abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:48:37 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670467

Het vorige deel: Slank de herfst in #229, carrieremoves enzo...

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Niet meer actief op Fok!
pi_61670472
fipo!

Jammer Viking (van de sollicitatie)
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:49:05 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670484
Mijn laatste post in het vorige deel (jullie zouden mijn eens mislopen zeg!):

Even een voor alle onzekere dames hier. Jullie mogen er allemaal zijn, hoe dan ook .

Ik heb weer een afwijzing binnen gehad. Grom . Solliciteren sucks.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:50:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670513
Gvd. SHE, kun jij 'zomer' even wijzigen in herfst? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61670528
goedemorgen (nog net )
ik was al door het slotje heen bezig

heb beroerd geslapen. Ik slaap tot 6 uur ofzo amper, draaien en steeds wakker, en dan in de morgen ben ik ineens in coma.. en dat zal wel weer van de nachtdiensten komen... hele ritme verkloot.
Maar moet morgen en overmorgen dus om 6 uur mijn bed uit, dus dat kan nog erg leuk worden.

volleybal ging gister trouwens erg lekker keiharde acties heb nu alweer veel zin in het toernooi van zaterdag.
Hopen dat we dan ook zo lekker spelen.

@Sugar, jij bent echt superslank! wat een mooi buikje en tof jurkje!

@Kwak; wat lijkt me dat vervelend met die wachtlijsten enzo. Ik heb nooit een woning gehuurd. Heb op mijn 21ste een flatje gekocht en een jaar later heb ik samen met vriendlief onze huidige woning gekocht. Das het voordeel van een vaste baan en via je job studeren

@MoBlo ik heb je foto gemist, maar het zal vast wel meevallen. Mijn buik is vast en zeker dikker, vadsiger etc.

@Greys, nu heb ik ook zin in cheesecake jummie.

en nu ga ik denk ik maar eens ff douchen en straks op video ANTM kijken
en o ja ik zal de weegschaal ook eens ff testen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61670541
Balen Viking!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61670590
Group hug topic?

Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
pi_61670679
Sjoeg!! U is mooi!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:01:15 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61670798
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:02:12 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61670815
Viking, jammer dat je sollicitatie niks werd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:05:09 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670883
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Group hug topic?

Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
Copywriter bij Bol.com . Maar ja, ze zochten iemand met 2-4 jaar ervaring. Ik heb wel een heel enthousiaste brief geschreven, dus ik hoopte dat ik er toch doorheen kwam, maar helaas.

Maar goed:

wanhoop niet, wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet, wanhoop nooit

.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:08:03 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61670949
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.
Dat heb ik ook! 2 weken na de bevalling was mijn buik weg, en mijn reet tien keer zo groot .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61671436

even ongeveer 40 minuten hardgelopen net. Het is 's ochtends dus dan gaat het nooit heel lekker bij mij.
Evy ook weer geweldig Training was eigenlijk 50 minuten, en ze zei bij de 25 al dat we 'bijna op het einde van deze les waren'
Ja doei.
pi_61671440
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?

Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61671465
balen Vik

weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ja doei.
pi_61671574
Ik ben ook blauw, hoor
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:34:01 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61671584
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?

Verder:
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het vet van mijn buik, niet ingehouden, gewoon in mijn hand houden een handvol, dat is NIET normaal of een klein buikje
Als je een beetje knijpt of ligt je buikje, zegmaar, op je hand? Want als ik in mijn buik knijp heb ikook een hand vol. Lijkt me redelijk normaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61671598
Jammer Vik!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:05 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61671607
Als ik knijp, heb ik ook een handvol!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:06 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61671608
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
Hangt ervan af hoeveel woordjes er op een pagina staan.
pi_61671680
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
pi_61671707
er komt geen knijpen aan te pas hoor
Ja doei.
pi_61671719
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef vamperotica het volgende:
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
pi_61671744
Sugar, mooie buik hoor! en al helemaal voor iemand met 2 kindjes jeej er is hoop

Viking, ik las ergens dat je nog niet met het SHE dieet wou beginnen nu je nog geen regelmaat hebt omdat je bang bent dat je dan de hele dag door aan eten denkt, maar juist omdat je om de 2 uur mag/ moet eten valt dat denk ik wel mee:)

En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerk maar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:40:49 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671775
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Ja. En ik schrijf ook gewoon door, hoor.
quote:
Nou, ik denk het niet eigenlijk .

Ik moet nu naar het CWI, stom voorlichtingspraatje aanhoren over mijn rechten (welke rechten?) en plichten als ik werkzoekende ben. En dat praatje heb ik allang gehoord, maar ja, ik moet toch komen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:42:23 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671811
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
balen Vik

weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:42:55 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671824
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?
Ik zal je straks wel even pm'en .
Niet meer actief op Fok!
pi_61671962
Nu ga ik echt op vakantie, zal vanavond even bijlezen, ik zag nog wel even de prachtig slanke buik van Sugar voorbijkomen en ik raad haar aan om die jurk dan nooit meer aan te trekken!

Je hebt juist een heel slanke buik en dat komt echt niet tot z'n recht in die jurk!!!
pi_61671964
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas .
Ha! Ik ken er nog een.
Ik heb vorige week ook een sollicitatiegesprek gehad, en dat is goed verlopen.
Nu hebben ze me uitgenodigd voor een borrel bij hen op kantoor, om dus te kijken of ik dezelfde humor heb!!! En dit is een advocatenkantoor op de Zuidas..
pi_61671995
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:51:04 #31
14746 k_i_m
pi_61672002
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerk maar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
Ik word al sjagerijnig als ik dingen moet documenteren . Maar ik ben ook gewoon veels te gewend om mijn eigen plan te trekken en her en der rond te zwerven .
In my life
Why do I smile
pi_61672042
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
ik heb speciaal voor Evy destijds een goedkoop MP3 ding gekocht voor een paar tientjes bij de Mediamarkt. Weet niet meer welk merk, maar was maar 30 eur of zo
pi_61672059
@Conleche: veel plezier
@Sugar: idd. mooi buikje, is dat jurkje van de Hema? Laatst hadden ze soortgelijke, voor 15 euro!

Ik ben nu 66.6 kg, en begin weer in maat 38 te passen. Is nog wel een beetje wringen, dus ik wil uiteindelijk naar de 62, 63 kilo toe.
pi_61672066
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
Da's nie eens nodig ( levert vast wel een mooi patroontje op in mn "buikvlees" )

Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa

Smakelijk eten trouwens voor de lunchers onder ons...
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:56:08 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61672124
Viking, heb je hier al op geschreven?
quote:
Redacteur
Per direct jong, aankomend journalistiek talent gezocht voor vier ochtenden in de week (16 uur). De redacteur houdt zich bezig met het uitbreiden van een nieuwe website. Doel van deze website is het werven van (interne) vrijwilligers voor goede doelen.

Profiel functie
Je bent een goede schrijver, werkt zelfstandig en gaat graag op onderzoek uit. In deze functie schrijf je portretjes, nieuws, testimonials, interviews, tests voor de website. Je bent enthousiast en je voelt je thuis in het thema ‘goede doelen’. Je werkt op locatie en op kantoor (Amsterdam). Het betreft een uitdagende bijbaan voor ongeveer een half jaar.

Interesse?
Stuur je sollicitatie per e-mail aan xxxx@yyy.nl onder vermelding van de functienaam.
pi_61672138
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Keb n creative zen geval... Doet t op zich prima, maar ik vind 'm onhandig qua "indeling" enzo....
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:57:14 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61672156
ik vond sugar dr jurkje juist heel leuk staan
ik heb zo'n sportband om mn arm met mn ipod erin. daar kunnen mn sleutels namelijk ook in, die bond ik eerst altijd in t striktouwtje van mn broek
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:58:20 #38
14746 k_i_m
pi_61672183
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa
Je hebt een hoofdrol! . Wees blij dat je geen bijrollen hebt! .
In my life
Why do I smile
pi_61672236
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je hebt een hoofdrol! . Wees blij dat je geen bijrollen hebt! .
Nee, zadeltassen
pi_61672276
!

Hoofrollen en bijrollen

mensen, ik ga snel fietsen naar college want anders ben ik te laat

Ja doei.
pi_61672972
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:

Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.

Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:33:08 #42
14746 k_i_m
pi_61672999
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden .
In my life
Why do I smile
pi_61673011
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:33:48 #44
14746 k_i_m
pi_61673022
Wat we dan ook om de dag deden .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:36:11 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61673088
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:

[ afbeelding ]

Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.

Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
.

Ich bin zurück.
Het verhaaltje klonk al minder afschrikwekkend dan de vorige keer, dus ik ga het wel overleven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:39:53 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673174
Iemand hier die weet wat een Hypocaustpfeiler is of wat Seitenwangen zijn of wat Traufwasser is?
Ik ben een zeer interessante tekst aan het vertalen, maar van de helft van de woorden ken ik de betekenis niet
pi_61673195
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden .
Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hč. (Oké, 1x een McChicken )

Ik baal wel dat ik de buik van MoBlo nu heb gemist.
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:41:50 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673224
Gaat het over afvalwatertechnieken, Tinkepink?
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:43:58 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673259
Ja, over afvalwater in de Romeinse tijd
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:46:36 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673317
Aaaaah, vandaar!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:16 #51
14746 k_i_m
pi_61673373
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hč. (Oké, 1x een McChicken )

Ik baal wel dat ik de buik van MoBlo nu heb gemist.
Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk niet .
Voordeel is wel dat ik het komende half jaar geen zin meer heb in de MacD .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:44 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61673378
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand hier die weet wat een Hypocaustpfeiler is of wat Seitenwangen zijn of wat Traufwasser is?
Ik ben een zeer interessante tekst aan het vertalen, maar van de helft van de woorden ken ik de betekenis niet
Mijn huisgenote is Duits, dus ik had het haar wel even kunnen vragen, maar ze is nu niet thuis helaas...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:57 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673388
Even iets heel anders, maar hebben jullie ook dat in de "rustperiodes" waarin je niet afvalt, het vet zich lijkt te herverdelen? Ik blijf een beetje schommelen rond de 62 kilo, maar mijn buik en benen worden iedere dag dunner, terwijl mijn borsten weer wat meer volume hebben gekregen .
Vanmorgen wilde ik een minirokje kopen (ze staan me weer ) en maat 38 bleek vééél te groot. Maat 36 hadden ze helaas niet meer. En ook mijn spijkerbroek maat 29 begint een beetje rond mijn kont en benen te slobberen.

Ik geloof dat ik mijn zelfbeeld een beetje moet bijstellen: ik ben toch dun.
pi_61673391
Uh, daar zou ik dan verstand van moeten hebben, Tink... maar ik ken de Duitse kreten niet
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:51:34 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Uh, daar zou ik dan verstand van moeten hebben, Tink... maar ik ken de Duitse kreten niet
Het zijn beschrijvingen van onderdelen van Romeinse thermen. Echt een drama deze tekst. Daarbij moet ik goed opletten dat ik het ook echt goed vertaal, want het geheel komt in het museum te hangen.
pi_61673457
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk niet .
Voordeel is wel dat ik het komende half jaar geen zin meer heb in de MacD .
Nee, bovendien, ik geloof dat het 35 graden was toen wij er waren in juni, dus dan stikte je de moord in de auto. (das een ouderwetse uitdrukking!)

Hadden jullie vroeger op schoolreisje ook het eerste kwartier in de bus de meegebrachte boterhammen al op?

Ik ben maar vast begonnen aan de rijstwafels, met choco en kokos. Wat dóet die man
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:54:06 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673477
Jij rijdt conleche?
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:56:23 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673528
Hihi, stik de moord. Dat zeg ik heel vaak!

En Tink, succes ermee!
pi_61673544
Neuh. Ja op den duur wel natuurlijk, maar nu ff niet. Ik heb op de achterbank zelfs een bedje gemaakt. Daar ga ik voorbij Luik een beetje liggen en dan rij ik het laatste stuk naar Langres (waar we een tussenstop maken).

Op de terugweg doen we het meestal in 1x. Dan rij ik de eerste helft en Meneer C. de laatste.....
pi_61673567
Ik hoor 'm!! Ja daar issie!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:58:34 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673608
Veel plezier!!!
pi_61673624
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, stik de moord. Dat zeg ik heel vaak!

En Tink, succes ermee!
Stik de moord, lul! Nog beter

Tink, heb je geen idee van wat het betekent, of weet je wel ongeveer wat het is?
pi_61673804
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik hoor 'm!! Ja daar issie!!
Veel plezier conleche

Ik ga maar weer verder aan de Franse woordjes. Nog 10 pagina's.
pi_61673823
zow, dit vak hoef ik pas na de herfstvakantie te gaan volgen

dús dan heb ik op dinsdagen even niets te doen van half 1 tot half 3
Ja doei.
pi_61673826
enjoy conleche
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:06:28 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673839
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

Tink, heb je geen idee van wat het betekent, of weet je wel ongeveer wat het is?
Jawel, maar ik moet het precies weten.
pi_61673952
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel, maar ik moet het precies weten.
Ik denk niet dat ik je kan helpen, met mijn gebrekkige Duitse woordenschat. Ben beter thuis in NL en Engelse vaktermen.
pi_61673984
! _! conleche!!!

veel plezier
Ja doei.
pi_61674047
Haha, geweldig dat wachten in de auto en ook zoooooo herkenbaar!

Ik heb hetzelfde als Tinkepink: ik val geen gram af (volgens de weegschaal) maar mijn broeken zitten een stuk wijder, mijn bh's minder strak en mijn lievelings-hoodie (een nauw aansluitende) begint ook te lubberen in mijn taille.
Ik weet dat ik me niet moet wegen - en zeker niet elke dag - en toch doe ik het steeds. Om er dan heel teleurgesteld weer af te stappen. Onverbeterbaar, ik...

Lijstje van vandaag:
O: magere kwark, frambozen, lepel suikervrije notenmuesli
T: cracotte met jam bij de koffie
L: roerbakeitje met meegebakken tomaat en reepjes magere ham. Verse bieslook er over.
Verder heb ik weer rookamandelen voor tussendoor en vanavond doe ik simpel: stukje zalm van de gril, tomaten van de gril en gewokte verse spinazie.

Overkill aan tomaten maar mijn oogst is nog lang niet op!
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:15:29 #70
14746 k_i_m
pi_61674070
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef conleche het volgende:
Neuh. Ja op den duur wel natuurlijk, maar nu ff niet. Ik heb op de achterbank zelfs een bedje gemaakt. Daar ga ik voorbij Luik een beetje liggen en dan rij ik het laatste stuk naar Langres (waar we een tussenstop maken).

Op de terugweg doen we het meestal in 1x. Dan rij ik de eerste helft en Meneer C. de laatste.....
Maar terug gaat ook supersnel! De ellende begint helaas al gelijk over de grens van Nederland, dat duurt echt nog het langst met al die rotfiles! Bon voyage et bonne vacance et a bientôt! .

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 16-09-2008 14:29:53 (typo) ]
In my life
Why do I smile
pi_61674086
Sugar, wat een prachtig buikje. Bij mij is m'n buik ook het enige waar ik niet blij mee ben, met de rest heb ik vrede (wapenstilstand?) gesloten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61674314
Oh, trouwens: eetlijstje!

O: kwark
T: amandelen
L: kliekje groentecurry met eieren
T: smoothie van yoghurt, nectarine en limoen
T: stukje taart
D: limabonensoep met paprika en spinazie. vet gezond
pi_61674425
ziet er toch wel goed uit?

Mijn lijstje:

O: twee knackebrodjes kaas
L: twee knackebrodjes brie
T: banaan
D: wraps met gehakt en groenten en sla

en dan vanavond nog wel iets tussendoor, want ga vanmiddag spinnen en heb ook al hardgelopen vandaag
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:36:27 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61674550
Mijn lijstje:

O: Aardbeienkwark
T: Banaan
L: Burrito's (Mark is vanavond laat thuis en was dus vast aan het koken en aangezien ik dan niet meer hoef te koken vanavond heb ik maar mee gegeten)
T: Druiven
L: Bammetjes met ei
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:37:16 #75
163650 Greys
pi_61674565
Ik neem zo als verlate lunch lekker een paar stukjes sushi
Wel gewoon die 'ordinaire' van de Appie hoor

Gister ook wraps gegeten MoBlo! Met tonijn en sla, en gerookte kip en sla. Lekker!
En als je zoveel sport op 1 dag als jij dan mag er zéker nog wel wat bij, bij je lijstje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:38:54 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61674597
Oeh, spinnen, echt iehl. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar wat een ramp zeg! Knap dat je dat doet, Motorbloempje!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:45:52 #77
163650 Greys
pi_61674774
Oh en over dat wachten in de auto van Co... dat komt me dus juist helemaal niet bekend voor. Ik ben altijd degene waarop er gewacht wordt, omdat ik zonodig voor de 184e keer wil checken of alles wel dicht en uit is

En wat ik me dus helemaal niet kan voorstellen is hoe zij dan in de auto nog even foto's op de computer zet en gaat zitten uploaden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61674884
Ouwerwetserd, die Greys. Daar heb je toch helemaal geen compu meer voor nodig, tegenwoordig
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:50:14 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61674910
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Oh en over dat wachten in de auto van Co... dat komt me dus juist helemaal niet bekend voor. Ik ben altijd degene waarop er gewacht wordt, omdat ik zonodig voor de 184e keer wil checken of alles wel dicht en uit is
Echt, wij zouden knallende ruzie krijgen als we samen op vakantie zouden gaan (gelukkig zit dat er toch niet in ). Ik ben een enórme stresskip vlak voor we weggaan. Vaak ben ik uren van tevoren al klaar en omdat ik dan toch geen rust meer kan krijgen, ga ik het liefst ook zsm weg. En terwijl ik al klaarsta met m'n jas aan en de tassen in m'n handen, moet Mark z'n tanden nog poetsen, z'n iPod nog zoeken, z'n haar nog doen, z'n schoenen nog aandoen... . Ik vraag me echt af wie de vrouw is bij ons thuis, want hij staat 's ochtends langer voor de spiegel dan ik .
quote:
En wat ik me dus helemaal niet kan voorstellen is hoe zij dan in de auto nog even foto's op de computer zet en gaat zitten uploaden?
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Heeft ze een iPhone?
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:52:37 #80
163650 Greys
pi_61674980
Ah fijn, Viking, jij bent dan ook een ouderwetserd

Maar ik ben verder altijd op tijd klaar met alles hoor, inpakken enzo.
Alleen ik heb een soort tic dat ik dan alles nog veel te vaak wil controleren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:53:50 #81
163650 Greys
pi_61675018
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ouwerwetserd, die Greys. Daar heb je toch helemaal geen compu meer voor nodig, tegenwoordig
Ik heb ooit eens 1 post op Fok gezet via mijn mobieltje, dat was al een hels karwei.
Laat staan dat je dan een foto via dat ding op Fok moet gaan zetten, want die zal je dan toch ook eerst moeten uploaden enzo. Maar misschien zijn er veel makkelijker manieren hoor, waar ik niet van op de hoogte ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61675207
Ik heb helemaal geen last van vakantiestress! Een paar uur van te voren gooi ik wat in een tas en daarna wacht ik rustig af tot we gaan. Maar ik heb wel altijd al in mijn kop wat ik mee wil nemen.

Over die vetverdeling....ik val wel af in gewicht maar mijn vetpercentage neemt maar heel erg mondjesmaat af (ik heb zo'n vetweegschaal). ben bang dat ik spierweefsel verlies ipv. vet. Misschien moet ik aan krachttraining gaan doen..
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:00:47 #83
331 Merel
Be here now.
pi_61675219
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, over afvalwater in de Romeinse tijd
Leuk!!

Ik ben afgestudeerd op klassieke archeologie
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61675234
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef Sugar het volgende:
Oeh, spinnen, echt iehl. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar wat een ramp zeg! Knap dat je dat doet, Motorbloempje!
je bouw langzaam op, net als met hardlopen. De eerste keren was ik ook compleet dood, van een relatief lage weerstand. Nu fiets ik mezelf óók dood, maar dan met een hoge weerstand

Yashi: misschien ga ik ook maar niet spinnen nu jullie niet meegaan
Reden: vandaag enige kans om even langs reisbureau te gaan om vakantie tijdens oud en nieuw te boeken

maar dan ga ik morgen nog wel een klein eindje hardlopen om het schuldgevoel teniet te doen
Ja doei.
pi_61675243
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:

[..]

serieus???

wow
Ja doei.
pi_61675330
quote:

[..]

Leuk!!

Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijken Of is het het Cloaca Maxima?
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:08:22 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61675391
quote:

[..]

Leuk!!

Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:03 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijken Of is het het Cloaca Maxima?
Wat is dat? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:35 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675434
quote:

[..]

Leuk!!

Ik zei al tegen Tink dat ze jou even moest aanschieten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:46 #90
331 Merel
Be here now.
pi_61675441
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

serieus???

wow
Als onderdeel van klassieke talen dan hč. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geďnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingen
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:11:02 #91
331 Merel
Be here now.
pi_61675469
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.
Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpen Fok wordt een leuk netwerkje zo
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:12:21 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675515
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpen Fok wordt een leuk netwerkje zo
Tof toch? . Netwerken vanuit je luie stoel ipv allemaal borrels te moeten aflopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675540
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Als onderdeel van klassieke talen dan hč. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geďnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingen
ja, nee, dat je klassieke talen deed wist ik... vind 't zo gaaf hč...

7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Vond het rete-gaaf, maar was er helaas niet zo goed in
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:13:54 #94
331 Merel
Be here now.
pi_61675560
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Had je maar naar dat andere gymnasium bij jou in de stad moeten gaan
pi_61675575
Haggenum
Ja doei.
pi_61675602
nah, srsly, aan de docenten heeft het niet gelegen, vooral niet aan meneer Jansen

maar ik bakte er gewoon niets van
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:15:54 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675639
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wčl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner .

heeft dezelfde studie gedaan als Merel .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675660
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m's maar heb niets gepakt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 15:18:48 #99
163650 Greys
pi_61675725
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m's maar heb niets gepakt
Stonden er echt bakken voor je enzo? Knap dat je niets gepakt hebt dan!
Wat onderzochten ze aan m&m's dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61675750
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wčl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner .

ik denk dat als ik er écht voor had gegaan, dat ik 't wel met een 7 voor beide had geeindigd, maar zelfs met bijles en extra lessen en extra vertalen is 't niet meer dan een 6 en een 5 geworden maar dat lag denk ik ook wat aan de 3e tot 5e klas waarin ik niet heel goed in mijn vel zat en dus niet veel heb meegekregen. Ben ook een keer gezakt
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:22:23 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675841
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk dat als ik er écht voor had gegaan, dat ik 't wel met een 7 voor beide had geeindigd, maar zelfs met bijles en extra lessen en extra vertalen is 't niet meer dan een 6 en een 5 geworden maar dat lag denk ik ook wat aan de 3e tot 5e klas waarin ik niet heel goed in mijn vel zat en dus niet veel heb meegekregen. Ben ook een keer gezakt
Ik heb me wel eens wat verdiept in het Latijn (zo'n doe het zelf-cursus van Textkit en ik kan Jippus et Jannica een beetje lezen ) en ik vind het stiekem een hele toffe taal. Zou het nog wel eens écht willen leren, alleen is het zo zinloos, want je hebt er helemaal niks aan. Kan ik beter een cursus Spaans of Frans gaan doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675858
als je naar Rome gaat, of Athene, kun je opschriften enzo lezen, da's wel tof
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:23:49 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675889
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
als je naar Rome gaat, of Athene, kun je opschriften enzo lezen, da's wel tof
True, maar ik kan ook wel aan vragen wat er staat. Hoe handig .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675928
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Stonden er echt bakken voor je enzo? Knap dat je niets gepakt hebt dan!
Wat onderzochten ze aan m&m's dan?
Yep allerlei bakjes
En ze vroegen naar de kleur, smaak enzo

Heb alleen door al die onderzoekjes mijn brood niet op en heb nu honger, maar we eten over een uur alwer dus maar even volhouden....
pi_61675994
Ik ga maar naar de UvA en proberen mijn tentamen te maken.

Note to self: volgende keer op tijd beginnen!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:27:45 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61676016
Wittgensteins quote "De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld" is heel erg van toepassing op mij, want ik voel me echt gewoon kut als ik me niet kan redden in het buitenland . Maar elke keer als ik ergens kom, in Parijs of in Rome ofzo, dan denk ik: "Ha, ik ga de taal leren!", maar ik kan onmogelijk alle talen van de wereld leren spreken. Als ik een bijzonder talent mocht uitzoeken dan zou het dat zijn .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:28:18 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61676033
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga maar naar de UvA en proberen mijn tentamen te maken.

Note to self: volgende keer op tijd beginnen!
Succes, meis .
Niet meer actief op Fok!
pi_61676101
Dat met de taal van je vakantieland willen spreken heb ik ook, maar toen ik in Hongarije was, heb ik het heel erg snel opgegeven
pi_61676142
Het is nu trouwens zeker dat ik een plekje bij het buikdansen heb
Elke dinsdag van 20.30 tot 21.45
En dan elke woensdag van 21.00 tot 22.00 hiphopdansen dus als ik dan ook nog eens 3x per week ga hardlopen moet het helemaal goedkomen
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:34:21 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61676185
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat met de taal van je vakantieland willen spreken heb ik ook, maar toen ik in Hongarije was, heb ik het heel erg snel opgegeven
In Tsjechië had ik het totaal niet. Denk dat ik het alleen met Germaanse en Romaanse talen heb. Tussen die talen is tenslotte nog enige verwantschap, dus als ik een woord zie, kan ik er vaak nog wel wat van maken, terwijl ik Tsjechische woorden al heel snel weer vergeten was. Ik heb tientallen keren 'goedendag' gezegd in het Tsjechisch, maar ik ben nu alweer vergeten hoe je dat ook alweer precies schrijft . "Djoby den" volgens mij, maar pin me er niet op vast .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 15:34:26 #111
163650 Greys
pi_61676188
Heer G en ik willen Portugees gaan leren omdat we elk jaar een weekje naar Madeira willen, naast onze andere vakantie Het was zijn idee, dat was helemaal het gekke, had ik niet verwacht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61676192
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus . Was mijn bed niet uit te sleuren en nu zit ik als een zombie voor mn pc. Ik geloof dat ik in mn eigen planning een ding ben vergeten: rust inplannen .
Ik zat toen al in de bus

Ik ben 17e van 28 geworden bij een kamer !

Maarrr.. ik heb misschien wel een appartementje bij de cuyp,
25m2, 400-450 incl maar geen inschrijving,
en het is een kettingroker geloof ik
pi_61676214
Jemig alweer bijna een heel topic verder

Ik heb in mijn eindexamen jaar zowel Grieks als Latijn laten vallen wegens niet opletten eerdere jaren en daar het plot een beetje kwijt te zijn tegen het eind
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:35:29 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61676224
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik willen Portugees gaan leren omdat we elk jaar een weekje naar Madeira willen, naast onze andere vakantie Het was zijn idee, dat was helemaal het gekke, had ik niet verwacht!
Als je echt elk jaar naar Madeira wilt lijkt het me wel een zeer nuttig plan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:37:56 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61676294
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zat toen al in de bus

Best groot .
En wie is een kettingroker? Degene die er nu zit?
Niet meer actief op Fok!
pi_61676390
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best groot .
En wie is een kettingroker? Degene die er nu zit?
Het is een buitelands meisje, van de mode opleiding van een vriendin van me. Ze zei zelf dat ze veel rookte.. Maar goed. Ook al is het veel geld, ik leen wel maximaal bij of zo
pi_61676397
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:13 schreef Sugar het volgende:
Conleche, op mijn buik ben ik trots, ik ben er juist blij mee hoe die is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bedankt voor jullie complimentjes over de foto's.
Wat doe jij in dit topic
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:42:15 #118
14746 k_i_m
pi_61676431
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb me wel eens wat verdiept in het Latijn (zo'n doe het zelf-cursus van Textkit en ik kan Jippus et Jannica een beetje lezen ) en ik vind het stiekem een hele toffe taal. Zou het nog wel eens écht willen leren, alleen is het zo zinloos, want je hebt er helemaal niks aan. Kan ik beter een cursus Spaans of Frans gaan doen .
Nouja, volledig zinloos is het niet natuurlijk, want een heleboel woorden in andere talen lijken op woorden in het Latijn.

Ik ben trouwens van het Gymnasium afgetrapt met slechts drie voldoendes; Nederlands, Grieks en Latijn .
In my life
Why do I smile
pi_61676433
PF ik betaalde 400 incl. voor een kamer van ook 25m3 in hartje Scheveningen dus dat is een hele redelijke prijs denk ik.
Beetje jammer van die kettingroker wel
The way you rock'n'roll
pi_61676440
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb foto gemaakt, maar 't ziet er écht heel erg uit

haal hem dan ook zo weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godver
PM !!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 15:59:06 #121
163650 Greys
pi_61676943
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je echt elk jaar naar Madeira wilt lijkt het me wel een zeer nuttig plan .
Het is meer voor de leuk dan voor de nuttig, want voor dat ene weekje per jaar.....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:02:44 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61677039
@ miss S: jeej, ijn dat je er nog bij kon!

@ PF: geen inschrijving! dude, dan krijg je geen uitwonende beurs...lijkt me nou niet écht handig.
pi_61677088
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef kwakveense het volgende:
@ miss S: jeej, ijn dat je er nog bij kon!
Thanks
Ben zo benieuwd wil sowieso zo'n leuk pakje
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:16:15 #124
331 Merel
Be here now.
pi_61677436
* Merel duimt voor Ewelina en de Franse woordjes

Dat praten over werk hier werkt trouwens inspirerend! Ben lekker aan het netwerken, wie weet wat daar nog uitkomt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 16:26:01 #125
163650 Greys
pi_61677721
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Thanks
Ben zo benieuwd wil sowieso zo'n leuk pakje
Wel een foto plaatsen dan hier he?

Ben samen met de andere dames de laatste loodjes van onze Asielactie aan het regelen deze week, a.s. zaterdag is de overhandiging in het asiel! We hebben een gloedjenieuwe vriezer voor ze gekocht, omdat we zaterdag met 100 kilo voer aankomen dat in de vriezer moet en ze hadden geen vriesruimte genoeg, en 100 kilo brokken, en diverse auto's vol mandjes, speelgoed, krabpalen enz. En een cheque met meer dan 1800 euro (even afwachten of er deze week nog meer bij komt). Whoeiiiiiiiii
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61677805
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel een foto plaatsen dan hier he?

Ben samen met de andere dames de laatste loodjes van onze Asielactie aan het regelen deze week, a.s. zaterdag is de overhandiging in het asiel! We hebben een gloedjenieuwe vriezer voor ze gekocht, omdat we zaterdag met 100 kilo voer aankomen dat in de vriezer moet en ze hadden geen vriesruimte genoeg, en 100 kilo brokken, en diverse auto's vol mandjes, speelgoed, krabpalen enz. En een cheque met meer dan 1800 euro (even afwachten of er deze week nog meer bij komt). Whoeiiiiiiiii
Denk dat het voorlopig bij een buikdanssjaal blijft

En wat goed van de Asielactie!
Heb het deze keer niet echt in de gaten gehouden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 16:29:49 #127
163650 Greys
pi_61677862
Geeft toch niets Miss-S. Je kunt niet overal aan meedoen en alles in de gaten houden

Ik heb niet eens mijn sig aangepast elke keer, deze linkt nog steeds naar een dicht topic
Mocht er iemand nog willen loeren: F&F en dan bij de sticky topics.
Einde spam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:43:29 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61678267
Ik heb m'n eigen poezen die handen vol geld kosten (wat ik niet heb). Als ik bij de volgende actie een baan heb doe ik ook mee (en ja, daar mag je me aan houden ). Fijn dat het zo'n succes is! .

Janneke ligt weer op de monitor .
Niet meer actief op Fok!
pi_61678276
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF ik betaalde 400 incl. voor een kamer van ook 25m3 in hartje Scheveningen dus dat is een hele redelijke prijs denk ik.
Ja dat is wel zo
maar ik wil een kamer

en ik heb blaasontsteking
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:44:14 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61678295
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo
maar ik wil een kamer

en ik heb blaasontsteking
Maar zoals kwakveense al zegt: geen inschrijving = geen uitwonende stufi.
Niet meer actief op Fok!
pi_61678334
Ja weet ik
pi_61678472
Ik heb nu voor dat bedrag exclusief een vierkamer appartement, zonder borg, wel particuliere huur.

Een toevalstreffer, zonder tussenkomst van een bemiddelingsbureau ofzo en dus geen lange wachtlijsten waar ik ook nog laaaaaaaaang niet op aan de beurt was.
The way you rock'n'roll
pi_61678647
PF Dat is echt veel te duur joh, als je thuiswonende stufi hebt. Dan moet je echt heel veel gaan werken, of lenen. Maar direct beginnen met stevig lenen is helemaal niet relaxed
pi_61678752
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
PF Dat is echt veel te duur joh, als je thuiswonende stufi hebt. Dan moet je echt heel veel gaan werken, of lenen. Maar direct beginnen met stevig lenen is helemaal niet relaxed
Ja maar ik wil een huis
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:09:59 #135
14746 k_i_m
pi_61679057
Trek bij je vent in!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:12:38 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61679125
PF soms loont even wachten echt hoor! want vergeet niet dat verhuizen ook geld kost...en als je nu ergens duur gaat wonen waar je niet mag inschrijven dan heb je miss over een poosje iest beters en moet je wéér verven enzo...

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakveense op 16-09-2008 17:15:14 (last van de typtyfus) ]
pi_61679193
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef k_i_m het volgende:
Trek bij je vent in!
Op 12m2..
Dat wil ik hem niet aandoen
pi_61679431
Ik ben echt te sloom voor dit topic Had ik eindelijk een deel uit, zijn jullie 3 delen verder (lees net #227 uit)

PF succes met kamerjacht (en luister naar de slimme dames hier )

En nu ga ik gewoon proberen bij te houden vanaf dit punt ipv teruglezen.
pi_61679452
Die straat is echt de meest geweldige straat om te wonen,
ik ben er opgegroeid
Ik-moet-daar-wonen-
pi_61679726
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die straat is echt de meest geweldige straat om te wonen,
ik ben er opgegroeid
Ik-moet-daar-wonen-
Dan ga je daar wonen als je later veel centjes verdient, maar nu is het echt zonde van je geld. Je gaat toch niet max lenen omdat één of andere druiloor van een huisbaas niet wil dat je je inschrijft (sowieso doet ie dan dus dingen die niet mogen).
Heus er komt binnenkort vast een betere deal voorbij.
The way you rock'n'roll
pi_61679822
Believe me PF: je wilt niet met een zware rookster in huis wonen als je zelf niet rookt. ALLES STINKT!!! En jij dan ook
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 17:43:00 #142
163650 Greys
pi_61679840
Ja PF, je wilt toch ook wat centjes overhouden om uberhaupt van te kunnen leven? Leuke dingen van te kunnen doen enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 17:43:29 #143
163650 Greys
pi_61679854
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Believe me PF: je wilt niet met een zware rookster in huis wonen als je zelf niet rookt. ALLES STINKT!!! En jij dan ook
En AL je kleren ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61679871
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

En AL je kleren ook
Je beddengoed Dat is echt heel vies
pi_61679899
En de rookaanslag op je spullen is ook vervelend, alles bruin en lastig schoon te krijgen
pi_61679996
Ik dacht dat de vorige bewoner rookte?
Dan ben je ook niet happy trouwens
The way you rock'n'roll
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:04:35 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61680396
Wo ist SHE eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_61680554
Nee dit meisje zei dat ze rookte, best veel ook.
pi_61680677
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hartje Scheveningen? waar?
Ja doei.
pi_61680941
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hartje Scheveningen? waar?
Arnhemsestraat, om de hoek van de appie, ideaal
The way you rock'n'roll
pi_61680984
Ik heb mijn huizenjacht maar even stopgezet, werd er een beetje verdrietig van. En zit al niet zo lekker in mijn vel laatste dagen. Maar ik wil ook mijn eigen huisje boompje beestje .
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waren toch vooral 8'en . Maar ja, ik had voor mijn examen zelfs voor de herkansing een 5,3 en ik heb geen flauw idee wat dat is met Latijn. Ik kan best een tekst vertalen enzo, maar heb gewoon een paar uur langer de tijd nodig . Het is wel een superleuke taal om te kunnen, heeft mij iig geholpen bij duits en frans .
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Weer een knetterdrukke dag vandaag. Nou ja, nog drie-en-een-halve dag, en dan vier dagen Rome Heeft iemand hier nog fantastische tips voor Rome? Het is al tien jaar geleden dat ik er was
Ja, het dak van de Sint Pieter op en het mooiste uitzicht van heel Rome hebben . Alleen al daarvoor zou ik terug willen. En je verbrandt ook nog heel wat kcal, want je moet lopen. Wees niet claustrofobisch trouwens, dan ga je dood in die smalle gangetjes en op instorten lijkende koepels waar je schuin doorheen gaat. Maar het uitzicht Rome .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61681003
En Sugar Jouw buik is echt zo mooi. En dat jurkje staat je ook echt leuk .

Moblo dr buik heb ik dan weer gemist
pi_61681239
Ja die heb ik ook gemist
The way you rock'n'roll
pi_61681329
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Arnhemsestraat, om de hoek van de appie, ideaal
Ik heb in de Wassenaarse gewoond 3 jaar lang Bij de Oude Kerk
Ja doei.
pi_61681391
niets gemist aan mijn buik hoor
Ja doei.
pi_61681510
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb in de Wassenaarse gewoond 3 jaar lang Bij de Oude Kerk
Small world.
Soms mis ik het wel, het zo naar het strand, de boulevard of de bios lopen.
Voornamelijk als ik er mijn auto nu niet kwijt kan en een pleuris eind moet lopen
The way you rock'n'roll
pi_61681975
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In Tsjechië had ik het totaal niet. Denk dat ik het alleen met Germaanse en Romaanse talen heb. Tussen die talen is tenslotte nog enige verwantschap, dus als ik een woord zie, kan ik er vaak nog wel wat van maken, terwijl ik Tsjechische woorden al heel snel weer vergeten was. Ik heb tientallen keren 'goedendag' gezegd in het Tsjechisch, maar ik ben nu alweer vergeten hoe je dat ook alweer precies schrijft . "Djoby den" volgens mij, maar pin me er niet op vast .
In het Pools is het iig Dzien dobry.

M'n tentamen heb ik helaas verknald: je moest de woordjes Nederlands-Frans leren ipv Frans-NL. Ik begreep er nog genoeg van om te zien dat áls ik ze iig gister en vandaag goed had geleerd, dat ik 't dan heel goed gemaakt zou hebben
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:01:20 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61682031
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

M'n tentamen heb ik helaas verknald: je moest de woordjes Nederlands-Frans leren ipv Frans-NL. Ik begreep er nog genoeg van om te zien dat áls ik ze iig gister en vandaag goed had geleerd, dat ik 't dan heel goed gemaakt zou hebben
Ik kijk net even in een oude mail waarin iemand me in het Tsjechisch aansprak en het is 'dobry den'. Zie je nou wel, ik vergeet het stééds! .

Jammer van je tentamen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61682061
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zat toen al in de bus

PF, niet doen dat appartement zonder inschrijving. Zonder inschrijving kun je er 1) zo uitgetrapt worden, en je staat dan echt niet sterk, en 2) ontvang je ook geen uitwonende stufi (ook niet als je je ergens anders inschrijft, als de IBG je betrapt ben je de sjaak en dat wil je niet).
pi_61682097
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Pools
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61682107
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kijk net even in een oude mail waarin iemand me in het Tsjechisch aansprak en het is 'dobry den'. Zie je nou wel, ik vergeet het stééds! .

Jammer van je tentamen .
Van de colleges Pools die ik ooit gevolgd heb, is dat ook één van de weinige dingen die is blijven hangen. Het lijkt nergens op, je kunt nergens aan referen om het te onthouden.

Ja, daar baal ik wel van Het is ook niet de 1e keer dat ik het verkeerde leer. Ik heb daar echt een talent voor geloof ik
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:04:34 #162
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61682114
Dobre pagoda na piwo.

Dacht het wel ja, tevens tvp.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61682129
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pools
SPOILER
Wat heeft dat laatste met Polen te maken?
pi_61682218
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat heeft dat laatste met Polen te maken?
Niets, geen meer over het eerder genoemde pakje dat ik niet zou kopen
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:15:12 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61682402
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Van de colleges Pools die ik ooit gevolgd heb, is dat ook één van de weinige dingen die is blijven hangen. Het lijkt nergens op, je kunt nergens aan referen om het te onthouden.
Precies.
In Italië hoefde ik woorden maar één keer tegen te komen en ze zaten erin. Het lijkt op een woord dat je al kent, of verwijst naar een concept dat je al kent (bambino --> Bambi ).
Niet meer actief op Fok!
pi_61682421
Hoi allemaal. Mooie buik, Sugar. Ik wil er ook zo een. <3

Lijstje van vandaag:
O: Ananas
T: 2 boterhammen met gekookte worst
L: Half zakje M&Ms (brood te snel opeten is niet tof)
T: Broodje haring
D: Kabeljauwfilet in tomatensaus met een paar frietjes, en sla.

Over talen gesproken, ik denk dat ik Duits ga leren. Woon erg dicht bij de grens, dus misschien handig later icm werk. Lurkmode on, fijne avond allemaal.
pi_61682507
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies.
In Italië hoefde ik woorden maar één keer tegen te komen en ze zaten erin. Het lijkt op een woord dat je al kent, of verwijst naar een concept dat je al kent (bambino --> Bambi ).
Mwah, zó snel gaat het bij mij niet Ik moet het eigenlijk op schrift zien, voordat ik het goed onthou.

Doet me hier aan denken: Een vriend van mij (Italiaans van oorsprong) heeft ooit een minor Italiaans gedaan. Komt-ie binnen zegt die docent: "Zeker weer zo'n vieze Italiaan die even snel puntes komt sprokkelen. Vort, wegwezen jij, ik zie je wel met het tentamen!"

Hij is dus alleen naar het tentamen gegaan. Hij kreeg een 10
pi_61682807
SHE, shirtje is binnen Het ruikt naar rook
pi_61682837
Als er een beauty pageant voor groenten bestond, dan zou de romanesco winnen.

Vanavond dus romanesco, uit de oven met rozemarijn. Plus een ouderwetsche gehaktbal.
pi_61682866
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben zoooooo verslaafd aan m&m's

En aan zonnebloempitten
pi_61682908
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Als er een beauty pageant voor groenten bestond, dan zou de romanesco winnen.

[ afbeelding ]

Vanavond dus romanesco, uit de oven met rozemarijn. Plus een ouderwetsche gehaktbal.
Gril je die gewoon? En hoelang? Hij smaakt als een kruising tussen bloemkool en broccoli toch?
pi_61682941
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik ben zoooooo verslaafd aan m&m's

En aan zonnebloempitten
Ze zagen er ook erg lekker uit maar ben er toch maar niet aan begonnen

Eerst zat er toch ook een meisje uit Polen in dit topic?
pi_61682961
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ze zagen er ook erg lekker uit maar ben er toch maar niet aan begonnen

Eerst zat er toch ook een meisje uit Polen in dit topic?
Ik kom uit Polen
pi_61683107
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gril je die gewoon? En hoelang? Hij smaakt als een kruising tussen bloemkool en broccoli toch?
Ik doe 'm nu gewoon in de oven, 20 minuten op 200 graden. Ik weet niet of grillen ook lukt, vast wel.
pi_61683181
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kom uit Polen
Waarom heb je dan colleges Pools gevolgd?
pi_61683329
20 minuten blijkt te kort dus ik doe er nog een kwartiertje bij.
pi_61683735
Kijkt er iemand naar Dr. Phil op RTL8?
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:06:15 #178
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61683869
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Wat een deerniswekkend schepsel.
pi_61684163
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom heb je dan colleges Pools gevolgd?
Ik spreek het niet, ik ben geadopteerd. Vandaar.
pi_61684254
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat een deerniswekkend schepsel.
Ik moest er bijna van huilen, het deed me echt pijn om te zien...
pi_61684282
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik spreek het niet, ik ben geadopteerd. Vandaar.
Aha, maar er is dus niet veel blijven hangen?
Ik blijf het toch een mooie taal vinden, zeker als ik herken waar ze het over hebben
pi_61684295
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Waar ging het over?
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:30:12 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61684591
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik blijf het toch een mooie taal vinden, zeker als ik herken waar ze het over hebben
een taal die je als heel klein kind spreekt blijft meestal niet hangen als die wordt gevolgd door een andere taal die je vervolgens als moedertaal ontwikkelt.
er is een kritieke periode voor moedertaalontwikkeling, in die periode kun je je als kind wel meertalig ontwikkelen, meerdere moedertalen aanleren, maar de taal waaraan je uiteindelijk het meest wordt blootgesteld zal de meeste invloed hebben. een taal waaraan je maar kort wordt blootgesteld en die vervolgens niet meer terugkomt "vergeet" je als kind wel...

(wat ik onthouden heb van taalwetenschap/taalontwikkeling...niet mijn specialisme hoor!)

Geadopteerde chinese kindjes spreken ook geen chinees meer...
en ik spak als kind vloeiend fries, maar dat ben ik ook bijna kwijtgeraakt en heb alleen passieve kennis overgehouden omdat ik t na mn vierde nooit meer gesproken maar alleen maar gehoord heb.
pi_61684610
Mijn lijstje van vandaag:

9 u: Brinta, halfvolle melk, zoetstof
11 u: halfvolle yoghurt met muesli
13 u: banaan
15 u: 1 cracker met smeerkaas, 1 cracker met kruidenkaas, 1 rauwe rode paprika
- gesport: 1 uur body-fit
19 u: kipschnitzel met ananas, sperzieboontjes met een beetje sweet & sour, broccoli
nu: een paar dropjes met Franse tijm
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:30:49 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61684619
Ja, ik heb Dr. Phil ook gezien. Wat was ze ontzettend uitgemergeld! En ook totaal geen heil in de toekomst zien hč. Ze kwam niet overtuigend over toen hij haar vroeg of ze hulp wilde. Ik hoop dat ik haar over een jaar of 2 weer zie in het programma en dat ze dan flink wat zwaarder is...

Dat moment dat ze voor de spiegel stond: "M'n maag puilt een beetje uit en dan trek ik m'n buik in..." . Het was gewoon een skelet! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61684648
Ik moet ff spammen hoor
mijn tanteskills

en mijn lijstje van vandaag:
optimel met special K
beschuit met roze muisje
minipannekoekje/ babi pangang (homemade)

verder weet ik het nog niet....
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:32:46 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61684685
Hahaha, wat lief .
Niet meer actief op Fok!
pi_61684711
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nope, helemaal niets. Van die colleges ook niet, omdat ze in het Pools gegeven werden en ik dat dus niet verstond. Ben er maar mee gestopt. Maar ooit wil ik het nog leren.

Hoezo, spreek jij Pools? Hoezo?
pi_61684744
ik word er niet warm of koud van
Ja doei.
pi_61684746
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef kwakveense het volgende:

[..]

een taal die je als heel klein kind spreekt blijft meestal niet hangen als die wordt gevolgd door een andere taal die je vervolgens als moedertaal ontwikkelt.
er is een kritieke periode voor moedertaalontwikkeling, in die periode kun je je als kind wel meertalig ontwikkelen, meerdere moedertalen aanleren, maar de taal waaraan je uiteindelijk het meest wordt blootgesteld zal de meeste invloed hebben. een taal waaraan je maar kort wordt blootgesteld en die vervolgens niet meer terugkomt "vergeet" je als kind wel...

(wat ik onthouden heb van taalwetenschap/taalontwikkeling...niet mijn specialisme hoor!)

Geadopteerde chinese kindjes spreken ook geen chinees meer...
en ik spak als kind vloeiend fries, maar dat ben ik ook bijna kwijtgeraakt en heb alleen passieve kennis overgehouden omdat ik t na mn vierde nooit meer gesproken maar alleen maar gehoord heb.
Ligt inderdaad aan de leeftijd

Maar als ieder ander kan je natuurlijk wel op een latere leeftijd de taal gaan leren en bij de een gaat dat beter dan bij de ander
pi_61684761
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ligt inderdaad aan de leeftijd

Maar als ieder ander kan je natuurlijk wel op een latere leeftijd de taal gaan leren en bij de een gaat dat beter dan bij de ander
Ik was anderhalf toen ik hier kwam, dus ik sprak het nog niet
pi_61684776
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nope, helemaal niets. Van die colleges ook niet, omdat ze in het Pools gegeven werden en ik dat dus niet verstond. Ben er maar mee gestopt. Maar ooit wil ik het nog leren.

Hoezo, spreek jij Pools? Hoezo?
Spreken niet echt, behalve paar woordjes en tot 10 tellen
Maar ben er ooit eens een maand geweest en dan leer je het wel snel
Mijn tante is Pools en daarom kwam ik er mee in aanraking
pi_61684800
een studentassistent bij een vak dat ik volg is Pools

bedacht meteen dat hij dan wel handig met klussen en verbouwen moest zijn en wilde hem bijna vragen of hij de laatste dingen in ons huis kon doen
Ja doei.
pi_61684810
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik moet ff spammen hoor
mijn tanteskills
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en mijn lijstje van vandaag:
optimel met special K
beschuit met roze muisje
minipannekoekje/ babi pangang (homemade)

verder weet ik het nog niet....
Ik was omhoog aan het scrollen, verwachte foto's van Freecell dus ik dacht huh kort haar?

Maar wat een schatje BJ
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:37:29 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61684836
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik was anderhalf toen ik hier kwam, dus ik sprak het nog niet
"Dadada" is een universele taal .
Niet meer actief op Fok!
pi_61684851
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
een studentassistent bij een vak dat ik volg is Pools

bedacht meteen dat hij dan wel handig met klussen en verbouwen moest zijn en wilde hem bijna vragen of hij de laatste dingen in ons huis kon doen
Studentassisent, kennelijk kan hij dan wel iets meer dan in de bouw werken
pi_61684853
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik word er niet warm of koud van
weet je dat heeeeeeel zeker???
ze is zoooooo lief
mijn andere nichtje en neefje trouwens ook hoor
pi_61684882
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Dadada" is een universele taal .
pi_61684901
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Studentassisent, kennelijk kan hij dan wel iets meer dan in de bouw werken
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt niets
maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
Ja doei.
pi_61684917
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

weet je dat heeeeeeel zeker???

ja
Ja doei.
pi_61684949
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.

Mijn Nederlandse vriend kan veel beter klussen dan ik.
pi_61684951
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb Dr. Phil ook gezien. Wat was ze ontzettend uitgemergeld! En ook totaal geen heil in de toekomst zien hč. Ze kwam niet overtuigend over toen hij haar vroeg of ze hulp wilde. Ik hoop dat ik haar over een jaar of 2 weer zie in het programma en dat ze dan flink wat zwaarder is...

Dat moment dat ze voor de spiegel stond: "M'n maag puilt een beetje uit en dan trek ik m'n buik in..." . Het was gewoon een skelet! .
Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen. En ze was zó mooi vroeger!
pi_61685008
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar ging het over?
Over een vrouw die al vijftien jaar aan anorexia én boulimia lijdt en die door alle behandelaars is opgegeven...
pi_61685085
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.

Mijn Nederlandse vriend kan veel beter klussen dan ik.
*grin* uitzonderingen moeten er zijn

trouwens, studentassistent zijn betaalt best goed, dus ik denk dat ik de Poolse jongen wel heel veel zou moeten betalen...

als het project dat ik doe een succes wordt kan ik daar een full-time bijbaan uitslepen
Ja doei.
pi_61685096
Oh en ze woog nog maar 27 kilo.
pi_61685131
Iiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwww.
pi_61685135
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn vriendje is ook studentassistent
pi_61685185
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ze woog nog maar 27 kilo.
Geeft me wel opeens een heel ander gevoel over mijn 72......
pi_61685222
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen. En ze was zó mooi vroeger!

mn moeder blijft maar vragenof ik geen anorexia heb... en kan gelukkig elke keer nee zeggen
Ja doei.
pi_61685302
Ik lees net dat ze regelmatig haar braaksel weer op ging eten om te zorgen dat ze weer moest kotsen. Ze kotst door tot er alleen nog gal of bloed komt. Wat een gruwelijke ziekte is dat toch...
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:55:26 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61685548
men, wat gaan jullie hard. Nu maar even bijlezen. Vandaag gegeten:

O: 3x knackebrod met hagelslag.
L: spaghetti met rode saus
T: 2 bier. Grolsch
D: 2 tosti's.

blegh. ik heb nu hele erge zin in chocolade!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:57:20 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61685626
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees net dat ze regelmatig haar braaksel weer op ging eten om te zorgen dat ze weer moest kotsen. Ze kotst door tot er alleen nog gal of bloed komt. Wat een gruwelijke ziekte is dat toch...
Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk best . Het klinkt als een slechte grap, maar het is helaas wel echt.
En ze douchte ook niet ofzo, omdat haar lichaam het water op zou nemen, zoiets?
Niet meer actief op Fok!
pi_61685768
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk best . Het klinkt als een slechte grap, maar het is helaas wel echt.
En ze douchte ook niet ofzo, omdat haar lichaam het water op zou nemen, zoiets?
Ze ging niet in bad omdat ze bang was dat er badzout via haar huid zou binnendringen en dat ze dan vocht zou gaan vasthouden.

Tja, in die docu van laatst was een meisje dat bang was dat er calorieën in water zitten...
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:03:48 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61685867
Toen ik op z'n ergst was, had ik een keer een snotje opgegeten (ja, vies, maar mens enzo) en zelfs dat telde voor mij mee als eten van die dag en als fout vanwege calorieën.
pi_61685892
snotjes opeten is heel menselijk ja

( wel vies ja... )
Ja doei.
pi_61685965
Ik ben ooit een keer heul boos geworden op iemand die zout in mn water had gedaan...

En een vriendje eerder naar huis gestuurd omdat we chips gegeten hadden en dat moest eruit
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:07:36 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61685995
Ik schrik daar zo van, zulke verhalen
pi_61686021
Hoeveel calorieën zitten er in snotjes?
pi_61686035
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Idem...
pi_61686037
quote:
eensch...
Ja doei.
pi_61686059
Hai

Ik kom maar weer eens meeposten, want ik moet weer even gaan letten op wat ik eet....ik weeg nu 66/67 kg en ik vind het fijn als er weer 2 of 3 kilo afgaat. Ik loop en sport me wel een ongeluk en ben constant bezig maar eten is ook zo lekker
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:09:30 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61686063
getsiederrie, wat een verhalen hier! Bah!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:09:57 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61686082
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er in snotjes?
Ik had exact dezelfde vraag getypt, maar er liep iets fout met posten.
pi_61686086
quote:
Inderdaad, kan je toch bijna niet voorstellen......
pi_61686220
Ik vind dat soort verhalen ook heel eng. Kan me er niets bij voorstellen. Op z'n hoogst kan ik me iets voorstellen bij eetbuien, die heb ik wel ooit gehad. Zoet snaaien
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:14:18 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61686257
Die heb ik nou. Ik heb zo'n zin in chocolade, ik zou zelfs chocovlokken gaan eten. Niet echt slim!
pi_61686301
dit is mijn nieuwe levenslied:

Lyrics:

They say
I need some Rogaine
To put in my hair
Work it out at the gym
To fit my underwear
Oakley makes the shades
That transform a tool
You'd hate
Ffor the kids to think
That you lost your cool

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
The clothes that you like
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think

Everyone likes to dance
To a happy song
(Hey, hey)
With a catchy chorus and beat
So they can sing along
(Hey, hey)
Timbaland knows the way
To reach the top of the charts
Maybe if I work with him
I can perfect the art

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think

No I don't care
I don't care

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Totally different?
Ja doei.
pi_61686355
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef AKnynke het volgende:
Die heb ik nou. Ik heb zo'n zin in chocolade, ik zou zelfs chocovlokken gaan eten. Niet echt slim!
Ik heb ook weer hagelslag op
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:19:43 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61686465
Ik heb nog nooit in mijn leven een eetbui gehad. Ik heb thuis geleerd om matig te eten en te doseren. Het komt eerlijk gezegd ook nooit in me op om zomaar van alles te gaan vreten. Bij mij is mijn gemoedstoestand gelukkig ook niet gekoppeld aan eten gelukkig. Of het moet niks eten zijn, van verdriet of stress, maar dat komt zeer zelden voor.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:19:44 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61686468
Ik weet niet hoeveel calorieën dat zijn.
Maar wel dat de bewustwording van alles wat je eet dus zo groot wordt en dat je zo streng voor jezelf kunt zijn. En zo krampachtig en dwangmatig vooral.
pi_61686472
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik had exact dezelfde vraag getypt, maar er liep iets fout met posten.
quote:
Boogers are made up of mucin, water, cells, and inorganic salts. Depending upon the size of the serving, a single helping may contain from 10 to 40 calories
Hangt van je oogst af dus.

Bron: http://uncyclopedia.org/wiki/Boogers
pi_61686529
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een eetbui gehad. Ik heb thuis geleerd om matig te eten en te doseren. Het komt eerlijk gezegd ook nooit in me op om zomaar van alles te gaan vreten. Bij mij is mijn gemoedstoestand gelukkig ook niet gekoppeld aan eten gelukkig. Of het moet niks eten zijn, van verdriet of stress, maar dat komt zeer zelden voor.
Oh, ik ben dus wel een enorme emotie-eter, maar nooit ongecontroleerd / onbewust.
pi_61686545
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

[..]

Hangt van je oogst af dus.

Bron: http://uncyclopedia.org/wiki/Boogers
omg _!
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:22:23 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61686599
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
dit is mijn nieuwe levenslied:

Lyrics:

They say
I need some Rogaine
To put in my hair
Work it out at the gym
To fit my underwear
Oakley makes the shades
That transform a tool
You'd hate
Ffor the kids to think
That you lost your cool

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think

Everyone likes to dance
To a happy song
(Hey, hey)
With a catchy chorus and beat
So they can sing along
(Hey, hey)
Timbaland knows the way
To reach the top of the charts
Maybe if I work with him
I can perfect the art

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think

No I don't care
I don't care

I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Totally different?

Doe niet zo opstandig Mo!

SHE is weer terug van een enerverende dag.
Moe
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:24:12 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61686680
10 tot 40 kcal per snotje.... Best veel eigenlijk nog!
Voor 40 kcal kan je ook 4 dropjes eten, of een kaasvlinder, of een yakult, een bord vol groente, een halve appel.....

In één keer een slechte gewoonte afgeleerd
pi_61686687
het is een geweldig liedje, incl clip
Ja doei.
pi_61686700
* motorbloempje plukt nog even lekker in d'r neus
Ja doei.
pi_61686708
pi_61686738
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje plukt nog even lekker in d'r neus
Tien keer en je hebt een volledige maaltijd.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:25:57 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61686757
Ik word licht onpasselijk nu...
pi_61686827
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Aventura het volgende:
Ik word licht onpasselijk nu...
Jij niet alleen
pi_61686869
en jezelf dan een restrictie van max. twee snotjes per dag stellen
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:33:09 #244
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61686996
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
en jezelf dan een restrictie van max. twee snotjes per dag stellen

Wat een heerlijk ding ben je ook. Wanneer rijden jij en Rene je motor naar het noorden??
pi_61687010
Zomer 2010 gaan we naar Noorwegen maar ben jij dan niet al net terug?
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:34:31 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61687038
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zomer 2010 gaan we naar Noorwegen maar ben jij dan niet al net terug?
tegen die tijd hoop ik afgestudeerd te zijn ja. En een volwassen baan hebben. En volwassen worden, en een echte relatie hebben enzo.
pi_61687086
wie weet, op een rijk moment, komen we nog voor een stedentripje naar Stockholm of Upssala ofzo
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:39:23 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61687174
Smeerlappies
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:12 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61687195
SHE, wat wast met je enerverende dag?
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:41:47 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61687253
rechtzaak ex werkgever, (concurrentie beding )
bij gerechtshof in den haag, want kanton had al vonnis gewezen in mijn nadeel.
Kortgezegd: gerechtshof oordeelde weer in mijn voordeel.

Ik zou wel willen juichen, maar ik heb vannacht niet geslapen van de zenuwen, dus ik ben al blij dat ik nog volzinnen kan produceren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 21:44:20 #251
163650 Greys
pi_61687346
En dat betekent dat je dan een fikse boete niet hoeft te betalen?
Of ga ik nu te kort door de bocht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:45:14 #252
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61687374
Poeh, heftig! Wel goed nieuws natuurlijk! Hoe nu verder? Of is het nu klaar en heb jij gewonnen? ( )
pi_61687460
Ik ben heel erg door mijn enkel gegaan . Nu kan ik verdomme bijna niet meer lopen, mag ik van mezelf een week niet meer sporten (en het ging net zo goed) en ik moet komende dagen juist heel veel lopen en staan. Bah. Al na een halfuurtje trainen . Ik voel me nu echt ongelooflijk zielig en kut. En ik moet ook nog 2 labjournaals schrijven/voorbereiden.

En ik wilde nog wat leuks zeggen, maar dat ben ik vergeten.
pi_61687521
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben heel erg door mijn enkel gegaan . Nu kan ik verdomme bijna niet meer lopen, mag ik van mezelf een week niet meer sporten (en het ging net zo goed) en ik moet komende dagen juist heel veel lopen en staan. Bah. Al na een halfuurtje trainen . Ik voel me nu echt ongelooflijk zielig en kut. En ik moet ook nog 2 labjournaals schrijven/voorbereiden.

dat zuigt mooi

sterkte, en écht voorzichtig doen. Een week is zelfs snel.

En ja, ik weet hoe het voelt en já het is kut maar gun jezelf GENOEG rust, en ga nu geen beloftes doen of grenzen trekken die je nog niet kunt bepalen nu...

Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:41 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61687620
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef Chicolate het volgende:

voet omhoog, en rust! Ik ben ooit door m'n enkel gegaan en gewoon doorgegaan. Dat ging een half jaar goed, en daarna ben ik bijna een jaar uit de roulatie geweest. Niet doen dus!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:59:13 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61687946
Aaaah, balen, Chicolate! Sterkte ermee, en wat de anderen al zeggen: wel luisteren naar je lijf nu!
pi_61688320
Ik ga dit weekend met mijn vriendje en zijn familie een weekendje weg, kom er nu achter dat er maar 3 slaapkamers zijn (waarvan 1 kamer met 2 stapelbedden) en we zijn met 4 stelletjes dus dat wordt interessant
pi_61688327
Bedankt voor het meeleven/advies allemaal , ik hoor naar mijn lijf te luisteren. Maar dat lijf heeft er een keer voor gezorgd dat ik 3 maanden niet mocht trainen (nog pijn aan knie), en toen was ik nog helemaal niets opgeschoten. Uiteindelijk heeft toen juist wel gaan sporten (taekwondo) geholpen om alles wat steviger te krijgen. Nu weet ik het even niet, ik vertrouw mn lijf niet meer als het gaat om blessures. Ik ben wel al veel vaker door mijn enkel gegaan, maar nog nooit dat ik 'krak' hoorde. Ik ga het aankijken, wil zeker niet een paar weken of maanden uit de roulatie liggen . Iemand 'sportieve' ideeën als je je enkel niet mag belasten en nooit thuis bent als het zwembad open is? Mis de sport nu al .

Oh ja, het leuke dat ik ging zeggen: dat Pools wel ergens op lijkt, namelijk op Russisch. Dobriej Djen (of hoe je het ook schrijft) gebruiken ze in Rusland ook . Goedeavond/dag ofzo?
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:11:56 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61688372
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga dit weekend met mijn vriendje en zijn familie een weekendje weg, kom er nu achter dat er maar 3 slaapkamers zijn (waarvan 1 kamer met 2 stapelbedden) en we zijn met 4 stelletjes dus dat wordt interessant
Hoe kun je zoiets nou boeken als je weet dat er alleen meegaan
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:12:18 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61688389
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
En dat betekent dat je dan een fikse boete niet hoeft te betalen?
Of ga ik nu te kort door de bocht?
Helemaal juist, ik was aangeklaagd voor het astronomische bedrag van 15K
Daar ben ik ook voor veroordeeld door rechter, nu door gerechtshof weer vrijgesproken.

Er is een god.
pi_61688421
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets nou boeken als je weet dat er alleen meegaan
Dont ask me kwam er net pas achter

Een maand geleden zaten we ook in zo'n huisje maar toen hadden we nog een stel met 2 kinderen dus die konden daar mooi slapen
pi_61688442
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Chicolate het volgende:
. Iemand 'sportieve' ideeën als je je enkel niet mag belasten en nooit thuis bent als het zwembad open is? Mis de sport nu al .
Fietsen/ hometrainer met een heel licht verzet?
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:14:51 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61688476
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dont ask me kwam er net pas achter

Een maand geleden zaten we ook in zo'n huisje maar toen hadden we nog een stel met 2 kinderen dus die konden daar mooi slapen
Ja inderdaad. Erg suf van diegene.
pi_61688484
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
10 tot 40 kcal per snotje.... Best veel eigenlijk nog!
Voor 40 kcal kan je ook 4 dropjes eten, of een kaasvlinder, of een yakult, een bord vol groente, een halve appel.....

In één keer een slechte gewoonte afgeleerd

Halloooooo popjes, kunnen jullie geen eenheden lezen?

Er staat in dat stukje van Ise 10-40 CAL, en een kcal is 1000 cal
pi_61688514
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Erg suf van diegene.
maarja ben benieuwd wie waar terecht komen, je hebt mij en mijn vriend, zijn zus en haar vriend dus allemaal jonge mensen die nog geen jaar samen zijn
En dan zijn ouders en oom en tante

Als we in het stapelbed terecht komen gaan we sowieso in een bed liggen, moeten op zijn kamer ook al in een 1persoonbed liggen
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:19:35 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61688618
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Halloooooo popjes, kunnen jullie geen eenheden lezen?

Er staat in dat stukje van Ise 10-40 CAL, en een kcal is 1000 cal

Ik vond het al zo vreemd...
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:21:00 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61688657
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maarja ben benieuwd wie waar terecht komen, je hebt mij en mijn vriend, zijn zus en haar vriend dus allemaal jonge mensen die nog geen jaar samen zijn

Als we in het stapelbed terecht komen gaan we sowieso in een bed liggen, moeten op zijn kamer ook al in een 1persoonbed liggen
Misschien is het juist wel melig, jullie jongeren op die kamer. Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
pi_61688696
quote:

[..]

ja, nou ja, lig je daar beetje klef te zijn terwijl je zwager en schoonzus daar ook liggen lijkt me ook niet je van het..

en ja, dan zeg je: ouders en tantes dan maar in het stapelbed (die willen vast niet neuken), maargoed, laat je je ouders in een stapelbed slapen? ik zou dat weer niet doen.....

dilemma's..

hebben ze geen ander huisje voor jullie dan?
Ja doei.
pi_61688704
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien is het juist wel melig, jullie jongeren op die kamer. Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
dat dus
Ja doei.
pi_61688748
Dankje Plukie! Ik heb thuis een hometrainer, dus dat zou dan moeten kunnen ja . Maar nu nog niet, die beweging doet nog teveel pijn.
quote:

[..]

De volwassenen liggen altijd al bij elkaar in bed (neem ik even aan), hoeven geen hete seks te hebben, dus ik zou zeggen: vraag of die in het stapelbed willen . Maarja, ook weer lullig want je hoort ouderen het betere bed te gunnen ...

Ik zie nu al dat ik spuit 11 ben.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:23:37 #271
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61688749
Gaan die ouwelui pitten gaan jullie de kroeg in, opgelost.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:23:58 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61688766
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, nou ja, lig je daar beetje klef te zijn terwijl je zwager en schoonzus daar ook liggen lijkt me ook niet je van het..

en ja, dan zeg je: ouders en tantes dan maar in het stapelbed (die willen vast niet neuken), maargoed, laat je je ouders in een stapelbed slapen? ik zou dat weer niet doen.....

dilemma's..

Dat moet je denk ik maar even niet willen tijdens dat tripje
pi_61688786
quote:

[..]

Dude, je gaat je ouders toch niet in een stapelbed laten slapen inderdaad Het is maar een weekend, zolang kun je toch wel zonder seks?
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:24:54 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61688788
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dilemma's..

Eens. En 1-2 avonden geen sex moet ook wel kunnen, toch??

Ik doe ondertussen al weer iets meer dan een maand zonder!

Oh, en ik heb m'n ticket naar NL. geboekt voor kerstmis. Meer dan 2 weken in Nederland, ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_61688794
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat moet je denk ik maar even niet willen tijdens dat tripje
ja, dat doe je maar lekker op een romantisch weekend weg, en niet op een familieweekend
Ja doei.
pi_61688804
quote:

[..]

Ik zou de oudjes gewoon het comfort van een 2-bed gunnen hoor!
Dat sowieso, ik zou het nog geen eens voorstellen om het anders te doen
Maarja wie weet hoe hun er over denken

En je kan ook goed in 1 bed liggen zonder iets te doen hoor (is me 6 maanden tenminste goed gelukt)
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:27:03 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61688856
Of heel stiekem.
pi_61688859
klef doen is niet per definitie neuken

neem aan dat je hem wel gezoend hebt in je 6 maanden van maagdelijkheid?
Ja doei.
pi_61688860
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dude, je gaat je ouders toch niet in een stapelbed laten slapen inderdaad Het is maar een weekend, zolang kun je toch wel zonder seks?
En als je elkaar alleen maar het weekend ziet maar inderdaad het is ook geen probleem
Lijkt me raar als een van de 'oudere' stelletjes in een stapelbed zou moeten
Ookal denkt natuurlijk wel iedereen wat chico typte
pi_61688875
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:27 schreef Sugar het volgende:
Of heel stiekem.
shhh

Ander onderwerp
pi_61688901
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ookal denkt natuurlijk wel iedereen wat chico typte
het zou niet in mijn hoofd opkomen om te vragen/willen om mijn ouders in een stapelbed te wurmen op een familieweekend eigenlijk
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:28:37 #282
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61688907
Waarschijnlijk zou je die oudjes een plezier doen als ze eens apart mogen liggen.
pi_61688931
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef Sugar het volgende:
Waarschijnlijk zou je die oudjes een plezier doen als ze eens apart mogen liggen.
doe dan aparte kamers, dan slaapt moeder eens door omdat ze altijd naast snurkende paps ligt

ik zeg: mannen bij elkaar in de stapelbedden
Ja doei.
pi_61688960
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doe dan aparte kamers, dan slaapt moeder eens door omdat ze altijd naast snurkende paps ligt

ik zeg: mannen bij elkaar in de stapelbedden
Ik heb ook wel het idee dat sommige niet verder zullen komen dan de bank de eerste avond hebben we namelijk een bruiloftsfeest
pi_61688961
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het zou niet in mijn hoofd opkomen om te vragen/willen om mijn ouders in een stapelbed te wurmen op een familieweekend eigenlijk
Ik typ het ook alleen maar hoor . Als mijn ouders echt in een stapelbed zouden gaan liggen, zou ik me rotschamen. Sowieso, knuffelen .
pi_61689188
knuffelen

ga maar 's naar bed.. morgen eerste échte werkdag bij mijn nieuwe werkgever, ben benieuwd
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:37:43 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61689204
Hai...
Wat een verhalen hier... Wat kan een mens toch gekke dingen doen, en er feitenlijk ook nog bewust van zijn ook.

Wij zijn nu de elfstedentocht van 97 aan het kijken (duurt ruim 9 uur'!) Vriendlief heeft hem toen ook gereden... Wat een held is het ook *zucht*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:38:40 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61689230
Ik zou de slaapkamer gaan verbouwen: matrassen op de grond (als dat past) en daar dan op slapen ipv op bed.
In één kamer met mijn en dan niet in één bed kunnen slapen? No way! .

Ik ben blij dat ik jullie smerige verhalen heb gemist .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:39:35 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61689257
Oeh, de elfstedentocht rijden, geweldig. Ik heb in 97 in Friesland gekeken. Ben dan ook van 100% fries bloed, dus het moet wel! Ik roep hier gekscherend dat als er een elfstendentocht is, ik terug naar NL zou vliegen!

Even spammen:
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:41:21 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61689307
Ik heb bij de start van de Elfstedentocht zo'n Unox Muts gevangen Ik was toen 10 en doorstond de kou zonder enige problemen. Een echte Fryske bikkel, ik dacht het wel ja.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:42:50 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61689341
ik had toen wel koude voeten. Het was wel grappig, de vader van een vriendinnetje van me reed mee. Op een gegeven moment stonden we in Balk , langs de luts , te kijken. Voor de grap riep ik een keer 'Peter!' Gaat er een man rechtop staan, doet z'n muts af en zegt 'hoi!' . En verdomd, het is Peter, de vader van m'n vriendin!
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:43:23 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61689358
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef mordradead het volgende:
Ik heb bij de start van de Elfstedentocht zo'n Unox Muts gevangen Ik was toen 10 en doorstond de kou zonder enige problemen. Een echte Fryske bikkel, ik dacht het wel ja.
Ik was 13 en ik had het echt freaking koud. Heb nog nooit zoveel kleren over elkaar heen gehad als toen en ik heb, toen ik thuis kwam, een hele poos m'n voeten op de verwarming gelegd, want ik voelde ze gewoon niet meer. Ik had geen Unox-muts maar zo'n Rivella geval met touwtjes waar je ook een sjaal van kon maken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:47:18 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61689495
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef mordradead het volgende:
Ik moest werken, stond wel een tv in de kantine.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61689988
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, de elfstedentocht rijden, geweldig. Ik heb in 97 in Friesland gekeken. Ben dan ook van 100% fries bloed, dus het moet wel! Ik roep hier gekscherend dat als er een elfstendentocht is, ik terug naar NL zou vliegen!

Even spammen:
[ afbeelding ]
Wie gaat er nou fietsen op een steiger?
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:31:27 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61691039
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wie gaat er nou fietsen op een steiger?
ikke niet!

Vrienden van me vonden dat wel een goed idee. Geweldig, van een heuvel naar beneden fietsen. Ze zagen de steiger, maar niet dat er grind voor lag, dus toen ze met een vaart in het grind belanden moest ik wel even lachen..zach er vrij clownesk uit.

Goed, ik ga slapen! Weltrusten allemaal!
pi_61691107
Zeg... die kale jongen, is dat de duitser?
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:34:25 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61691132
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg... die kale jongen, is dat de duitser?
.

Ik blijf nog even hangen zodat ik dadelijk een tvp'tje in 231 kan plaatsen. Ik ben moe... maar 5,5 uur geslapen vannacht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:34:31 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61691141
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:35:27 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61691182
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef AKnynke het volgende: