Je hebt toch wel een exemplaar met wieltjes ?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou schatjes, ik ga jullie verlaten! Just argue amongst yourselves from now on
Ik ga die veeeel te zware koffer richting het station sjouwen
Dat weet ik, maar als hij wat te zeggen heeft dan moet ie dat hier doen en niet achter mijn rug. Zoals al gezegd ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Sam komt niet meer in het topic...
maar als je dan toch over connecties beschikt, zet die dan eens in om Sam hier zijn verhaal te laten doenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:37 schreef Cairon het volgende:
en waarom zou Sam in godsnaam over zoiets liegen?
Ik heb het met Sam gehad over mijn twijfels of ik het zou halen. En hij weet ook waarom. Ik weet niet waarom hij dit nu beweerd. Ik zal het hem wel vragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef Cairon het volgende:
net als ik zeg...
jij wist al van te voren dat je niet op zou komen dagen op Pann... maar je hebt niets door laten schemeren en tot op de laatste sms die je verstuurde hield je vol dat het "laat zou worden..."
Omdat het soms een ontzettende relnicht kan zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:37 schreef Cairon het volgende:
en waarom zou Sam in godsnaam over zoiets liegen?
is dit niet een contradictio in termines ?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het soms een ontzettende relnicht kan zijn?
gewoon blijven liggen! Daar is het een heerlijke dag voor!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:51 schreef Cybart het volgende:
mn bed ligt nog veel te lekker
niet op wil staan....grrrrrrr
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als hij wat te zeggen heeft dan moet ie dat hier doen en niet achter mijn rug. Zoals al gezegd ik weet niet waar je het over hebt.
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..quote:Op woensdag 17 september 2008 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb het met Sam gehad over mijn twijfels of ik het zou halen. En hij weet ook waarom. Ik weet niet waarom hij dit nu beweerd. Ik zal het hem wel vragen.
Papabeer zegt: "Opstaan, opstaan!"quote:Op woensdag 17 september 2008 11:51 schreef Cybart het volgende:
mn bed ligt nog veel te lekker
niet op wil staan....grrrrrrr
Je was me net voorquote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..
Lunsjquote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
En toen was het weer rustig, koffietijd dus
De eerste reactie was op de bewering van Cairon dat Sam voor zaterdag wist dat ik niet zou komen. Daar wist hij niets van (ik wist het zelf niet eens). Dus daarom snapte ik niet waar ie het over had.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
[..]
Je bent best wel shady he... eerst beweren dat je geen idee hebt waar Cairon het over heeft, en vervolgens weer wat anders roepen..
gromquote:Op woensdag 17 september 2008 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Papabeer zegt: "Opstaan, opstaan!"
leuk hoor rellen zo direct na de lunchquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
2. nou jah ik heb het er met sam over gehad...
3. ik heb het er met sam en een aantal anderen over gehad, behalve Ang3l, maar ik wil er niet over praten want ik ben nu al drie keer door de mand gevallen!
Ja want op die manier kom je echt over als iemand die integer is en alles behalve shady...
Aai over de bol tijd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |