quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Ewelina het volgende:Waarom probeer ik uberhaupt of ik een woning kan krijgen? Het lukt toch niet, ja, eer ik klaar ben met mijn studie
![]()
![]()
Beetje jammer dat de UvA in Amsterdam staat en al mijn vrienden daar wonen. Maar ik wil best langskomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Kom anders ook gezellig naar Amersfoort.
Balen hè Ewelina, als je iets graag wilt,maar het niet lukt. Zou het misschien een optie zijn om je wensen "iets" te verruimen zodat je meer kans hebt tóch iets te vinden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Ewelina het volgende:Waarom probeer ik uberhaupt of ik een woning kan krijgen? Het lukt toch niet, ja, eer ik klaar ben met mijn studie
![]()
![]()
Dat magquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de UvA in Amsterdam staat en al mijn vrienden daar wonen. Maar ik wil best langskomen
Ze hebben geen rood jasje aan, maar er staat een rood friemeltje doorheen om aan te geven dat wij niet kunnen zien of ze on- of offline zijn....quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom hebben sommige icoontjes een zwart jasje aan en andere een rode? (Kijk bijv naar mijn icoontje en die van Tinkepink)
rood is een kruisje, en dat is 'offline'quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom hebben sommige icoontjes een zwart jasje aan en andere een rode? (Kijk bijv naar mijn icoontje en die van Tinkepink)
Volgens heb ik in de opties zoiets aangevinkt als: "verberg mijn onlinestatus"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Niet dus. Als je offline bent dan ben je zwart/wit en online gekleurd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rood is een kruisje, en dat is 'offline'
Oh okquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rood is een kruisje, en dat is 'offline'
Maar iedereen die hier nu post is online, dus waarom dan kruisjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet dus. Als je offline bent dan ben je zwart/wit en online gekleurd.
Als je bij de opties aanvinkt dat je niet wilt dat anderen zien of je on- of offline bent, dan krijg je een kruisje. Wij, die dat niet hebben gedaan hebben een gekleurd poppetje als we online zijn en een zwart/witte als we offline zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar iedereen die hier nu post is online, dus waarom dan kruisjes?
Ik snap t niet?
Jij hebt nu ook een kruisje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ah ok. Dus als je 'online' bent, dan ben je dus momenteel ingelogd op Fok!? Ik sta de hele dag ingelogd op Fok!.
Ik snap het nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je bij de opties aanvinkt dat je niet wilt dat anderen zien of je on- of offline bent, dan krijg je een kruisje. Wij, die dat niet hebben gedaan hebben een gekleurd poppetje als we online zijn en een zwart/witte als we offline zijn.
Niet echt, die heb ik namelijk al verruimd. Ik wilde namelijk binnen de ring, Uilenstede ligt dat ook niet. Ik wil per sé zelfstandig, want ik heb 2 poezen en dat mag niet op een kamer van de studentenhuisvesting (particuliere kamers heb ik geen goede ervaring mee). Vandaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Balen hè Ewelina, als je iets graag wilt,maar het niet lukt. Zou het misschien een optie zijn om je wensen "iets" te verruimen zodat je meer kans hebt tóch iets te vinden?
Elders op het forum zei iemand dat uitkeringstrekkers die nooit meer aan de slag komen maar naar Oost-Groningen moeten verkassen, want ze verstoppen de hele woningmarkt. Natuurlijk mag iedereen helemaal zelf weten waar 'ie woont, maar ik kan me zijn standpunt wel heel goed voorstellen. Er zitten zó veel mensen die niet werken in de Randstad, terwijl de mensen die wél willen / kunnen werken geen woonruimte kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
(kwak staat nu nummer 4, 5 en 6 voor drie huisjes en begint een heel hee klein beetje te hopen dat één van de dre misschien wel gaat lukken...nog 24 uur...)
maar t is echt klote hoor Ewelina! ik heb ook al 8 inschrijfjaren bijna n ik heb nog nooit zo hoog gstaan als nu (en sta alleen zo hoog odat t voor starters tot en met 25 jaar voorrang is op deze panden)
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
(kwak staat nu nummer 4, 5 en 6 voor drie huisjes en begint een heel hee klein beetje te hopen dat één van de dre misschien wel gaat lukken...nog 24 uur...)
maar t is echt klote hoor Ewelina! ik heb ook al 8 inschrijfjaren bijna n ik heb nog nooit zo hoog gstaan als nu (en sta alleen zo hoog odat t voor starters tot en met 25 jaar voorrang is op deze panden)
Dat is niet met kwark enzo he? Ziet ie er ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een gewéldig recept voor!!! Franse tarte au citron. Wanneer moet je het hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja, of zoals in het Gooi, dat je een keer wat krijgt als je tegen de leeftijd loopt dat je gaat samenwonen/trouwen/gezin stichten. Ook belachelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:47 schreef kwakveense het volgende:
ik kan me voorstellen dat amsterdam nóg lastiger is, ook voor studenten. maar t is toch belachelijk dat t systeem zó slecht werkt dat studentenhuisvestign gaat naar mensen die al 6 jaar tuderen en dat je t voor die tijd maar zelf moet uitzoeken, en dat goedkope huurwoningen voor starters toegewezen worden aan "starters" met een inschrijfduur bij de woningbouw van 200 maanden. dan ben je dus serieus minstens 35 jaar oud!
Ik willut, ik willut, ik willut!quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een gewéldig recept voor!!! Franse tarte au citron. Wanneer moet je het hebben?
Jij bent helemaal niet vadsig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
no offence, maar als ik dat zie heb je écht geen reden tot klagen
voel mezelf alleen nog maar meer vadsig zo
Koop het boek SPQR! Geen echt toeristenboek met plaatjes en routes, maar voor elk plekje in Rome staat er wel een mooi verhaal of een leuke anecdote in. Heel leuk om gewoon ergens op een bankje te gaan zitten, te kijken waar je bent, en in het boek op te zoeken wat daarover te vertellen valt. Ik raad het iedereen aan die naar Rome gaat, en bij de rondleidingen die ik zelf in Rome aan leerlingen heb gegeven was het altijd mijn uitgangspuntquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef ColdFeet het volgende:Weer een knetterdrukke dag vandaag. Nou ja, nog drie-en-een-halve dag, en dan vier dagen Rome
Heeft iemand hier nog fantastische tips voor Rome? Het is al tien jaar geleden dat ik er was
Je zal misschien een klein buikje hebben, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
nogmaals, mijn buik ziet eruit alsof ik 4 maanden zwanger ben als ik hem NIET inhoud
zo maar even hardlopen
vast niet! ik heb je gezien en zie genoeg zwangere vrouwen om mij heen en dat komt echt niét overeenhoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
nogmaals, mijn buik ziet eruit alsof ik 4 maanden zwanger ben als ik hem NIET inhoud
zo maar even hardlopen
nee, het is écht geen klein buikje, écht nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je zal misschien een klein buikje hebben, dat heb ik ook
NB: Is je buik niet opgezet? (ipv vet)
Hee, dat ziet er leuk uit! Eens kijken of De Standaard die heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Koop het boek SPQR! Geen echt toeristenboek met plaatjes en routes, maar voor elk plekje in Rome staat er wel een mooi verhaal of een leuke anecdote in. Heel leuk om gewoon ergens op een bankje te gaan zitten, te kijken waar je bent, en in het boek op te zoeken wat daarover te vertellen valt. Ik raad het iedereen aan die naar Rome gaat, en bij de rondleidingen die ik zelf in Rome aan leerlingen heb gegeven was het altijd mijn uitgangspunt
ik laat die van mij nooit hangen in t openbaar/zet m niet uit...ik lijk dan namelijk een dikke 8 maanden zwanger...quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, het is écht geen klein buikje, écht niet
Waar is Liejannuh als je d'r nodig hebtdie heeftet gezien
Daar geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik laat die van mij nooit hangen in t openbaar/zet m niet uit...ik lijk dan namelijk een dikke 8 maanden zwanger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ligt dat niet aan de onderbroek die je aanhebt? 't is gewoon een klein buikje, zoiets heb ik ook als ik een te strakke broek aandoe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb foto gemaakt, maar 't ziet er écht heel erg uit
haal hem dan ook zo weer weg![]()
Elke vrouw heeft wel een buikje hoor, ik heb eens een vrouw gezien met een enorm platte buik en dat vond ik gewoon eng. Een beetje vet is goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
nee, daar ligt het NIET aan, het is gewoon een bult vet, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |