Hehe thuis. En het rare is dat het nu echt leeg voelt. Ondanks dat het een paar dagen is en voorheen altijd maanden waren, voelt het nu leeg .... raaar ik neem een glas wijn denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we slepen je wel door deze lange lege dagen heen

Witte wa da kooost?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft verbonden met de postduif

quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?

ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?

zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HEquote:

Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die scheten van Ang3l, die maken pas veel herrie.

Spice up mi life!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagen

Laat ze nog even hun onschuld bewaren!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HE

Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maar

Oooo wedden van welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?

Bah, jij!quote:

Ik drink geen Yakultquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah, jij!
Trouwens, wie doe jij de yakult cadeau?

Naai-garen-setje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik dènk dat ik alles heb.
Pinpas
Paspoort
Gegevens voor 't appartement (tickets heeft de ander)
Telefoon + Oplader
Lenzen + Bril
Zwembroek
Schoenen + Slippers
Shirts + Truien
Lange + Korte broeken
Ondergoed + Sokken
Leesboeken
Gel + deo + shampoo + geur etc
Anders nog iets?

Neh, ik ga met ene vrouw. Die kan wel naaienquote:
Heb ikquote:adressen van de mensen die jij een kaartje wilt sturen
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.quote:condooms(en glijmiddel)
Niet nodig. Appartement heeft kussens neem ik ff aan.quote:Kussen
Owja!quote:Foto van je neukie
Hebbes!quote:ubiprofen, paracetamol etc
Neuh.quote:Norrit en schijtmiddel
Niet nodig, kan mijn haren nooit.quote:Kam
O ja! *gaat zoeken*quote:Ziekenfondspas
Voor Spanje?quote:vaccinatie paspoort
Heb geen medicatie. Tenminste, geen dringende.quote:Medicatielijst in het latijn
Morgen ff pinnen.quote:Cash geld
O ja, cr.card kan wel mee.quote:bankpassen/creditkcards
Thanksquote:Enzovoorts

Krijg je als je jaarlijks een stuk of 20 vakanties regelt en tassen inpakt he...quote:

Sorry hoor maar condooms moeten altijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.

Uhm, waarom verbaasd mij een dergelijke opmerking van jou niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry hoor maar condooms moeten altijd mee

Nee hoor. Ik kan mezelf heel goed inhouden als ik dat wil. En dat wil ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry hoor maar condooms moeten altijd mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |