quote:
Jij duidelijk niet, want je valt

.
En wie heeft er nou precies in een zandbak geniest zodat er weer allerlei stof opgewaaid komt? En als 'iemand recht heeft om te wetend at iemand anders niet komt dan BEN IK DAT WEL. Verdomme, ik moet altijd zelf achter de roddels en de achterklap aan

.
En Tomasso

, komt een keer in de zoveel weken ook langs met een chagrijnige pos dat er hier niks aan is en dat er alleen gebitcht wordt. Maar stiekem vindt ie het leuk want altijd als er gebitcht wordt komt ie even opdagen.
Ik ben ook benieuwd waar Sam heen is en wanneer hij terugkomt, want het is een beetje laf als het je te heet onder de voeten wordt om dan maar niet meer op te dagen. Grow some skin.
MisterO doet altijd wel net of dat iedereen hier te veel gebitcht wordt, maar zelf vind ie het ook lekker en doet er ook gewoon aan mij, onder het mom van "Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik geef mijn mening toch gewoon"

, sneaky schaduwbitch.
Zakje lijkt op Tomasso qua komen en gaan. Precies op het moment dat er een van de twee besluit "even te komen kijken" breekt er of is er een relletje losgebroken.
Hierissieweer probeert wanhopig om ook betrokken te raken in het rellen en het bitchen maar om een of andere manier lukt dat nooit, tenzij hij de ang3l-heeft-een-hekel-aan-dikke-mensen-kaart op tafel gooit.
En dan is daar altijd nog TMM die iedereen, tenzij hem persoonlijk onrecht aangedaan, wil verzoenen.
Oh wacht, over verzoenen gesproken, in comes Nuno, die niet alleen wil dat iedereen (ver)zoent, maar ook meteen even genomen wordt zodat ie zelf minder een slet lijkt als dat ie is. Vreemd dat al het gebitch vrijwel altijd ook iets met Nuno te maken heeft.
Tenslotte! Cairon. De man in het suikerspinkraampje als suikerspinnen van achterklap gemaakt zouden worden. Snijdt recht door man en leugen heen om een spoor van drama en andere leugens achter te laten onder het mom van ik-ben-zo-zwaar-verontwaardigd-en-ik-zal-koste-wat-het-kost-moeite-doen-om-óf-mijn-gelijk-te-krijgen-of-boos-weg-te-stampen-nadat-ik-mijn-zegje-gedaan-heb-om-er-vooral-later-en-steeds-weer-op-terug-te-kunnen-komen.
En dan natuurlijk nog ondergetekende. Wanhopig op zoek naar aandacht en daarom soms vervelend in de omgang. Probeert het gebrek aan sociaal leven te compenseren door op internet des te levendiger te zijn, wat vervolgens mislukt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.