vanalles gaan tikken, toen bedacht ik me dat dat misschien de sfeer weer niet ten goede zou komen enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owh de internetheroes zijn weer losJammer dat LR er niet is
Nah is beter van niet, ben momenteel sowieso niet in de meest sociale bui dus dat kan nooit iets goeds opleverenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tik maar heurwe weten nu dat we diep van binnen toch wel om elkaar geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |