Copywriter bijquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Group hug topic?
Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
Dat heb ik ook! 2 weken na de bevalling was mijn buik weg, en mijn reet tien keer zo grootquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.![]()
![]()
Als je een beetje knijpt of ligt je buikje, zegmaar, op je hand? Want als ik in mijn buik knijp heb ikook een hand vol. Lijkt me redelijk normaal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het vet van mijn buik, niet ingehouden, gewoon in mijn hand houdeneen handvol, dat is NIET normaal of een klein buikje
Hangt ervan af hoeveel woordjes er op een pagina staan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?
Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef vamperotica het volgende:
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
Ja. En ik schrijf ook gewoon door, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?
Nou, ik denk het niet eigenlijkquote:Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pasquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
balen Vik
weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ik zal je straks wel even pm'enquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?
Ha! Ik ken er nog een.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas.
Ik word al sjagerijnig als ik dingen moet documenterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerkmaar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
![]()
ik heb speciaal voor Evy destijds een goedkoop MP3 ding gekocht voor een paar tientjes bij de Mediamarkt. Weet niet meer welk merk, maar was maar 30 eur of zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Da's nie eens nodig ( levert vast wel een mooi patroontje op in mn "buikvlees" )quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
quote:Redacteur
Per direct jong, aankomend journalistiek talent gezocht voor vier ochtenden in de week (16 uur). De redacteur houdt zich bezig met het uitbreiden van een nieuwe website. Doel van deze website is het werven van (interne) vrijwilligers voor goede doelen.
Profiel functie
Je bent een goede schrijver, werkt zelfstandig en gaat graag op onderzoek uit. In deze functie schrijf je portretjes, nieuws, testimonials, interviews, tests voor de website. Je bent enthousiast en je voelt je thuis in het thema ‘goede doelen’. Je werkt op locatie en op kantoor (Amsterdam). Het betreft een uitdagende bijbaan voor ongeveer een half jaar.
Interesse?
Stuur je sollicitatie per e-mail aan xxxx@yyy.nl onder vermelding van de functienaam.
Keb n creative zen geval... Doet t op zich prima, maar ik vind 'm onhandig qua "indeling" enzo....quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Je hebt een hoofdrol!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa
Nee, zadeltassenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je hebt een hoofdrol!. Wees blij dat je geen bijrollen hebt!
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:
[ afbeelding ]
Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.
Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hč. (Oké, 1x een McChickenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden.
Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hč. (Oké, 1x een McChicken)
Ik baal wel dat ik de buik van MoBlo nu heb gemist.
Mijn huisgenote is Duits, dus ik had het haar wel even kunnen vragen, maar ze is nu niet thuis helaas...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand hier die weet wat een Hypocaustpfeiler is of wat Seitenwangen zijn of wat Traufwasser is?
Ik ben een zeer interessante tekst aan het vertalen, maar van de helft van de woorden ken ik de betekenis niet
Het zijn beschrijvingen van onderdelen van Romeinse thermen. Echt een drama deze tekst. Daarbij moet ik goed opletten dat ik het ook echt goed vertaal, want het geheel komt in het museum te hangen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Uh, daar zou ik dan verstand van moeten hebben, Tink...maar ik ken de Duitse kreten niet
Nee, bovendien, ik geloof dat het 35 graden was toen wij er waren in juni, dus dan stikte je de moord in de auto. (das een ouderwetse uitdrukking!)quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk niet.
Voordeel is wel dat ik het komende half jaar geen zin meer heb in de MacD.
Stik de moord, lul! Nog beterquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Sugar het volgende:Hihi, stik de moord. Dat zeg ik heel vaak!
![]()
En Tink, succes ermee!
Veel plezier conlechequote:
Jawel, maar ik moet het precies weten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, heb je geen idee van wat het betekent, of weet je wel ongeveer wat het is?
Ik denk niet dat ik je kan helpen, met mijn gebrekkige Duitse woordenschat. Ben beter thuis in NL en Engelse vaktermen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet het precies weten.
Maar terug gaat ook supersnel! De ellende begint helaas al gelijk over de grens van Nederland, dat duurt echt nog het langst met al die rotfiles! Bon voyage et bonne vacance et a bientôt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef conleche het volgende:
Neuh. Ja op den duur wel natuurlijk, maar nu ff niet. Ik heb op de achterbank zelfs een bedje gemaakt. Daar ga ik voorbij Luik een beetje liggen en dan rij ik het laatste stuk naar Langres (waar we een tussenstop maken).
Op de terugweg doen we het meestal in 1x. Dan rij ik de eerste helft en Meneer C. de laatste.....
Echt, wij zouden knallende ruzie krijgen als we samen op vakantie zouden gaan (gelukkig zit dat er toch niet inquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Oh en over dat wachten in de auto van Co... dat komt me dus juist helemaal niet bekend voor. Ik ben altijd degene waarop er gewacht wordt, omdat ik zonodig voor de 184e keer wil checken of alles wel dicht en uit is![]()
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Heeft ze een iPhone?quote:En wat ik me dus helemaal niet kan voorstellen is hoe zij dan in de auto nog even foto's op de computer zet en gaat zitten uploaden?
Ik heb ooit eens 1 post op Fok gezet via mijn mobieltje, dat was al een hels karwei.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ouwerwetserd, die Greys. Daar heb je toch helemaal geen compu meer voor nodig, tegenwoordig
Leuk!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, over afvalwater in de Romeinse tijd
je bouw langzaam op, net als met hardlopen. De eerste keren was ik ook compleet dood, van een relatief lage weerstand. Nu fiets ik mezelf óók dood, maar dan met een hoge weerstandquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef Sugar het volgende:
Oeh, spinnen, echt iehl. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar wat een ramp zeg! Knap dat je dat doet, Motorbloempje!
serieus???quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd op klassieke archeologie
Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk!!
Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk!!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijkenOf is het het Cloaca Maxima?
Ik zei al tegen Tink dat ze jou even moest aanschietenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk!!
Als onderdeel van klassieke talen dan hč. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geďnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingenquote:
Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.
Tof toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpenFok wordt een leuk netwerkje zo
ja, nee, dat je klassieke talen deed wist ik...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Als onderdeel van klassieke talen dan hč. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geďnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingen
Had je maar naar dat andere gymnasium bij jou in de stad moeten gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, dat je klassieke talen deed wist ik...vind 't zo gaaf hč...
7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Vond het rete-gaaf, maar was er helaas niet zo goed in
Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wčl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, dat je klassieke talen deed wist ik...vind 't zo gaaf hč...
7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Vond het rete-gaaf, maar was er helaas niet zo goed in
Stonden er echt bakken voor je enzo? Knap dat je niets gepakt hebt dan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m'smaar heb niets gepakt
ik denk dat als ik er écht voor had gegaan, dat ik 't wel met een 7 voor beide had geeindigd, maar zelfs met bijles en extra lessen en extra vertalen is 't niet meer dan een 6 en een 5 gewordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wčl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner.
heeft dezelfde studie gedaan als Merel
.
Ik heb me wel eens wat verdiept in het Latijn (zo'n doe het zelf-cursus van Textkit en ik kan Jippus et Jannica een beetje lezenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat als ik er écht voor had gegaan, dat ik 't wel met een 7 voor beide had geeindigd, maar zelfs met bijles en extra lessen en extra vertalen is 't niet meer dan een 6 en een 5 gewordenmaar dat lag denk ik ook wat aan de 3e tot 5e klas waarin ik niet heel goed in mijn vel zat en dus niet veel heb meegekregen. Ben ook een keer gezakt
True, maar ik kan ook wel aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
als je naar Rome gaat, of Athene, kun je opschriften enzo lezen, da's wel tof![]()
Yep allerlei bakjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Stonden er echt bakken voor je enzo? Knap dat je niets gepakt hebt dan!
Wat onderzochten ze aan m&m's dan?
Succes, meisquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga maar naar de UvA en proberen mijn tentamen te maken.
Note to self: volgende keer op tijd beginnen!
In Tsjechië had ik het totaal niet. Denk dat ik het alleen met Germaanse en Romaanse talen heb. Tussen die talen is tenslotte nog enige verwantschap, dus als ik een woord zie, kan ik er vaak nog wel wat van maken, terwijl ik Tsjechische woorden al heel snel weer vergeten was. Ik heb tientallen keren 'goedendag' gezegd in het Tsjechisch, maar ik ben nu alweer vergeten hoe je dat ook alweer precies schrijftquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat met de taal van je vakantieland willen spreken heb ik ook, maar toen ik in Hongarije was, heb ik het heel erg snel opgegeven
Ik zat toen al in de busquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dus. Was mijn bed niet uit te sleuren en nu zit ik als een zombie voor mn pc. Ik geloof dat ik in mn eigen planning een ding ben vergeten: rust inplannen
.
Als je echt elk jaar naar Madeira wilt lijkt het me wel een zeer nuttig planquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik willen Portugees gaan leren omdat we elk jaar een weekje naar Madeira willen, naast onze andere vakantieHet was zijn idee, dat was helemaal het gekke, had ik niet verwacht!
Best grootquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zat toen al in de bus
Ik ben 17e van 28 geworden bij een kamer!
Maarrr.. ik heb misschien wel een appartementje bij de cuyp,
25m2, 400-450 incl maar geen inschrijving,
en het is een kettingroker geloof ik
Het is een buitelands meisje, van de mode opleiding van een vriendin van me. Ze zei zelf dat ze veel rookte.. Maar goed. Ook al is het veel geld, ik leen wel maximaal bij of zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best groot.
En wie is een kettingroker? Degene die er nu zit?
Wat doe jij in dit topicquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:13 schreef Sugar het volgende:
Conleche, op mijn buik ben ik trots, ik ben er juist blij mee hoe die is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie complimentjes over de foto's.
Nouja, volledig zinloos is het niet natuurlijk, want een heleboel woorden in andere talen lijken op woorden in het Latijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens wat verdiept in het Latijn (zo'n doe het zelf-cursus van Textkit en ik kan Jippus et Jannica een beetje lezen) en ik vind het stiekem een hele toffe taal. Zou het nog wel eens écht willen leren, alleen is het zo zinloos, want je hebt er helemaal niks aan. Kan ik beter een cursus Spaans of Frans gaan doen
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb foto gemaakt, maar 't ziet er écht heel erg uit
haal hem dan ook zo weer wegJa godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM![]()
!!
Het is meer voor de leuk dan voor de nuttig, want voor dat ene weekje per jaar.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je echt elk jaar naar Madeira wilt lijkt het me wel een zeer nuttig plan.
Thanksquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef kwakveense het volgende:
@ miss S: jeej, ijn dat je er nog bij kon!
Wel een foto plaatsen dan hier he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Ben zo benieuwdwil sowieso zo'n leuk pakje
Denk dat het voorlopig bij een buikdanssjaal blijftquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een foto plaatsen dan hier he?
Ben samen met de andere dames de laatste loodjes van onze Asielactie aan het regelen deze week, a.s. zaterdag is de overhandiging in het asiel!We hebben een gloedjenieuwe vriezer voor ze gekocht, omdat we zaterdag met 100 kilo voer aankomen dat in de vriezer moet en ze hadden geen vriesruimte genoeg, en 100 kilo brokken, en diverse auto's vol mandjes, speelgoed, krabpalen enz. En een cheque met meer dan 1800 euro (even afwachten of er deze week nog meer bij komt). Whoeiiiiiiiii
Ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF ik betaalde 400 incl. voor een kamer van ook 25m3 in hartje Scheveningen dus dat is een hele redelijke prijs denk ik.
Beetje jammer van die kettingroker wel
Maar zoals kwakveense al zegt: geen inschrijving = geen uitwonende stufi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat is wel zomaar
ik
wil
een
kamer
en ik heb blaasontsteking
Ja maar ik wil een huisquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
PFDat is echt veel te duur joh, als je thuiswonende stufi hebt. Dan moet je echt heel veel gaan werken, of lenen. Maar direct beginnen met stevig lenen is helemaal niet relaxed
Dan ga je daar wonen als je later veel centjes verdient, maar nu is het echt zonde van je geld. Je gaat toch niet max lenen omdat één of andere druiloor van een huisbaas niet wil dat je je inschrijft (sowieso doet ie dan dus dingen die niet mogen).quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die straat is echt de meest geweldige straat om te wonen,
ik ben er opgegroeid
Ik-moet-daar-wonen-
En AL je kleren ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Believe me PF: je wilt niet met een zware rookster in huis wonen als je zelf niet rookt. ALLES STINKT!!! En jij dan ook
Hartje Scheveningen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF ik betaalde 400 incl. voor een kamer van ook 25m3 in hartje Scheveningen dus dat is een hele redelijke prijs denk ik.
Beetje jammer van die kettingroker wel
Arnhemsestraat, om de hoek van de appie, ideaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hartje Scheveningen?waar?
Waren toch vooral 8'enquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wčl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner.
heeft dezelfde studie gedaan als Merel
.
Ja, het dak van de Sint Pieter op en het mooiste uitzicht van heel Rome hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef ColdFeet het volgende:Weer een knetterdrukke dag vandaag. Nou ja, nog drie-en-een-halve dag, en dan vier dagen Rome
Heeft iemand hier nog fantastische tips voor Rome? Het is al tien jaar geleden dat ik er was
Ik heb in de Wassenaarse gewoond 3 jaar langquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Arnhemsestraat, om de hoek van de appie, ideaal
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb in de Wassenaarse gewoond 3 jaar langBij de Oude Kerk
In het Pools is het iig Dzien dobry.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Tsjechië had ik het totaal niet. Denk dat ik het alleen met Germaanse en Romaanse talen heb. Tussen die talen is tenslotte nog enige verwantschap, dus als ik een woord zie, kan ik er vaak nog wel wat van maken, terwijl ik Tsjechische woorden al heel snel weer vergeten was. Ik heb tientallen keren 'goedendag' gezegd in het Tsjechisch, maar ik ben nu alweer vergeten hoe je dat ook alweer precies schrijft. "Djoby den" volgens mij, maar pin me er niet op vast
.
Ik kijk net even in een oude mail waarin iemand me in het Tsjechisch aansprak en het is 'dobry den'. Zie je nou wel, ik vergeet het stééds!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In het Pools is het iig Dzien dobry.
M'n tentamen heb ik helaas verknald: je moest de woordjes Nederlands-Frans leren ipv Frans-NL. Ik begreep er nog genoeg van om te zien dat áls ik ze iig gister en vandaag goed had geleerd, dat ik 't dan heel goed gemaakt zou hebben
PF, niet doen dat appartement zonder inschrijving. Zonder inschrijving kun je er 1) zo uitgetrapt worden, en je staat dan echt niet sterk, en 2) ontvang je ook geen uitwonende stufi (ook niet als je je ergens anders inschrijft, als de IBG je betrapt ben je de sjaak en dat wil je niet).quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zat toen al in de bus
Ik ben 17e van 28 geworden bij een kamer!
Maarrr.. ik heb misschien wel een appartementje bij de cuyp,
25m2, 400-450 incl maar geen inschrijving,
en het is een kettingroker geloof ik
Poolsquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In het Pools is het iig Dzien dobry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de colleges Pools die ik ooit gevolgd heb, is dat ook één van de weinige dingen die is blijven hangen. Het lijkt nergens op, je kunt nergens aan referen om het te onthouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk net even in een oude mail waarin iemand me in het Tsjechisch aansprak en het is 'dobry den'. Zie je nou wel, ik vergeet het stééds!.
Jammer van je tentamen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
PoolsWat heeft dat laatste met Polen te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Niets, geen meer over het eerder genoemde pakje dat ik niet zou kopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste met Polen te maken?
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van de colleges Pools die ik ooit gevolgd heb, is dat ook één van de weinige dingen die is blijven hangen. Het lijkt nergens op, je kunt nergens aan referen om het te onthouden.
Mwah, zó snel gaat het bij mij nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
In Italië hoefde ik woorden maar één keer tegen te komen en ze zaten erin. Het lijkt op een woord dat je al kent, of verwijst naar een concept dat je al kent (bambino --> Bambi).
Ik ben zoooooo verslaafd aan m&m'squote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m'smaar heb niets gepakt
Gril je die gewoon? En hoelang? Hij smaakt als een kruising tussen bloemkool en broccoli toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Als er een beauty pageant voor groenten bestond, dan zou de romanesco winnen.
[ afbeelding ]
Vanavond dus romanesco, uit de oven met rozemarijn. Plus een ouderwetsche gehaktbal.
Ze zagen er ook erg lekker uit maar ben er toch maar niet aan begonnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo verslaafd aan m&m's
En aan zonnebloempitten
Ik kom uit Polenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ze zagen er ook erg lekker uit maar ben er toch maar niet aan begonnen
Eerst zat er toch ook een meisje uit Polen in dit topic?
Ik doe 'm nu gewoon in de oven, 20 minuten op 200 graden. Ik weet niet of grillen ook lukt, vast wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gril je die gewoon? En hoelang? Hij smaakt als een kruising tussen bloemkool en broccoli toch?
Wat een deerniswekkend schepsel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Kijkt er iemand naar Dr. Phil op RTL8?![]()
![]()
Ik spreek het niet, ik ben geadopteerd. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom heb je dan colleges Pools gevolgd?
Ik moest er bijna van huilen, het deed me echt pijn om te zien...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een deerniswekkend schepsel.
Aha, maar er is dus niet veel blijven hangen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik spreek het niet, ik ben geadopteerd. Vandaar.
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Kijkt er iemand naar Dr. Phil op RTL8?![]()
![]()
een taal die je als heel klein kind spreekt blijft meestal niet hangen als die wordt gevolgd door een andere taal die je vervolgens als moedertaal ontwikkelt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aha, maar er is dus niet veel blijven hangen?
Ik blijf het toch een mooie taal vinden, zeker als ik herken waar ze het over hebben
Nope, helemaal niets. Van die colleges ook niet, omdat ze in het Pools gegeven werden en ik dat dus niet verstond. Ben er maar mee gestopt. Maar ooit wil ik het nog leren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aha, maar er is dus niet veel blijven hangen?
Ik blijf het toch een mooie taal vinden, zeker als ik herken waar ze het over hebben
Ligt inderdaad aan de leeftijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
een taal die je als heel klein kind spreekt blijft meestal niet hangen als die wordt gevolgd door een andere taal die je vervolgens als moedertaal ontwikkelt.
er is een kritieke periode voor moedertaalontwikkeling, in die periode kun je je als kind wel meertalig ontwikkelen, meerdere moedertalen aanleren, maar de taal waaraan je uiteindelijk het meest wordt blootgesteld zal de meeste invloed hebben. een taal waaraan je maar kort wordt blootgesteld en die vervolgens niet meer terugkomt "vergeet" je als kind wel...
(wat ik onthouden heb van taalwetenschap/taalontwikkeling...niet mijn specialisme hoor!)
Geadopteerde chinese kindjes spreken ook geen chinees meer...
en ik spak als kind vloeiend fries, maar dat ben ik ook bijna kwijtgeraakt en heb alleen passieve kennis overgehouden omdat ik t na mn vierde nooit meer gesproken maar alleen maar gehoord heb.
Ik was anderhalf toen ik hier kwam, dus ik sprak het nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan de leeftijd
Maar als ieder ander kan je natuurlijk wel op een latere leeftijd de taal gaan leren en bij de een gaat dat beter dan bij de ander
Spreken niet echt, behalve paar woordjes en tot 10 tellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Van die colleges ook niet, omdat ze in het Pools gegeven werden en ik dat dus niet verstond. Ben er maar mee gestopt. Maar ooit wil ik het nog leren.
Hoezo, spreek jij Pools? Hoezo?
Ik was omhoog aan het scrollen, verwachte foto's van Freecell dus ik dacht huh kort haar?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik moet ff spammen hoor
mijn tanteskills![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
en mijn lijstje van vandaag:
optimel met special K
beschuit met roze muisje
minipannekoekje/ babi pangang (homemade)
verder weet ik het nog niet....
"Dadada" is een universele taalquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was anderhalf toen ik hier kwam, dus ik sprak het nog niet
Studentassisent, kennelijk kan hij dan wel iets meer dan in de bouw werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
een studentassistent bij een vak dat ik volg is Pools
bedacht meteen dat hij dan wel handig met klussen en verbouwen moest zijn en wilde hem bijna vragen of hij de laatste dingen in ons huis kon doen
weet je dat heeeeeeel zeker???quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik word er niet warm of koud van
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Dadada" is een universele taal![]()
.
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt nietsquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Studentassisent, kennelijk kan hij dan wel iets meer dan in de bouw werken
jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
weet je dat heeeeeeel zeker???
Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt niets
maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb Dr. Phil ook gezien. Wat was ze ontzettend uitgemergeld! En ook totaal geen heil in de toekomst zien hč. Ze kwam niet overtuigend over toen hij haar vroeg of ze hulp wilde. Ik hoop dat ik haar over een jaar of 2 weer zie in het programma en dat ze dan flink wat zwaarder is...
Dat moment dat ze voor de spiegel stond: "M'n maag puilt een beetje uit en dan trek ik m'n buik in..."![]()
![]()
. Het was gewoon een skelet!
.
Over een vrouw die al vijftien jaar aan anorexia én boulimia lijdt en die door alle behandelaars is opgegeven...quote:
*grin* uitzonderingen moeten er zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.![]()
Mijn Nederlandse vriend kan veel beter klussen dan ik.
Mijn vriendje is ook studentassistentquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt niets
maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen.En ze was zó mooi vroeger!
Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk bestquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees net dat ze regelmatig haar braaksel weer op ging eten om te zorgen dat ze weer moest kotsen. Ze kotst door tot er alleen nog gal of bloed komt.Wat een gruwelijke ziekte is dat toch...
Ze ging niet in bad omdat ze bang was dat er badzout via haar huid zou binnendringen en dat ze dan vocht zou gaan vasthouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk best. Het klinkt als een slechte grap, maar het is helaas wel echt.
En ze douchte ook niet ofzo, omdat haar lichaam het water op zou nemen, zoiets?
Idem...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
Ik schrik daar zo van, zulke verhalen
eensch...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er in snotjes?![]()
Inderdaad, kan je toch bijna niet voorstellen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
Ik heb ook weer hagelslag opquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef AKnynke het volgende:
Die heb ik nou. Ik heb zo'n zin in chocolade, ik zou zelfs chocovlokken gaan eten. Niet echt slim!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ik had exact dezelfde vraag getypt, maar er liep iets fout met posten.
Hangt van je oogst af dus.quote:Boogers are made up of mucin, water, cells, and inorganic salts. Depending upon the size of the serving, a single helping may contain from 10 to 40 calories
Oh, ik ben dus wel een enorme emotie-eter, maar nooit ongecontroleerd / onbewust.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een eetbui gehad. Ik heb thuis geleerd om matig te eten en te doseren. Het komt eerlijk gezegd ook nooit in me op om zomaar van alles te gaan vreten. Bij mij is mijn gemoedstoestand gelukkig ook niet gekoppeld aan eten gelukkig. Of het moet niks eten zijn, van verdriet of stress, maar dat komt zeer zelden voor.
omgquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[..]
Hangt van je oogst af dus.
Bron: http://uncyclopedia.org/wiki/Boogers
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
dit is mijn nieuwe levenslied:
Lyrics:
They say
I need some Rogaine
To put in my hair
Work it out at the gym
To fit my underwear
Oakley makes the shades
That transform a tool
You'd hate
Ffor the kids to think
That you lost your cool
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
The clothes that you like
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Everyone likes to dance
To a happy song
(Hey, hey)
With a catchy chorus and beat
So they can sing along
(Hey, hey)
Timbaland knows the way
To reach the top of the charts
Maybe if I work with him
I can perfect the art
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
No I don't care
I don't care
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Totally different?
Tien keer en je hebt een volledige maaltijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje plukt nog even lekker in d'r neus
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
en jezelf dan een restrictie van max. twee snotjes per dag stellen
tegen die tijd hoop ik afgestudeerd te zijn ja. En een volwassen baan hebben. En volwassen worden, en een echte relatie hebben enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zomer 2010 gaan we naar Noorwegenmaar ben jij dan niet al net terug?
dat zuigt mooiquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben heel erg door mijn enkel gegaan. Nu kan ik verdomme bijna niet meer lopen, mag ik van mezelf een week niet meer sporten (en het ging net zo goed) en ik moet komende dagen juist heel veel lopen en staan. Bah. Al na een halfuurtje trainen
. Ik voel me nu echt ongelooflijk zielig en kut. En ik moet ook nog 2 labjournaals schrijven/voorbereiden.
En ik wilde nog wat leuks zeggen, maar dat ben ik vergeten.
voet omhoog, en rust! Ik ben ooit door m'n enkel gegaan en gewoon doorgegaan. Dat ging een half jaar goed, en daarna ben ik bijna een jaar uit de roulatie geweest. Niet doen dus!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben heel erg door mijn enkel gegaan. Nu kan ik verdomme bijna niet meer lopen, mag ik van mezelf een week niet meer sporten (en het ging net zo goed) en ik moet komende dagen juist heel veel lopen en staan. Bah. Al na een halfuurtje trainen
. Ik voel me nu echt ongelooflijk zielig en kut. En ik moet ook nog 2 labjournaals schrijven/voorbereiden.
En ik wilde nog wat leuks zeggen, maar dat ben ik vergeten.
Hoe kun je zoiets nou boeken als je weet dat er alleen meegaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga dit weekend met mijn vriendje en zijn familie een weekendje weg, kom er nu achter dat er maar 3 slaapkamers zijn (waarvan 1 kamer met 2 stapelbedden) en we zijn met 4 stelletjes dus dat wordt interessant
Helemaal juist, ik was aangeklaagd voor het astronomische bedrag van 15Kquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
En dat betekent dat je dan een fikse boete niet hoeft te betalen?
Of ga ik nu te kort door de bocht?
Dont ask mequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou boeken als je weet dat er alleen meegaan
Fietsen/ hometrainer met een heel licht verzet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Chicolate het volgende:
. Iemand 'sportieve' ideeën als je je enkel niet mag belasten en nooit thuis bent als het zwembad open is? Mis de sport nu al.
Ja inderdaad. Erg suf van diegene.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dont ask mekwam er net pas achter
Een maand geleden zaten we ook in zo'n huisje maar toen hadden we nog een stel met 2 kinderen dus die konden daar mooi slapen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
10 tot 40 kcal per snotje.... Best veel eigenlijk nog!
Voor 40 kcal kan je ook 4 dropjes eten, of een kaasvlinder, of een yakult, een bord vol groente, een halve appel.....
In één keer een slechte gewoonte afgeleerd
maarja ben benieuwd wie waar terecht komen, je hebt mij en mijn vriend, zijn zus en haar vriend dus allemaal jonge mensen die nog geen jaar samen zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Erg suf van diegene.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Halloooooo popjes, kunnen jullie geen eenheden lezen?
Er staat in dat stukje van Ise 10-40 CAL, en een kcal is 1000 cal
Misschien is het juist wel melig, jullie jongeren op die kamer. Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maarja ben benieuwd wie waar terecht komen, je hebt mij en mijn vriend, zijn zus en haar vriend dus allemaal jonge mensen die nog geen jaar samen zijn
En dan zijn ouders en oom en tante
Als we in het stapelbed terecht komen gaan we sowieso in een bed liggen, moeten op zijn kamer ook al in een 1persoonbed liggen
ja, nou ja, lig je daar beetje klef te zijn terwijl je zwager en schoonzus daar ook liggenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maarja ben benieuwd wie waar terecht komen, je hebt mij en mijn vriend, zijn zus en haar vriend dus allemaal jonge mensen die nog geen jaar samen zijn
Als we in het stapelbed terecht komen gaan we sowieso in een bed liggen, moeten op zijn kamer ook al in een 1persoonbed liggen
dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel melig, jullie jongeren op die kamer. Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
De volwassenen liggen altijd al bij elkaar in bed (neem ik even aan), hoeven geen hete seks te hebben, dus ik zou zeggen: vraag of die in het stapelbed willenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet je denk ik maar even niet willen tijdens dat tripjequote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nou ja, lig je daar beetje klef te zijn terwijl je zwager en schoonzus daar ook liggenlijkt me ook niet je van het..
en ja, dan zeg je: ouders en tantes dan maar in het stapelbed (die willen vast niet neuken), maargoed, laat je je ouders in een stapelbed slapen?ik zou dat weer niet doen.....
dilemma's..
hebben ze geen ander huisje voor jullie dan?
Dude, je gaat je ouders toch niet in een stapelbed laten slapen inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel melig, jullie jongeren op die kamer. Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
Eens. En 1-2 avonden geen sex moet ook wel kunnen, toch??quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nou ja, lig je daar beetje klef te zijn terwijl je zwager en schoonzus daar ook liggenlijkt me ook niet je van het..
en ja, dan zeg je: ouders en tantes dan maar in het stapelbed (die willen vast niet neuken), maargoed, laat je je ouders in een stapelbed slapen?ik zou dat weer niet doen.....
dilemma's..
hebben ze geen ander huisje voor jullie dan?
ja, dat doe je maar lekker op een romantisch weekend weg, en niet op een familieweekendquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat moet je denk ik maar even niet willen tijdens dat tripje
Dat sowieso, ik zou het nog geen eens voorstellen om het anders te doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
En als je elkaar alleen maar het weekend zietquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, je gaat je ouders toch niet in een stapelbed laten slapen inderdaadHet is maar een weekend, zolang kun je toch wel zonder seks?
het zou niet in mijn hoofd opkomen om te vragen/willen om mijn ouders in een stapelbed te wurmen op een familieweekend eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ookal denkt natuurlijk wel iedereen wat chico typte
doe dan aparte kamers, dan slaapt moeder eens door omdat ze altijd naast snurkende paps ligtquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef Sugar het volgende:
Waarschijnlijk zou je die oudjes een plezier doen als ze eens apart mogen liggen.
Ik heb ook wel het idee dat sommige niet verder zullen komen dan de bankquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe dan aparte kamers, dan slaapt moeder eens door omdat ze altijd naast snurkende paps ligt
ik zeg: mannen bij elkaar in de stapelbedden
Ik typ het ook alleen maar hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zou niet in mijn hoofd opkomen om te vragen/willen om mijn ouders in een stapelbed te wurmen op een familieweekend eigenlijk
Ik was 13 en ik had het echt freaking koud. Heb nog nooit zoveel kleren over elkaar heen gehad als toen en ik heb, toen ik thuis kwam, een hele poos m'n voeten op de verwarming gelegd, want ik voelde ze gewoon niet meer. Ik had geen Unox-muts maar zo'n Rivella geval met touwtjes waar je ook een sjaal van kon makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef mordradead het volgende:
Ik heb bij de start van de Elfstedentocht zo'n Unox Muts gevangenIk was toen 10 en doorstond de kou zonder enige problemen. Een echte Fryske bikkel, ik dacht het wel ja.
Ik moest werken, stond wel een tv in de kantine.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef mordradead het volgende:
Ik heb bij de start van de Elfstedentocht zo'n Unox Muts gevangenIk was toen 10 en doorstond de kou zonder enige problemen. Een echte Fryske bikkel, ik dacht het wel ja.
Wie gaat er nou fietsen op een steiger?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, de elfstedentocht rijden, geweldig. Ik heb in 97 in Friesland gekeken. Ben dan ook van 100% fries bloed, dus het moet wel! Ik roep hier gekscherend dat als er een elfstendentocht is, ik terug naar NL zou vliegen!
Even spammen:
[ afbeelding ]
ikke niet!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie gaat er nou fietsen op een steiger?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg... die kale jongen, is dat de duitser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |