oeh en is sie leuk ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
Stroeks:
mooi zo!
ik ben vanaaf weer weg, en dan ben ik vrijdag pas terug van mn vriendje
dus ik heb een lang weekend
Vlarp:
welcome back
betere suggesties zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
kunnen we niet kappen met die username TT's? het is nu wel leuk geweest...![]()
het geld mag je vast wel houdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
tis mijn vriendje.. zou ik nee zeggen?quote:
klinkt goed dat hij je de ruimte geeft om te mutsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis mijn vriendje.. zou ik nee zeggen?
maar idd, hij's erg leuk
en daarnaast ook nog eens een echte gentleman, en waar ik nogal musterig kan zijn, is hij de rust zelf
ik bewonder zijn kalme houding enorm, en hij vind mijn mutserij ontzettend leuk
och.. soms roept ie me wel eens tot de orde hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt goed dat hij je de ruimte geeft om te mutsen![]()
Wat is dat mutserigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. soms roept ie me wel eens tot de orde hoor
maarja.. dat heb ik volgens mijn familie ook wel nodig
een scheldwoord voor een vrouw is muts, en dat is zeg maar het tegenovergestelde van een Macha en Macha is dat de vrouwelijke variant van een Machoquote:
Sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Bartjebart het volgende:Nu wil ik Bring It On weer eens zien...
Ik wil er ook nog eenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
kunnen we niet kappen met die username TT's? het is nu wel leuk geweest...![]()
kom daar eens snel onderuitquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef Xiance het volgende:
een van mijn vrienden zei:
"Nou, kijk.. je bent niet verwijft, maar soms kun je je wel gedragen als een vrouw
dan maak je je druk om je haar of je broek of de buurvrouw, of als mensen in de rij bij de kassa bijv. niet opschieten, dan kan je je zo druk maken.. maar dan ben je niet verwijft, dus zeggen we maar Daar is ons mutsje weer"
dus.. tsja... ik denk dat ik maar onder de dekens ga liggen, mijn ego is naar de knoppen
ja kan ik er wat aan doen dat ik de laatste tijd bovengemiddeld nieuwe topics voor jullie MOET openenquote:
En dan mij nog vergeten te vernoemenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat ik de laatste tijd bovengemiddeld nieuwe topics voor jullie MOET openen
Stroekie eindelijk aan de man! Nu krijgt hij zijn bank afschirften op de naam van Ing. G.J. Xiance Stroeker . Leuk hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef Xiance het volgende:
stroeks wil je trouwen?
je weet me zooooooooooo op te beuren
Net zoals de rest van ons gewoon dee laatste post vermijdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat ik de laatste tijd bovengemiddeld nieuwe topics voor jullie MOET openen
Nou ja zo erg is een laatste post ook niet... Tis ff plakken en knippenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Net zoals de rest van ons gewoon dee laatste post vermijden
Ja hoor, daarvoor hoef je niet eens op je knie te vallenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef Xiance het volgende:
stroeks wil je trouwen?
Ik ben wars van uiterlijk vertoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie eindelijk aan de man! Nu krijgt hij zijn bank afschirften op de naam van Ing. G.J. Xiance Stroeker . Leuk hoor!
nope, maar dan achteraf ook niet gaan lopen zeuren dat TT butt isquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Net zoals de rest van ons gewoon dee laatste post vermijden
Mag ik bruidsjonker zijn en de ringen brengen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben wars van uiterlijk vertoon
bovendien doe ik internet bankieren en krijg ik geen bank afschriften meer via post
Goeie voor het nieuwe topic: [HOMO]#2169 waarin de homo's opzoek gaan naar een TT voor in hun aarsquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope, maar dan achteraf ook niet gaan lopen zeuren dat TT butt is
Heb je mij zien zeuren, ik vindt het bestquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope, maar dan achteraf ook niet gaan lopen zeuren dat TT butt is
jullie krijgen allemaal een eigen taak in de ceremoniequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik bruidsjonker zijn en de ringen brengen?
Je hebt toch wel krukken waarmee je ze een pak rammel kunt geven ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je mij zien zeuren, ik vindt het best![]()
De dames moeten nog steeds lachen om mijn enkel, ze vonden het heel vermakelijk toen ik het gisteren vertelde. Lachen om de pijn van een ander
Neen. Stoere groet die helemaal mij isquote:
ik heb een hele elegante wandelstokquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel krukken waarmee je ze een pak rammel kunt geven ?![]()
en reaktie was algemeen en niet naar jou toe gericht over TT
maar jij bent toch geen wiggert ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Stoere groet die helemaal mij is.
is dat je nieuwe imago, zo'n beetje rapperstylequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Stoere groet die helemaal mij is.
ik mag hopen dat je geen (hoge) hoed daarbij draagt want anders krijg ik wel hele erge Dante's cove visioenenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een hele elegante wandelstok
Maar het is dit toch toch wel om een belangrijke reden dat je overkomtquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef wonderer het volgende:
Nog een paar uur. En ik ben nu al kapot
Jetlag here I come.
Ja, Les Misquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het is dit toch toch wel om een belangrijke reden dat je overkomt
wordt je er al nerveaus van ?
p.s. je hebt PM
Nee en ik loop ook niet zo elegant op dit momentquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je geen (hoge) hoed daarbij draagt want anders krijg ik wel hele erge Dante's cove visioenen
Nou in die bewuste openingsscene gebeuren allemaal elegante zaken maar niet lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee en ik loop ook niet zo elegant op dit moment
zoals je weet ben ik totaal onbekend met TV series. Ik vond het al knap dat ik me er iets van herrinderde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou in die bewuste openingsscene gebeuren allemaal elegante zaken maar niet lopen
deze valt in de catagorie special interest en zal wellicht niet direct op grijphoogte staan bij Tescoquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals je weet ben ik totaal onbekend met TV series. Ik vond het al knap dat ik me er iets van herrinderde.
We kijken bijna iedere avond een episode, en zijn al bijna bij season 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze valt in de catagorie special interest en zal wellicht niet direct op grijphoogte staan bij Tesco![]()
![]()
en je hebt bij mij al bonus punten gescoord met Shameless
Over trouwen gesproken:quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef Xiance het volgende:
stroeks wil je trouwen?
Nou zo erg gaan Xiance en ik niet uitpakkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over trouwen gesproken:
Was net bij pap en mam (nou ja, mam, pap was niet thuis) in mijn geboorte-gat en daar was gister the event of the year: Het homohuwelijk van de 2 eigenaars van een restaurant daar. Heel het dorp was vol roze balonnen, limousine door de straten heen, speciaal gemaakte kleding. Hele dorp was uitgerukt naar 't kasteeltje, TV-schermen buiten zodat ze't konden volgen allemaal
Weheheh, cute. Mam was ook geweest. Heb eigenlijk niet gevraagd of pap er ook is geweest....... vast niet. Het voelde al enigszins raar (maar toch wel fijn) om er met mam over te praten. Die wist bv niet dat wij 1 van de weinige landen zijn waar homo's echt mogen trouwen.
Met andere woorden, wanneer krijg ik nu eens klein kinderen... Al is dat wel weer heel erg raar, op de een of andere manier...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo zie je maar, dat ook dorpen soms verrassend uit de hoek kunnen komen.
Mijn moeder had laatst voor mij de suggestie "dat er ook vakanties zijn voor alleenstaanden van jouw slag".
Als mijn moeder ooit zoiets gezegd zou hebben, dan was ik in een enorme lachbui geschoten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder had laatst voor mij de suggestie "dat er ook vakanties zijn voor alleenstaanden van jouw slag".
Jouw slag? Jouw soort. Jouw mensenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook gewoon niet het woord "homo" durven noemen heh.. echt heh
Beter als mijn moeder die het te pas en te onpas zegt dat ik homo ben... Soms geneer ik mij echt voor haar!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook gewoon niet het woord "homo" durven noemen heh.. echt heh
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijk
Oke, ik stiekem ook wel .. (heet dat nou zelfacceptatie ofzo)quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijk
Dan zeg je dat ze er mee moet stoppen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beter als mijn moeder die het te pas en te onpas zegt dat ik homo ben... Soms geneer ik mij echt voor haar!
Ja dat snap ik welquote:
Ang3l heeft wel een linkje voor je die heeft het opgezochtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef hierissieweer het volgende:
was een bicha?
Waarvan krijg je een kinderwens!? En bij de AH zijn ze te duur geprijsd, Aldi is net zo goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aawwwwww, ik krijg er ineens een hele erge lieve kinderwens van!
Het is dat ik 8 dagen op vakantie ga en die dingen volgens mij bederven, anders was ik NU naar de AH XL gegaan om er eentje te halen!
Ow, de foto doet 't niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarvan krijg je een kinderwens!?
Ik wil geen Aldi-kind. Zo'n viezig Duits mormeltje dat ik uit een krat moet plukken. Ik wil een veels te duur AH Excellent kind wat inveels te veel verpakking zit, met een extra zakje exotische marinade!quote:En bij de AH zijn ze te duur geprijsd, Aldi is net zo goed!
Of een van de turk, dan is ie halal en is het niet allerlij bewerkingen doorgegaan dus heb je een puurder kindje...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, de foto doet 't niet?
[..]
Ik wil geen Aldi-kind. Zo'n viezig Duits mormeltje dat ik uit een krat moet plukken. Ik wil een veels te duur AH Excellent kind wat inveels te veel verpakking zit, met een extra zakje exotische marinade!
En ik wil er ook niet 1 van de IKEA want die moet je zelf in elkaar gaan zetten en ik ken mezelf... dan hou ik uiteindelijk vast weer ergens een gewrichtje over of zo. Of dan zul je zien dat ik weer eens geen inbussleutel in huis heb zodat ik dat hoofdje niet strak genoeg kan aandraaien en dan dan bij de eerste de beste koochie-koo van een tante dat kopje d'raf dondert!
tis toch geen groene kabouter met een afgebroken armpjequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, de foto doet 't niet?
[..]
Ik wil geen Aldi-kind. Zo'n viezig Duits mormeltje dat ik uit een krat moet plukken. Ik wil een veels te duur AH Excellent kind wat inveels te veel verpakking zit, met een extra zakje exotische marinade!
En ik wil er ook niet 1 van de IKEA want die moet je zelf in elkaar gaan zetten en ik ken mezelf... dan hou ik uiteindelijk vast weer ergens een gewrichtje over of zo. Of dan zul je zien dat ik weer eens geen inbussleutel in huis heb zodat ik dat hoofdje niet strak genoeg kan aandraaien en dan dan bij de eerste de beste koochie-koo van een tante dat kopje d'raf dondert!
ervaring stroek?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis toch geen groene kabouter met een afgebroken armpje
Nee een HEMA kindje hoeven we ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis toch geen groene kabouter met een afgebroken armpje
+=burgelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een HEMA kindje hoeven we ook nietDie gaan stuk bij iets te harde windvlagen!
tot in het buitenlandquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik ga. Dag allemaal, tot snel ziens (in sommige gevallen)
Nou eens kijken of er bij jou ook wat breekt als jij van die hoogte ook naar beneden stortquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een HEMA kindje hoeven we ook nietDie gaan stuk bij iets te harde windvlagen!
Hij was niet naar benee gestort!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou eens kijken of er bij jou ook wat breekt als jij van die hoogte ook naar beneden stort
Door de wind neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet naar benee gestort!!!!Hij was gewoon omgevallen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wist niet dat Ang3l zo hard kon scheten.
met die storm toch van je balkon gewaaid november een paar jaar geleden bij het weer alarm ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet naar benee gestort!!!!Hij was gewoon omgevallen.
daar liep nog een topic over op fok waar mensen als echte speurhonden op zoek waren naar de tuinkabouter moordenaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
(Hihi)
jij dacht dat hij ze gewoon kon uitzwetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest giechelen om Ang3ls biecht over scheten, want dat vind ik dus niet bij 'm passen.
Niet d;r vanaf, gewoon op z'n neus gevallen. En toen was zijn armpje d'raf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met die storm toch van je balkon gewaaid november een paar jaar geleden bij het weer alarm ?
ooh, dus veel minder dramatisch als dat ik altijd gedacht hebquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet d;r vanaf, gewoon op z'n neus gevallen. En toen was zijn armpje d'raf.
hij valt op zijn neus en breekt zijn armpje mmmm is dat logischquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet d;r vanaf, gewoon op z'n neus gevallen. En toen was zijn armpje d'raf.
ga uit, versier een vent en duik de toilet inquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef hierissieweer het volgende:
ik moet nog steeds onder de douche en een bezigheid voor vanavond zoeken. komt er nog wat op tv ofzo? Ik wil mijn eigen huisje, heb het al helemaal ingericht in mijn hoofd... Ik ben douchen enzp
Z'n armpje stak uit, dus die zal vast eerst de grond geraakt hebben, afgebroken zijn en toen lag ie op z'n neus. Er is genoeg onderzoek naar gedaan, zoals te lezen is in het topic wat stroekie heeft gepost. Ik ben ONschuldig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij valt op zijn neus en breekt zijn armpje mmmm is dat logisch
Humz, ook wel een idee. Ik zou naar de film gaan met mijn zus, maar die kan niet omdat d'r man vastzit in het verkeer(vrachtwagen chauffeur) dus is te laat thuis, dus geen oppas voor d'r kids dus nu gaan we van het weekend... Minder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga uit, versier een vent en duik de toilet in
in Ede ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga uit, versier een vent en duik de toilet in
Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweestquote:
Ja jij hebt dan ook in ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweest
Het was een lekker ding, de sex wat minderquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt dan ook in ieder stadje een ander schatje
ik ook tijdens praktijkweek maar toen moesten we wel om 23.30 uur weer binnen zijn en kwamen de leraren controleren of iedereen wel in het eigen bed lagquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweest
Was dat nou die geen van de studio-appartement in Bennekom of is dat weer een ander?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het was een lekker ding, de sex wat minder
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef Xiance het volgende:DAG ALLEMAAL!
DAG STROEKIE LIEF
zometeen weer naar mn vent, boh wwat een bofkont ben ik toch!
Oh heb ik dat al verteldquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was dat nou die geen van de studio-appartement in Bennekom of is dat weer een ander?
we slepen je wel door deze lange lege dagen heenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne is net weg en ik mis hem nu al. Kan het geen vrijdag zijn
![]()
erg is dat he!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne is net weg en ik mis hem nu al. Kan het geen vrijdag zijn
![]()
wat moest dit topic zonder stroeks!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we slepen je wel door deze lange lege dagen heen
Ik niet, want vanaf morgen 12:00 ben ik er vandoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jap en het mooiste is, ik onthou ook nog eens wat!quote:
jij blijft verbonden met de postduifquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, want vanaf morgen 12:00 ben ik er vandoor
Hehe thuis. En het rare is dat het nu echt leeg voelt. Ondanks dat het een paar dagen is en voorheen altijd maanden waren, voelt het nu leeg .... raaar ik neem een glas wijn denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Witte wa da kooost?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft verbonden met de postduif
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?
ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?
zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HEquote:
Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die scheten van Ang3l, die maken pas veel herrie.
Spice up mi life!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagen
Laat ze nog even hun onschuld bewaren!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HE
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maar
Oooo wedden van welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?
Bah, jij!quote:
Ik drink geen Yakultquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah, jij!
Trouwens, wie doe jij de yakult cadeau?
Naai-garen-setje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik dènk dat ik alles heb.
Pinpas
Paspoort
Gegevens voor 't appartement (tickets heeft de ander)
Telefoon + Oplader
Lenzen + Bril
Zwembroek
Schoenen + Slippers
Shirts + Truien
Lange + Korte broeken
Ondergoed + Sokken
Leesboeken
Gel + deo + shampoo + geur etc
Anders nog iets?
Neh, ik ga met ene vrouw. Die kan wel naaienquote:
Heb ikquote:adressen van de mensen die jij een kaartje wilt sturen
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.quote:condooms(en glijmiddel)
Niet nodig. Appartement heeft kussens neem ik ff aan.quote:Kussen
Owja!quote:Foto van je neukie
Hebbes!quote:ubiprofen, paracetamol etc
Neuh.quote:Norrit en schijtmiddel
Niet nodig, kan mijn haren nooit.quote:Kam
O ja! *gaat zoeken*quote:Ziekenfondspas
Voor Spanje?quote:vaccinatie paspoort
Heb geen medicatie. Tenminste, geen dringende.quote:Medicatielijst in het latijn
Morgen ff pinnen.quote:Cash geld
O ja, cr.card kan wel mee.quote:bankpassen/creditkcards
Thanksquote:Enzovoorts
Krijg je als je jaarlijks een stuk of 20 vakanties regelt en tassen inpakt he...quote:
Sorry hoor maar condooms moeten altijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.
Uhm, waarom verbaasd mij een dergelijke opmerking van jou niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry hoor maar condooms moeten altijd mee
Nee hoor. Ik kan mezelf heel goed inhouden als ik dat wil. En dat wil ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat hij de slet van het topic is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm, waarom verbaast mij een dergelijke opmerking van jou niet?
Toch niet nu?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was dat niet eentje die in ballingschap?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze toch godsakkerdju wéér m'n prinsje neergeschoten!
[ afbeelding ]
Kom even op MSN?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/milk/large.html
Zien
Hij speelt een mooi lijk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze toch godsakkerdju wéér m'n prinsje neergeschoten!
[ afbeelding ]
Omdat ik voor veilige sex gaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm, waarom verbaasd mij een dergelijke opmerking van jou niet?
ik heb ergens een betere verklaring gehoord...quote:
Heel verstandig!quote:
die titel geef ik op, nu ik de eerste avond alleen ben en THUIS gebleven ben. Jij mag mij proberen te overtreffen nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat hij de slet van het topic is?
Ik ga niet voor sex, ik ga voor de stad.quote:
waar en wat vertel ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb ergens een betere verklaring gehoord...
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat hij de slet van het topic is?
Ja hij kan mooi doodliggenquote:
Maar je weet nooit wat er gebeurt. Better safe then sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet voor sex, ik ga voor de stad.
En daar is vast wel sex te vinden, maar ergens voelt het niet goed t.o.v. rein.
Dus ga ik 't ook niet doen.
Ook een slet kan gewoon voor safe sex gaanquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij kan mooi doodliggenGrappige was dat ie daarna door de sloot gedragen wordt en dat die man dan ff moet bukken onder een brug door en dat ie, als ie niet oppast, Rein zo HOPSA kop onder in ;t kroos duwt
Al een paar keer gebeurd, ook toen ik was wezen kijken
Aww. Krijg net een SMS dat ie me toch echt wel gaat missen. Mooi zo, is dat "misschien" ook weer gecancelled. Mannen! Zeg dan gewoon meteen dat je me gaat missen. Dat is wat ik wil horen
Het gaat niet om condooms opzich, maar de achterliggende gedachte. Metacommunicatie is dat toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook een slet kan gewoon voor safe sex gaan
Ik weet inderdaad niet wat e rgata gebeuren. Maar ik weet wel wat er NIET gaat gbeuren en dat is sex met een jongen daar. Als ik iemand thuis heb zitten doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar je weet nooit wat er gebeurt. Better safe then sorry
Eey, dan acteert ie maar dat ie't leuk vindt! O nee, hij speelt op dat moment een beetje doodquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha Hmm.. vind Rein vast niet zo heel leuk? Z'n kop onder water...
Mjaquote:Wat lief
Oh nee schat echt niet.. ik ben alleen een realist. En ja was een enorme slet, en waarom dat heeft te maken met opvoeding, omstandigheden en dingen die ik wel weet, maar dat is een enorm verhaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, wat is het, dat jij altijd je lul buiten je broek hebt hangen? dit is een serieuze vraag overigens, ben daar nieuwsgierig naar
how many licks does it take till you get to the centre of it...quote:
bij belangrijke gebeurtenissen moet jij in den vreemde gewoon op de hoogte blijven van het H topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte wa da kooost?
Jij denkt dat ik nog niet genoeg te SMS-en heb in Spanje?!
elk gezond mens laat minimaal 25 winden per dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?
dat past toch niet bij zijn representatieve functie, strak in het pak en dan zo'n vleeskleurig slangentje dat er in het midden uithangtquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, wat is het, dat jij altijd je lul buiten je broek hebt hangen? dit is een serieuze vraag overigens, ben daar nieuwsgierig naar
Wat heeft het met realisme te maken dat je vindt dat ik condooms zou moeten meenemen op vakantie? Ik weet heel erg van mezelf dat er niets gaat gebeuren, en al zeker niets waar ik een condoom voor nodig zou hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh nee schat echt niet.. ik ben alleen een realist.
Was?quote:En ja was een enorme slet, en waarom dat heeft te maken met opvoeding, omstandigheden en dingen die ik wel weet, maar dat is een enorm verhaal
Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft het met realisme te maken dat je vindt dat ik condooms zou moeten meenemen op vakantie? Ik weet heel erg van mezelf dat er niets gaat gebeuren, en al zeker niets waar ik een condoom voor nodig zou hebben.
Nee, half 2quote:Op woensdag 17 september 2008 09:36 schreef Cairon het volgende:
moet jij nog niet in het vliegtuig zitten?
Wanneer ga je je Tijgertje neuken?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.
he ja laten we beginnen, hij is bijna weg dus "bring it on"quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.
JEZUS! Dat VRAAG je toch niet!quote:
Ach ik ben een lord, en niet een of andere ranzige tang die haar kicks haalt op een ranzige toilet...quote:Heb net zitten lezen in Lords over the Damned
Jullie blijven ook maar een raar soort he, met je gektes en aristocratie
Moet ik in mijn pauze nog even staan wuiven bij het Evoluon als jullie in de 401 zitten ?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, half 2
En het is in Eindhoven, dus bijna om de hoek.
O ...quote:
Als je nu doelt op die een foto in het boek... dan moet je de foto's in JOUW boek eens komen bekijken! Lords...quote:[..]
Ach ik ben een lord, en niet een of andere ranzige tang die haar kicks haalt op een ranzige toilet...
Gotta love'mquote:you daeva go for glory.... glory holes to be precise!
We hebben die van 11:57quote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik in mijn pauze nog even staan wuiven bij het Evoluon als jullie in de 401 zitten ?
Voor je het weet vliegen de pondjes eraan... en dan is het plaatje helemaal compleet als je je lenzen niet indoet...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
O ...... Sorry. Ik ga te lang met TMM om en dan stel ik wel eens vragen die op bepaalde momenten echt niet kunnen
Ja ik ben nu 30+ he, dan gaat 't plakken. En dan ga ik natuurlijk steeds meer op mijn "moeder" lijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor je het weet vliegen de pondjes eraan... en dan is het plaatje helemaal compleet als je je lenzen niet indoet...
TheaterEngel
Ik ben niet lief, ik ben niet aandoenlijk!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het wel heel aandoenlijk en lief hoor Ang3l dat je nu al trouw bent aan Rein, en dat je heel bewust er voor kiest om hem niet te bedriegen door op vakantie rond te sletten. Het is toch wel erg goed dat je hem niet wil kwetsen door de eerste week van elkaar weg meteen al met iemand anders in bed duiken.
*duimomhoog*
dan moet ik er dus om 12.05 staanquote:
die strompelt weer over de gang ergens maar op de verkeerde laag, want die Stroekblunders met reizen/verplaatsen gaan natuurlijk nooit meer overquote:Op woensdag 17 september 2008 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben nu 30+ he, dan gaat 't plakken. En dan ga ik natuurlijk steeds meer op mijn "moeder" lijkenKunnen we straks samen in Rusthuis de Zacht Roze Rimpel achter de regenboogkleurige geraniumpjes zitten en mijmeren over wat ooit was.
TMM, zet jij de thee vast aan? En in welk kamertje zit Stroek?
Ja maar in Berlijn was je ook nog geen 30quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, ik ben niet aandoenlijk!En ik ben zeer zeker niet de braafste, dat zal ook nooit veranderen, vriendje of niet. Maar ik wil niets doen waardoor ik het "prille begin" zou kunnen verstoren. Ik vind 'm echt heel leuk en dus ga ik me gewoon gedragen. Met Rik in Berlijn was een heel ander soort vakantie. Beide vrijgezel, beide homo, beide flink uit en achter de jongens aan. Nu is het niet zo dat ik compleet en volledig bezet ben, maar echt geheel vrijgezel ben ik ook niet meer en dus hou ik me in. En het valt niet eens echt onder inhouden, want op dit moment heb ik er ook gewoon geen behoefte aan.
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, ik ben niet aandoenlijk!![]()
Niet elke dag strak in het pak hoor. Alleen als het moetquote:Op woensdag 17 september 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat past toch niet bij zijn representatieve functie, strak in het pak en dan zo'n vleeskleurig slangentje dat er in het midden uithangt
O ja, nu IS er ook gewoon geen verleiding meerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar in Berlijn was je ook nog geen 30
*stampt rond*quote:Op woensdag 17 september 2008 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]wie probeer je nou voor de gek te houden, lief en aandoenlijk eng3ltje
?
alsof dat wel geloofwaardiger wordt zoquote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stampt rond*
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Ja je bent gewoon een schatjequote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stampt rond*
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Pardon? Hmm, altijd fijn om te horen dat je een van de laatsten bent geweest die te horen krijgt dat ie niet op komt dagen. Nou ja te horen krijgt... die MERKT dat ie niet op komt dagen, want t/m de laatste SMS was 't nog dat ie heel laat zou komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Cairon het volgende:
Wat hoor ik nu Nuno...
Sam wist lang voor die ene vrijdag al dat je niet zou komen opdagen... waarom deed je dan alsof je wel zou komen als je al lang wist dat je niet op kwam dagen...
Don't startquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi![]()
en vordert het al met die 450 foto's van je ?
Hoho wat wist Sam allang. Ik geloof dat je nu wat dingen door elkaar haalt. Ik heb geen contact gehad met Sam op die zaterdag.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Cairon het volgende:
Wat hoor ik nu Nuno...
Sam wist lang voor die ene vrijdag al dat je niet zou komen opdagen... waarom deed je dan alsof je wel zou komen als je al lang wist dat je niet op kwam dagen...
Zoals al gezegd ik weet niet waar Cairon het over heeft. En als Sam er iets over te zeggen heeft dan mag ie dat hier gewoon komen posten en niet achter mijn rug naar Caironquote:Op woensdag 17 september 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Hmm, altijd fijn om te horen dat je een van de laatsten bent geweest die te horen krijgt dat ie niet op komt dagen. Nou ja te horen krijgt... die MERKT dat ie niet op komt dagen, want t/m de laatste SMS was 't nog dat ie heel laat zou komen.
Je zou toch denken dat ik 1 van de eersten zou moeten zijn geweest. Ach ja, lindo is in the eye of the beholder blijkbaar.
Hoe kan hij dat nu weten, ik wist het zelf niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Cairon het volgende:
Sam wist op vrijdag al, iig voor het Pannfeest zelf, dat jij niet zou komen...
Sam komt niet meer in het topic...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Nuno_G het volgende:
Zoals al gezegd ik weet niet waar Cairon het over heeft. En als Sam er iets over te zeggen heeft dan mag ie dat hier gewoon komen posten en niet achter mijn rug naar Cairon
Je hebt toch wel een exemplaar met wieltjes ?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou schatjes, ik ga jullie verlaten! Just argue amongst yourselves from now on
Ik ga die veeeel te zware koffer richting het station sjouwen
Dat weet ik, maar als hij wat te zeggen heeft dan moet ie dat hier doen en niet achter mijn rug. Zoals al gezegd ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Sam komt niet meer in het topic...
maar als je dan toch over connecties beschikt, zet die dan eens in om Sam hier zijn verhaal te laten doenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:37 schreef Cairon het volgende:
en waarom zou Sam in godsnaam over zoiets liegen?
Ik heb het met Sam gehad over mijn twijfels of ik het zou halen. En hij weet ook waarom. Ik weet niet waarom hij dit nu beweerd. Ik zal het hem wel vragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef Cairon het volgende:
net als ik zeg...
jij wist al van te voren dat je niet op zou komen dagen op Pann... maar je hebt niets door laten schemeren en tot op de laatste sms die je verstuurde hield je vol dat het "laat zou worden..."
Omdat het soms een ontzettende relnicht kan zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:37 schreef Cairon het volgende:
en waarom zou Sam in godsnaam over zoiets liegen?
is dit niet een contradictio in termines ?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het soms een ontzettende relnicht kan zijn?
gewoon blijven liggen! Daar is het een heerlijke dag voor!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:51 schreef Cybart het volgende:
mn bed ligt nog veel te lekker
niet op wil staan....grrrrrrr
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als hij wat te zeggen heeft dan moet ie dat hier doen en niet achter mijn rug. Zoals al gezegd ik weet niet waar je het over hebt.
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..quote:Op woensdag 17 september 2008 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb het met Sam gehad over mijn twijfels of ik het zou halen. En hij weet ook waarom. Ik weet niet waarom hij dit nu beweerd. Ik zal het hem wel vragen.
Papabeer zegt: "Opstaan, opstaan!"quote:Op woensdag 17 september 2008 11:51 schreef Cybart het volgende:
mn bed ligt nog veel te lekker
niet op wil staan....grrrrrrr
Je was me net voorquote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..
Lunsjquote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
En toen was het weer rustig, koffietijd dus
De eerste reactie was op de bewering van Cairon dat Sam voor zaterdag wist dat ik niet zou komen. Daar wist hij niets van (ik wist het zelf niet eens). Dus daarom snapte ik niet waar ie het over had.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..
gromquote:Op woensdag 17 september 2008 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Papabeer zegt: "Opstaan, opstaan!"
leuk hoor rellen zo direct na de lunchquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
2. nou jah ik heb het er met sam over gehad...
3. ik heb het er met sam en een aantal anderen over gehad, behalve Ang3l, maar ik wil er niet over praten want ik ben nu al drie keer door de mand gevallen!
Ja want op die manier kom je echt over als iemand die integer is en alles behalve shady...
Aai over de bol tijd!quote:
Volgens mij wil Cairon een knuffelquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
3. ik heb het er met sam en een aantal anderen over gehad, behalve Ang3l, maar ik wil er niet over praten want ik ben nu al drie keer door de mand gevallen!
Ja want op die manier kom je echt over als iemand die integer is en alles behalve shady...
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Volgens mij wil Cairon een knuffel
Is standaard hier. Kom over 2 uurtjes maar terug is er weer een nieuwequote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef Tomasso het volgende:
Ow, ik heb voor de verandering weer een bitsjfight gemist tussen een stel homo's.
Jij moet echt alles refereren aan sex hequote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen worden
Klap voor je smoel ja!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Cazman het volgende:
Is standaard hier. Kom over 2 uurtjes maar terug is er weer een nieuwe
Over door de mand vallen gesproken, zal ik de PM van Sam even plaatsen. Dan kun je zien wie er door de mand valtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
Pussy!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Klap voor je smoel ja!
BAKKES! BAKKES!
Ik hoek je zo neer! Je gaat tegen de grond!
jij zou toch niet meer slettenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen worden
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zou toch niet meer sletten![]()
en nu toch weer goedmaak sex met Cairon ?
Kijk dat gaat tenminste ergens overquote:Op woensdag 17 september 2008 15:04 schreef Zakje het volgende:
Wáááár gaat dit in godsnaam over , wat een onnodig geneuzel![]()
Ik had trouwens een 7,5 voor mijn structuuranalyse van ''Over Brabantse vodden, economische concurrentie, artistieke wedijver en de groei van de markt voor schilderijen in de eerste decennia van de zeventiende eeuw''.
Praat er maar overheen. Je lijkt mijn moeder wel. Daar is ook nooit een gesprek mee te voeren...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kijk dat gaat tenminste ergens over
Waar heb jij het nu weer over, als mijn gesprekspartner normaal is kan ik een heel goed gesprek voerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Praat er maar overheen. Je lijkt mijn moeder wel. Daar is ook nooit een gesprek mee te voeren...
Jij duidelijk niet, want je valtquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
wie is hier nou de ang3l.
je vergeet nog een paar mensen, of zijn die het vermelden niet waardquote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
verhaal
Há ik kan edithistory zien (en zag toch al water stondquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:25 schreef Jerruh het volgende:
ik haat ook dikke mensen! puh!.
(ben ik er nou ook bij betrokken!?)
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:. Straks heb je een boze HIW achter je aan. Eentje die op zijn Caironiaans elke keer dit tegen je gaat gebruiken!
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Há ik kan edithistory zien (en zag toch al water stond).
[..]. Straks heb je een boze HIW achter je aan. Eentje die op zijn Caironiaans elke keer dit tegen je gaat gebruiken!
knuffeld ThaErik, ja ik grijp iedere kans om te knuffelen.quote:
38 kilo voor 7 dagenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Ang3l heeft compensatie gdrag![]()
in plaats van zelf eens goed te eten heeft hij zijn over gewicht in de koffer gestopt en moest hij voor 8 kilogram extra betalen
Nou volgens mij mag je met Ryan en Easy niet zo maar 30 kilo meeslepenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
38 kilo voor 7 dagendat vind ik zelfs veel
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En Erik wat moeten we doen om jou boos te krijgen
orakel moet het nu zonder jou tot morgenochtend vroeg stellen ? Komt je vriend straks nog ?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Eindelijk uitge-analyseerd, en klaar met de rapporten, en nu lekker thuisO+
Pilsje erbij, dalijk etendus nou gaat het weer goed
Mwoa, UPS is niet echt een orakel hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
orakel moet het nu zonder jou tot morgenochtend vroeg stellen ? Komt je vriend straks nog ?
carrieremove gemaakt ? Jij was toch bij geel rode concurent in beringe ?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, UPS is niet echt een orakel hoor
En me vriend zit naast me
O ja dat is waar. Ik denk nog een verdere 8 kg op de terugwegquote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou volgens mij mag je met Ryan en Easy niet zo maar 30 kilo meeslepen
maar dit is dan pas de heenreis
Zullen we alvast weddenschappen afsluiten hoeveel kilo extra het is als hij volgende week terugkomt ?
zet ik in op nog meerquote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
O ja dat is waar. Ik denk nog een verdere 8 kg op de terugweg
Daar heb ik maar 1.5 dag gezetenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
carrieremove gemaakt ? Jij was toch bij geel rode concurent in beringe ?
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1.5 dag gezetendaarna magazijn beheerder geworden bij een orthopedisch schoentechnisch bedrijf en toen was ik het daar zat dus ontslag genomen en omdat deze kans me werd aangeboden, en nu ben ik Inventory Controller bij UPS.
Ik wil ook nieuwe kleren, maar R zei dat ie wel kleren van mij uit Lisboa mee zou nemen. In andere woorden je hebt al veel te veelquote:
Echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?
die dingen zijn wel zo ongelooflijk lelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?
Nee, hij vindt dat jij geen goede smaak hebt en daarom zoekt R wel kleertjes voor je uit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook nieuwe kleren, maar R zei dat ie wel kleren van mij uit Lisboa mee zou nemen. In andere woorden je hebt al veel te veel
dat klopt, maar ze betalen goed, en het werk is leukquote:Op woensdag 17 september 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die dingen zijn wel zo ongelooflijk lelijkalleen daarom al zou je weigeren om er te werken
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat jij geen goede smaak hebt en daarom zoekt R wel kleertjes voor je uit.
Ja maar jij hoeft er ook niet in rond te lopen zei je netquote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat klopt, maar ze betalen goed, en het werk is leuken het is een HBO functie, zonder dat ik een HBO afgemaakt heb
Hoef ik ook niet, maar dan kan ik het nog wel lelijk vindenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft er ook niet in rond te lopen zei je net
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze ook maar mooi vind. Dat management moet echt totaal bezopen in de kroeg gezeten hebben toe ze dat hebben uitgezochtquote:Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet, maar dan kan ik het nog wel lelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |