zoals je weet ben ik totaal onbekend met TV series. Ik vond het al knap dat ik me er iets van herrinderde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou in die bewuste openingsscene gebeuren allemaal elegante zaken maar niet lopen
deze valt in de catagorie special interest en zal wellicht niet direct op grijphoogte staan bij Tescoquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals je weet ben ik totaal onbekend met TV series. Ik vond het al knap dat ik me er iets van herrinderde.
We kijken bijna iedere avond een episode, en zijn al bijna bij season 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze valt in de catagorie special interest en zal wellicht niet direct op grijphoogte staan bij Tesco![]()
![]()
en je hebt bij mij al bonus punten gescoord met Shameless
Over trouwen gesproken:quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef Xiance het volgende:
stroeks wil je trouwen?
je weet me zooooooooooo op te beuren
Nou zo erg gaan Xiance en ik niet uitpakkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over trouwen gesproken:
Was net bij pap en mam (nou ja, mam, pap was niet thuis) in mijn geboorte-gat en daar was gister the event of the year: Het homohuwelijk van de 2 eigenaars van een restaurant daar. Heel het dorp was vol roze balonnen, limousine door de straten heen, speciaal gemaakte kleding. Hele dorp was uitgerukt naar 't kasteeltje, TV-schermen buiten zodat ze't konden volgen allemaal
Weheheh, cute. Mam was ook geweest. Heb eigenlijk niet gevraagd of pap er ook is geweest....... vast niet. Het voelde al enigszins raar (maar toch wel fijn) om er met mam over te praten. Die wist bv niet dat wij 1 van de weinige landen zijn waar homo's echt mogen trouwen.
Met andere woorden, wanneer krijg ik nu eens klein kinderen... Al is dat wel weer heel erg raar, op de een of andere manier...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo zie je maar, dat ook dorpen soms verrassend uit de hoek kunnen komen.
Mijn moeder had laatst voor mij de suggestie "dat er ook vakanties zijn voor alleenstaanden van jouw slag".
Als mijn moeder ooit zoiets gezegd zou hebben, dan was ik in een enorme lachbui geschoten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder had laatst voor mij de suggestie "dat er ook vakanties zijn voor alleenstaanden van jouw slag".
Jouw slag? Jouw soort. Jouw mensenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook gewoon niet het woord "homo" durven noemen heh.. echt heh
Beter als mijn moeder die het te pas en te onpas zegt dat ik homo ben... Soms geneer ik mij echt voor haar!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook gewoon niet het woord "homo" durven noemen heh.. echt heh
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijk
Oke, ik stiekem ook wel .. (heet dat nou zelfacceptatie ofzo)quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook meer moeite met het woord homo in de mond te nemen dan de homo zelf in de mond te nemen eigenlijk
Dan zeg je dat ze er mee moet stoppen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beter als mijn moeder die het te pas en te onpas zegt dat ik homo ben... Soms geneer ik mij echt voor haar!
Ja dat snap ik welquote:
Ang3l heeft wel een linkje voor je die heeft het opgezochtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef hierissieweer het volgende:
was een bicha?
Waarvan krijg je een kinderwens!? En bij de AH zijn ze te duur geprijsd, Aldi is net zo goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aawwwwww, ik krijg er ineens een hele erge lieve kinderwens van!
Het is dat ik 8 dagen op vakantie ga en die dingen volgens mij bederven, anders was ik NU naar de AH XL gegaan om er eentje te halen!
Ow, de foto doet 't niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarvan krijg je een kinderwens!?
Ik wil geen Aldi-kind. Zo'n viezig Duits mormeltje dat ik uit een krat moet plukken. Ik wil een veels te duur AH Excellent kind wat inveels te veel verpakking zit, met een extra zakje exotische marinade!quote:En bij de AH zijn ze te duur geprijsd, Aldi is net zo goed!
Of een van de turk, dan is ie halal en is het niet allerlij bewerkingen doorgegaan dus heb je een puurder kindje...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, de foto doet 't niet?
[..]
Ik wil geen Aldi-kind. Zo'n viezig Duits mormeltje dat ik uit een krat moet plukken. Ik wil een veels te duur AH Excellent kind wat inveels te veel verpakking zit, met een extra zakje exotische marinade!
En ik wil er ook niet 1 van de IKEA want die moet je zelf in elkaar gaan zetten en ik ken mezelf... dan hou ik uiteindelijk vast weer ergens een gewrichtje over of zo. Of dan zul je zien dat ik weer eens geen inbussleutel in huis heb zodat ik dat hoofdje niet strak genoeg kan aandraaien en dan dan bij de eerste de beste koochie-koo van een tante dat kopje d'raf dondert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |