Copywriter bijquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Group hug topic?
Jammer van de sollicitatie; is het een baan die je graag wilde?
Dat heb ik ook! 2 weken na de bevalling was mijn buik weg, en mijn reet tien keer zo grootquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee lieve mensen, niet doorslaan, hoor! Ik ben écht niet 'superslank' (BJ)! Mijn buik mag dan fijn zijn, als ik een foto post van mijn billen en dijen, piepen jullie heeeeeeeeeel anders.![]()
![]()
Als je een beetje knijpt of ligt je buikje, zegmaar, op je hand? Want als ik in mijn buik knijp heb ikook een hand vol. Lijkt me redelijk normaal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan het vet van mijn buik, niet ingehouden, gewoon in mijn hand houdeneen handvol, dat is NIET normaal of een klein buikje
Hangt ervan af hoeveel woordjes er op een pagina staan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?
Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef vamperotica het volgende:
K zou willen dat t een handje vol was!! Hele rollades heb ik!
Ja. En ik schrijf ook gewoon door, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Viking, heb je nog meer sollicitaties lopen?
Nou, ik denk het niet eigenlijkquote:Ik heb nog 3,5 uur om zo'n 20 pagina's Franse woordjes erin te proppen. Gaat dat lukken of niet?
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pasquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
balen Vik
weet je trouwens wanneer je het hoort van Amersfoort?
Ik zal je straks wel even pm'enquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Viking. Klinkt misschien een beetje raar,maar zou ik je sollicitatiebrief eens mogen lezen?
Ha! Ik ken er nog een.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic gezegd dat alle kandidaten uitgenodigd worden om een keer te komen eten (iedereen apart dus), zodat we kunnen kijken of het klikt met de groep. Daarna beslissen ze pas.
Ik word al sjagerijnig als ik dingen moet documenterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Kim, software testen valt wel mee qua hondenwerkmaar t moet je liggen natuurlijk. bijkomend voordeel, t verdient goed
![]()
ik heb speciaal voor Evy destijds een goedkoop MP3 ding gekocht voor een paar tientjes bij de Mediamarkt. Weet niet meer welk merk, maar was maar 30 eur of zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Da's nie eens nodig ( levert vast wel een mooi patroontje op in mn "buikvlees" )quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dan moet je je eventuele netkousen niet te hoog ophijsen
quote:Redacteur
Per direct jong, aankomend journalistiek talent gezocht voor vier ochtenden in de week (16 uur). De redacteur houdt zich bezig met het uitbreiden van een nieuwe website. Doel van deze website is het werven van (interne) vrijwilligers voor goede doelen.
Profiel functie
Je bent een goede schrijver, werkt zelfstandig en gaat graag op onderzoek uit. In deze functie schrijf je portretjes, nieuws, testimonials, interviews, tests voor de website. Je bent enthousiast en je voelt je thuis in het thema ‘goede doelen’. Je werkt op locatie en op kantoor (Amsterdam). Het betreft een uitdagende bijbaan voor ongeveer een half jaar.
Interesse?
Stuur je sollicitatie per e-mail aan xxxx@yyy.nl onder vermelding van de functienaam.
Keb n creative zen geval... Doet t op zich prima, maar ik vind 'm onhandig qua "indeling" enzo....quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:50 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook weer gaan Evy-en (hardlopen dus), maar ik heb geen handig formaat mp3 speler, alleen zo'n grote iPod. Dus ik zat te denken een iPod shuffle te kopen, omdat dat zo'n handig klein clip-on gevalletje is, maar ik weet niet of je de shuffle-optie ook kan uitzetten. *Googelen gaat*
Iemand nog goede tips, qua welke mp3speler?
Je hebt een hoofdrol!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee..Tussen boekband en ribben/borst zit een enorme ril ( als ik zit dan... Als ik lig dan is het gewoon een vleesberg/massa
Nee, zadeltassenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je hebt een hoofdrol!. Wees blij dat je geen bijrollen hebt!
.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef conleche het volgende:
Ik ga een fotoverslag maken van de komende vakantie.
Numero 1:
[ afbeelding ]
Ik was even vergeten dat als ík klaar ben voor vertrek, meneer nog zeker een half uur nodig heeft, dus ik zit al in de auto met hond.
Ik zie hier ook een voordeel, want ik ga nu bijlezen....
Ik ben weer bij! Nee wij hebben ook geen internet in Agde en ik moet of naar het plein, waar ik meestal wel kan meeliften met iemand, maar wij gaan ook zeker 2x in de week naar de MacDo (die bij de grote supermarkt) Vorige keer ben ik daar zeker 6x geweest en alleen maar koffie gedronken, knap hè. (Oké, 1x een McChickenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Co! Heb jij gewoon internet in Agde? Wij moesten ervoor naar de McD rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |