Z'n armpje stak uit, dus die zal vast eerst de grond geraakt hebben, afgebroken zijn en toen lag ie op z'n neus. Er is genoeg onderzoek naar gedaan, zoals te lezen is in het topic wat stroekie heeft gepost. Ik ben ONschuldig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij valt op zijn neus en breekt zijn armpje mmmm is dat logisch

Humz, ook wel een idee. Ik zou naar de film gaan met mijn zus, maar die kan niet omdat d'r man vastzit in het verkeer(vrachtwagen chauffeur) dus is te laat thuis, dus geen oppas voor d'r kids dus nu gaan we van het weekend... Minder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga uit, versier een vent en duik de toilet in

in Ede ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga uit, versier een vent en duik de toilet in

Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweestquote:

Ja jij hebt dan ook in ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweest

Het was een lekker ding, de sex wat minderquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt dan ook in ieder stadje een ander schatje

ik ook tijdens praktijkweek maar toen moesten we wel om 23.30 uur weer binnen zijn en kwamen de leraren controleren of iedereen wel in het eigen bed lagquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik ben ook weleens in Ede uitgeweest

Was dat nou die geen van de studio-appartement in Bennekom of is dat weer een ander?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het was een lekker ding, de sex wat minder

quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef Xiance het volgende:DAG ALLEMAAL!
DAG STROEKIE LIEF
zometeen weer naar mn vent, boh wwat een bofkont ben ik toch!

Oh heb ik dat al verteldquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was dat nou die geen van de studio-appartement in Bennekom of is dat weer een ander?

we slepen je wel door deze lange lege dagen heenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne is net weg en ik mis hem nu al. Kan het geen vrijdag zijn
![]()

erg is dat he!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne is net weg en ik mis hem nu al. Kan het geen vrijdag zijn
![]()

wat moest dit topic zonder stroeks!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we slepen je wel door deze lange lege dagen heen

Ik niet, want vanaf morgen 12:00 ben ik er vandoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]

Jap en het mooiste is, ik onthou ook nog eens wat!quote:

jij blijft verbonden met de postduifquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, want vanaf morgen 12:00 ben ik er vandoor

Hehe thuis. En het rare is dat het nu echt leeg voelt. Ondanks dat het een paar dagen is en voorheen altijd maanden waren, voelt het nu leeg .... raaar ik neem een glas wijn denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]

Witte wa da kooost?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft verbonden met de postduif

quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?

ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus het gaat hier weer rustig worden?

zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HEquote:

Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Die scheten van Ang3l, die maken pas veel herrie.

Spice up mi life!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon een rel ga beginnen met Cairon, dat moet het druk houden voor een paar dagen

Laat ze nog even hun onschuld bewaren!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik even schreeuwen. HEEEEEEE hallo we hebben wat nieuwe homo's nodig. WAAR zijn jullie. Alleen lurken en niet antwoorden HE

Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe dat heel melodieus en op de maar

Oooo wedden van welquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?

Bah, jij!quote:

Ik drink geen Yakultquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah, jij!
Trouwens, wie doe jij de yakult cadeau?

Naai-garen-setje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik dènk dat ik alles heb.
Pinpas
Paspoort
Gegevens voor 't appartement (tickets heeft de ander)
Telefoon + Oplader
Lenzen + Bril
Zwembroek
Schoenen + Slippers
Shirts + Truien
Lange + Korte broeken
Ondergoed + Sokken
Leesboeken
Gel + deo + shampoo + geur etc
Anders nog iets?

Neh, ik ga met ene vrouw. Die kan wel naaienquote:
Heb ikquote:adressen van de mensen die jij een kaartje wilt sturen
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.quote:condooms(en glijmiddel)
Niet nodig. Appartement heeft kussens neem ik ff aan.quote:Kussen
Owja!quote:Foto van je neukie
Hebbes!quote:ubiprofen, paracetamol etc
Neuh.quote:Norrit en schijtmiddel
Niet nodig, kan mijn haren nooit.quote:Kam
O ja! *gaat zoeken*quote:Ziekenfondspas
Voor Spanje?quote:vaccinatie paspoort
Heb geen medicatie. Tenminste, geen dringende.quote:Medicatielijst in het latijn
Morgen ff pinnen.quote:Cash geld
O ja, cr.card kan wel mee.quote:bankpassen/creditkcards
Thanksquote:Enzovoorts

Krijg je als je jaarlijks een stuk of 20 vakanties regelt en tassen inpakt he...quote:

Sorry hoor maar condooms moeten altijd meequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Niet nodig. Ik ga met Eef en zonder Rein.

Uhm, waarom verbaasd mij een dergelijke opmerking van jou niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry hoor maar condooms moeten altijd mee

Nee hoor. Ik kan mezelf heel goed inhouden als ik dat wil. En dat wil ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]

Omdat hij de slet van het topic is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm, waarom verbaast mij een dergelijke opmerking van jou niet?

Toch niet nu?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]

Was dat niet eentje die in ballingschap?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze toch godsakkerdju wéér m'n prinsje neergeschoten!
[ afbeelding ]

Kom even op MSN?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/milk/large.html
Zien

Hij speelt een mooi lijk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze toch godsakkerdju wéér m'n prinsje neergeschoten!
[ afbeelding ]

Omdat ik voor veilige sex gaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm, waarom verbaasd mij een dergelijke opmerking van jou niet?

ik heb ergens een betere verklaring gehoord...quote:

Heel verstandig!quote:

die titel geef ik op, nu ik de eerste avond alleen ben en THUIS gebleven ben. Jij mag mij proberen te overtreffen nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat hij de slet van het topic is?

Ik ga niet voor sex, ik ga voor de stad.quote:

waar en wat vertel ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb ergens een betere verklaring gehoord...

quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat hij de slet van het topic is?

Ja hij kan mooi doodliggenquote:

Maar je weet nooit wat er gebeurt. Better safe then sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet voor sex, ik ga voor de stad.
En daar is vast wel sex te vinden, maar ergens voelt het niet goed t.o.v. rein.
Dus ga ik 't ook niet doen.

Ook een slet kan gewoon voor safe sex gaanquote:

quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij kan mooi doodliggenGrappige was dat ie daarna door de sloot gedragen wordt en dat die man dan ff moet bukken onder een brug door en dat ie, als ie niet oppast, Rein zo HOPSA kop onder in ;t kroos duwt
Al een paar keer gebeurd, ook toen ik was wezen kijken
Aww. Krijg net een SMS dat ie me toch echt wel gaat missen. Mooi zo, is dat "misschien" ook weer gecancelled. Mannen! Zeg dan gewoon meteen dat je me gaat missen. Dat is wat ik wil horen

Het gaat niet om condooms opzich, maar de achterliggende gedachte. Metacommunicatie is dat toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook een slet kan gewoon voor safe sex gaan

Ik weet inderdaad niet wat e rgata gebeuren. Maar ik weet wel wat er NIET gaat gbeuren en dat is sex met een jongen daar. Als ik iemand thuis heb zitten doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar je weet nooit wat er gebeurt. Better safe then sorry

Eey, dan acteert ie maar dat ie't leuk vindt! O nee, hij speelt op dat moment een beetje doodquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha Hmm.. vind Rein vast niet zo heel leuk? Z'n kop onder water...
Mjaquote:Wat lief

Oh nee schat echt niet.. ik ben alleen een realist. En ja was een enorme slet, en waarom dat heeft te maken met opvoeding, omstandigheden en dingen die ik wel weet, maar dat is een enorm verhaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, wat is het, dat jij altijd je lul buiten je broek hebt hangen? dit is een serieuze vraag overigens, ben daar nieuwsgierig naar

how many licks does it take till you get to the centre of it...quote:

bij belangrijke gebeurtenissen moet jij in den vreemde gewoon op de hoogte blijven van het H topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte wa da kooost?
Jij denkt dat ik nog niet genoeg te SMS-en heb in Spanje?!

elk gezond mens laat minimaal 25 winden per dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vrouwen en nichten laten toch geen scheten?

dat past toch niet bij zijn representatieve functie, strak in het pak en dan zo'n vleeskleurig slangentje dat er in het midden uithangtquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, wat is het, dat jij altijd je lul buiten je broek hebt hangen? dit is een serieuze vraag overigens, ben daar nieuwsgierig naar

Wat heeft het met realisme te maken dat je vindt dat ik condooms zou moeten meenemen op vakantie? Ik weet heel erg van mezelf dat er niets gaat gebeuren, en al zeker niets waar ik een condoom voor nodig zou hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh nee schat echt niet.. ik ben alleen een realist.
Was?quote:En ja was een enorme slet, en waarom dat heeft te maken met opvoeding, omstandigheden en dingen die ik wel weet, maar dat is een enorm verhaal

Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft het met realisme te maken dat je vindt dat ik condooms zou moeten meenemen op vakantie? Ik weet heel erg van mezelf dat er niets gaat gebeuren, en al zeker niets waar ik een condoom voor nodig zou hebben.

Nee, half 2quote:Op woensdag 17 september 2008 09:36 schreef Cairon het volgende:
moet jij nog niet in het vliegtuig zitten?

Wanneer ga je je Tijgertje neuken?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.

he ja laten we beginnen, hij is bijna weg dus "bring it on"quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen bestaat er niets anders dan dat... die leven bij de gratie van de sletjes die ze opdoen. Ze kunnen niet anders meer denken dan bij wie ze het weekend in bed doorbrengen. Voor dat soort mensen geld dat een vakantie draait om neuken, een weekend draait om neuken, en door de weeks is ook het neuken dat centraal staat. Ze kunnen niet meer verder kijken dan dat. Sneu.

JEZUS! Dat VRAAG je toch niet!quote:
Ach ik ben een lord, en niet een of andere ranzige tang die haar kicks haalt op een ranzige toilet...quote:Heb net zitten lezen in Lords over the Damned
Jullie blijven ook maar een raar soort he, met je gektes en aristocratie

Moet ik in mijn pauze nog even staan wuiven bij het Evoluon als jullie in de 401 zitten ?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, half 2
En het is in Eindhoven, dus bijna om de hoek.

O ...quote:
Als je nu doelt op die een foto in het boek... dan moet je de foto's in JOUW boek eens komen bekijken! Lords...quote:[..]
Ach ik ben een lord, en niet een of andere ranzige tang die haar kicks haalt op een ranzige toilet...
Gotta love'mquote:you daeva go for glory.... glory holes to be precise!

We hebben die van 11:57quote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik in mijn pauze nog even staan wuiven bij het Evoluon als jullie in de 401 zitten ?

Voor je het weet vliegen de pondjes eraan... en dan is het plaatje helemaal compleet als je je lenzen niet indoet...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
O ...... Sorry. Ik ga te lang met TMM om en dan stel ik wel eens vragen die op bepaalde momenten echt niet kunnen

Ja ik ben nu 30+ he, dan gaat 't plakken. En dan ga ik natuurlijk steeds meer op mijn "moeder" lijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Voor je het weet vliegen de pondjes eraan... en dan is het plaatje helemaal compleet als je je lenzen niet indoet...
TheaterEngel

Ik ben niet lief, ik ben niet aandoenlijk!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het wel heel aandoenlijk en lief hoor Ang3l dat je nu al trouw bent aan Rein, en dat je heel bewust er voor kiest om hem niet te bedriegen door op vakantie rond te sletten. Het is toch wel erg goed dat je hem niet wil kwetsen door de eerste week van elkaar weg meteen al met iemand anders in bed duiken.
*duimomhoog*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |