abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:48:37 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670467

Het vorige deel: Slank de herfst in #229, carrieremoves enzo...

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Niet meer actief op Fok!
pi_61670472
fipo!

Jammer Viking (van de sollicitatie)
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:49:05 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670484
Mijn laatste post in het vorige deel (jullie zouden mijn eens mislopen zeg!):

Even een voor alle onzekere dames hier. Jullie mogen er allemaal zijn, hoe dan ook .

Ik heb weer een afwijzing binnen gehad. Grom . Solliciteren sucks.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:50:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670513
Gvd. SHE, kun jij 'zomer' even wijzigen in herfst? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61670528
goedemorgen (nog net )
ik was al door het slotje heen bezig

heb beroerd geslapen. Ik slaap tot 6 uur ofzo amper, draaien en steeds wakker, en dan in de morgen ben ik ineens in coma.. en dat zal wel weer van de nachtdiensten komen... hele ritme verkloot.
Maar moet morgen en overmorgen dus om 6 uur mijn bed uit, dus dat kan nog erg leuk worden.

volleybal ging gister trouwens erg lekker keiharde acties heb nu alweer veel zin in het toernooi van zaterdag.
Hopen dat we dan ook zo lekker spelen.

@Sugar, jij bent echt superslank! wat een mooi buikje en tof jurkje!

@Kwak; wat lijkt me dat vervelend met die wachtlijsten enzo. Ik heb nooit een woning gehuurd. Heb op mijn 21ste een flatje gekocht en een jaar later heb ik samen met vriendlief onze huidige woning gekocht. Das het voordeel van een vaste baan en via je job studeren

@MoBlo ik heb je foto gemist, maar het zal vast wel meevallen. Mijn buik is vast en zeker dikker, vadsiger etc.

@Greys, nu heb ik ook zin in cheesecake jummie.

en nu ga ik denk ik maar eens ff douchen en straks op video ANTM kijken
en o ja ik zal de weegschaal ook eens ff testen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61670541
Balen Viking!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61670590
Group hug topic?

Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
pi_61670679
Sjoeg!! U is mooi!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:01:15 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61670798
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:02:12 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61670815
Viking, jammer dat je sollicitatie niks werd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:05:09 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61670883
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Group hug topic?

Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
Copywriter bij Bol.com . Maar ja, ze zochten iemand met 2-4 jaar ervaring. Ik heb wel een heel enthousiaste brief geschreven, dus ik hoopte dat ik er toch doorheen kwam, maar helaas.

Maar goed:

wanhoop niet, wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet, wanhoop nooit

.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:08:03 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61670949
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.
Dat heb ik ook! 2 weken na de bevalling was mijn buik weg, en mijn reet tien keer zo groot .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61671436

even ongeveer 40 minuten hardgelopen net. Het is 's ochtends dus dan gaat het nooit heel lekker bij mij.
Evy ook weer geweldig Training was eigenlijk 50 minuten, en ze zei bij de 25 al dat we 'bijna op het einde van deze les waren'
Ja doei.
pi_61671440
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?

Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61671465
balen Vik

weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ja doei.
pi_61671574
Ik ben ook blauw, hoor
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:34:01 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61671584
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?

Verder:
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het vet van mijn buik, niet ingehouden, gewoon in mijn hand houden een handvol, dat is NIET normaal of een klein buikje
Als je een beetje knijpt of ligt je buikje, zegmaar, op je hand? Want als ik in mijn buik knijp heb ikook een hand vol. Lijkt me redelijk normaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61671598
Jammer Vik!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:05 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61671607
Als ik knijp, heb ik ook een handvol!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:06 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61671608
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
Hangt ervan af hoeveel woordjes er op een pagina staan.
pi_61671680
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
pi_61671707
er komt geen knijpen aan te pas hoor
Ja doei.
pi_61671719
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef vamperotica het volgende:
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
pi_61671744
Sugar, mooie buik hoor! en al helemaal voor iemand met 2 kindjes jeej er is hoop

Viking, ik las ergens dat je nog niet met het SHE dieet wou beginnen nu je nog geen regelmaat hebt omdat je bang bent dat je dan de hele dag door aan eten denkt, maar juist omdat je om de 2 uur mag/ moet eten valt dat denk ik wel mee:)

En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerk maar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:40:49 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671775
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Ja. En ik schrijf ook gewoon door, hoor.
quote:
Nou, ik denk het niet eigenlijk .

Ik moet nu naar het CWI, stom voorlichtingspraatje aanhoren over mijn rechten (welke rechten?) en plichten als ik werkzoekende ben. En dat praatje heb ik allang gehoord, maar ja, ik moet toch komen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:42:23 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671811
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
balen Vik

weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:42:55 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61671824
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?
Ik zal je straks wel even pm'en .
Niet meer actief op Fok!
pi_61671962
Nu ga ik echt op vakantie, zal vanavond even bijlezen, ik zag nog wel even de prachtig slanke buik van Sugar voorbijkomen en ik raad haar aan om die jurk dan nooit meer aan te trekken!

Je hebt juist een heel slanke buik en dat komt echt niet tot z'n recht in die jurk!!!
pi_61671964
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas .
Ha! Ik ken er nog een.
Ik heb vorige week ook een sollicitatiegesprek gehad, en dat is goed verlopen.
Nu hebben ze me uitgenodigd voor een borrel bij hen op kantoor, om dus te kijken of ik dezelfde humor heb!!! En dit is een advocatenkantoor op de Zuidas..
pi_61671995
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:51:04 #31
14746 k_i_m
pi_61672002
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerk maar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
Ik word al sjagerijnig als ik dingen moet documenteren . Maar ik ben ook gewoon veels te gewend om mijn eigen plan te trekken en her en der rond te zwerven .
In my life
Why do I smile
pi_61672042
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
ik heb speciaal voor Evy destijds een goedkoop MP3 ding gekocht voor een paar tientjes bij de Mediamarkt. Weet niet meer welk merk, maar was maar 30 eur of zo
pi_61672059
@Conleche: veel plezier
@Sugar: idd. mooi buikje, is dat jurkje van de Hema? Laatst hadden ze soortgelijke, voor 15 euro!

Ik ben nu 66.6 kg, en begin weer in maat 38 te passen. Is nog wel een beetje wringen, dus ik wil uiteindelijk naar de 62, 63 kilo toe.
pi_61672066
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
Da's nie eens nodig ( levert vast wel een mooi patroontje op in mn "buikvlees" )

Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa

Smakelijk eten trouwens voor de lunchers onder ons...
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:56:08 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61672124
Viking, heb je hier al op geschreven?
quote:
Redacteur
Per direct jong, aankomend journalistiek talent gezocht voor vier ochtenden in de week (16 uur). De redacteur houdt zich bezig met het uitbreiden van een nieuwe website. Doel van deze website is het werven van (interne) vrijwilligers voor goede doelen.

Profiel functie
Je bent een goede schrijver, werkt zelfstandig en gaat graag op onderzoek uit. In deze functie schrijf je portretjes, nieuws, testimonials, interviews, tests voor de website. Je bent enthousiast en je voelt je thuis in het thema ‘goede doelen’. Je werkt op locatie en op kantoor (Amsterdam). Het betreft een uitdagende bijbaan voor ongeveer een half jaar.

Interesse?
Stuur je sollicitatie per e-mail aan xxxx@yyy.nl onder vermelding van de functienaam.
pi_61672138
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Keb n creative zen geval... Doet t op zich prima, maar ik vind 'm onhandig qua "indeling" enzo....
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:57:14 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61672156
ik vond sugar dr jurkje juist heel leuk staan
ik heb zo'n sportband om mn arm met mn ipod erin. daar kunnen mn sleutels namelijk ook in, die bond ik eerst altijd in t striktouwtje van mn broek
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:58:20 #38
14746 k_i_m
pi_61672183
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa
Je hebt een hoofdrol! . Wees blij dat je geen bijrollen hebt! .
In my life
Why do I smile
pi_61672236
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je hebt een hoofdrol! . Wees blij dat je geen bijrollen hebt! .
Nee, zadeltassen
pi_61672276
!

Hoofrollen en bijrollen

mensen, ik ga snel fietsen naar college want anders ben ik te laat

Ja doei.
pi_61672972
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:

Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.

Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:33:08 #42
14746 k_i_m
pi_61672999
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden .
In my life
Why do I smile
pi_61673011
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:33:48 #44
14746 k_i_m
pi_61673022
Wat we dan ook om de dag deden .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:36:11 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61673088
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:

[ afbeelding ]

Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.

Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
.

Ich bin zurück.
Het verhaaltje klonk al minder afschrikwekkend dan de vorige keer, dus ik ga het wel overleven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:39:53 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673174
Iemand hier die weet wat een Hypocaustpfeiler is of wat Seitenwangen zijn of wat Traufwasser is?
Ik ben een zeer interessante tekst aan het vertalen, maar van de helft van de woorden ken ik de betekenis niet
pi_61673195
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden .
Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hè. (Oké, 1x een McChicken )

Ik baal wel dat ik de buik van MoBlo nu heb gemist.
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:41:50 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673224
Gaat het over afvalwatertechnieken, Tinkepink?
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:43:58 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673259
Ja, over afvalwater in de Romeinse tijd
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:46:36 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673317
Aaaaah, vandaar!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:16 #51
14746 k_i_m
pi_61673373
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hè. (Oké, 1x een McChicken )

Ik baal wel dat ik de buik van MoBlo nu heb gemist.
Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk niet .
Voordeel is wel dat ik het komende half jaar geen zin meer heb in de MacD .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:44 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61673378
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand hier die weet wat een Hypocaustpfeiler is of wat Seitenwangen zijn of wat Traufwasser is?
Ik ben een zeer interessante tekst aan het vertalen, maar van de helft van de woorden ken ik de betekenis niet
Mijn huisgenote is Duits, dus ik had het haar wel even kunnen vragen, maar ze is nu niet thuis helaas...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:57 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673388
Even iets heel anders, maar hebben jullie ook dat in de "rustperiodes" waarin je niet afvalt, het vet zich lijkt te herverdelen? Ik blijf een beetje schommelen rond de 62 kilo, maar mijn buik en benen worden iedere dag dunner, terwijl mijn borsten weer wat meer volume hebben gekregen .
Vanmorgen wilde ik een minirokje kopen (ze staan me weer ) en maat 38 bleek vééél te groot. Maat 36 hadden ze helaas niet meer. En ook mijn spijkerbroek maat 29 begint een beetje rond mijn kont en benen te slobberen.

Ik geloof dat ik mijn zelfbeeld een beetje moet bijstellen: ik ben toch dun.
pi_61673391
Uh, daar zou ik dan verstand van moeten hebben, Tink... maar ik ken de Duitse kreten niet
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:51:34 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Uh, daar zou ik dan verstand van moeten hebben, Tink... maar ik ken de Duitse kreten niet
Het zijn beschrijvingen van onderdelen van Romeinse thermen. Echt een drama deze tekst. Daarbij moet ik goed opletten dat ik het ook echt goed vertaal, want het geheel komt in het museum te hangen.
pi_61673457
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je kan ook voor de deur parkeren, want daar heb je ook nog bereik, maar dat is de lol natuurlijk niet .
Voordeel is wel dat ik het komende half jaar geen zin meer heb in de MacD .
Nee, bovendien, ik geloof dat het 35 graden was toen wij er waren in juni, dus dan stikte je de moord in de auto. (das een ouderwetse uitdrukking!)

Hadden jullie vroeger op schoolreisje ook het eerste kwartier in de bus de meegebrachte boterhammen al op?

Ik ben maar vast begonnen aan de rijstwafels, met choco en kokos. Wat dóet die man
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:54:06 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673477
Jij rijdt conleche?
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:56:23 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673528
Hihi, stik de moord. Dat zeg ik heel vaak!

En Tink, succes ermee!
pi_61673544
Neuh. Ja op den duur wel natuurlijk, maar nu ff niet. Ik heb op de achterbank zelfs een bedje gemaakt. Daar ga ik voorbij Luik een beetje liggen en dan rij ik het laatste stuk naar Langres (waar we een tussenstop maken).

Op de terugweg doen we het meestal in 1x. Dan rij ik de eerste helft en Meneer C. de laatste.....
pi_61673567
Ik hoor 'm!! Ja daar issie!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:58:34 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61673608
Veel plezier!!!
pi_61673624
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, stik de moord. Dat zeg ik heel vaak!

En Tink, succes ermee!
Stik de moord, lul! Nog beter

Tink, heb je geen idee van wat het betekent, of weet je wel ongeveer wat het is?
pi_61673804
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik hoor 'm!! Ja daar issie!!
Veel plezier conleche

Ik ga maar weer verder aan de Franse woordjes. Nog 10 pagina's.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61673823
zow, dit vak hoef ik pas na de herfstvakantie te gaan volgen

dús dan heb ik op dinsdagen even niets te doen van half 1 tot half 3
Ja doei.
pi_61673826
enjoy conleche
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:06:28 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61673839
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

Tink, heb je geen idee van wat het betekent, of weet je wel ongeveer wat het is?
Jawel, maar ik moet het precies weten.
pi_61673952
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel, maar ik moet het precies weten.
Ik denk niet dat ik je kan helpen, met mijn gebrekkige Duitse woordenschat. Ben beter thuis in NL en Engelse vaktermen.
pi_61673984
! _! conleche!!!

veel plezier
Ja doei.
pi_61674047
Haha, geweldig dat wachten in de auto en ook zoooooo herkenbaar!

Ik heb hetzelfde als Tinkepink: ik val geen gram af (volgens de weegschaal) maar mijn broeken zitten een stuk wijder, mijn bh's minder strak en mijn lievelings-hoodie (een nauw aansluitende) begint ook te lubberen in mijn taille.
Ik weet dat ik me niet moet wegen - en zeker niet elke dag - en toch doe ik het steeds. Om er dan heel teleurgesteld weer af te stappen. Onverbeterbaar, ik...

Lijstje van vandaag:
O: magere kwark, frambozen, lepel suikervrije notenmuesli
T: cracotte met jam bij de koffie
L: roerbakeitje met meegebakken tomaat en reepjes magere ham. Verse bieslook er over.
Verder heb ik weer rookamandelen voor tussendoor en vanavond doe ik simpel: stukje zalm van de gril, tomaten van de gril en gewokte verse spinazie.

Overkill aan tomaten maar mijn oogst is nog lang niet op!
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:15:29 #70
14746 k_i_m
pi_61674070
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef conleche het volgende:
Neuh. Ja op den duur wel natuurlijk, maar nu ff niet. Ik heb op de achterbank zelfs een bedje gemaakt. Daar ga ik voorbij Luik een beetje liggen en dan rij ik het laatste stuk naar Langres (waar we een tussenstop maken).

Op de terugweg doen we het meestal in 1x. Dan rij ik de eerste helft en Meneer C. de laatste.....
Maar terug gaat ook supersnel! De ellende begint helaas al gelijk over de grens van Nederland, dat duurt echt nog het langst met al die rotfiles! Bon voyage et bonne vacance et a bientôt! .

[ Bericht 0% gewijzigd door k_i_m op 16-09-2008 14:29:53 (typo) ]
In my life
Why do I smile
pi_61674086
Sugar, wat een prachtig buikje. Bij mij is m'n buik ook het enige waar ik niet blij mee ben, met de rest heb ik vrede (wapenstilstand?) gesloten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61674314
Oh, trouwens: eetlijstje!

O: kwark
T: amandelen
L: kliekje groentecurry met eieren
T: smoothie van yoghurt, nectarine en limoen
T: stukje taart
D: limabonensoep met paprika en spinazie. vet gezond
pi_61674425
ziet er toch wel goed uit?

Mijn lijstje:

O: twee knackebrodjes kaas
L: twee knackebrodjes brie
T: banaan
D: wraps met gehakt en groenten en sla

en dan vanavond nog wel iets tussendoor, want ga vanmiddag spinnen en heb ook al hardgelopen vandaag
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:36:27 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61674550
Mijn lijstje:

O: Aardbeienkwark
T: Banaan
L: Burrito's (Mark is vanavond laat thuis en was dus vast aan het koken en aangezien ik dan niet meer hoef te koken vanavond heb ik maar mee gegeten)
T: Druiven
L: Bammetjes met ei
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:37:16 #75
163650 Greys
pi_61674565
Ik neem zo als verlate lunch lekker een paar stukjes sushi
Wel gewoon die 'ordinaire' van de Appie hoor

Gister ook wraps gegeten MoBlo! Met tonijn en sla, en gerookte kip en sla. Lekker!
En als je zoveel sport op 1 dag als jij dan mag er zéker nog wel wat bij, bij je lijstje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:38:54 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61674597
Oeh, spinnen, echt iehl. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar wat een ramp zeg! Knap dat je dat doet, Motorbloempje!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:45:52 #77
163650 Greys
pi_61674774
Oh en over dat wachten in de auto van Co... dat komt me dus juist helemaal niet bekend voor. Ik ben altijd degene waarop er gewacht wordt, omdat ik zonodig voor de 184e keer wil checken of alles wel dicht en uit is

En wat ik me dus helemaal niet kan voorstellen is hoe zij dan in de auto nog even foto's op de computer zet en gaat zitten uploaden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61674884
Ouwerwetserd, die Greys. Daar heb je toch helemaal geen compu meer voor nodig, tegenwoordig
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:50:14 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61674910
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Oh en over dat wachten in de auto van Co... dat komt me dus juist helemaal niet bekend voor. Ik ben altijd degene waarop er gewacht wordt, omdat ik zonodig voor de 184e keer wil checken of alles wel dicht en uit is
Echt, wij zouden knallende ruzie krijgen als we samen op vakantie zouden gaan (gelukkig zit dat er toch niet in ). Ik ben een enórme stresskip vlak voor we weggaan. Vaak ben ik uren van tevoren al klaar en omdat ik dan toch geen rust meer kan krijgen, ga ik het liefst ook zsm weg. En terwijl ik al klaarsta met m'n jas aan en de tassen in m'n handen, moet Mark z'n tanden nog poetsen, z'n iPod nog zoeken, z'n haar nog doen, z'n schoenen nog aandoen... . Ik vraag me echt af wie de vrouw is bij ons thuis, want hij staat 's ochtends langer voor de spiegel dan ik .
quote:
En wat ik me dus helemaal niet kan voorstellen is hoe zij dan in de auto nog even foto's op de computer zet en gaat zitten uploaden?
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Heeft ze een iPhone?
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:52:37 #80
163650 Greys
pi_61674980
Ah fijn, Viking, jij bent dan ook een ouderwetserd

Maar ik ben verder altijd op tijd klaar met alles hoor, inpakken enzo.
Alleen ik heb een soort tic dat ik dan alles nog veel te vaak wil controleren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:53:50 #81
163650 Greys
pi_61675018
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ouwerwetserd, die Greys. Daar heb je toch helemaal geen compu meer voor nodig, tegenwoordig
Ik heb ooit eens 1 post op Fok gezet via mijn mobieltje, dat was al een hels karwei.
Laat staan dat je dan een foto via dat ding op Fok moet gaan zetten, want die zal je dan toch ook eerst moeten uploaden enzo. Maar misschien zijn er veel makkelijker manieren hoor, waar ik niet van op de hoogte ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61675207
Ik heb helemaal geen last van vakantiestress! Een paar uur van te voren gooi ik wat in een tas en daarna wacht ik rustig af tot we gaan. Maar ik heb wel altijd al in mijn kop wat ik mee wil nemen.

Over die vetverdeling....ik val wel af in gewicht maar mijn vetpercentage neemt maar heel erg mondjesmaat af (ik heb zo'n vetweegschaal). ben bang dat ik spierweefsel verlies ipv. vet. Misschien moet ik aan krachttraining gaan doen..
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:00:47 #83
331 Merel
Be here now.
pi_61675219
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, over afvalwater in de Romeinse tijd
Leuk!!

Ik ben afgestudeerd op klassieke archeologie
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61675234
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef Sugar het volgende:
Oeh, spinnen, echt iehl. Dat heb ik 1 keer gedaan, maar wat een ramp zeg! Knap dat je dat doet, Motorbloempje!
je bouw langzaam op, net als met hardlopen. De eerste keren was ik ook compleet dood, van een relatief lage weerstand. Nu fiets ik mezelf óók dood, maar dan met een hoge weerstand

Yashi: misschien ga ik ook maar niet spinnen nu jullie niet meegaan
Reden: vandaag enige kans om even langs reisbureau te gaan om vakantie tijdens oud en nieuw te boeken

maar dan ga ik morgen nog wel een klein eindje hardlopen om het schuldgevoel teniet te doen
Ja doei.
pi_61675243
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Merel het volgende:

[..]

serieus???

wow
Ja doei.
pi_61675330
quote:

[..]

Leuk!!

Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijken Of is het het Cloaca Maxima?
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:08:22 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61675391
quote:

[..]

Leuk!!

Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:03 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga in Rome natuurlijk sowieso de Cloaca Maxima bekijken Of is het het Cloaca Maxima?
Wat is dat? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:35 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675434
quote:

[..]

Leuk!!

Ik zei al tegen Tink dat ze jou even moest aanschieten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:46 #90
331 Merel
Be here now.
pi_61675441
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

serieus???

wow
Als onderdeel van klassieke talen dan hè. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geïnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingen
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:11:02 #91
331 Merel
Be here now.
pi_61675469
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten. Ik heb een gigantische vertaalklus liggen, met een groot aantal woorden die ik niet kan plaatsen.
Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpen Fok wordt een leuk netwerkje zo
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:12:21 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675515
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet niet of ik alles weet hoor, maar weet waarschijnlijk wel waar ik verder kan zoeken of mensen die je anders verder kunnen helpen Fok wordt een leuk netwerkje zo
Tof toch? . Netwerken vanuit je luie stoel ipv allemaal borrels te moeten aflopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675540
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Als onderdeel van klassieke talen dan hè. Niet zelf in de modder gestaan er dingen gevonden, wel vondsten onderzocht en geïnterpreteerd. Als ben ik meer van de Griekse dan van de Romeinse dingen
ja, nee, dat je klassieke talen deed wist ik... vind 't zo gaaf hè...

7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Vond het rete-gaaf, maar was er helaas niet zo goed in
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:13:54 #94
331 Merel
Be here now.
pi_61675560
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

7 jaar Latijn, 6 jaar Grieks gehad, beide examen gedaan, helaas voor de een een 5 en de ander een 6
Had je maar naar dat andere gymnasium bij jou in de stad moeten gaan
pi_61675575
Haggenum
Ja doei.
pi_61675602
nah, srsly, aan de docenten heeft het niet gelegen, vooral niet aan meneer Jansen

maar ik bakte er gewoon niets van
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:15:54 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61675639
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wèl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner .

heeft dezelfde studie gedaan als Merel .
Niet meer actief op Fok!
pi_61675660
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m's maar heb niets gepakt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 15:18:48 #99
163650 Greys
pi_61675725
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
Besluit je net niet meer te snoepen krijg je een onderzoek over m&m's maar heb niets gepakt
Stonden er echt bakken voor je enzo? Knap dat je niets gepakt hebt dan!
Wat onderzochten ze aan m&m's dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61675750
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat. Ik kom maar zelden mensen tegen die er wèl erg goed in zijn, ook al zijn ze best goed in moderne talen. Is het echt zó moeilijk? Chico had bijv allemaal negens en tienen op d'r lijst en slechts een zeven voor Latijn, als ik het me goed herinner .

heeft dezelfde studie gedaan als Merel .
ik denk dat als ik er écht voor had gegaan, dat ik 't wel met een 7 voor beide had geeindigd, maar zelfs met bijles en extra lessen en extra vertalen is 't niet meer dan een 6 en een 5 geworden maar dat lag denk ik ook wat aan de 3e tot 5e klas waarin ik niet heel goed in mijn vel zat en dus niet veel heb meegekregen. Ben ook een keer gezakt
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')