quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Ewelina het volgende:Waarom probeer ik uberhaupt of ik een woning kan krijgen? Het lukt toch niet, ja, eer ik klaar ben met mijn studie
![]()
![]()
Beetje jammer dat de UvA in Amsterdam staat en al mijn vrienden daar wonen. Maar ik wil best langskomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Kom anders ook gezellig naar Amersfoort.
Balen hè Ewelina, als je iets graag wilt,maar het niet lukt. Zou het misschien een optie zijn om je wensen "iets" te verruimen zodat je meer kans hebt tóch iets te vinden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Ewelina het volgende:Waarom probeer ik uberhaupt of ik een woning kan krijgen? Het lukt toch niet, ja, eer ik klaar ben met mijn studie
![]()
![]()
Dat magquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de UvA in Amsterdam staat en al mijn vrienden daar wonen. Maar ik wil best langskomen
Ze hebben geen rood jasje aan, maar er staat een rood friemeltje doorheen om aan te geven dat wij niet kunnen zien of ze on- of offline zijn....quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom hebben sommige icoontjes een zwart jasje aan en andere een rode? (Kijk bijv naar mijn icoontje en die van Tinkepink)
rood is een kruisje, en dat is 'offline'quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom hebben sommige icoontjes een zwart jasje aan en andere een rode? (Kijk bijv naar mijn icoontje en die van Tinkepink)
Volgens heb ik in de opties zoiets aangevinkt als: "verberg mijn onlinestatus"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Niet dus. Als je offline bent dan ben je zwart/wit en online gekleurd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rood is een kruisje, en dat is 'offline'
Oh okquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rood is een kruisje, en dat is 'offline'
Maar iedereen die hier nu post is online, dus waarom dan kruisjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet dus. Als je offline bent dan ben je zwart/wit en online gekleurd.
Als je bij de opties aanvinkt dat je niet wilt dat anderen zien of je on- of offline bent, dan krijg je een kruisje. Wij, die dat niet hebben gedaan hebben een gekleurd poppetje als we online zijn en een zwart/witte als we offline zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar iedereen die hier nu post is online, dus waarom dan kruisjes?
Ik snap t niet?
Jij hebt nu ook een kruisje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ah ok. Dus als je 'online' bent, dan ben je dus momenteel ingelogd op Fok!? Ik sta de hele dag ingelogd op Fok!.
Ik snap het nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je bij de opties aanvinkt dat je niet wilt dat anderen zien of je on- of offline bent, dan krijg je een kruisje. Wij, die dat niet hebben gedaan hebben een gekleurd poppetje als we online zijn en een zwart/witte als we offline zijn.
Niet echt, die heb ik namelijk al verruimd. Ik wilde namelijk binnen de ring, Uilenstede ligt dat ook niet. Ik wil per sé zelfstandig, want ik heb 2 poezen en dat mag niet op een kamer van de studentenhuisvesting (particuliere kamers heb ik geen goede ervaring mee). Vandaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Balen hè Ewelina, als je iets graag wilt,maar het niet lukt. Zou het misschien een optie zijn om je wensen "iets" te verruimen zodat je meer kans hebt tóch iets te vinden?
Elders op het forum zei iemand dat uitkeringstrekkers die nooit meer aan de slag komen maar naar Oost-Groningen moeten verkassen, want ze verstoppen de hele woningmarkt. Natuurlijk mag iedereen helemaal zelf weten waar 'ie woont, maar ik kan me zijn standpunt wel heel goed voorstellen. Er zitten zó veel mensen die niet werken in de Randstad, terwijl de mensen die wél willen / kunnen werken geen woonruimte kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
(kwak staat nu nummer 4, 5 en 6 voor drie huisjes en begint een heel hee klein beetje te hopen dat één van de dre misschien wel gaat lukken...nog 24 uur...)
maar t is echt klote hoor Ewelina! ik heb ook al 8 inschrijfjaren bijna n ik heb nog nooit zo hoog gstaan als nu (en sta alleen zo hoog odat t voor starters tot en met 25 jaar voorrang is op deze panden)
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
(kwak staat nu nummer 4, 5 en 6 voor drie huisjes en begint een heel hee klein beetje te hopen dat één van de dre misschien wel gaat lukken...nog 24 uur...)
maar t is echt klote hoor Ewelina! ik heb ook al 8 inschrijfjaren bijna n ik heb nog nooit zo hoog gstaan als nu (en sta alleen zo hoog odat t voor starters tot en met 25 jaar voorrang is op deze panden)
Dat is niet met kwark enzo he? Ziet ie er ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een gewéldig recept voor!!! Franse tarte au citron. Wanneer moet je het hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |