Kun je iig een leuk stukje over schrijven voor je krantquote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een taahaaaart gemaakt. Hij is zo lelijk geworden dat mijn mister me hard uitlachte
No way. Ik kap, ben het echt zat, ik heb het veel te druk om ook nog eens te freelancen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je iig een leuk stukje over schrijven voor je krant.
Snel weg, anders krijg ik het morgen met SHE aan de stok. Ondanks mijn brave, verantwoorde avondetenquote:
Ja, maar ik lach dan ook om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijnquote:
Ok, het ging om deze post (het vetgedrukte gedeelte):quote:
en vooral de reactie van Merel daarop:quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef computergirl het volgende:
ik woon in de diamantbuurt (oud-zuid) Volgens de berichten loopt hier heel crimineel Marrokko rond, merk ik echter niks van.
Noord is saai en lelijk, maar niet gevaarlijk.
Ben bij het hardlopen over en tramrails gestruikeld en hard op mijn bek gegaan, vlak voor een auto die net aan kwam rijden. en de stroom valt hier steeds uit
Grom
Ik zei het toch: het is helemaal niet grappigquote:
Ikquote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Was het maar zo! Dan liepen er ontzettend knappe mannen in Alaska rond. En dat is dus niet zo. Het zijn vrij veel hele ruige types.
Oh, daar heb ik een gewéldig recept voor!!! Franse tarte au citron. Wanneer moet je het hebben?quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef k_i_m het volgende:
En nu moet ik een recept vinden voor citroentaart.
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |