Volgens mij wil Cairon een knuffelquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
2. nou jah ik heb het er met sam over gehad...
3. ik heb het er met sam en een aantal anderen over gehad, behalve Ang3l, maar ik wil er niet over praten want ik ben nu al drie keer door de mand gevallen!
Ja want op die manier kom je echt over als iemand die integer is en alles behalve shady...
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Volgens mij wil Cairon een knuffel
Is standaard hier. Kom over 2 uurtjes maar terug is er weer een nieuwequote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef Tomasso het volgende:
Ow, ik heb voor de verandering weer een bitsjfight gemist tussen een stel homo's.
Jij moet echt alles refereren aan sex hequote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen worden
Klap voor je smoel ja!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Cazman het volgende:
Is standaard hier. Kom over 2 uurtjes maar terug is er weer een nieuwe
Over door de mand vallen gesproken, zal ik de PM van Sam even plaatsen. Dan kun je zien wie er door de mand valtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
NEE!
JA!
GEEN COMMENTAAR!
of beter gezegd
1. Ik weet van niets...
2. nou jah ik heb het er met sam over gehad...
3. ik heb het er met sam en een aantal anderen over gehad, behalve Ang3l, maar ik wil er niet over praten want ik ben nu al drie keer door de mand gevallen!
Ja want op die manier kom je echt over als iemand die integer is en alles behalve shady...
Pussy!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Klap voor je smoel ja!
BAKKES! BAKKES!
Ik hoek je zo neer! Je gaat tegen de grond!
jij zou toch niet meer slettenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens mij moet Cairon eens flink genomen worden
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zou toch niet meer sletten![]()
en nu toch weer goedmaak sex met Cairon ?
Kijk dat gaat tenminste ergens overquote:Op woensdag 17 september 2008 15:04 schreef Zakje het volgende:
Wáááár gaat dit in godsnaam over , wat een onnodig geneuzel![]()
Ik had trouwens een 7,5 voor mijn structuuranalyse van ''Over Brabantse vodden, economische concurrentie, artistieke wedijver en de groei van de markt voor schilderijen in de eerste decennia van de zeventiende eeuw''.
Praat er maar overheen. Je lijkt mijn moeder wel. Daar is ook nooit een gesprek mee te voeren...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kijk dat gaat tenminste ergens over
Waar heb jij het nu weer over, als mijn gesprekspartner normaal is kan ik een heel goed gesprek voerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Praat er maar overheen. Je lijkt mijn moeder wel. Daar is ook nooit een gesprek mee te voeren...
Jij duidelijk niet, want je valtquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
wie is hier nou de ang3l.
je vergeet nog een paar mensen, of zijn die het vermelden niet waardquote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
verhaal
Há ik kan edithistory zien (en zag toch al water stondquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:25 schreef Jerruh het volgende:
ik haat ook dikke mensen! puh!.
(ben ik er nou ook bij betrokken!?)
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:. Straks heb je een boze HIW achter je aan. Eentje die op zijn Caironiaans elke keer dit tegen je gaat gebruiken!
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Há ik kan edithistory zien (en zag toch al water stond).
[..]. Straks heb je een boze HIW achter je aan. Eentje die op zijn Caironiaans elke keer dit tegen je gaat gebruiken!
knuffeld ThaErik, ja ik grijp iedere kans om te knuffelen.quote:
38 kilo voor 7 dagenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Ang3l heeft compensatie gdrag![]()
in plaats van zelf eens goed te eten heeft hij zijn over gewicht in de koffer gestopt en moest hij voor 8 kilogram extra betalen
Nou volgens mij mag je met Ryan en Easy niet zo maar 30 kilo meeslepenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
38 kilo voor 7 dagendat vind ik zelfs veel
Geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En Erik wat moeten we doen om jou boos te krijgen
orakel moet het nu zonder jou tot morgenochtend vroeg stellen ? Komt je vriend straks nog ?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Eindelijk uitge-analyseerd, en klaar met de rapporten, en nu lekker thuisO+
Pilsje erbij, dalijk etendus nou gaat het weer goed
Mwoa, UPS is niet echt een orakel hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
orakel moet het nu zonder jou tot morgenochtend vroeg stellen ? Komt je vriend straks nog ?
carrieremove gemaakt ? Jij was toch bij geel rode concurent in beringe ?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, UPS is niet echt een orakel hoor
En me vriend zit naast me
O ja dat is waar. Ik denk nog een verdere 8 kg op de terugwegquote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou volgens mij mag je met Ryan en Easy niet zo maar 30 kilo meeslepen
maar dit is dan pas de heenreis
Zullen we alvast weddenschappen afsluiten hoeveel kilo extra het is als hij volgende week terugkomt ?
zet ik in op nog meerquote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
O ja dat is waar. Ik denk nog een verdere 8 kg op de terugweg
Daar heb ik maar 1.5 dag gezetenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
carrieremove gemaakt ? Jij was toch bij geel rode concurent in beringe ?
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1.5 dag gezetendaarna magazijn beheerder geworden bij een orthopedisch schoentechnisch bedrijf en toen was ik het daar zat dus ontslag genomen en omdat deze kans me werd aangeboden, en nu ben ik Inventory Controller bij UPS.
Ik wil ook nieuwe kleren, maar R zei dat ie wel kleren van mij uit Lisboa mee zou nemen. In andere woorden je hebt al veel te veelquote:
Echt nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?
die dingen zijn wel zo ongelooflijk lelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet in zo'n bruin company suit ?
Nee, hij vindt dat jij geen goede smaak hebt en daarom zoekt R wel kleertjes voor je uit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook nieuwe kleren, maar R zei dat ie wel kleren van mij uit Lisboa mee zou nemen. In andere woorden je hebt al veel te veel
dat klopt, maar ze betalen goed, en het werk is leukquote:Op woensdag 17 september 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die dingen zijn wel zo ongelooflijk lelijkalleen daarom al zou je weigeren om er te werken
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat jij geen goede smaak hebt en daarom zoekt R wel kleertjes voor je uit.
Ja maar jij hoeft er ook niet in rond te lopen zei je netquote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat klopt, maar ze betalen goed, en het werk is leuken het is een HBO functie, zonder dat ik een HBO afgemaakt heb
Hoef ik ook niet, maar dan kan ik het nog wel lelijk vindenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft er ook niet in rond te lopen zei je net
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze ook maar mooi vind. Dat management moet echt totaal bezopen in de kroeg gezeten hebben toe ze dat hebben uitgezochtquote:Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet, maar dan kan ik het nog wel lelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |