Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt niets
maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik heb Dr. Phil ook gezien. Wat was ze ontzettend uitgemergeld! En ook totaal geen heil in de toekomst zien hè. Ze kwam niet overtuigend over toen hij haar vroeg of ze hulp wilde. Ik hoop dat ik haar over een jaar of 2 weer zie in het programma en dat ze dan flink wat zwaarder is...
Dat moment dat ze voor de spiegel stond: "M'n maag puilt een beetje uit en dan trek ik m'n buik in..."![]()
![]()
. Het was gewoon een skelet!
.
Over een vrouw die al vijftien jaar aan anorexia én boulimia lijdt en die door alle behandelaars is opgegeven...quote:
*grin* uitzonderingen moeten er zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Ik ben gezegend met 2 linkerhanden.![]()
Mijn Nederlandse vriend kan veel beter klussen dan ik.
Mijn vriendje is ook studentassistentquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook studentassistent,dus dat zegt niets
maar hij kan het er mooi bij klussen, want Polen schijnen daar allemaal wel goed in te zijn
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet overtuigd klinken, maar ze kon sowieso nauwelijks praten. Mijn god, wat gruwelijk. En tot 150 keer per dag kotsen.En ze was zó mooi vroeger!
Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk bestquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees net dat ze regelmatig haar braaksel weer op ging eten om te zorgen dat ze weer moest kotsen. Ze kotst door tot er alleen nog gal of bloed komt.Wat een gruwelijke ziekte is dat toch...
Ze ging niet in bad omdat ze bang was dat er badzout via haar huid zou binnendringen en dat ze dan vocht zou gaan vasthouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en ze poetste lange tijd haar tanden niet, omdat ze bang was voor de calorieën die er in tandpasta zaten. Sorry, maar dat vind ik eigenlijk best. Het klinkt als een slechte grap, maar het is helaas wel echt.
En ze douchte ook niet ofzo, omdat haar lichaam het water op zou nemen, zoiets?
Idem...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
Ik schrik daar zo van, zulke verhalen
eensch...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel calorieën zitten er in snotjes?![]()
Inderdaad, kan je toch bijna niet voorstellen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Tinkepink het volgende:![]()
Ik heb ook weer hagelslag opquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef AKnynke het volgende:
Die heb ik nou. Ik heb zo'n zin in chocolade, ik zou zelfs chocovlokken gaan eten. Niet echt slim!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ik had exact dezelfde vraag getypt, maar er liep iets fout met posten.
Hangt van je oogst af dus.quote:Boogers are made up of mucin, water, cells, and inorganic salts. Depending upon the size of the serving, a single helping may contain from 10 to 40 calories
Oh, ik ben dus wel een enorme emotie-eter, maar nooit ongecontroleerd / onbewust.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een eetbui gehad. Ik heb thuis geleerd om matig te eten en te doseren. Het komt eerlijk gezegd ook nooit in me op om zomaar van alles te gaan vreten. Bij mij is mijn gemoedstoestand gelukkig ook niet gekoppeld aan eten gelukkig. Of het moet niks eten zijn, van verdriet of stress, maar dat komt zeer zelden voor.
omgquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[..]
Hangt van je oogst af dus.
Bron: http://uncyclopedia.org/wiki/Boogers
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
dit is mijn nieuwe levenslied:
Lyrics:
They say
I need some Rogaine
To put in my hair
Work it out at the gym
To fit my underwear
Oakley makes the shades
That transform a tool
You'd hate
Ffor the kids to think
That you lost your cool
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
The clothes that you like
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Everyone likes to dance
To a happy song
(Hey, hey)
With a catchy chorus and beat
So they can sing along
(Hey, hey)
Timbaland knows the way
To reach the top of the charts
Maybe if I work with him
I can perfect the art
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
No I don't care
I don't care
I'mma do the things
That I wanna do
I ain't got a thing
To prove to you
I'll eat my candy
With the pork and beans
Excuse my manners
If I make a scene
I ain't gonna wear
I'm finally dandy
With the me inside
One look in the mirror
And I'm tickled pink
I don't give a hoot
About what you think
Totally different?
Tien keer en je hebt een volledige maaltijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje plukt nog even lekker in d'r neus
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
en jezelf dan een restrictie van max. twee snotjes per dag stellen
tegen die tijd hoop ik afgestudeerd te zijn ja. En een volwassen baan hebben. En volwassen worden, en een echte relatie hebben enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zomer 2010 gaan we naar Noorwegenmaar ben jij dan niet al net terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |