Kun je iig een leuk stukje over schrijven voor je krantquote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een taahaaaart gemaakt. Hij is zo lelijk geworden dat mijn mister me hard uitlachte
No way. Ik kap, ben het echt zat, ik heb het veel te druk om ook nog eens te freelancen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je iig een leuk stukje over schrijven voor je krant.
Snel weg, anders krijg ik het morgen met SHE aan de stok. Ondanks mijn brave, verantwoorde avondetenquote:
Ja, maar ik lach dan ook om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijnquote:
Ok, het ging om deze post (het vetgedrukte gedeelte):quote:
en vooral de reactie van Merel daarop:quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef computergirl het volgende:
ik woon in de diamantbuurt (oud-zuid) Volgens de berichten loopt hier heel crimineel Marrokko rond, merk ik echter niks van.
Noord is saai en lelijk, maar niet gevaarlijk.
Ben bij het hardlopen over en tramrails gestruikeld en hard op mijn bek gegaan, vlak voor een auto die net aan kwam rijden. en de stroom valt hier steeds uit
Grom
Ik zei het toch: het is helemaal niet grappigquote:
Ikquote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Was het maar zo! Dan liepen er ontzettend knappe mannen in Alaska rond. En dat is dus niet zo. Het zijn vrij veel hele ruige types.
Oh, daar heb ik een gewéldig recept voor!!! Franse tarte au citron. Wanneer moet je het hebben?quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef k_i_m het volgende:
En nu moet ik een recept vinden voor citroentaart.
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, het ging om deze post (het vetgedrukte gedeelte):
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry!.
Je moet het niet persoonlijk opvatten.
Oooooh dat klinkt leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:18 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Wij hebben gisteravond ineens besloten dat we met Oud en Nieuw in een huisje in Zeeland gaan zitten.Leuk, vind ik. En vooral zo plots beslissen en boeken is leuk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Sugar het volgende:
He, kut! Fiets gejat is stom!![]()
Ik wilde ook een foto met maten doen, dus bij deze! Oh ja, ik ben 1.68 m., dat vergat ik er bij te zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag niet onder de 75quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ondanks de riante lunch en moddervette risotto van gisteren 3 ons minder, wéér op 70,0kglijkt wel alsof ik er niet onder MAG
Die zouden best bij jou passen MoBlo! Best stoer en dan kan je ook eens jurkjes/rokken aan zonder te tuttig/meisjesachtig te worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
mooi
zou bijna hoge laarzen kopen als ik dit zo zie
Yep. Ik zie MoBlo ook wel in die laarzenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zouden best bij jou passen MoBlo! Best stoer en dan kan je ook eens jurkjes/rokken aan zonder te tuttig/meisjesachtig te worden.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag niet onder de 75.
Elke keer als ik erop zit, zit ik er de volgende dag weer iets boven. En dat al meer dan een jaar.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Sugar het volgende:
Leuke foto's
Ja, ik zou idd aan het SHE-dieet moeten ja. Maar het lijkt me beter om daarmee te beginnen als ik al wat regelmaat heb. Anders zit ik toch de hele dag aan eten te denken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij er nog over nagedacht om het SHE-dieet te doen?? Ik denk echt dat het voor jou heel goed zou kunnen werken, om wat meer regelmaat in jouw regime te krijgen!
BTW: Amersfoort is mooi hè!
Gut, ik houd de gemoederen wel bezig hèquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb daar over gedroomd Viking![]()
Dat ik voor jou ging bellen en dat ze je echt daar moesten laten wonen enzo,en toen zeiden ze dat het al zo wasmaar dat jij het nog niet wist, dus toen mocht ik het nog niet tegen jou zeggen, want het moest een verrassing zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |